Edwin jagger shaving cream Limes&Pomegranate

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Petros.Mp
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1704
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 16:22
14
Τοποθεσία: Νίκαια - Πειραιάς - Αθήνα - Κέντρο
Has thanked: 1131 times
Been thanked: 2139 times
Ηλικία: 43

Η κρέμα είναι φανταστική, το λεμονι είναι έντονο σε δροσίζει και πραγματικά ευτυχώς έχω για άλλες 2-3 φορές.(είναι δείγμα) Ο αφρός έγινε σε μπωλ και ήταν γρήγορη και εύκολη η δημιουργία του. Πιο αναλυτικά :

Άρωμα : 9/10 έντονο το λεμόνι μου άρεσε. Είναι καλοκαιρινή κρέμα που δροσίζει.
Δημιουργία αφρού : Εύκολη στο μπωλ 8/10 θα δοκιμάσω και άλλη φορά για σιγουριά
Μαλακώνει τα γένια : Θα βάλω 8/10 γιατί είχα βάλει και preshave
Τιμή :κοντά στα 10€

Θα την ξαναδοκιμάσω σίγουρα και θα γράψω εντυπώσεις αν και είμαι ενθουσιασμένος.
Πέτρος

Ὁ κόσμος μᾶς ἔλεγε τρελλούς. Ἡμεῖς, ἂν δὲν εἴμεθα τρελλοί, δὲν ἐκάναμεν τὴν ἐπανάστασιν.
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Μύρισα σήμερα το σαπουνάκι του. Ωραίο δε λέω , δροσερό, είχε όλα τα καλά !
Το θέμα είναι, ρε παιδιά, πως σε βομβαρδίζουν, απο τη μία ToOBS Lemon & Lime ή ToOBS Grapefruit απο την άλλη EJ Limes & Pomegranate πόση λεμονάδα να χώσεις στα ράφια ? :b
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
hero
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1121
Εγγραφή: 24 Οκτ 2010, 08:34
15
Has thanked: 73 times
Been thanked: 249 times
Ηλικία: 62

Ηλία με ανθρακικο και μια χωρις :megagrin
Νίκος
"Αδύνατο να μάθεις τα φρονήματα, τη σκέψη, την ψυχή του κάθε ανθρώπου προτού πάρει στα χέρια του εξουσία." Σοφοκλης
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Μή τους δίνεις ιδέες :D
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
Pechr
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 07 Ιαν 2021, 02:29
5
Has thanked: 32 times
Been thanked: 69 times
Ηλικία: 41

Θα μπορούσε κάποιος να αναγράψει τις διαστάσεις του σαπουνιού; Μόνο του σαπουνιού. Για να δω αν χωράει στο μπολ μου.
stefanara
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 17 Δεκ 2011, 20:22
14
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΟΑΚΑ
Has thanked: 48 times
Been thanked: 262 times
Ηλικία: 49

6 εκ διαμετρο
Καλατζος
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: 07 Φεβ 2019, 17:41
7
Τοποθεσία: Αχαρνές Αττικής
Has thanked: 17414 times
Been thanked: 7038 times

Φίλε μου και να μην χωράει το τρίβεις και όλα μια χαρά και καλύτερα μην σου πω
Γιώργος
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”