Σελίδα 2 από 3

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2011, 07:22
από Slur
Σπάνια ξυρίζομαι το πρωί, αλλά αν είσαι ξύπνιος από τις 5, στις 8 έχει ήδη μεσημεριάσει!


Dragon’s Blood (MB) – Silvertip
Mitchell’s WF soap – Omega 48
KING CUTTER BOKER, 5/8 full hollow
Mitchell’s WF soap – Omega 48
Tabac Balm

Πάω για μάχη στη δουλειά Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2011, 07:40
από iogi
- Ζεστό νερό
- Truefitt & Hill preshave oil
- SB Semogue 830 boar
- SC Speick
- SR Feather AS
- RB Feather (1)
- ASL Speick

Speick day... :megagrin

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2011, 21:08
από Slur
Arko – Bestshave Horse
Fall Leaves (MB) – Omega 48
THE KING’S OWN
Arko – Bestshave Horse
Nivea Sensitive Balsam


:dance3

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2011, 21:11
από Δημήτρης
Omega 018
Merkur 33C
Personna Platinum [3 ή 4]
Tabac soap
Tabac asl

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2011, 21:16
από Slur
Μαζί ξυριζόμασταν Μήτσο :bigsmilie

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2011, 21:18
από Δημήτρης
Ναι! Εγώ έχω φάει κόλλημα με το Tabac πάντως!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2011, 23:39
από panos12396
πριν απο 3 η 4 ωρες
κρεμα prosar
πινελο ατξα γουρουνιου
npv safety razor TTO
λεπιδα astor special
ουτε ενα κοψιμο
πολυ αφρος
εφτανε για 7 περασματα (ναι το δοκιμασα εβαλα 1 φορα αφρο ξυριστικα εβαλα 2η φορα ξεπλυθηκα και το συνεχισα μεχρι που πηγε στις 7 φορες)[ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΥΡΙΣΤΙΚΑ 7 ΦΟΡΕΣ 1 περασμα εκανα]
nivea μπλε κλασσικη
και πουδρα και τελος
αυτο ηταν
τελειο ξυρισμα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2011, 07:14
από iogi
- Ζεστό νερό
- SB Semogue 830 boar
- SS Valobra stick
- SR Gillette New
- RB Feather (2)
- Bloc Osma
- ASL Pino Silvestre

Η 80έτης μηχανή ικανοποιητική (BBS). Το πινέλο έχει ακόμα δρόμο...

Φωτο.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2011, 10:25
από Thanos
Χθες (Πέμπτη) το βράδυ. Γένια 20 ωρών. Ξυρίζομαι γιατί αναμένεται να μείνω αξύριστος μέχρι τη Δευτέρα το απόγευμα.
Προετοιμασία: Pslentit καλοχτηπημένο μπόλικο και παχύ για 5 λεπτά. Οταν πέρασαν ήταν σαν να μην υπήρξε ποτέ. Το δέρμα όμως ήταν αρκετά μαλάκό και "γλυστερό"....
Σαπουνάδα: Proraso πράσινο. Μπόλικη για τον φόβο τοων Ιουδαίων... Τα γένια ήταν πολύ κοντά (20 ωρών) και ο φόβος για "σφαγή" ορατός.
Πινέλο: Μια μικρή έκπληξη!!! Ενα παλιό ξεχασμένο πινέλο αγορασμένο από τον Μαρινόπουλο πριν από 10 χρόνια, αγνώστων λοιπόν στοιχείων. Εφτιαξε έναν αφρό μούρλια με σχετικά ελάχιστο χτύπημα. Εντυπωσιακό!!!
Safety razor: Το νέο μου απόκτημα Merkur 23C.
Ξυραφάκι: ASTOR καινούργιο.
Περάσματα: Δύο. Ενα ίσιο και ένα κόντρα
Αfter shave: Alum block

Αποτελέσματα απόλυτα ικανοποιητικά. Μία υποψία απολέπισης κάτω από το πηγούνι εξαφανίσθηκε μετά το alum block ως δια μαγείας. Κακώς φοβήθηκα. Φαίνεται ότι η επιδερμίδα μου άρχισε να συνηθίζει το safety razor, και χαίρομαι πολύ για αυτό!!!!
Καλημέρα σε όλους....

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2011, 10:46
από Slur
Thanos έγραψε:Προετοιμασία: Pslentit καλοχτηπημένο μπόλικο και παχύ για 5 λεπτά. Οταν πέρασαν ήταν σαν να μην υπήρξε ποτέ. Το δέρμα όμως ήταν αρκετά μαλάκό και "γλυστερό"....

Πινέλο: Μια μικρή έκπληξη!!! Ενα παλιό ξεχασμένο πινέλο αγορασμένο από τον Μαρινόπουλο πριν από 10 χρόνια, αγνώστων λοιπόν στοιχείων. Εφτιαξε έναν αφρό μούρλια με σχετικά ελάχιστο χτύπημα. Εντυπωσιακό!!!

Σπλέντιτ εννοείς και είναι σαφές από το γεγονός ότι εξαφανίστηκε. Είναι σαπούνι Νίτζα! :ninja_hide

Βάλε μας κάποια φωτογραφία από το πινέλο αυτό αν θες.