
Σαπούνι TFS barber, αυτό στo Barber Pole κουτί
- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
Θέλω από περιέργεια κυρίως να δοκιμάσω το σαπούνι TFS barber, αυτό στo Barber Pole κουτί. Αξίζει τον κόπο; Δεν κοστίζει πολλά, αλλά δεν θα ήθελα να έχω στο ράφι κάτι που δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ.


"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
- τασος9322
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 917
- Εγγραφή: 19 Νοέμ 2016, 16:40
- 9
- Has thanked: 7891 times
- Been thanked: 7579 times
Για τα λεφτα του ειναι ενα τιμιο σαπουνι, κατηγοριας cella , proraso , tabac , κτλ. δηλαδη οχι κατι ιδιαιτερο, κατα την γνωμη μου, δωσε 5 ευρω παραπανω και παρε μια σαπουναρα οπως stirling, paa, savor mystere κλπ και οποτε ξυριζεσαι να το ευχαριστιεσαι , γιατι συνηθως το φθηνο ειναι πιο ακριβο ...
- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
@τασος9322 Κι εγώ είμαι της ίδιας άποψης, το φθηνό τις περισσότερες βγαίνει πανάκριβο. Αυτό απλά θα το πετούσα στο ράφι κυρίως για την εμφάνιση αλλά να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και καμιά φορά. Για το stirling λες και με διάβασες! Λίγα λεπτά πριν χτύπησα ένα Barbershop. 
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
- gkarave
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1713
- Εγγραφή: 06 Οκτ 2020, 19:45
- 5
- Τοποθεσία: Thessaloniki
- Has thanked: 15377 times
- Been thanked: 15647 times
- Ηλικία: 45
- Επικοινωνία:
@zanxion ... είχα δοκιμάσει σε δείγμα το εν λόγω σαπούνι (TFS) , αδύναμο αρωματικά και όχι κάτι το ιδιαίτερο... στα ίδια περίπου χρήματα, αλλά με καλύτερη απόδοση, για εμένα, είναι το σαπούνι American Barber της Razorock.
- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
@gkarave Στο καλάθι της επόμενης παραγγελίας 
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
- Pechr
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: 07 Ιαν 2021, 02:29
- 5
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 69 times
- Ηλικία: 41
Χαιρετώ την παρέα.
Έχω 6 σαπούνια στην κατοχή μου και ασχολούμαι με το Π.Ξ. περίπου 10 μήνες. Από το εν λόγω σαπούνι έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος ως προς τις ιδιότητες και το άρωμα του. Επίσης στην τιμή και την ποσότητα που προσφέρεται, είναι αρκετά δελεαστικό. Δεν έχω μετανιώσει την αγορά μου και θα το αγόραζα πάλι ευχαρίστως ακόμη και αν κόστιζε περισσότερα χρήματα. Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι η εναπομένουσα ολισθηρότητα δεν καταφέρνει να φτάσει στο επίπεδο του tabac.
Έχω 6 σαπούνια στην κατοχή μου και ασχολούμαι με το Π.Ξ. περίπου 10 μήνες. Από το εν λόγω σαπούνι έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος ως προς τις ιδιότητες και το άρωμα του. Επίσης στην τιμή και την ποσότητα που προσφέρεται, είναι αρκετά δελεαστικό. Δεν έχω μετανιώσει την αγορά μου και θα το αγόραζα πάλι ευχαρίστως ακόμη και αν κόστιζε περισσότερα χρήματα. Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι η εναπομένουσα ολισθηρότητα δεν καταφέρνει να φτάσει στο επίπεδο του tabac.