Μετά από μία έρευνα που έκανα , κατέληξα σε ένα συμπέρασμα που πιθανότατα πολλοί από σας θα γνωρίζουν.
Θεώρησα καλό όμως να κάνω αυτήν την δημοσίευση για αυτούς που πιθανόν δεν έχουν ψάξει το θέμα .
Η γνωστή λοιπόν Tcheon Fung Sing είναι μια μικρή artisan εταιρεία από το Τορίνο της Ιταλίας ,που ιδρύθηκε από έναν Κινέζο μετανάστη μερικές δεκαετίες πριν.
Η εταιρεία σήμερα διοικείται από την εγγονή του ιδρυτή.
Παραμένει δηλαδή μια οικογενειακή επιχείρηση.
Η εταιρεία αυτή παράγει μια σειρά από μαλακά φυτικά σαπούνια που έχουν γενικώς καλές κριτικές.
Πρόσφατα μάλιστα λανσάρισε και μια σειρά σκληρών σαπουνιών που και αυτά ο ξυριστικός κόσμος αποδέχθηκε με καλά λόγια.
Στα πλαίσια όμως του marketing που επιτάσσει πληθώρα προϊόντων ,και πολλές τάχα επιλογές , τα ίδια σαπούνια πωλούνται και ως razorock και συγκεκριμένα με την σειρά La Famiglia αλλά και ως Mondial , τα σαπούνια που πιθανόν να έχετε δει να πουλά ο Ιρλανδός.
Σας παραθέτω τις αντιστοιχίες των δύο εταιρειών
RR "Don Marco", (TFS Bergamotto Neroli) Bergamot and Neroli
RR "Cumba Cheech", (TFS Zagara e Gelsominio) Orange Blossom and Jasmine
RR "Zi' Peppino", (TFS Tabacco Verde) Green Tobacco
RR "Nonno Michelino", (TFS Sandalo Boise) Sandalwood
Τα σαπούνια της Mondial έχουν την ίδια περιγραφή με την TFS.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα λοιπόν φίλοι μου.
Διαλέγετε όποια συσκευασία σας αρέσει περισσότερο, την ονομασία που σας ακούγεται καλύτερα και φυσικά τη τιμή που θέλετε να πληρώσετε, και στην ουσία αγοράζετε το ίδιο ακριβώς προϊόν !
Πέρα απ’ όλα αυτά όμως ,δεν αμφισβητώ την ποιότητα των προϊόντων (χωρίς να τα έχω δοκιμάσει )που επαναλαμβάνω χαίρουν εκτίμησης στον ξυριστικό κόσμο !
Tcheon Fung Sing – RR La Familia – Mondial
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Κατι με λεει οτι πρεπει να στειλω ΠΜ στον Eric να ερθει για καμμια νεα προταση ή καμμια εκπτωσουλα.. :megagrin

- Πάνος
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1898
- Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
- 14
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Has thanked: 157 times
- Been thanked: 426 times
Πες του να κατεβάσει και τα μεταφορικά του.
Θέλει λέει και άλλα 2 ευρώ αν πληρώσεις με paypal.
Έλεος !
Στράβωσα γι αυτό το θέμα και δεν του έβαλα μια μεγάλη παραγγελία. Δεν είναι το ποσό, είναι το γαμώτο.
Θέλει λέει και άλλα 2 ευρώ αν πληρώσεις με paypal.
Έλεος !
Στράβωσα γι αυτό το θέμα και δεν του έβαλα μια μεγάλη παραγγελία. Δεν είναι το ποσό, είναι το γαμώτο.
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
-
NavalArchitect
Εγώ είμαι λίγο επιφυλακτικός μαζί του. Είχα παραγγείλει το TFS μόλις πρωτοβγήκε, σε κιλό, και μου το καθυστέρησε 3 μήνες. Μέσα στην παραγγελία είχα και alum block το οποίο όταν το άνοιξα ήταν παλιό και είχε αρχίσει να ραγίσει, άντεξε πολύ λίγο να το χρησιμοποιήσω πριν αρχίσει να διαλύεται σε κομματάκια.
Είναι ακριβός, εντάξει βέβαια Ολλανδία είναι (ποτέ δεν ήταν φθηνά τα μεταφορικά από εκεί) αλλά για να μην μασάω τα λόγια μου σίγουρα εμπιστευόμαι πολύ περισσότερο τους luxe.gr (πρώτος), Connaught (δεύτερος) και μετά το Executive Shaving με τον Ιρλανδό τελευταίο από όλους αυτούς.
Είναι ακριβός, εντάξει βέβαια Ολλανδία είναι (ποτέ δεν ήταν φθηνά τα μεταφορικά από εκεί) αλλά για να μην μασάω τα λόγια μου σίγουρα εμπιστευόμαι πολύ περισσότερο τους luxe.gr (πρώτος), Connaught (δεύτερος) και μετά το Executive Shaving με τον Ιρλανδό τελευταίο από όλους αυτούς.
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 12
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17340 times
πρωτο ξυρισμα χθες με τα σαπουνια της TFS και οι πρωτες εντυπωσεις μου ειναι πολυ θετικες εως αριστες.ξυριστηκα με το κοκκινο μπωλακι που εχει αρωμα πικραμυγδαλο.το σαπουνι ειναι φυτικο ,μαλακο και στην υφη ειναι σχεδον ιδιο με το proraso.το αρωμα του ειναι πολυ εντονο και συναγωνιζεται τη figaro και το valobra. η εντυπωση μου ειναι ,οτι ειναι ακομα πιο εντονο απο τα 2 τελευταια.
το δουλεψα με το omega 80080 και εκανα bowl lathering.φορτωσα το πινελο με περιπου 40 στροφες πανω στο σαπουνι.το σαπουνι φορτωνει καλα και ζηταει αρκετο νερο.ο αφρος που εκανα ηταν μεταξενιος και πηχτος.πολυ ωραιος και στιβαρος αλλα δεν σε προιδεαζει για το τι θα συμβει.για να πω την αληθεια οπως τον εβλεπα δεν ημουν 100% σιγουρος αν τον ειχα πετυχει.οταν ομως ξεκινησα να τον απλωνω στο προσωπο εκει καταλαβα οτι ειχα να κανω με κορυφαιο σαπουνι.αμεσως απεκτησε ογκο και αρχισε να βουτυρωνει.κατα τη διαρκεια του ξυρισματος το σαπουνι μου αποδειξε οτι ειναι σε ολα κατι παραπανω απο τελειο.η προστασια που μου παρειχε ηταν υποδειγματικη, σε σημειο να μην καταλαβαινω σχεδον καθολου το ξυραφι.η ολισθηροτητα τελεια με αποτελεσμα η λεπιδα να κανει πατιναζ σε σημειο που τρομαζες.εκει ομως που κυριολεκτικα βγαζω το καπελλο στο συγκεκριμενο σαπουνι ειναι η ενυδαττωση που παρεχει.τετοια ενυδαττωση την εχω βρει μονο σε tallow σαπουνια.στο τελος ,το alum θεωρω οτι ηταν υπερβολη , οπως και το balm και απο συνηθεια και μονο τα εβαλα.αν επρεπε να βαθμολογησω το σαπουνι απλα θα ελεγα οτι χτυπαει ανετα την κορυφη.
το δουλεψα με το omega 80080 και εκανα bowl lathering.φορτωσα το πινελο με περιπου 40 στροφες πανω στο σαπουνι.το σαπουνι φορτωνει καλα και ζηταει αρκετο νερο.ο αφρος που εκανα ηταν μεταξενιος και πηχτος.πολυ ωραιος και στιβαρος αλλα δεν σε προιδεαζει για το τι θα συμβει.για να πω την αληθεια οπως τον εβλεπα δεν ημουν 100% σιγουρος αν τον ειχα πετυχει.οταν ομως ξεκινησα να τον απλωνω στο προσωπο εκει καταλαβα οτι ειχα να κανω με κορυφαιο σαπουνι.αμεσως απεκτησε ογκο και αρχισε να βουτυρωνει.κατα τη διαρκεια του ξυρισματος το σαπουνι μου αποδειξε οτι ειναι σε ολα κατι παραπανω απο τελειο.η προστασια που μου παρειχε ηταν υποδειγματικη, σε σημειο να μην καταλαβαινω σχεδον καθολου το ξυραφι.η ολισθηροτητα τελεια με αποτελεσμα η λεπιδα να κανει πατιναζ σε σημειο που τρομαζες.εκει ομως που κυριολεκτικα βγαζω το καπελλο στο συγκεκριμενο σαπουνι ειναι η ενυδαττωση που παρεχει.τετοια ενυδαττωση την εχω βρει μονο σε tallow σαπουνια.στο τελος ,το alum θεωρω οτι ηταν υπερβολη , οπως και το balm και απο συνηθεια και μονο τα εβαλα.αν επρεπε να βαθμολογησω το σαπουνι απλα θα ελεγα οτι χτυπαει ανετα την κορυφη.
- Georgechalkida
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 02:27
- 11
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 142 times
- Ηλικία: 40
Δηλαδή και αυτό θα το αγοράσουμε ε??? Γκρρρρρρρ..!!!!!!!!!! 
Γιώργος