Σελίδα 2 από 24

Re: BINTEO: Οπτικες οδηγιες ξυρισματος!

Δημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2010, 19:10
από Aris
Moccahead έγραψε:Και οχι μονο!

Το πρωτο βιντεο που παραθετω ειναι απο εναν Ελβετο ο οποιος ξυριζεται σε χρονο ρεκορ με μαχαιρι!!!!!!

[youtube][/youtube]

Οπως λεει και ο ιδιος, το μαχαιρι ειναι του παππου του! :shock: Ανατριχιαζω οταν τον βλεπω..

ΥΓ: Οχι ο τροπος με τον οποιο ενδεικνυται να ξυριζεται κανεις με μαχαρι!
ΥΓ: Ξερω η κουζινα ειναι απεριγραπτο αισχος, αλλα δεν ειμαστε και φορουμ διακοσμητικης!!! :mrgreen:
Ελπιζω ο Ελβετος μετα το ξυρισμα να εκανε και κανενα μπανιο.

Παντως μαζι με το μουσι σιγουρα τον προστατεψε και η λιγδα που ειχε συσσωρευτεί αναμεσα :lol:

Re: Straight Razor Shaving – Γενική Συζήτηση

Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2010, 14:19
από iogi
Για μένα είναι μια πολύ καλά φτιαγμένη και πολύ ακριβή shavette ;) Τα ξυράφια που παίρνει τα βλεπεις στην ίδια σελίδα.

Πάρε και δύο βίντεο:

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Re: BINTEO: Οπτικες οδηγιες ξυρισματος!

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2010, 13:34
από iogi
Βάζω και εδώ το βίντεο του Mantic για τον καθαρισμό της ξυριστικής μηχανής

[youtube][/youtube]

Re: BINTEO: Οπτικες οδηγιες ξυρισματος!

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2010, 14:42
από iogi
Γι αυτό τι λέτε? :confused

[youtube][/youtube]

Re: BINTEO: Οπτικες οδηγιες ξυρισματος!

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2010, 14:47
από Stefanos
Εκτος απο το γενικα αποδεκτο δεδομενο οτι οι γιαπωνεζοι ειναι ενας πυροβολημενος λαος που κοιμαται με τα κουκλακια του και παντρευται τα ρομποτ και τα μαξιλαρια του? Χμ.... :knife

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Οπτικες οδηγιες ξυρισματος!

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2010, 22:09
από Stefanos
Ok.. Ειναι γνωστο, τα αμερικανακια ειναι βλαμμενα. Γιαυτο μιλαμε και για "αμερικανιες"

Σε αυτη την περιπτωση: How NOT to shave!

Δειτε το βιντεο και πειτε μου τι εκανε λαθος...

[youtube][/youtube]

Τωρα που το σκεφτομαι.. Εχει σχολια δικα μου απο κατω.. Οποτε καλυτερα να τα γραψω εδω..

1. λαθος ξυριστικη μηχανη: Ποτε δεν κανεις σε κλασικο ξυρισμα το 1ο ξυρισμα με adjustable και ποτε με το "τερας"!
2. Προετοιμασια. Τι πραμα?
3. Αφρος. Αυτο που κανει ο παπαρας δεν ειναι αφρος!
4. Προετοιμασια. ε?
5. "lather": και ξεπλενει εστω και το λιγο φιλμ με νερο και τραβαει και παλι απο πανω
6. Προετοιμασια. Πως?
7. Αυτος ο pentejo ξερει να κραταει στην ξυριστικη μηχανη? Οχι
8. Κοιτατε σημεια 2,4.6 Εμ...?
9. Ξυριζονται ποτε χωρις κρεμα στο μουσουδα? Ναι αμα εισαι ανεγκεφαλος με τασεις αυτοκτονιας ή απλα αμερικανακι
10. Ξερετε τι.. Αμ......
11. Θα το τεντωσει καμμια φορα το δερμα του? Οχι
12. Εχει αρχισει και με κουραζει η επαναληψη
13. Τι ηταν αυτο στο 06:15? Θα σας βοηθησω. 08:10
14. Χρατς χρατς? "closest shave ever!" WTF...
15. Κατι ξεχασαμε..
16. Πως το λενε το εργαλειο? Μαλλον οχι "the mark"
17. AN ΞΕΡΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ α. δε θα γινομασταν σαν τον κωλο της συντροφισσας Αλεκας, να τον βγαλουμε και σε βιντεο, β. δε θα λεγαμε οτι το "the mark" ειναι το ξυραφακι μας, γ. δε θα ματωναμε σα να εχει η μουσουδα μας περιοδο, οποτε θα ισχυε το δ. για να ισχυσουν τα κεφαλαια, ΜΕΛΕΤΑΜΕ τις οδηγιες που δινουνε ανθρωποι που κατεχουν το αθλημα και μπορουν και θελουν να βοηθησουν!














Βοηθεια σας και ελπιζω να σας αρεσε το α.
:shocking :xp1 :iirre

Re: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Οπτικες οδηγιες ξυρισματος!

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2010, 09:41
από Gillette
Τι κάνει ο τύπος... Δεν είμαστε καλά... :eek

Re: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Οπτικες οδηγιες ξυρισματος!

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2010, 15:55
από andreas
Άλλο ένα αμερικλανάκη!!!
:dash

The Mark!!!!
German engineering!

Re: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Οπτικες οδηγιες ξυρισματος!

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2010, 17:22
από JohnnyBlade
λιγο εχω δει και θα πεσω κατω απο τα γελια.
ειναι τρομπας ο τυπος.

Re: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Οπτικες οδηγιες ξυρισματος!

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2010, 17:27
από Δημήτρης
Κρίμα η Futur.....