Τι μουσική ακούω τώρα?...
- Algebar
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2662
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 20:03
- 5
- Τοποθεσία: Παλλήνη
- Has thanked: 19089 times
- Been thanked: 21434 times
- Ηλικία: 56
Γιάννης
- andreop
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2286
- Εγγραφή: 28 Οκτ 2020, 19:08
- 5
- Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα
- Has thanked: 16145 times
- Been thanked: 18374 times
- Ηλικία: 50
Παναγιώτης
- mgm
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 803
- Εγγραφή: 15 Μαρ 2023, 16:12
- 3
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 7787 times
- Been thanked: 4999 times
- Ηλικία: 49
Επειδη χτες το ακουσαμε με το κοριτσακι μου ζωντανα στο WE, παραδοξως γιατι δεν το συνηθιζουν στα live τους. Ηταν επικη συναυλια.
How you do anything is how you do Everything.
Γιώργος
Γιώργος
- Algebar
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2662
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 20:03
- 5
- Τοποθεσία: Παλλήνη
- Has thanked: 19089 times
- Been thanked: 21434 times
- Ηλικία: 56
Γιάννης
- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
- andreop
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2286
- Εγγραφή: 28 Οκτ 2020, 19:08
- 5
- Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα
- Has thanked: 16145 times
- Been thanked: 18374 times
- Ηλικία: 50
Παναγιώτης
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7985
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12813 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- babkoug
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2801
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2016, 16:32
- 10
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
- Has thanked: 12879 times
- Been thanked: 16665 times
- Ηλικία: 57
Μπάμπης
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7985
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12813 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Προστέθηκε μετά από 2 ώρες 54 λεπτά 34 δευτερόλεπτα:
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
