Η geflor (πρώτη αριστερά)που έδειξε ο @herco πιο πάνω είναι κατάλληλη για asl. Τις 2 επόμενες δεν τις συστήνω.
Εκτός και αρέσει σε κάποιον να πηδάει(δεν κακό) σαν κατσίκι...
Υγ.καλλιθεα και μοσχατο έχει πολύ αιθυλική αλκοόλη (οινόπνευμα). λίγο ψάξιμο θέλει...
Τεράστια γαρ η ξυριστομανα....