Εχω μια Gillete tech δεκαετίας '70 του παππού μου του geobarou(Συνονόματος :beah2 ) και την έβαλα να την καθαρίσω σε άσπρο ξύδι και silvo. Από τότε δεν βιδώνεται ο κορμός με την κεφαλή.... :cry
Υπάρχει τρόπος να φτιαχτεί; Αν ναι ακούω ιδέες! :confused
Πρόβλημα με Gillete Tech
- boltsis
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 14
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 320 times
Άμα το ψέκαζες με WD40 και το άφηνες λιγάκι μήπως και πάρει μέσα να ξεσφηνώσει?
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
- dimitris
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάι 2012, 09:04
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 48
Φαίνεται ζημιά στις βόλτες; Μπορεί μήπως να έχει σφηνώσει πουρί στις βόλτες και να μην βιδώνει για αυτό;
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
- Georgelap
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2012, 16:19
- 12
- Τοποθεσία: Ναύπακτος- Μακύνεια
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Λοιποοον...
Το σπείρωμα της συγκεκριμένης μηχανής τυποποιείται κατά ISO (DIN 13) (κανονικό μετρικό) και είναι το Μ5Χ0,8
Η διάμετρος άξονα (στα νιάτα του) ήταν ~5+0,115=5,115mm
Η εξωτερική διάμετρος τρύματος (μετρημένη στη δική μου μηχανή) είναι 6mm
Οπότε έχουμε (6-5)/2=0,5mm μετάλλου στην περιφέρεια του τρύματος του χεριού-λαβή της μηχανής... δυστυχώς ΔΕΝ επισκευάζεται με τοποθέτηση ελατηρίου-σπειρώματος...
Αντίθετα:
Μπορείς να κάνεις γέμισμα με αλουμίνιο, τρύπημα και κόψιμο σπειρώματος σε ένα σοβαρό μηχανουργείο...το θέμα βέβαια είναι ΠΟΙΟΣ θα μπορέσει να κολλήσει με τόση ακρίβεια... πόσο μάλλον αλουμίνιο...
Το σπείρωμα της συγκεκριμένης μηχανής τυποποιείται κατά ISO (DIN 13) (κανονικό μετρικό) και είναι το Μ5Χ0,8
Η διάμετρος άξονα (στα νιάτα του) ήταν ~5+0,115=5,115mm
Η εξωτερική διάμετρος τρύματος (μετρημένη στη δική μου μηχανή) είναι 6mm
Οπότε έχουμε (6-5)/2=0,5mm μετάλλου στην περιφέρεια του τρύματος του χεριού-λαβή της μηχανής... δυστυχώς ΔΕΝ επισκευάζεται με τοποθέτηση ελατηρίου-σπειρώματος...
Αντίθετα:
Μπορείς να κάνεις γέμισμα με αλουμίνιο, τρύπημα και κόψιμο σπειρώματος σε ένα σοβαρό μηχανουργείο...το θέμα βέβαια είναι ΠΟΙΟΣ θα μπορέσει να κολλήσει με τόση ακρίβεια... πόσο μάλλον αλουμίνιο...
- boltsis
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 14
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 320 times
Sorry Δημήτρη νόμιζα ότι είχε σφηνώσει!Δύσκολα τα πράγματα, είχα ενδιαφερθεί και εγω για μια με παρόμοιο πρόβλημα και σε επικοινωνία με τον Δορυ μου είχε πει ότι είναι πολύ δύσκολο!
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
- Δημήτρης
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 4000
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
- 15
- Τοποθεσία: Αγρίνιο
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 181 times
Γιώργο άκου πατέντα! Δοκίμασε με ταινία τεφλόν, αυτή που χρησιμοποιούν οι υδραυλικοί αντί για ''μαλλί'' στις ενώσεις, είναι μια λεπτή άσπρη ταινία, ζήτημα να κάνει ένα ευρώ. Βάλε λίγη στο αρσενικό μέρος της μηχανής και προσπάθησε να τη βιδωσεις!

- νικος
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1994
- Εγγραφή: 11 Νοέμ 2012, 02:41
- 12
- Τοποθεσία: ΣΙΦΝΟΣ
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 241 times
- Ηλικία: 55
Αν εχει φαει τα σπειρώματα τελειως δεν θα κανει δουλεια το τεφλον. Ενα ΚΑΛΟ μηχανουργειο σιγουρα μπορει να στο φτιαξη. Θα γεμισει την τρυπα με αργκον μετα κανει καινουργια στον τορνο και φυσικα νεα σπειρωματα. Δεν ειναι κατι τραγικο για αυτους , το κανουν συχνα.Το θεμα ειναι να θελει καποιος να ασχοληθεί με αυτο. Αν θες ρωταω ενα φιλο που ασχολειται με αυτα, το κακο ειναι οτι μενω Σιφνο.
Ολα ειναι δρομος