Απόψεις για διάφορα αυτοκινήτα

Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4167
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
10
Has thanked: 5730 times
Been thanked: 5632 times

Kαλοτάξιδο Χρήστο ! Εύχομαι να σας πάει παντού !
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
bono
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 02 Δεκ 2016, 10:09
7
Τοποθεσία: Κρήτη
Has thanked: 670 times
Been thanked: 202 times
Ηλικία: 56

Wise choice! που θα έλεγαν κι οι Άγγλοι... καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς Χρήστο :) :auto-layrubber:
Γιάννης :auto-sportbike:
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
10
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12133 times
Ηλικία: 53

Για μενα υπαρχει τεραστια διαφορα στο που συναρμολογειται ενα προιον. Δυστυχως η εμπειρια εχει δειξει το ποσο καταλυτικες ειναι για την συνολικη πορεια του προιοντος οι "κατασκευαστικες" (κατα κυριο λογο στη συναρμολογηση) βλαβες.

Μπορει το προιον να αναφερει πχ οτι συναρμολογειται στην Γερμανια - αλλα αν οι εγκαταστασεις εκει ειναι χαμηλης τεχνογνωσιας και οι εργατες ειναι ειδικευομενοι και οχι αρτια εκπαιδευμενοι βιομηχανικοι τοτε τα πραγματα αλλαζουν - καποτε η SONY κοντεψε να φαληρισει (δεν ηταν και η μονη φορα βεβαια) με την ιστορια των Πακιστανων εργατων σε κατι παρατημενα σιλο στην προαναφερθεισα χωρα. Τα ιδια ισχυσαν και για τη Suzuki στην Πολωνια - αλλα και για τις γραμμες παραγωγης του Polo εδω και δεκαετιες στην Ισπανια...

Οι εταιρειες ψαχνουν και προγραμματιζουν το χαμηλο κοστος παραγωγης - και οι χωρες που το προσφερουν, τελικα δεν παραγουν σε πολλες περιπτωσεις το ιδιο προιον με αλλες. Βεβαια το "λαθος" παραμενει στην πολιτικη των εταιρειων και μονο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aris22
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5381
Εγγραφή: 30 Απρ 2012, 07:08
11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Has thanked: 4470 times
Been thanked: 5443 times

herco έγραψε:αλλα και για τις γραμμες παραγωγης του Polo εδω και δεκαετιες στην Ισπανια...
Τώρα βρε Ηρακλή τι ήθελες και μου το θύμισες αυτό? Ο εφιάλτης στον δρόμο με τις λεύκες........19 χρόνια πέρασαν απο τότε που κακήν κακώς ξεφορτώθηκα μέσα σε 16 μήνες απο την αγορά του το Polo16V που είχα αγοράσει για να μην πάθω εγκεφαλικό . Ακόμα το θυμάμαι και με πιάνει κατιτίς , άσχετο αν πέρασαν κοντά 20 χρόνια.......
Άρης

Ζούν ανάμεσα μας........
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
10
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12133 times
Ηλικία: 53

Λυπαμαι Αρη μου, δεν ηθελα να σε στεναχωρησω - εχω και εγω παραδειγματα δικων μου ανθρωπων με "εμπειρια ζωης" απο τα Ισπανικα Polo. Κριμα, για ενα αμαξι που θα μπορουσε για τη πλακα του να ειναι στην κορυφη και χαντακωθηκε καθαρα απο την ποιοτητα συναρμολογησης του.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aris22
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5381
Εγγραφή: 30 Απρ 2012, 07:08
11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Has thanked: 4470 times
Been thanked: 5443 times

Φίλε Ηρακλή αλίμονο το " τι ήθελες και μου το θύμισες αυτό " δεν το είπα για σένα άλλωστε που να ήξερες τι τράβηξα εγω.... :) Εδω να φανταστείς ακόμη και 20 χρόνια μετά περνάω απο αντιπροσωπεία Vw και κάτι παθαίνω.....Προς Θεού να μην παρεξηγηθώ , άλλος μπορεί να έχει αυτοκίνητο Vw και να του βγήκε τέλειο σε εμένα (και σε αρκετούς άλλους όπως έμαθα) απλά έπεσε το "λαχείο" . Και δεν είναι μόνο το τι έβγαλε (ή να πω καλύτερα τι δεν έβγαλε ...) είναι και το γεγονός οτι οταν το πήρα είχε γίνει η υποτίμηση με αποτέλεσμα να το πάρω κοντά στο 1 εκατομμύριο δραχμές πιο ακριβά και οταν το πούλησα είχε γίνει η μείωση πάλι κοντά στο εκατομμύριο στις τιμές των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα σε 16 μήνες να χάσω πάνω απο 2 εκατομμύρια δραχμές στην πώληση του....
Άρης

Ζούν ανάμεσα μας........
Άβαταρ μέλους
Tony
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2496
Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
9
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 23190 times
Been thanked: 13865 times

Λόγω ότι βλέπω μια ασυμφωνία μεταξύ απόψεων,θα προσπαθήσω,παραθέτοντας κάποιες πληροφορίες,να βοηθήσω,
και σαφώς κατά την γνώμη μου,και την εμπειρία μου,πάντα...

Εδώ λοιπόν τίθεται το θέμα: Χώρα κατασκευής,ή χώρα προέλευσης; και τι μετράει περισσότερο;
Αυτό το ερώτημα ανοίγει ένα φαύλο κύκλο,το παράδειγμα με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι μόνο ένα,καθότι η παγκοσμιοποίηση αλλά και οι κανόνες του διεθνούς εμπορίου,έχουν αλλάξει αισθητά την γεωγραφία της σύγχρονης αυτοκίνησης.

Υπάρχουν δύο περιπτώσεις αλλαγής «έδρας». Από τη μία είναι η αναζήτηση για φθηνότερα εργατικά χέρια. Σίγουρα ένας κατασκευαστής μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία του έτσι χωρίς να αυξήσει τις τιμές του. Και αυτό έχει αντίκτυπο στον καταναλωτή,αφού αγοράζει στην ίδια τιμή,ενώ με τα επιπλέον χρήματα,ο κατασκευαστής επενδύει σε νέες τεχνολογίες.

Αγοράζει όμως κανείς έτσι «χειρότερο» αυτοκίνητο; Στα τέλη του αιώνα,όταν ακόμη η παγκοσμιοποίηση ήταν νέο πράγμα,οι φόβοι ήταν αρκετοί. Σε εργοστάσια τρίτων χωρών συνήθως κατασκευάζονταν μοντέλα για τις τοπικές αγορές της περιοχής,όπου η ποιότητα κατασκευής δεν είχε τον πρώτο ρόλο.

Όταν όμως παράγεις αυτοκίνητα στο Μεξικό σήμερα,με κύριο αποδέκτη την αμερικανική αγορά,υπάρχει περίπτωση να έχεις κάνει τέτοιες «εκπτώσεις»; Γιατί η δεύτερη περίπτωση,είναι η μεταφορά της γραμμής παραγωγής σε μία χώρα που βρίσκεται πιο κοντά στην βασική σου αγορά.

Μια ασιατική μάρκα είναι πιο λογικό να παράγει τα αυτοκίνητά της στην Ευρώπη,παρά να τα εισάγει (με επιπλέον δασμούς μάλιστα) από την Ασία. Τέτοια εργοστάσια σήμερα υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη,ανατολική και δυτική,βόρεια και νότια. Υπάρχει περίπτωση το ένα εργοστάσιο να κάνει καλύτερη δουλειά από το άλλο,όταν τα αυτοκίνητα αυτά προορίζονται για τους ίδιους αγοραστές με τις ίδιες απαιτήσεις;

Η χώρα κατασκευής λοιπόν έχει πλέον σημασία μόνο στον υπολογισμό του φόρου;με ότι αυτό θα σημαίνει για την δική μας τσέπη;προσέχοντας λοιπόν οι κατασκευαστές κάθε παράγοντα που επηρεάζει την τελική τιμή,η χώρα κατασκευής μετατρέπεται σε ένα ακόμη εργαλείο στη μάχη για τη μείωση του κόστους.

Γίνεται λοιπόν να μην παίζει ρόλο η χώρα κατασκευής; η γνώμη μου είναι Όχι,είναι σαν να δώσω πέντε κίτ,σε πέντε διαφορετικούς ανθρώπους,ίδια θα το συναρμολογήσουν;

Η χώρα παραγωγής παίζει τον ρόλο της,κατά το ποσοστό που συμμετέχει ο ανθρώπινος παράγοντας στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου δηλ. στο ποσοστό που παίρνει μέρος το ανθρώπινο χέρι. Εκεί μπαίνει ο παράγοντας της εργασιακής κουλτούρας κάθε λαού,ξέχωρα απ΄όλα τα υπόλοιπα. Στην Ιαπωνική π.χ. κουλτούρα και ηθική.είναι θέμα προσωπικής τιμής να κάνει ο εργαζόμενος όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά με την οποία καταπιάνεται. Επίσης,υπάρχει σχέση ζωής και εμπιστοσύνης ανάμεσα στην εταιρεία,και τον εργαζόμενο,στην οποία συνήθως εργάζεται για όλη του τη ζωή. Αυτή η ποιότητα στην εργασία,φυσικά και αντανακλάται στα made in Japan προϊόντα,που τους χαρίζει την αξιοπιστία,και μακροβιότητα,της καλής και προσεγμένης κατασκευής. Φυσικά και στα Ιαπωνικά εργοστάσια ανά τον κόσμο υπάρχουν τα υψηλά στάνταρντς,και οι ποιοτικοί έλεγχοι των Ιαπώνων,αλλά η κουλτούρα της ποιοτικής εργασίας που ενυπάρχει στην κατασκευή ενός προϊόντος,δεν μετριέται με αριθμούς,παρά μπορείς να την γευτείς με την μακρόχρονη χρήση.Φυσικά δεν μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι και σε προϊόντα άλλων χωρών,δεν υπάρχει ποιότητα και αξιοπιστία,απλά στατιστικά δεν είναι στα ίδια επίπεδα με τα Ιαπωνικά,και αναφέρομαι σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής,όχι super cars.

Βάζω και κάποια παραδείγματα,με μόνο Honda,που διαχωρίζονται ανά μοντέλο,και όχι σαν εταιρία,
το ίδιο γίνεται και με όλες τις υπόλοιπες εταιρίες...

Honda Jazz Hybrid - Σουζούκα Ιαπωνία
Honda Jazz - Γκουανγκζού Κίνα
Honda Civic 3d & 5d - Σουίντον Μεγ. Βρετανία
Honda Civic 4d - Τουρκία (μέχρι το 2010)
Honda Accord/Accord Tourer - Σαϊτάμα Ιαπωνία
Honda Legend - Σαϊτάμα Ιαπωνία
Honda CR-V - Σουίντον Μεγ. Βρετανία
Honda CR-Z - Σουζούκα Ιαπωνία
Honda Insight - Σουζούκα Ιαπωνία
Honda Civic Hybrid - Σουζούκα Ιαπωνία

Και όλα τα made in Japan.
Daihatsu,Honda,Infiniti,Lexus,Mazda,Mitsubishi,Nissan,Subaru,Suzuki,Toyota.
Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
9
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17333 times

Η Χόντα πάντως δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα ούτε στην Κίνα ούτε στην Τουρκία.εκει απλά συναρμολογούνται.Μηχανές, αμαξώματα και λοιπά μέρη κατασκευάζονται είτε Ιαπωνία, είτε Αγγλία είτε Αμερική.συναρμολογηση γίνεται και σε άλλες χώρες όπως Βραζιλία, Πακιστάν κλπ
Άβαταρ μέλους
bill3377
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 17:27
9
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Has thanked: 21442 times
Been thanked: 3958 times
Ηλικία: 47

Χρήστο καλοτάξιδο! Ευκαιρία για ταξιδάκια στα Τρίκαλα :auto-layrubber:
Βασίλης
Η ζωντανή ψυχή τα θέλει όλα!
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4167
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
10
Has thanked: 5730 times
Been thanked: 5632 times

Σημασία δεν έχει ποιό αυτοκίνητο έχεις. Σημασία έχει πού θα σε πάει.

To έχω αναρτήσει και στο παρελθόν αλλά αξίζει μια ματιά στα albums του κυρίου.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο”