Το ξύρισμα της ημέρας: 05.06.2011-11.06.2011

Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Σπάνια ξυρίζομαι το πρωί, αλλά αν είσαι ξύπνιος από τις 5, στις 8 έχει ήδη μεσημεριάσει!


Dragon’s Blood (MB) – Silvertip
Mitchell’s WF soap – Omega 48
KING CUTTER BOKER, 5/8 full hollow
Mitchell’s WF soap – Omega 48
Tabac Balm

Πάω για μάχη στη δουλειά Εικόνα
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25970 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

- Ζεστό νερό
- Truefitt & Hill preshave oil
- SB Semogue 830 boar
- SC Speick
- SR Feather AS
- RB Feather (1)
- ASL Speick

Speick day... :megagrin
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Arko – Bestshave Horse
Fall Leaves (MB) – Omega 48
THE KING’S OWN
Arko – Bestshave Horse
Nivea Sensitive Balsam


:dance3
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
15
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 197 times

Omega 018
Merkur 33C
Personna Platinum [3 ή 4]
Tabac soap
Tabac asl
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Μαζί ξυριζόμασταν Μήτσο :bigsmilie
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
15
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 197 times

Ναι! Εγώ έχω φάει κόλλημα με το Tabac πάντως!
Εικόνα
panos12396
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 17:27
15
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time
Ηλικία: 29

πριν απο 3 η 4 ωρες
κρεμα prosar
πινελο ατξα γουρουνιου
npv safety razor TTO
λεπιδα astor special
ουτε ενα κοψιμο
πολυ αφρος
εφτανε για 7 περασματα (ναι το δοκιμασα εβαλα 1 φορα αφρο ξυριστικα εβαλα 2η φορα ξεπλυθηκα και το συνεχισα μεχρι που πηγε στις 7 φορες)[ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΥΡΙΣΤΙΚΑ 7 ΦΟΡΕΣ 1 περασμα εκανα]
nivea μπλε κλασσικη
και πουδρα και τελος
αυτο ηταν
τελειο ξυρισμα
πανος
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25970 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

- Ζεστό νερό
- SB Semogue 830 boar
- SS Valobra stick
- SR Gillette New
- RB Feather (2)
- Bloc Osma
- ASL Pino Silvestre

Η 80έτης μηχανή ικανοποιητική (BBS). Το πινέλο έχει ακόμα δρόμο...

Φωτο.
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Thanos
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 02 Μάιος 2011, 12:38
15
Has thanked: 13 times
Been thanked: 7 times

Χθες (Πέμπτη) το βράδυ. Γένια 20 ωρών. Ξυρίζομαι γιατί αναμένεται να μείνω αξύριστος μέχρι τη Δευτέρα το απόγευμα.
Προετοιμασία: Pslentit καλοχτηπημένο μπόλικο και παχύ για 5 λεπτά. Οταν πέρασαν ήταν σαν να μην υπήρξε ποτέ. Το δέρμα όμως ήταν αρκετά μαλάκό και "γλυστερό"....
Σαπουνάδα: Proraso πράσινο. Μπόλικη για τον φόβο τοων Ιουδαίων... Τα γένια ήταν πολύ κοντά (20 ωρών) και ο φόβος για "σφαγή" ορατός.
Πινέλο: Μια μικρή έκπληξη!!! Ενα παλιό ξεχασμένο πινέλο αγορασμένο από τον Μαρινόπουλο πριν από 10 χρόνια, αγνώστων λοιπόν στοιχείων. Εφτιαξε έναν αφρό μούρλια με σχετικά ελάχιστο χτύπημα. Εντυπωσιακό!!!
Safety razor: Το νέο μου απόκτημα Merkur 23C.
Ξυραφάκι: ASTOR καινούργιο.
Περάσματα: Δύο. Ενα ίσιο και ένα κόντρα
Αfter shave: Alum block

Αποτελέσματα απόλυτα ικανοποιητικά. Μία υποψία απολέπισης κάτω από το πηγούνι εξαφανίσθηκε μετά το alum block ως δια μαγείας. Κακώς φοβήθηκα. Φαίνεται ότι η επιδερμίδα μου άρχισε να συνηθίζει το safety razor, και χαίρομαι πολύ για αυτό!!!!
Καλημέρα σε όλους....
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Thanos έγραψε:Προετοιμασία: Pslentit καλοχτηπημένο μπόλικο και παχύ για 5 λεπτά. Οταν πέρασαν ήταν σαν να μην υπήρξε ποτέ. Το δέρμα όμως ήταν αρκετά μαλάκό και "γλυστερό"....

Πινέλο: Μια μικρή έκπληξη!!! Ενα παλιό ξεχασμένο πινέλο αγορασμένο από τον Μαρινόπουλο πριν από 10 χρόνια, αγνώστων λοιπόν στοιχείων. Εφτιαξε έναν αφρό μούρλια με σχετικά ελάχιστο χτύπημα. Εντυπωσιακό!!!

Σπλέντιτ εννοείς και είναι σαφές από το γεγονός ότι εξαφανίστηκε. Είναι σαπούνι Νίτζα! :ninja_hide

Βάλε μας κάποια φωτογραφία από το πινέλο αυτό αν θες.
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”