Θα ήταν πολύ χρήσιμο να υπήρχε μονίμως διαθέσιμο το κουμπί «προβολή μη αναγνωσμένων δημοσιεύσεων» και να μπορώ από το ένα θέμα πατώντας αυτό το κουμπί να πηγαίνω κατευθείαν στη λίστα των μη αναγνωσμένων χωρίς να χρειάζεται να πατήσω πρώτα το «Ευρετήριο Δ. συζήτησης» όπως είναι τώρα.
[marquee]:danke[/marquee]
Προβολή μη αναγνωσμένων Δημοσιεύσεων
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Καλή ιδέα, να δούμε αν μπορεί να γίνει, Αντρέα;
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7988
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12402 times
- Been thanked: 12819 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Παιδιά δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει...
Θα το κοιτάξω Slur!
Δεν σου υπόσχομαι όμως κάτι, μάλιστα θα έλεγα πως πιθανόν να μην είναι εφικτό.
Θα το κοιτάξω Slur!
Δεν σου υπόσχομαι όμως κάτι, μάλιστα θα έλεγα πως πιθανόν να μην είναι εφικτό.
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7988
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12402 times
- Been thanked: 12819 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Λοιπόν να τι κάνω εγώ...
Όταν είμαι στην λίστα του "Προβολή μη αναγνωσμένων δημοσιεύσεων",
κρατώντας το κουμπί ctrl (control) στο πληκτρολόγιο
πατάω από κάθε σειρά το εικονίδιο (
) που βρίσκετε στην δεξιά μεριά, δίπλα από το όνομα χρήστη στην κατηγορία "Τελευταία δημοσίευση".
Αυτή η ενέργειά κάνει το εξής!
Ανοίγει κάθε νέα απάντηση σε μία νέα καρτέλα "tab" στο πρόγραμμα περιήγησης.
Το ίδιο γίνεται συνήθως και με το μεσαίο κουμπί του ποντικού (χωρίς να πατάμε το ctrl)!
Ελπίζω να βοήθησα!
Όταν είμαι στην λίστα του "Προβολή μη αναγνωσμένων δημοσιεύσεων",
κρατώντας το κουμπί ctrl (control) στο πληκτρολόγιο
πατάω από κάθε σειρά το εικονίδιο (
Αυτή η ενέργειά κάνει το εξής!
Ανοίγει κάθε νέα απάντηση σε μία νέα καρτέλα "tab" στο πρόγραμμα περιήγησης.
Το ίδιο γίνεται συνήθως και με το μεσαίο κουμπί του ποντικού (χωρίς να πατάμε το ctrl)!
Ελπίζω να βοήθησα!
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- boltsis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 15
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 321 times
Kαλό και αυτό εν μέρη πιστεύω διότι σε ένα θέμα πχ στο ξυράφι μπορεί να έχουν ειπωθεί και άλλες απαντήσεις σε άλλα thread του ίδιου θέματος και δε φαίνονται αλλά ένα μεγάλο μέρος των μη αναγνωσμένων δημοσιεύσεων θα τα δούμε γρήγορα.Thanks ανδρεα!
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
