Την εταιρια δυστιχως δεν την βρηκα καπου Ελλαδα και τα πηρα απο Ιταλια!Το σαπουνι θα το ελεγα σκληρη κρεμα..το asl κανονικη lotion.
Παιδια εχω μεινει αφωνος με την μυρωδια τους!
Ξεχαστε οτι ξερατε για μυρωδια πορτοκαλιου!ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ!!
Μολις το μυρισεις σου ρχεται κατευθειαν μια πολυ οικια μυρωδια!
Οπως οταν πας λαικη και περνας μπροστα απο τον παγκο με τα φρεκα πορτοκαλια!Ενα τετοιο πραγμα..
Λες και στυβεις ενα πορτοκαλι και το βαζεις στο προσωπο για after shave!!
Εμεινα πολυ ευχαριστιμενος απο το αρωμα του,τωρα μενει να δουμε κατα ποσο καλη ειναι η σκληρη κρεμα στην πραξη..ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

