Σελίδα 2 από 2
Re: Τα άλογα μου
Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2011, 22:53
από Δημήτρης
Κι εγώ ένα με την καταγωγή του δεύτερου!
Re: Τα άλογα μου
Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2011, 13:25
από Slur
Είναι αυτό στη μέση, ανάμεσα στη χελώνα και το Ω48
Πινέλο Αλόγου αγορασμένο το καλοκαίρι του 2010 από παζάρι στην Κωνσταντινούπολη.
Συγκεκριμένα στα δρομάκια που περνάς εξερχόμενος από την κεντρική αγορά (καπαλί τσαρσί στα μογγολικά) με κατεύθυνση προς την Αιγυπτιακή αγορά (μυσίρ τσαρσί στα μογγολικά) υπάρχουν παντού δεξιά και αριστερά πάγκοι που πουλάνε διάφορα.
Εκεί το είδα και το πήρα. Τότε δεν ήξερα το φόρουμ και ξυριζόμουν με φούζον αλλά σαπούνι και πινέλο. Όταν το αγόρασα δεν ήξερα τι τρίχα είχε, τώρα είμαι σίγουρος ότι είναι τρίχα αλόγου.
Η τρίχα του μου αρέσει και θα το χρησιμοποιούσα συχνότερα αν είχε 1) μεγαλύτερο κόμπο στη βάση 2) περισσότερες τρίχες και πιο πυκνές 3) πιο μακριές τρίχες. Μου αρέσουν τα μεγάλα πινέλα, δεν μπορώ τα μικρά.
Η τιμή του ήταν περίπου στο ένα ευρώ.
Re: Τα άλογα μου
Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2011, 23:10
από Δορυφέρων
1 ευρω;
Καλα τι κοστος ειχε η λαβη και ο θυσανος ωστε να βγαλουν και κερδος απο 1 ευρω;
Καλοριζικο παντως !