Οικονομικά Nike
-
NavalArchitect
Το κουτί το πέταξα, κάτσε να δω την απόδειξη ή τα ίδια τα παπούτσια. Είναι 'Air Max' του 2011, αν κι αυτό βέβαια δε λέει πολλά...
- Harry
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4711
- Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 5738 times
- Been thanked: 6984 times
- Ηλικία: 51
Ομορφο.
Χάρης
- Arisk
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2119
- Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 19:39
- 15
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 1273 times
- Been thanked: 790 times
- Antonis
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 11092
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 30359 times
- Been thanked: 30841 times
Προχθές πήρα ένα ζευγάρι οικονομικότατα Nike, για καθημερινή χρήση.

Πανάλαφρα και άνετα στο πόδι, ότι πρέπει για την δουλειά!

Πανάλαφρα και άνετα στο πόδι, ότι πρέπει για την δουλειά!