Θα ηθελα εδω να ανοιξω το κεφαλαιο των παρακατω σαπουνιων.
Στα φορουμ τα υμνουν πραγματικα κ θεωρουνται απο τα top προιοντα.
Επειδη απο το traditional shaving εχω ξαναπαραγγειλει και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος τωρα που ερχονται και γιορτες με τριγυριζει να αγορασω κανενα απο αυτα
http://www.traditionalshaving.co.uk/mal ... rles-Shave
Saint Charles
- Aris
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2071
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2010, 12:46
- 16
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 50 times
- Ηλικία: 48
My Ammo
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
- zamc
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 947
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
- 15
- Τοποθεσία: Πάτρα
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 49 times
- Ηλικία: 49
Καλά φαίνονται! Και αν έχουν και καλές κριτικές....βούρ! Ακριβά δεν τα λές πάντως οπότε όρμα!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Διαβασε πρωτα κριτικες πριν κανεις αγορα οποιασδηποτε μορφης..
Παρε σαν παραδειγμα το σαπουνι της Fresh Line με 41 συστατικα και 36€ αξια... Και τελικα τι ειναι? Ενα καπως καλυτερο σαπουνι χεριων...
Παρε σαν παραδειγμα το σαπουνι της Fresh Line με 41 συστατικα και 36€ αξια... Και τελικα τι ειναι? Ενα καπως καλυτερο σαπουνι χεριων...

-
NikosX
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 587
- Εγγραφή: 04 Οκτ 2013, 09:50
- 12
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 208 times
- Been thanked: 895 times
- Επικοινωνία:
Εχω χρησιμοποιήσει δύο σαπούνια, σε εντυπωσιακά μεταλλικά κουτιά. Mέντα και Μόκα (!).
Η μέντα ικανοποιητική, η μόκα απαράδεκτη...
Είναι vegan σαπούνια, κάπως παράξενα στην υφή, λαστιχωτό το Μέντα, ασβεστώδες το Μόκα.
Μέτριος αφρισμός, μαρέγκα όχι ιδιαίτερα παχιά, οχι ιδιαίτερα λιπαντικά, δροσερά, φιλικά στην επιδερμίδα
Κρατάνε πολύ.
Δεν θα τα ξαναγόραζα.
Η μέντα ικανοποιητική, η μόκα απαράδεκτη...
Είναι vegan σαπούνια, κάπως παράξενα στην υφή, λαστιχωτό το Μέντα, ασβεστώδες το Μόκα.
Μέτριος αφρισμός, μαρέγκα όχι ιδιαίτερα παχιά, οχι ιδιαίτερα λιπαντικά, δροσερά, φιλικά στην επιδερμίδα
Κρατάνε πολύ.
Δεν θα τα ξαναγόραζα.
He shaved evenly and with care, in silence, seriously. ― James Joyce