Που μπορώ να βρω το aftershave AQUA VELVA
-
mantilas
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: 10 Φεβ 2016, 16:07
- 10
- Has thanked: 242 times
- Been thanked: 715 times
Προς ενημέρωση, το medshopexpress πλέον δεν στέλνει με χαμηλά μεταφορικά. Επικοινωνησα μαζί τους και το συμπέρασμα ηταν οτι εκλεισε κι αυτή η πορτα για Aqua velva. 74$ το απλο και 108$ express.
- natnat
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2206
- Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 00:26
- 13
- Has thanked: 2823 times
- Been thanked: 4719 times
- Ηλικία: 49
Τώρα που αρκετοί έχουν την ισπανική AV 200ml στο φλασκί για πείτε μου:
Κρατάει το άρωμα επαρκώς σε διάρκεια? (ή είναι σαν κακή φουρνιά πλακέ μπουκάλι νεο-brut?)
Ακούγεται καλά που λένε και στο masterchef?
Δεν ασχολούμαι πλέον με αναιμικά αρώματα στο ΠΞ.-
Κρατάει το άρωμα επαρκώς σε διάρκεια? (ή είναι σαν κακή φουρνιά πλακέ μπουκάλι νεο-brut?)
Ακούγεται καλά που λένε και στο masterchef?
Δεν ασχολούμαι πλέον με αναιμικά αρώματα στο ΠΞ.-
Παναγιώτης
Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 12
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12135 times
- Ηλικία: 55
Παναγιωτη, δεν νομιζω οτι σου κανει. Δεν ειναι η AV των 70ς, ουτε σε ενταση ουτε σε διαρκεια. Οχι μονο η Ισπανικη - ολες τους.

- Rossobianco
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 254
- Εγγραφή: 22 Φεβ 2018, 00:49
- 8
- Has thanked: 1169 times
- Been thanked: 1446 times
- Ηλικία: 35
Δεν ξέρω τι ψάχνει ο φίλος [mention]natnat[/mention] , ούτε έχω δοκιμάσει την AV των 70s, αλλά θα έλεγα ότι η ισπανική που έχω εγώ είναι αρκούντως δυνατή και σε ένταση και σε διάρκεια... μόνο το Clubman κρατάει περισσότερο σε μένα.
ΙΑΣΟΝΑΣ
Η κουλτούρα είναι σαν τη μαρμελάδα· όσο λιγότερη έχεις, τόσο περισσότερο την απλώνεις.
Η κουλτούρα είναι σαν τη μαρμελάδα· όσο λιγότερη έχεις, τόσο περισσότερο την απλώνεις.
- Dr.Takero
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1451
- Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
- 9
- Τοποθεσία: Ηλιούπολη
- Has thanked: 6934 times
- Been thanked: 7583 times
- Ηλικία: 54
Υπαρχει η ισπανικη στην Ελλαδα?
Let the music play
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 12
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12135 times
- Ηλικία: 55
- christos_
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 715
- Εγγραφή: 01 Οκτ 2017, 14:47
- 8
- Has thanked: 7688 times
- Been thanked: 6181 times
Υπάρχει και στον Πειραιά στο WellShaved.
Ολα είναι ατμός... Θρασύβουλας!
- Dr.Takero
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1451
- Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
- 9
- Τοποθεσία: Ηλιούπολη
- Has thanked: 6934 times
- Been thanked: 7583 times
- Ηλικία: 54
Ελπίζω η σπανιόλα να μην είναι μάπα σαν την ιταλική που είχα πάρει από τον Χόντο.
Let the music play