Βαρβαρισμοί δεινοί

Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7984
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12376 times
Been thanked: 12811 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

:beah2 :beah2 :beah2 :xp1 :xp1 :xp1 :xp1 :megagrin
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7984
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12376 times
Been thanked: 12811 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

iogi έγραψε:
iogi έγραψε:Λεπτομέρειες αλλά... Στην κατηγορία "Το ξυράφι - straight razor" να προστεθεί ένα "s" στους τίτλους "Γενικά για τα straight razor(s) και περιποίηση των straight razor(s)?Εικόνα
Το ένα "s" μπήκε. Μια μικρή προσπάθεια ακόμα?
Κάλιο αργά παρά ποτέ λένε!!!! :megagrin

Συγνώμη το είχα ξεχάσει εντελώς!
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25955 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

:danke
Γιάννης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προτάσεις”