Αυτοκίνητα – Γενική συζήτηση
- BABIS
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 971
- Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
- 15
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 211 times
Μπορεί ενδεχομένως να πει κάποιος ...
"Τι συγκρίνεις τώρα ρε μεγάλε , την Ε350 που κάνει 52.000€ στη Γερμανία και 83.000€ στην Ελλάδα ,
αφού η γερμανία είναι η χώρα παραγωγής της , είναι άδικη η σύγκριση ..."
Ας δούμε πόσο κάνει στις ... ΗΠΑ:
http://www.mbusa.com/mercedes/vehicles/ ... odel-E350C
Κάνει 48.500$ = 36.300€
:dash :dash :dash :dash :dash :dash :dash :dash :dash
"Τι συγκρίνεις τώρα ρε μεγάλε , την Ε350 που κάνει 52.000€ στη Γερμανία και 83.000€ στην Ελλάδα ,
αφού η γερμανία είναι η χώρα παραγωγής της , είναι άδικη η σύγκριση ..."
Ας δούμε πόσο κάνει στις ... ΗΠΑ:
http://www.mbusa.com/mercedes/vehicles/ ... odel-E350C
Κάνει 48.500$ = 36.300€
:dash :dash :dash :dash :dash :dash :dash :dash :dash
- Δημήτρης
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4000
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
- 15
- Τοποθεσία: Αγρίνιο
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 181 times
Πριν από μερικούς μήνες εχαν σταματήσει να φωτίζουν τα χειρηστήρια του κλιματισμού στο Βεκτρα. Είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία και μου είχαν πει 20 ευρώ, πρέπει λέει να βγει το ηχοσύστημα και κάτι τέτοια. Σήμερα το μεσημέρι έβγαλα το πλαίσιο του ταμπλό , βρήκα τα 3 λαμπάκια του 1,2 (!!!) Watt το καθένα, πήρα καινούρια με 1 ευρώ και όλα καλα! Κόστος λοιπόν ένα ευρώ, κέρδος 19, σε χρόνο 15 λεπτά με το πήγαινε έλα για τα λαμπάκια!
Ομοίως πριν ένα περίπου χρόνο ένας καλός φίλος μου βρήκε ένα σετ αισθητήρων όπισθεν της ΜΕΤΑ με μόνο 20 ευρώ, από τρακαρισμένο. Ρώτησα σε γνωστό μου ηλεκτρολόγο, και μου ζήτησε 50 ευρώ, γιατί λέει είναι ένα τρίωρο δουλειά να κατέβει ο προφυλακτήρας, να τρυπηθεί και να τον ξαναβάλει. Ένα μεσημέρι, το σήκωσα με 2 γρύλλους πίσω, ξεβίδωσα 8-9 βίδες, πήρα τον προφυλακτήρα στο υπόγειο, τον τρύπησα με το δράπανο και ένα ποτηροπρίονο, τους πέρασα, πήρα και ρεύμα από την όπισθεν με 2 ''κλέφτες'' και όλα μια χαρά! Χρόνος περί τα 50 λεπτά, κόστος μηδεν!
Ομοίως πριν ένα περίπου χρόνο ένας καλός φίλος μου βρήκε ένα σετ αισθητήρων όπισθεν της ΜΕΤΑ με μόνο 20 ευρώ, από τρακαρισμένο. Ρώτησα σε γνωστό μου ηλεκτρολόγο, και μου ζήτησε 50 ευρώ, γιατί λέει είναι ένα τρίωρο δουλειά να κατέβει ο προφυλακτήρας, να τρυπηθεί και να τον ξαναβάλει. Ένα μεσημέρι, το σήκωσα με 2 γρύλλους πίσω, ξεβίδωσα 8-9 βίδες, πήρα τον προφυλακτήρα στο υπόγειο, τον τρύπησα με το δράπανο και ένα ποτηροπρίονο, τους πέρασα, πήρα και ρεύμα από την όπισθεν με 2 ''κλέφτες'' και όλα μια χαρά! Χρόνος περί τα 50 λεπτά, κόστος μηδεν!

- zamc
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 947
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
- 15
- Τοποθεσία: Πάτρα
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 49 times
- Ηλικία: 49
Δημήτρη σωστό σε βρίσκω! Σε κάτι τέτοια καταφευγω αρκετες φορες κι εγώ. Αλλα θέλει να πιανουν και λίγο τα χέρια σου. Και να έχεις και χρόνο και όρεξη!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
- Aris
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2071
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2010, 12:46
- 15
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 50 times
- Ηλικία: 47
Χρηστο αντιφατικη ειναι η εννοια. Ελεος με τα γ@μ@τα αυτοκινητα που φτιαχνουν αυτοι οι ανθρωποι!!! :eekzamc έγραψε:Τι σε πείραξε τώρα απο τη mercedes?
My Ammo
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
- Δημήτρης
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4000
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
- 15
- Τοποθεσία: Αγρίνιο
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 181 times
Προσέχουμε για να έχουμε. Έτσι κι εγώ είπα να γρασσάρω λίγο τους γρύλλους των μπροστινών παραθύρων, για να δουλεύουν πιο απαλά και πιο εύκολα. Η διαδικασία εύκολη, 6-7 βίδες και 4 κλιπ, και είχα μπροστά μου τον μηχανισμό! Λίγο γράσσο της SKF στα κατάλληλα σημεία και τα ζορισματάκια παρελθόν!



- Δορυφέρων
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2519
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
- 15
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 148 times
- Ηλικία: 58
http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php?f=94&t=310" onclick="window.open(this.href);return false;
Απλα πολλοι νεαροι οδηγοι χωρις πειρα απο παπακι πανε σε ενα turbo που εστω και με 122 αλογα τους φαινεται "λιγο".
Κι αρχιζουν μετα να συζητανε για ΚΟ4 μεγαλυτερο intercooler αυξημενη πιεση αλλη σκαστρα αλλο σετ ζαντολαστιχα χωρις να ξερουν την διαφορα psi με bar και ποσο πιεση πρεπει να εχουν τα ελαστικα τους.
:bigeek
Απλα πολλοι νεαροι οδηγοι χωρις πειρα απο παπακι πανε σε ενα turbo που εστω και με 122 αλογα τους φαινεται "λιγο".
Κι αρχιζουν μετα να συζητανε για ΚΟ4 μεγαλυτερο intercooler αυξημενη πιεση αλλη σκαστρα αλλο σετ ζαντολαστιχα χωρις να ξερουν την διαφορα psi με bar και ποσο πιεση πρεπει να εχουν τα ελαστικα τους.
:bigeek
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- BABIS
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 971
- Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
- 15
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 211 times
Το Opel Astra F , επειδή το είχα κι εγώ ,
τονίζω ότι βγήκε στην Ελλάδα το 1991 και όχι το 1990.
Θυμάμαι το είχε test ένα από τα πρώτα τεύχη του ελληνικου auto motor & sport που πρωτοβγήκε τότε,
το Σεπτέμβριο του 1991.
τονίζω ότι βγήκε στην Ελλάδα το 1991 και όχι το 1990.
Θυμάμαι το είχε test ένα από τα πρώτα τεύχη του ελληνικου auto motor & sport που πρωτοβγήκε τότε,
το Σεπτέμβριο του 1991.
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 16
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Αυτό λές Δόρυ. Εδώ ρε συ δεν υπάρχει παιδία σε βασικά, όπως σε όλα τα πράγματα στην Ελλάδα. Παίρνεις το δίπλωμα και δεν ξέρεις ούτε πώς πάει το αμάξι, ούτε το κέντρο βάρους του, ούτε τι να κάνεις αν σε κλείσουν, ούτε πώς να φρενάρεις όταν βρέχει, ούτε, ούτε….. Μαθαίνεις μόνο να κάνεις οπισθογωνία και παρκάρισμα. Λες και χάθηκε ποτέ καμιά ζωή επειδή δεν ήξερε να παρκάρει.
Οπότε έχει που έχει άγνοια ο μέσος οδηγός θέλει και Turbo…
Οπότε έχει που έχει άγνοια ο μέσος οδηγός θέλει και Turbo…
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)