Facebook

Ότι νέο κυκλοφορεί στο forum θα ανακοινώνεται εδώ
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Για τα νέα μέλη!

Όσοι έχουν facebook παρακαλώ δείξτε μας την αγάπη σας με ένα Like!
http://www.facebook.com/group.php?gid=123253481057153" onclick="window.open(this.href);return false;

Ευχαριστώ!
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Για όλα τα νέα μέλη, αλλά και τα παλιά που δεν το έχουν κάνει ακόμα...
Κάντε ένα like στην ομάδα "group" μας στο facebook!

:danke
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

εεε... bump....
Εικόνα
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Άβαταρ μέλους
Iasonas
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3663
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2012, 14:34
13
Has thanked: 830 times
Been thanked: 2604 times
Ηλικία: 32

Και καλα εκανες Ανδρεα γιατι δεν το ειχα προσεξει
Το Ιασονας με Ο
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Για όσου δεν το γνωρίζουν...
Αποκτήσαμε σελίδα στο facebook (όχι ομάδα "group")...
Και όπως συνηθίζουμε να λέμε "ανοίξαμε και σας περιμένουμε!"

https://www.facebook.com/mensonlygr/
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Άβαταρ μέλους
Stelios2247
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 09 Δεκ 2015, 21:53
10
Has thanked: 17 times
Been thanked: 30 times

Και το γρουπούσκουλο το έφαγε το μαύρο σκότος; ή κάποιος με πέταξε έξω;
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Το γκρουπ όπως είχα ανακοινώσει εκεί, έφαγε delete. ;)
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Και γιατι συνεβη αυτο ? (μαλλον δεν διαβασα την ανακοινωση)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

γιατί άνοιξα την σελίδα του.
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
NavalArchitect

Μπορούμε εναλλακτικά να κάνουμε κάτι στο Ello, στο οποίο είμαι μέλος (εκεί στην αρχή ήταν by invitation only).
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανακοινώσεις”