Σαπούνι Savon mystere

Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7988
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12402 times
Been thanked: 12819 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Αυτό το νήμα είναι για να διευκολύνει όσους ενδιαφέρονται για το σαπούνι και να απαλλάξει την ομάδα αλλά και τα μέλη της κοινότητας από τις συνεχόμενα επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις για την απόκτηση του.

Πως μπορώ να αγοράσω το σαπούνι;
Η παραγωγή του σαπουνιού γίνεται από το μέλος @kikos7. (να σαι πάντα καλά Δημήτρη και να απολαμβανουμε την παρέα σου όπως και τα σαπούνια σου!)

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το μέλος;
Όλα τα μέλη που έχουν πάνω από 3 δημοσιεύσεις μπορούν να στείλουν πμ (προσωπικά μηνύματα) σε όλα* τα μέλη της κοινότητας μας. Να σημειωθεί ότι δημοσιεύσεις με μόνο σκοπό το πέρασμα αυτού του ορίου (και όχι μόνο) για εμένα προσωπικά είναι τουλάχιστον αγένεια προς τα μέλη της κοινότητας μας και πολύ πιθανό να μην γίνουν δεκτά από την συντονιστική ομάδα μας.

Καλό θα ήταν πριν αναρτήσετε κάποια ερώτηση να κάνετε μια μικρή αναζήτηση σε περίπτωση που υπάρχει ήδη απάντηση. Εδώ είναι φόρουμ δεν είναι Facebook. Το πιο πιθανό είναι να υπάρχει η απάντηση και μάλιστα σε ερωτήσεις που ούτε καν σας έχουνε προκύψει ακόμα.

Με εκτίμηση,

Ανδρέας
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
nikolakistheg
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 10 Μάιος 2021, 17:16
5
Been thanked: 16 times

Πρόταση για asl για το oriental nights?
Άβαταρ μέλους
gkarave
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1713
Εγγραφή: 06 Οκτ 2020, 19:45
5
Τοποθεσία: Thessaloniki
Has thanked: 15377 times
Been thanked: 15647 times
Ηλικία: 45
Επικοινωνία:

@nikolakistheg ...Προσωπικά χρησιμοποιώ τα εξής:Brut/ original, Extro Cosmesi/Legno di Sabdalo & Los Habones de Hoserra/Passion Incense... καλή συνέχεια !!!👍💈👍
Άβαταρ μέλους
τασος9322
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2016, 16:40
9
Has thanked: 7891 times
Been thanked: 7579 times

TOBS sandalwood και Lavish Care Aegis
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7988
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12402 times
Been thanked: 12819 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

:roll: Είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος;
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”