επ'ευκαιρια του προηγουμενου post να πω ορισμενα πραγματα.
εχω την 500 και εχω κανει αρκετα ξυρισματα μαζι της ουτως ωστε να εχω βγαλει καποια συμπερασματα . αποψη μου ειναι οτι η μηχανη αυτη ειναι απο τις πιο καλοζυγισμενες που υπαρχουν. το βαρος της(90γρ.)σε συνδυασμο με το μηκος(8,5εκ.) της προσδιδουν μια εκπληκτικη ισορροπια που μεταφραζεται σε ενα βαθυ και ταυτοχρονα γλυκο ξυρισμα.ακομα και στις υψηλες ρυθμισεις(4 και πανω)η μηχανη συμπεριφερεται πολυ καλα χωρις να προβληματιζει.η επιθετικοτητα της δεν τρομαζει αλλα παρολα αυτα ειναι απολυτως αποτελεσματικη.εχω χρησιμοποιησει αρκετες μηχανες.αλλες ηταν πολυ ηπιες(gillette tech,merkur23c,merkur41c)και αλλες πολυ επιθετικες(muhle r41).η progress 500 συνδυαζει τα καλυτερα στοιχεια και απο τις 2 κατηγοριες.ειναι οσο επιθετικη πρεπει ωστε να μην προβληματιζει και τοσο αποτελεσματικη ωστε να σε αφηνει απολυτα ικανοποιημενο.αν επρεπε να διαλεξω μονο 1 μηχανη για να ξυριζομαι, χωρις δευτερη σκεψη θα διαλεγα την merkur progress 500.
Merkur Progress
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 11
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17338 times
- stelakis1914
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1241
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2011, 19:00
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 597 times
- Been thanked: 496 times
Να σας γράψω και εγώ την άποψη μου για την Merkur Progress.
Εξωτερικά δείχνει (και είναι) φθηνότερη από τις άλλες δυο adjustable αδελφές της που έχει κυκλοφορήσει η Merkur, αλλά έχει μια γοητεία παρόλο το γνωστό μελανό, εμφανισιακά, σημείο με τον άσχημο πλαστικό επιλογέα.
Λειτουργικά τώρα θα ξεκινήσω ένα κατασκευαστικό ελάττωμα που έχει και είναι η απώλεια της βαθμονόμησης της, πριν ακόμα τη χρησιμοποιήσω για να ξυριστώ. Η μηχανή απώλεσε τις θέσεις ρύθμισης, της από την επεξεργασία που της έκανα με το που την πήρα πρώτη φορά στα χέρια μου. Για μένα δεν είναι τόσο μεγάλο το κακό αφού ξέρω ότι μπορεί πάλι εύκολα να καλιμπραριστεί αλλά και εμπειρικά με το μάτι είμαι σε θέση να επιλέξω το κενό ανάμεσα στην λεπίδα και την κεφαλή που επιθυμώ για το ξύρισμα μου.
Κάτι που θα παρατηρήσει εύκολα κάποιος είναι ότι λεπίδα δεν είναι πολύ εκτεθειμένη και έχει επαρκή καμπυλότητα ώστε να μην τρομάξει κάποιον με την επιθετικότητα της.
Η επικινδυνότητα της συγκεκριμένης μηχανής όμως οφείλεται στα μεγάλα κενά που αφήνει στην δαγκάνα της και είναι έτοιμα να σε καταπιούν αν δεν προσέξεις!
Η μηχανή έχει επαρκές βάρος και εξαιρετικό ζύγισμα που για εμένα προσωπικά που είμαι λάτρης των μικρών λαβών με κερδίζει. Οι σκάλες ανεβαίνουν και πέρα από την ρύθμιση 5 θα έλεγα ότι προσεγγίζουν θεωρητικά το 8 μέχρι να απελευθερωθεί η κεφαλή της στα χέρια σου για να αλλάξεις λεπίδα. Ο συγκεκριμένος πειραματισμός όμως θέλει πολύ προσοχή και δεν συνιστάται στους χρήστες, ειδικά στα πρώτα ξυρίσματα.
Ξέρω ότι το μεγάλο δίλημμα των περισσότερων είναι αν πρέπει να την προτιμήσουν για αγορά σε σχέση με την Futur. Γνώμη μου είναι ότι η Futur κάνει την διαφορά μόνο στο πρώτο πέρασμα και η Progreess στα επόμενα περάσματα καλύπτει αυτήν την διαφορά και στο τέλος δίνει ίδιας ποιότητας ξύρισμα με πιο εύκολο χειρισμό αφού ο σχεδιασμός της είναι πιο “γήινος”. Θυμάμαι τον εαυτό μου κάποιες στιγμές να χειρίζεται άτσαλα την Futur προσπαθώντας να ξυρίσω κάποια δύσκολα σημεία όπως το μουστάκι. Με την Progreess κάνεις τις ίδιες απολύτως κινήσεις που θα έκανες και με ένα τυπικό, μη ρυθμιζόμενο safety razor.
Σαν συμπέρασμα πάντως θα κατέληγα ότι η Progreess και η Futur είναι πραγματικά εντελώς διαφορετικές μηχανές και η επιλογή κάποιας από τις δυο μπορεί να γίνει μόνο με προσωπικά κριτήρια. Στους λάτρεις των safety razors θα συνιστούσα να δοκιμάσουν και τις δυο κάποια στιγμή γιατί όπως είπα στην χρήση τους απέχουν πολύ.
Εξωτερικά δείχνει (και είναι) φθηνότερη από τις άλλες δυο adjustable αδελφές της που έχει κυκλοφορήσει η Merkur, αλλά έχει μια γοητεία παρόλο το γνωστό μελανό, εμφανισιακά, σημείο με τον άσχημο πλαστικό επιλογέα.
Λειτουργικά τώρα θα ξεκινήσω ένα κατασκευαστικό ελάττωμα που έχει και είναι η απώλεια της βαθμονόμησης της, πριν ακόμα τη χρησιμοποιήσω για να ξυριστώ. Η μηχανή απώλεσε τις θέσεις ρύθμισης, της από την επεξεργασία που της έκανα με το που την πήρα πρώτη φορά στα χέρια μου. Για μένα δεν είναι τόσο μεγάλο το κακό αφού ξέρω ότι μπορεί πάλι εύκολα να καλιμπραριστεί αλλά και εμπειρικά με το μάτι είμαι σε θέση να επιλέξω το κενό ανάμεσα στην λεπίδα και την κεφαλή που επιθυμώ για το ξύρισμα μου.
Κάτι που θα παρατηρήσει εύκολα κάποιος είναι ότι λεπίδα δεν είναι πολύ εκτεθειμένη και έχει επαρκή καμπυλότητα ώστε να μην τρομάξει κάποιον με την επιθετικότητα της.
Η επικινδυνότητα της συγκεκριμένης μηχανής όμως οφείλεται στα μεγάλα κενά που αφήνει στην δαγκάνα της και είναι έτοιμα να σε καταπιούν αν δεν προσέξεις!
Η μηχανή έχει επαρκές βάρος και εξαιρετικό ζύγισμα που για εμένα προσωπικά που είμαι λάτρης των μικρών λαβών με κερδίζει. Οι σκάλες ανεβαίνουν και πέρα από την ρύθμιση 5 θα έλεγα ότι προσεγγίζουν θεωρητικά το 8 μέχρι να απελευθερωθεί η κεφαλή της στα χέρια σου για να αλλάξεις λεπίδα. Ο συγκεκριμένος πειραματισμός όμως θέλει πολύ προσοχή και δεν συνιστάται στους χρήστες, ειδικά στα πρώτα ξυρίσματα.
Ξέρω ότι το μεγάλο δίλημμα των περισσότερων είναι αν πρέπει να την προτιμήσουν για αγορά σε σχέση με την Futur. Γνώμη μου είναι ότι η Futur κάνει την διαφορά μόνο στο πρώτο πέρασμα και η Progreess στα επόμενα περάσματα καλύπτει αυτήν την διαφορά και στο τέλος δίνει ίδιας ποιότητας ξύρισμα με πιο εύκολο χειρισμό αφού ο σχεδιασμός της είναι πιο “γήινος”. Θυμάμαι τον εαυτό μου κάποιες στιγμές να χειρίζεται άτσαλα την Futur προσπαθώντας να ξυρίσω κάποια δύσκολα σημεία όπως το μουστάκι. Με την Progreess κάνεις τις ίδιες απολύτως κινήσεις που θα έκανες και με ένα τυπικό, μη ρυθμιζόμενο safety razor.
Σαν συμπέρασμα πάντως θα κατέληγα ότι η Progreess και η Futur είναι πραγματικά εντελώς διαφορετικές μηχανές και η επιλογή κάποιας από τις δυο μπορεί να γίνει μόνο με προσωπικά κριτήρια. Στους λάτρεις των safety razors θα συνιστούσα να δοκιμάσουν και τις δυο κάποια στιγμή γιατί όπως είπα στην χρήση τους απέχουν πολύ.
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 11
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17338 times
α) οταν λες οτι εχει κατασκευαστικο ελαττωμα τι εννοεις?γιατι στην δικη μου μηχανη δεν εχω παρατηρησει καποια απωλεια βαθμονομησης.stelakis1914 έγραψε:
Λειτουργικά τώρα θα ξεκινήσω ένα κατασκευαστικό ελάττωμα που έχει και είναι η απώλεια της βαθμονόμησης της, πριν ακόμα τη χρησιμοποιήσω για να ξυριστώ. Η μηχανή απώλεσε τις θέσεις ρύθμισης, της από την επεξεργασία που της έκανα με το που την πήρα πρώτη φορά στα χέρια μου. Για μένα δεν είναι τόσο μεγάλο το κακό αφού ξέρω ότι μπορεί πάλι εύκολα να καλιμπραριστεί αλλά και εμπειρικά με το μάτι είμαι σε θέση να επιλέξω το κενό ανάμεσα στην λεπίδα και την κεφαλή που επιθυμώ για το ξύρισμα μου.
Η μηχανή έχει επαρκές βάρος και εξαιρετικό ζύγισμα που για εμένα προσωπικά που είμαι λάτρης των μικρών λαβών με κερδίζει. Οι σκάλες ανεβαίνουν και πέρα από την ρύθμιση 5 θα έλεγα ότι προσεγγίζουν θεωρητικά το 8 μέχρι να απελευθερωθεί η κεφαλή της στα χέρια σου για να αλλάξεις λεπίδα. Ο συγκεκριμένος πειραματισμός όμως θέλει πολύ προσοχή και δεν συνιστάται στους χρήστες, ειδικά στα πρώτα ξυρίσματα.
β)οι σκαλες οντως ανεβαινουν και μετα το 5+ αλλα οπως ειπες θελει προσοχη.
- stelakis1914
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1241
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2011, 19:00
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 597 times
- Been thanked: 496 times
Δεν είναι κατασκευαστικό λάθος αποκλειστικά της δικής μου μηχανής αλλά όλων των Progress.
Ψάξε στο διαδίκτυο για "Merkur Progress calibration" και θα βρεις πληροφορίες για αυτό το θέμα.
Ψάξε στο διαδίκτυο για "Merkur Progress calibration" και θα βρεις πληροφορίες για αυτό το θέμα.
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 11
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17338 times
εψαξα λιγο στο διαδυκτιο σχετικα με το θεμα merkur progress calibration που αναφερε ο stelakis1914. οντως σε ορισμενες μηχανες απο οτι διαβασα φαινεται να υπαρχει ενα θεμα με τη βαθμονομηση της μηχανης. δεν ειναι καποιο μηχανικο προβλημα και η μηχανη ειναι πληρως λειτουργικη.το θεμα ειναι οτι δεν συμφωνουν οι ενδειξεις στην κλιμακα με το ανοιγμα της λεπιδας.δεν συμβαινει σε ολες τις μηχανες(π.χ.η δικη μου λειτουργει κανονικα)και μπορει να διορθωθει με καλιμπραρισμα(επαναφορα βαθμονομησης).εγω δεν το γνωριζα γιατι δεν ειχα καποιο προβλημα.αν καποιος ομως δει κατι τετοιο, ας μην τρομαξει. η μηχανη δεν ειναι χαλασμενη,απλως χρειαζεται ρυθμιση στην κλιμακα των αριθμων της.
- aris22
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5407
- Εγγραφή: 30 Απρ 2012, 07:08
- 13
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Has thanked: 4491 times
- Been thanked: 5445 times
Όντως υπάρχει αυτό "θεματάκι" με με τη βαθμονόμηση αλλά απο την αρχή που αγόρασα την μηχανή (κάνα δυό χρόνια) δεν ασχολήθηκα καθόλου . Ρυθμίζω την μηχανή εκεί που θέλω (2,5 με 3 ) και ξυρίζομαι κανονικά.
Άρης
Ζούν ανάμεσα μας........
Ζούν ανάμεσα μας........
- Tony
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2496
- Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
- 11
- Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
- Has thanked: 23190 times
- Been thanked: 13866 times
Παιδιά καλησπέρα σας.
Έχω να πω ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην Progress 500-510,εκτός μίας ελαττωματικής παρτίδας που κυκλοφόρησε,αλλά αποσύρθηκε άμεσα,το πράγμα πάει αλλού,η Merkur έχει κάνει όντος κάποια λάθη,με τις ρυθμιζόμενες μηχανές,πχ Vision όπου την απέσυραν λόγο χοντρής κεφαλής είπαν, και ελαττωματικά λαστιχάκια,(O rings).
Στην futur τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά,από όλες τις άλλες ρυθμιζόμενες μηχανές της Merkur,είχα και την εμπειρία να την δω από κοντά,να την λύσω,και να την επισκευάσω, όπως μπορούσα,και στο τέλος σαν αμοιβή να ξυριστώ μαζί με την αδελφή της*,θα γράψω στο αντίστοιχο νήμα για την futur.
Το πραγματικό πρόβλημα της Progress είναι ότι κυκλοφόρησε μια και μόνο παρτίδα,όπου είχε πρόβλημα,δηλαδή ήταν κολλημένη η λαβή της μηχανής με την βάση της κεφαλής,με αποτέλεσμα να μην γυρνάει η λαβή, και να μην γίνεται καλιμπράρισμα, βέβαια η Merkur την απέσυρε άμεσα,και όσοι την είχαν αγοράσει τους την αντικατέστησε με καινούργια,αν κάποιος έχει τέτοιο πρόβλημα,στέλνει στην Merkur και την αλλάζουν αμέσως.
Όλο μα όλο το θέμα βρίσκεται στο ελατήριο που έχει μέσα,όπου σε διαφορετικές καινούργιες εκδόσεις είναι βελτιωμένο.
Εφόσον γυρνάτε το κουμπί της ρύθμισης,και η κουκκίδα δείχνει ακριβώς τα νούμερα από το 1 . 2 . 3 . 4 . 5 και τα μισά ενδιάμεσα των αριθμών,τότε είστε εντάξει με σωστό calibration και η μηχανή είναι είναι οκ... :megagrin
Μερικά tips:
1) Να βλέπετε πάντα πριν το ξύρισμα το τρίγωνο της λαβής με το σημάδι που έχει πάνω το καπάκι της κεφαλής να είναι στην ίδια πλευρά.
2) Όταν βάλετε την λεπίδα,και μετά το καπάκι,να έχετε τον αντίχειρα να ακουμπάει πάνω στο καπάκι της μηχανής,και τον δείκτη και τον παράμεσο ενδιάμεσα της λαβής,και ζουλάτε το καπάκι με την κεφαλή,για καλύτερο κεντράρισμα της λεπίδας,και μετά σφίγγετε και κλειδώνεται από την λαβή.
3) Όταν την έχετε παροπλισμένη-σε αναμονή να την βάζετε στην χαμηλότερη ρύθμιση,ώστε το ελατήριο να μένει συμπιεσμένο,και έτσι μπορεί να κρατήσει την τάση του.
Όπως και να έχει αν η λαβή γυρνάει, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα η λύση είναι πολύ απλή, και την έχει δείξει ο φίλος μου ο mantic από το 2008.
[youtube][/youtube]
Δείτε το όλο και θα καταλάβετε. :smilie_bad_87
Πάντα Φιλικά Αντώνης.
Έχω να πω ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην Progress 500-510,εκτός μίας ελαττωματικής παρτίδας που κυκλοφόρησε,αλλά αποσύρθηκε άμεσα,το πράγμα πάει αλλού,η Merkur έχει κάνει όντος κάποια λάθη,με τις ρυθμιζόμενες μηχανές,πχ Vision όπου την απέσυραν λόγο χοντρής κεφαλής είπαν, και ελαττωματικά λαστιχάκια,(O rings).
Στην futur τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά,από όλες τις άλλες ρυθμιζόμενες μηχανές της Merkur,είχα και την εμπειρία να την δω από κοντά,να την λύσω,και να την επισκευάσω, όπως μπορούσα,και στο τέλος σαν αμοιβή να ξυριστώ μαζί με την αδελφή της*,θα γράψω στο αντίστοιχο νήμα για την futur.
Το πραγματικό πρόβλημα της Progress είναι ότι κυκλοφόρησε μια και μόνο παρτίδα,όπου είχε πρόβλημα,δηλαδή ήταν κολλημένη η λαβή της μηχανής με την βάση της κεφαλής,με αποτέλεσμα να μην γυρνάει η λαβή, και να μην γίνεται καλιμπράρισμα, βέβαια η Merkur την απέσυρε άμεσα,και όσοι την είχαν αγοράσει τους την αντικατέστησε με καινούργια,αν κάποιος έχει τέτοιο πρόβλημα,στέλνει στην Merkur και την αλλάζουν αμέσως.
Όλο μα όλο το θέμα βρίσκεται στο ελατήριο που έχει μέσα,όπου σε διαφορετικές καινούργιες εκδόσεις είναι βελτιωμένο.
Εφόσον γυρνάτε το κουμπί της ρύθμισης,και η κουκκίδα δείχνει ακριβώς τα νούμερα από το 1 . 2 . 3 . 4 . 5 και τα μισά ενδιάμεσα των αριθμών,τότε είστε εντάξει με σωστό calibration και η μηχανή είναι είναι οκ... :megagrin
Μερικά tips:
1) Να βλέπετε πάντα πριν το ξύρισμα το τρίγωνο της λαβής με το σημάδι που έχει πάνω το καπάκι της κεφαλής να είναι στην ίδια πλευρά.
2) Όταν βάλετε την λεπίδα,και μετά το καπάκι,να έχετε τον αντίχειρα να ακουμπάει πάνω στο καπάκι της μηχανής,και τον δείκτη και τον παράμεσο ενδιάμεσα της λαβής,και ζουλάτε το καπάκι με την κεφαλή,για καλύτερο κεντράρισμα της λεπίδας,και μετά σφίγγετε και κλειδώνεται από την λαβή.
3) Όταν την έχετε παροπλισμένη-σε αναμονή να την βάζετε στην χαμηλότερη ρύθμιση,ώστε το ελατήριο να μένει συμπιεσμένο,και έτσι μπορεί να κρατήσει την τάση του.
Όπως και να έχει αν η λαβή γυρνάει, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα η λύση είναι πολύ απλή, και την έχει δείξει ο φίλος μου ο mantic από το 2008.
[youtube][/youtube]
Δείτε το όλο και θα καταλάβετε. :smilie_bad_87
Πάντα Φιλικά Αντώνης.
Αντώνης
Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
- Fotakas
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2011, 17:49
- 14
- Τοποθεσία: Ηλιούπολη
- Has thanked: 1364 times
- Been thanked: 4912 times
- Ηλικία: 43
Αντώνη, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Ένα ελατήριο πλήρως συμπιεσμένο, είναι πιο πιθανό να απωλέσει την τάση του....3) Όταν την έχετε παροπλισμένη-σε αναμονή να την βάζετε στην χαμηλότερη ρύθμιση,ώστε το ελατήριο να μένει συμπιεσμένο,και έτσι μπορεί να κρατήσει την τάση του...
Εγώ συνήθως, την βιδώνω ελαφριά (μια- δυο σπείρες) χωρίς να ακουμπάει το καπάκι στο κινούμενο μέρος της κεφαλής.
Όσο κι αν κανείς προσέχει, όσο κι αν το κυνηγά
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 12
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12134 times
- Ηλικία: 54
Εγω παλι, τη futur την εχω καθαρισμενη και τελειως λυμενη, σε αποθηκευση - χωρις να ξερω ομως αν κανω καλα :-)

- Tony
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2496
- Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
- 11
- Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
- Has thanked: 23190 times
- Been thanked: 13866 times
Φώτη και βέβαια θα σου επιτρέψω να διαφωνήσεις, :megagrin άλλωστε συζητάμε, και λέμε την γνώμη μας,φιλικά πάντα,και προσπαθούμε να βρούμε την καλύτερη εφικτή λύση,σε οποιοδήποτε πρόβλημα...Fotakas έγραψε:Αντώνη, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Ένα ελατήριο πλήρως συμπιεσμένο, είναι πιο πιθανό να απωλέσει την τάση του.
Εγώ συνήθως, την βιδώνω ελαφριά (μια- δυο σπείρες) χωρίς να ακουμπάει το καπάκι στο κινούμενο μέρος της κεφαλής.
Και μάλιστα μπορώ να σου πω,ότι η σκέψη σου έχει και κάποια λογική,την ίδια σκέψη θα έκανα και εγώ,αν δεν ήμουν μηχανικός.
Αλλά για να καταλάβουν και όλα τα μέλη που θα διαβάσουν το post πρέπει να πω ένα παράδειγμα,και με απλά λόγια.
Ας πούμε λοιπόν πως έχουμε δυο ίδια μηχανάκια,δυο παπάκια,λέμε τώρα...και τα αφήνουμε παροπλισμένα για πέντε μήνες,η μόνη διαφορά που θα έχουν,είναι ότι το ένα θα είναι στο διπλό σχαράκι,και το άλλο θα έχει επάνω του βάρος 75 κιλών (ένας μέσος άνθρωπος),δηλαδή στο ένα οι τροχοί είναι στον αέρα,και τα ελατήρια του αποφορτισμένα,και στο άλλο οι τροχοί πατάνε κανονικά,και τα ελατήρια είναι φορτισμένα,στους πέντε αυτούς μήνες που πέρασαν,ποια ελατήρια θα έχουν την μεγαλύτερη φθορά;
!!!...(Ας απαντήσει όποιος θέλει)...!!!
Ηρακλή όταν λες τελείως λυμένη,εννοείς την κάνει βίδες; δηλαδή (τα μέσα έξω) αν το κάνεις έτσι,και την αποθηκεύεις σε κλειστό κουτί,και όχι χύμα,τότε κάνεις πολύ καλά,και θα δώσω άλλο ένα tip που το θυμήθηκα από το post σου.herco έγραψε:Εγω παλι, τη futur την εχω καθαρισμενη και τελειως λυμενη, σε αποθηκευση - χωρις να ξερω ομως αν κανω καλα :-)
Υπάρχουν κάτι ειδικά σπρέι σιλικόνης,που τα χρησιμοποιούσα στον μοντελισμό,αυτά είναι ότι πρέπει για να ψεκάσεις μόνο το ελατήριο,είναι λιπαντικό,και ταυτόχρονα δημιουργεί ένα layer (στρώμα) λεπτό με σιλικόνη,και συν την λίπανση αδιαβροχοποιεί κιόλας,και είσαι οκ,το έχω εδώ στο σπίτι, και θα σου πω και ποιο είναι,γιατί δεν κάνουν όλα,αυτό έβαλα και επισκεύασα τις δυο futur,και δούλευαν ''like a charm''... :megagrin
Αυτό γίνεται μια φορά στους 4-5 μήνες,όχι συνέχεια,τσεκάρεις το ελατήριο,αν το δεις οκ, το εμβαπτίζεις μέσα σε καθαρό οινόπνευμα 95% βαθμούς,και αφού το καθαρίσεις και φύγει η παλιά σιλικόνη το ψεκάζεις πάλι και τέλος...
ΥΓ:Τα άνωθεν αφορούν όλες τις μηχανές που είναι adjustable μιας και δουλεύουν με ελατήριο...
Πάντα Φιλικά Αντώνης
Αντώνης
Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.