Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

NOMAD C&E Shaving Soap
Omega 48 Pro
Merkur 39C Slant Bar
Personna
ASL Blue Stratos
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
JohnnyBlade
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:16
15
Τοποθεσία: Μεγαρα
Has thanked: 38 times
Been thanked: 20 times
Ηλικία: 45

ζεστο νερο
σαπουνι ToOBS sandalwood
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα astra KP (3)
ASL mennen πρασινο
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Εικόνα: Mama Bear Fall Leaves-Muhle Synthetic

Εικόνα: NPV Finest badger-Geo F. Trumper Violet-Gillete New Type (Dual Cover)-Astra superior stainless

Εικόνα: (τιποτα)

Εικόνα: Fresh Line Απολλων-Proraso Cutting Edge Protective Aftershave Cream

Εικόνα: 4 περασματα-1 Με και 2 Καθετα στην φορα της τριχας συν 1 Κοντρα για δοκιμη αντοχης της κρεμας
Για αυτην ειπα την γνωμη μου στο αναλογο τοπικ
Το ξυρισμα σχετικα καλο,ενοιωθα σαν να με ειχαν περασει με Progress στο 5 δηλαδη "γυαλοχαρτισμενος"
Δεν κοπηκα απλα ηθελα καταπραϋντικο,μετα απο λιγη ωρα ολα ηρεμησαν
Η κρεμα εχει ενα παραδοξο και επειδη ειμαι σε δοκιμες με το καλυμμα της κεφαλης ακομη δεν εχω καταληξει.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25959 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

Καλημέρα!

- Ζεστό νερό
- SB Semogue 830 boar
- SC GFT Violet
- SR Feather portable
- RB Astra Keramik (2)
- ASL Alt Innsbruck
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
boltsis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
15
Τοποθεσία: Λάρισα
Has thanked: 366 times
Been thanked: 321 times

Scuttle mug by Robert Becker
Omega 80097
Omega creme
Joseph Allen & Sons Sheffield razor
ASL 4711

Απο τα καλύτερα ξυρίσματα ever!Το ξυράφι αυτό είναι απίστευτο.Ξύρισμα με 4 περάσματα , απο το πρώτο πήγα κόντρα σε όλο το λαιμό χωρίς ερεθισμούς και προβλήματα!Ίσως απο δω και πέρα να το εφαρμόζω έτσι, όπως ξυριζόμουνα δηλαδή.
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Cella Soap
Merkur 44C
Feather
Pure Badger
ASL Blue Stratos
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
JohnnyBlade
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:16
15
Τοποθεσία: Μεγαρα
Has thanked: 38 times
Been thanked: 20 times
Ηλικία: 45

ζεστο νερο
σαπουνι MWF
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα astra KP (4)
ASL old spice
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12816 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Πριν από λίγο...

Μπανάκι με καυτό νεράκι, το σηκώνει η ατμόσφαιρα.

Ξύρισμα στην κουζίνα, το μπάνιο έχει μόνο λεκάνη και ντουζιέρα. 1χ1
Σαπουνάκι στικ Speik.
Πινέλο Ωmega γουγούνι!
King Cutter χ2 περάσματα.
mercur 34c κόντρα.

ξέχασα να πάρω asl!!!
έτσι άπλωσα στο πρόσωπό μου λίγο σαπουνάκι proraso.
Ουυυυχουυυυ μια χαρά!!!!!!!
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
justin19
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2010, 23:54
15

Δορυφέρων έγραψε: Εικόνα: 4 περασματα-1 Με και 2 Καθετα στην φορα της τριχας συν 1 Κοντρα για δοκιμη αντοχης της κρεμας
Τι διαφορά έχει το "κάθετα στη φόρα της τρίχας" με το "κόντρα"?
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12816 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Η κόντρα είναι κατά την αντίθετη φορά της τρίχας ενώ η κάθετη φορά είναι χιαστί όπως λένε σε ελεύθερη μετάφραση.
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”