Δέν πληρώνω διόδια! - Διόδια Stop
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 16
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Βαγγέλη δεν διαφωνώ, απλά έχουμε μπεί σε έναν φαύλο κύκλο καχυποψίας...
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- zamc
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 947
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
- 14
- Τοποθεσία: Πάτρα
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 49 times
- Ηλικία: 48
Καταρχήν να πω πως την πρωτοχρονιά που κατέβηκα Αθήνα στο κατέβασμα πλήρωσα, στο ανέβασμα δεν πλήρωσα σε 2. Και όχι δεν είμαι στο κίνημα!
εχω κάποιες παρατηρήσεις!
1)ΚΑνείς δεν είπε να μην πληρώνει γενικά διόδια! Το θέμα είναι να πληρώνεις σε λογικές τιμές και φυσικά να πληρώνεις αφού εχει ολοκληρωθεί ο δρόμος. Και φυσικά το ποσό των 27 ευρώ για να πάς απο Θεσσαλονίκη Αθήνα ναι είναι πανακριβο και εκτός κάθε ορίου. Σε άλλες χώρες που έχουν δρόμους πολύ καλύτερους απο εμάς πληρώνεις 40-50 ευρώ και κυκλοφορείς σε όλους τους δρόμους χωρίς να πληρώνεις διόδια!
2)Υπάρχουν 2-3 σημεία στην εθνικη οδό Αθήνα Θεσσαλονίκη που πληρώνεις ΓΙΑ ΝΑ κατασκευαστεί ο δρόμος.
3)Τα τέλη κυκλοφορίας γιατί τα πληρώνουμε αφού και το όνομα τους το λεει, πληρώνεις για να κυκλοφορείς!
4)Διόδια πρεπει να πληρώνεις όταν εχει ολοκληρωθεί το εργο και φυσικά πρεπει να υπάρχει και εναλλακτική διαδρομή ωστε αν θέλεις να μην πάς απο την Εθνική. Εχει εναλλακτική διαδρομή για Θεσσαλονίκη Αθήνα? Οχι.
5)Το παράδειγμα με το Γκλέτσο (δήμαρχο πλέον!!) που άνοιξε τις μπάρες στην εθνική το θεωρώ υπερβολή αλλα για σκεφτείτε. Υπήρχε παράδρομος να εξυπηρετούνται οι ανθρωποι που μένουν στην περιοχή και αυτοί τον έκλεισαν και αναγκαστικά περνουν απο την Εθνική. ΣΑς δίνει αυτό το αίσθημα δικαίου και πως όλες οι παραχωρήσεις έγιναν νόμιμα? Εμένα όχι.
6)βγήκε μια φήμη πως η σύμβαση για την Αττική οδό προέβλέπε πως θα την εκμεταλλευονται ιδιώτες μέχρι να συμπληρωθεί το ποσο που εχουν δώσει για την κατασκευή και ενα ποσοστο κέρδους που ειχε συφωνηθεί. Μετά θα επέστρεψε η εκμετάλλευση στο Δημόσιο. Αυτοι λένε τώρα πως τα έσοδα είναι ήδη πολλά περισσότερα απο τα παραπάνω και πως με τεχνάσματα τα κρατούν ακόμα ιδιώτες. Αντε να μην το έχω για σίιυρο δεν είναι άλλη μια υποψία για το οτι κάτι παίζει κι εδώ? Γιατί να μην τα παίρνει το δημόσιο τώρα είδικά που είμαστε και πρίν το φούντο και να τα παίρνουν οι ιδιώτες (και ίσως μερικοι έξυπνοι πολιτικοί?)
εχω κάποιες παρατηρήσεις!
1)ΚΑνείς δεν είπε να μην πληρώνει γενικά διόδια! Το θέμα είναι να πληρώνεις σε λογικές τιμές και φυσικά να πληρώνεις αφού εχει ολοκληρωθεί ο δρόμος. Και φυσικά το ποσό των 27 ευρώ για να πάς απο Θεσσαλονίκη Αθήνα ναι είναι πανακριβο και εκτός κάθε ορίου. Σε άλλες χώρες που έχουν δρόμους πολύ καλύτερους απο εμάς πληρώνεις 40-50 ευρώ και κυκλοφορείς σε όλους τους δρόμους χωρίς να πληρώνεις διόδια!
2)Υπάρχουν 2-3 σημεία στην εθνικη οδό Αθήνα Θεσσαλονίκη που πληρώνεις ΓΙΑ ΝΑ κατασκευαστεί ο δρόμος.
3)Τα τέλη κυκλοφορίας γιατί τα πληρώνουμε αφού και το όνομα τους το λεει, πληρώνεις για να κυκλοφορείς!
4)Διόδια πρεπει να πληρώνεις όταν εχει ολοκληρωθεί το εργο και φυσικά πρεπει να υπάρχει και εναλλακτική διαδρομή ωστε αν θέλεις να μην πάς απο την Εθνική. Εχει εναλλακτική διαδρομή για Θεσσαλονίκη Αθήνα? Οχι.
5)Το παράδειγμα με το Γκλέτσο (δήμαρχο πλέον!!) που άνοιξε τις μπάρες στην εθνική το θεωρώ υπερβολή αλλα για σκεφτείτε. Υπήρχε παράδρομος να εξυπηρετούνται οι ανθρωποι που μένουν στην περιοχή και αυτοί τον έκλεισαν και αναγκαστικά περνουν απο την Εθνική. ΣΑς δίνει αυτό το αίσθημα δικαίου και πως όλες οι παραχωρήσεις έγιναν νόμιμα? Εμένα όχι.
6)βγήκε μια φήμη πως η σύμβαση για την Αττική οδό προέβλέπε πως θα την εκμεταλλευονται ιδιώτες μέχρι να συμπληρωθεί το ποσο που εχουν δώσει για την κατασκευή και ενα ποσοστο κέρδους που ειχε συφωνηθεί. Μετά θα επέστρεψε η εκμετάλλευση στο Δημόσιο. Αυτοι λένε τώρα πως τα έσοδα είναι ήδη πολλά περισσότερα απο τα παραπάνω και πως με τεχνάσματα τα κρατούν ακόμα ιδιώτες. Αντε να μην το έχω για σίιυρο δεν είναι άλλη μια υποψία για το οτι κάτι παίζει κι εδώ? Γιατί να μην τα παίρνει το δημόσιο τώρα είδικά που είμαστε και πρίν το φούντο και να τα παίρνουν οι ιδιώτες (και ίσως μερικοι έξυπνοι πολιτικοί?)
Ετσι πιστευω κι εγώ. Να είναι ένα λογικό ποσό και να πηγαίνει σε όποιους πρεπει και νόμιμα και να είναι όλα όπως πρεπει και ναι με χαρά να πληρώσω. Αλλά εδώ για άλλη μια φορά δε γίνεται τίποτα. Και δρόμους δεν έχουμε και παραδρόμους δεν έχουμε και τα λεφτά δεν ξέρουμε που πάνε και παντακριβα είναι. Και για άλλη μια φορα μας εχουν καταφέρει να μην θέλουμε το αυτονόητο αλλα να τρογώμαστε μεταξύ μας για το ποιος φταίει και πρεπει να πληρώσει και όχι να κοιτάμε να τους κράξουμε να κάνουν αυτοι το σωστό που είναι και η δουλειά τους άλλωστε!!!Apostolos έγραψε:Νομίζω ότι στην θεωρεία κανείς δεν διαφωνεί με το να πληρώνει διόδια όπως το έθεσε ο Βαγγέλης. Στην πράξη της Ελληνικής κοινωνίας όμως, υπάρχει τόση καχυποψία, αναξιοπιστία και γενικά εξευτελισμός του κράτους ως θεσμός τα τελευταία χρόνια , που ο πολίτης δεν θέλει να δίνει ούτε 1 λεπτό από την τσέπη του, σε ένα κράτος που επι σειρά ετών ήταν όλες οι κυβερνήσεις του αποτυχημένες και όχι μόνο δεν παρήγαγαν έργο, αλλά κατάστρεψαν κι όλας.
Ο ίδιος άνθρωπος, όταν πάει π.χ. στην Αυστρία, θα πληρώσει διόδια με μεγάλη χαρά. Γιατι ο Έλληνας και γενναιόδωρος είναι, και την πρόοδο θέλει και λογικός είναι.
Μαλάκας δεν είναι!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
- vanm66
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 2312
- Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
- 14
- Has thanked: 231 times
- Been thanked: 349 times
Χρήστο, θα προσπαθήσω να σου απαντήσω χωρίς να το θεωρήσεις, σε καμία περίπτωση αντιπαράθεση
1) Σύμφωνοι!
2)
4)Τραίνο- Λεωφορείο- Αεροπλάνο- Αυτοκίνητο. Ο κάτοικος της Καρπάθου;;; μόνο 1 πτήση τη μέρα και κανένα σαπιοκάραβο (αν δεν έχει απαγορευτικό) με πανάκριβο εισιτήριο.
5)Δεν το γνωρίζω. αυτό που ξέρω είναι οτι εξυπηρετεί αφάνταστα τους κατοίκους της Αττικής. Εγώ γιατί να πληρώνω;;;; Δεν είδα να θέλει κανείς να πάει από αλλη εναλλακτική διαδρομή.
Ακούστε, στα νησιά τίποτα δεν είναι όπως στην υπόλοιπη Ελλάδα. Δεν μπορεί κανείς να καταλάβει τι σημαίνει να ξεμένεις από φρέσκο γάλα λόγω απαγορευτικού μιας βδομάδας ή να περιμένεις τρεις ώρες να ρθει αεροπλάνο να πάρει το άρρωστο παιδί σου (αν υπάρχει αεροδρόμιο) πληρώνοντας μια μικρή περιουσία ή να μεταφέρεις τα προϊόντα σου, αν είσαι για παράδειγμα αγρότης, βλέποντάς τα να σαπίζουν και άλλα πολλά. Υπάρχει λοιπόν η έννοια του μεταφορικού ισοδύναμου: για ίση απόστασή, ίσο κόστος μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών. Αν ζεις σε ένα νησί πρέπει να πληρώνεις για να πας συτην Αθήνα, όσο και ο κάτοικος μιας πόλης που ισαπέχει από την Αθήνα. Τη διαφορά την επιβαρύνονται οι κάτοικοι της Στερεάς. Και όχι το ανάποδο. Γι αυτό έχω τις αντιρρήσεις με αυτή την συμπεριφορα. ¨οπως έχω και με αυτό που κάνετε με τα εισιτήρια των λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη: τα δίνει ο ένας στον άλλον, γιατί ισχύουν για 1 ώρα και 10 λεπτά. Στο τέλος εσείς δεν θα έχετε συγκοινωνίες, γιατί ποιός θα τις πληρώσει; εγώ πάλι;
1) Σύμφωνοι!
2)
3)Ο κάτοικος των Ψαρών πληρώνει χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας; Ή έχει κανένα άμεσο όφελος από πχ. την Εγνατία; Υπ'όψη ότι τα τέλη κυκλ.νομίζω ότι πήγαιναν στις -πρώην- Νομαρχίες (ή εν πάσει περιπτώσει, ποσοστό τους)vanm66 έγραψε:...Τώρα τα προκαταβολικά διόδια, πριν κατασκευαστεί ο δρόμος, ώστε να χρηματοδοτηθεί ακριβώς η κατασκευή του, είναι μια ακόμη γελοιότητα και μια ακόμη απόδειξη ότι το κράτος μας αντιμετωπίζει σαν υπηκόους και όχι σαν πολίτες...
4)Τραίνο- Λεωφορείο- Αεροπλάνο- Αυτοκίνητο. Ο κάτοικος της Καρπάθου;;; μόνο 1 πτήση τη μέρα και κανένα σαπιοκάραβο (αν δεν έχει απαγορευτικό) με πανάκριβο εισιτήριο.
5)Δεν το γνωρίζω. αυτό που ξέρω είναι οτι εξυπηρετεί αφάνταστα τους κατοίκους της Αττικής. Εγώ γιατί να πληρώνω;;;; Δεν είδα να θέλει κανείς να πάει από αλλη εναλλακτική διαδρομή.
Ακούστε, στα νησιά τίποτα δεν είναι όπως στην υπόλοιπη Ελλάδα. Δεν μπορεί κανείς να καταλάβει τι σημαίνει να ξεμένεις από φρέσκο γάλα λόγω απαγορευτικού μιας βδομάδας ή να περιμένεις τρεις ώρες να ρθει αεροπλάνο να πάρει το άρρωστο παιδί σου (αν υπάρχει αεροδρόμιο) πληρώνοντας μια μικρή περιουσία ή να μεταφέρεις τα προϊόντα σου, αν είσαι για παράδειγμα αγρότης, βλέποντάς τα να σαπίζουν και άλλα πολλά. Υπάρχει λοιπόν η έννοια του μεταφορικού ισοδύναμου: για ίση απόστασή, ίσο κόστος μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών. Αν ζεις σε ένα νησί πρέπει να πληρώνεις για να πας συτην Αθήνα, όσο και ο κάτοικος μιας πόλης που ισαπέχει από την Αθήνα. Τη διαφορά την επιβαρύνονται οι κάτοικοι της Στερεάς. Και όχι το ανάποδο. Γι αυτό έχω τις αντιρρήσεις με αυτή την συμπεριφορα. ¨οπως έχω και με αυτό που κάνετε με τα εισιτήρια των λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη: τα δίνει ο ένας στον άλλον, γιατί ισχύουν για 1 ώρα και 10 λεπτά. Στο τέλος εσείς δεν θα έχετε συγκοινωνίες, γιατί ποιός θα τις πληρώσει; εγώ πάλι;
Βαγγέλης
- zamc
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 947
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
- 14
- Τοποθεσία: Πάτρα
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 49 times
- Ηλικία: 48
Καταρχήν μήν το συζητάς δεν υπάρχει πρόβλημα παρεξήγησης μεταξύ μας! Κουβέντα κάνουμε άλλωστε!
Αυτο για τα τέλη κυκλοφορίας ήταν γενικο ρε σύ! Το είπα πχ οτι υποτίθεται οτι πληρώνεις για να μπορείς να κυκλοφορείς!
Για το θέμα των εναλλακτικών δεν εννοώ άλλα μέσα μεταφοράς. Κανονικά οι συμβάσεις παραχώρησης υποχρεώνουν την εταιρία να έχει κατασκευάσει εναλλακτικό δρόμο και για αυτούς που θέλουν να πάνε κάπου απο λιγότερο καλό δρόμο αλλα χωρίς διόδια αλλα και για περιπτώσεις που εξυπηρετούνται κάτοικοι κοντινών περιοχών για μετακινήσεις μέσα στους δήμους τους!
Έτσι κι αλλιώς δεν διαφωνούμε σε πολλά! Τα υπόλοιπα για το τί πληρώνει ποιος και πόσο και αν είναι φόροι ή διόδια δεν εχουν σημασία φίλε μου. Άλλωστε εγώ μιλάω για λογικότερες τιμές στα διόδια (όχι να μην πληρώνουμε) και να είναι όλα νόμιμα όμως (ύπαρξη εναλλακτικής διαδρομής και τα λεφτά να πάνε εκει που πρεπει και όχι σε ύποπτες τσέπες!) :griechenland
Αυτο για τα τέλη κυκλοφορίας ήταν γενικο ρε σύ! Το είπα πχ οτι υποτίθεται οτι πληρώνεις για να μπορείς να κυκλοφορείς!
Για το θέμα των εναλλακτικών δεν εννοώ άλλα μέσα μεταφοράς. Κανονικά οι συμβάσεις παραχώρησης υποχρεώνουν την εταιρία να έχει κατασκευάσει εναλλακτικό δρόμο και για αυτούς που θέλουν να πάνε κάπου απο λιγότερο καλό δρόμο αλλα χωρίς διόδια αλλα και για περιπτώσεις που εξυπηρετούνται κάτοικοι κοντινών περιοχών για μετακινήσεις μέσα στους δήμους τους!
Έτσι κι αλλιώς δεν διαφωνούμε σε πολλά! Τα υπόλοιπα για το τί πληρώνει ποιος και πόσο και αν είναι φόροι ή διόδια δεν εχουν σημασία φίλε μου. Άλλωστε εγώ μιλάω για λογικότερες τιμές στα διόδια (όχι να μην πληρώνουμε) και να είναι όλα νόμιμα όμως (ύπαρξη εναλλακτικής διαδρομής και τα λεφτά να πάνε εκει που πρεπει και όχι σε ύποπτες τσέπες!) :griechenland
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI