Και όμως γίνεται..
- Randyman
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1257
- Εγγραφή: 21 Ιαν 2017, 15:10
- 7
- Has thanked: 2026 times
- Been thanked: 1908 times
- Ηλικία: 38
Και ποιος είναι τελικά ο έμπορος? Δώστονε στεγνά. Το σαπούνι είναι μήπως το Cavendish?
-
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 4167
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 10
- Has thanked: 5730 times
- Been thanked: 5632 times
Πριν αρχίσουμε να ακονίζουμε τα tomahawk μήπως θα έπρεπε να περιμένουμε την απάντηση του εμπόρου στον Zach ;
Ζach κατά τη ταπεινή μου άποψη, η κουβέντα δεν έχει κανένα λόγο να γίνει εδώ ή έστω να συνεχιστεί αν πρώτα δεν αναφέρεις στον συναλλασσόμενο το λάθος του. Θα περιμένω να μάθω όμως πως αντέδρασε, τι σου είπε και πως θα το διορθώσει.
Ζach κατά τη ταπεινή μου άποψη, η κουβέντα δεν έχει κανένα λόγο να γίνει εδώ ή έστω να συνεχιστεί αν πρώτα δεν αναφέρεις στον συναλλασσόμενο το λάθος του. Θα περιμένω να μάθω όμως πως αντέδρασε, τι σου είπε και πως θα το διορθώσει.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
-
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 171
- Εγγραφή: 23 Δεκ 2017, 18:47
- 6
- Τοποθεσία: ΙΤ
- Has thanked: 245 times
- Been thanked: 256 times
Έχω διαβάσει και στο ιταλικό Άμαζον τέτοιες ιστορίες, με κρέμα TOBS αν θυμάμαι καλά. Έλειπε από μέσα η μισή ποσότητα. Άλλωστε η TOBS δεν έχει καμια σφραγίδα που σπας για να ανοίξεις. Σε μεγάλες κέντρα πωλήσεων σαν το Amazοn, αυτά γίνονται από επιστροφές προιόντων, τα οποία ξαναπουλάνε χωρίς να τα ελέγξουν. Το καλό είναι πως και συ με τη σειρά σου μπορείς να τα στείλεις πίσω και να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων, που όταν το προιόν το έχει πουλήσει απευθείας το Αμαζον, γίνεται στο 100% και χωρίς άλλες κουβέντες. Τώρα αν το χεις πάρει από ιδιώτη, αλλάζει.
Θα έπρεπε να υποχρεώνονται και οι παρασκευαστές σαπουνιών να βάζουν στη συσκευασία μηχανισμό που να δείχνει αν έχει ανοιχτεί ή όχι το προιόν. Τουλάχιστον αυτά που αγοράζεις σε πραγματικό μαγαζί να φαίνονται και πάντως όταν σου έρχεται και πάκο με σαπούνια που δεν πρόκειται να δοκιμάσεις για μεγάλο διάστημα, να μπορείς να δεις αμέσως ότι είναι πειραγμένη η συσκευασία.
Θα έπρεπε να υποχρεώνονται και οι παρασκευαστές σαπουνιών να βάζουν στη συσκευασία μηχανισμό που να δείχνει αν έχει ανοιχτεί ή όχι το προιόν. Τουλάχιστον αυτά που αγοράζεις σε πραγματικό μαγαζί να φαίνονται και πάντως όταν σου έρχεται και πάκο με σαπούνια που δεν πρόκειται να δοκιμάσεις για μεγάλο διάστημα, να μπορείς να δεις αμέσως ότι είναι πειραγμένη η συσκευασία.
- Antonis
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 10567
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
- 12
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 26480 times
- Been thanked: 25944 times
Εκτός θέματος
Έκανα μετακίνηση του θέματος, γιατί σίγουρα δεν είναι κατάλληλη η κατηγορία σαπούνια και κρέμες. Και η συγκεκριμένη δεν μου πολυκάθεται, αν σκεφθείτε που θα μπορούσε να πάει παρακαλώ ενημερώστε.
Φιλικά,
Αντώνης
Φιλικά,
Αντώνης
- rhtoras
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2709
- Εγγραφή: 09 Ιούλ 2012, 16:12
- 11
- Has thanked: 2649 times
- Been thanked: 1670 times
Αν ζητουσες τα λεφτά σου και δεν σου.τα.εδινε ή εστω δεν στο άλλαζε θα ειχε αξια να το πείς.
Τώρα.πράξε όπως νομίζεις αν και επρεπε.να το πεις του μαγαζάτορα,γιατι μπορεί να μην το γνώριζε και να την παθει παλι μελλοντικά.
Τώρα.πράξε όπως νομίζεις αν και επρεπε.να το πεις του μαγαζάτορα,γιατι μπορεί να μην το γνώριζε και να την παθει παλι μελλοντικά.
https://unchained-gnu.gr Βάλτε linux που είναι δωρεάν, ελαφρύ και κάνει ο,τι θέλετε.
oneirofono.gr Το καλύτερο e-steki.
Φυσικά δε θέλω να ξεμείνω από: gillette κρέμα ξυρίσματος και oldspice asl.
oneirofono.gr Το καλύτερο e-steki.
Φυσικά δε θέλω να ξεμείνω από: gillette κρέμα ξυρίσματος και oldspice asl.
- Iasonas
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 3663
- Εγγραφή: 19 Νοέμ 2012, 14:34
- 11
- Has thanked: 830 times
- Been thanked: 2604 times
- Ηλικία: 30
Παιδια chill, θα τα βρει ο zach με το μαγαζι κι ολα καλα.
Αν το πηρε απο Αθηνα δυο ειναι τα μαγαζια και ξερουμε οτι οι ιδιοκτητες του ειναι αψογοι επαγγελματιες οποτε λογικα ηταν η κακια στιγμη.
Αν το πηρε απο Αθηνα δυο ειναι τα μαγαζια και ξερουμε οτι οι ιδιοκτητες του ειναι αψογοι επαγγελματιες οποτε λογικα ηταν η κακια στιγμη.
Το Ιασονας με Ο
Η ολη ιστορια κ οι αντιδρασεις μου θυμιζει τριχα, η μυγα στο πιατο φαγητου! Ποτε ξανα ουτε τη σκονη μας στο μαγαζι αυτο! Ασφραγιστο σαπουνι? Δεν το δε? Στα 3 μετρα να τον στησουμε βρε αδερφια! Το να χει γινει μια απιθανη στραβη δεν υπαρχει περιπτωση? Τα περισσοτερα σαπουνια που χω παρει, για να μην πω ολα δεν ειναι σφραγισμενα! Καταλαβαινω απολυτα τον πελατη αλλα αυτο σε καμια περιπτωση δεν ειναι εσκεμμενο. Κανεις δεν ειναι τοσο "ρουλης-μπουλης" να μην καταλαβει το μεταχειρισμενο.
Επομενως εγινε απο λαθος κατα τη γνωμη μου.
Θα καθεται ο ανθρωπος να εξεταζει ολα τα προιοντα, ολες τις παραγγελιες που στελνει? Ειδικα οταν ξερει οτι ειναι καινουρια...η τουλ ετσι πιστευει... Και αν θέλετε να το δουμε αφοριστικα κ απολυτα...γιατι να μην το χει παρει πισω σαν επιστροφη η σαν αλλαγη με σκοπο να εξυπηρετησει καποιον πελατη, ε συγνωμη, καποιο βλημα, που αυτος εξυπηρετησε κ ο αχαριστοςβτελικα τον εκαψε? Που γιατι να μην ειναι και καποιος απο μας?! Ολα μπορουν να συμβαινουν!
Το ακατορθωτο συμβαινει οταν δεν το θες! Του τηλεφωνω, του εξηγω ομορφα, ωραια κ σταρατα. Ειμαι 100% σιγουρος οτι οποιος και να ναι ο πωλητης, θα τον αποζημιωσει με το παραπανω τον παθοντα. Ακομη και αν δε μ ενοχλει να ξυριστω με το προιον εχοντας καλη διαθεση, η για να μη χαλασω και αυτη που μου απεμεινε, σιγουρα θα του το αναφερω για να χει το νου του. Ετσι θα προστατεψω και αυτον αλλα και τον επομενο πελατη.
Είμαι σιγουρος οτι θα το εκτιμησει, σιγουρα και γιατι η πλειοψηφια θα του κοβε την καλημερα, θα τον θαβανε δεξια κ αριστερα κ αυτος δε θα ηξερε τπτ. Τουλ οταν φευγω η μενω σ ενα μαγαζι μετα απο ενα λαθος, θελω ο αλλος να το ξερει για τους λογους που εξηγησα. Και συνηθως μετα απο μια τετοια συζητηση καταλαβαινουμε οτι φταιμε εμεις τελικα (φυσικα δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο περιστατικο) η και εμεις, η μαθαινουμε εν παση περιπτωση κατι απ ολο αυτο για μας, για την αλλη πλευρα κ παει λεγοντας.
Επομενως εγινε απο λαθος κατα τη γνωμη μου.
Θα καθεται ο ανθρωπος να εξεταζει ολα τα προιοντα, ολες τις παραγγελιες που στελνει? Ειδικα οταν ξερει οτι ειναι καινουρια...η τουλ ετσι πιστευει... Και αν θέλετε να το δουμε αφοριστικα κ απολυτα...γιατι να μην το χει παρει πισω σαν επιστροφη η σαν αλλαγη με σκοπο να εξυπηρετησει καποιον πελατη, ε συγνωμη, καποιο βλημα, που αυτος εξυπηρετησε κ ο αχαριστοςβτελικα τον εκαψε? Που γιατι να μην ειναι και καποιος απο μας?! Ολα μπορουν να συμβαινουν!
Το ακατορθωτο συμβαινει οταν δεν το θες! Του τηλεφωνω, του εξηγω ομορφα, ωραια κ σταρατα. Ειμαι 100% σιγουρος οτι οποιος και να ναι ο πωλητης, θα τον αποζημιωσει με το παραπανω τον παθοντα. Ακομη και αν δε μ ενοχλει να ξυριστω με το προιον εχοντας καλη διαθεση, η για να μη χαλασω και αυτη που μου απεμεινε, σιγουρα θα του το αναφερω για να χει το νου του. Ετσι θα προστατεψω και αυτον αλλα και τον επομενο πελατη.
Είμαι σιγουρος οτι θα το εκτιμησει, σιγουρα και γιατι η πλειοψηφια θα του κοβε την καλημερα, θα τον θαβανε δεξια κ αριστερα κ αυτος δε θα ηξερε τπτ. Τουλ οταν φευγω η μενω σ ενα μαγαζι μετα απο ενα λαθος, θελω ο αλλος να το ξερει για τους λογους που εξηγησα. Και συνηθως μετα απο μια τετοια συζητηση καταλαβαινουμε οτι φταιμε εμεις τελικα (φυσικα δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο περιστατικο) η και εμεις, η μαθαινουμε εν παση περιπτωση κατι απ ολο αυτο για μας, για την αλλη πλευρα κ παει λεγοντας.
- nik16v
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1234
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2013, 08:46
- 10
- Has thanked: 8866 times
- Been thanked: 3947 times
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να είμαστε των άκρων και να μην σηκώνουμε μύγα στο σπαθί μας.
Είμαστε όλοι μας τόσο τέλειοι στη δουλειά μας που ποτέ δεν κάναμε εμείς λάθος, ποτέ;
Θα γράψω και ένα σενάριο φαντασίας, στην εκεί μακρινή αποθήκη ο Χ υπάλληλος πήρε το σαπούνι, το δοκίμασε, δεν του άρεσε και το έβαλε πίσω στον σωρό και έφυγε η παραγγελία για εδώ. Εδώ αν σου ήρθαν συσκευασμένα σαπούνια λες ΟΚ, νέα παραγγελία, όλα καινούργια. Στείλ' το.
Γνώμη μου είναι επικοινωνία με το μαγαζί σίγουρα για να λάβει γνώση του τί συνέβη. Μπορεί να έγινε λάθος, μπορεί να του την έκανε κάποιος υπάλληλος που έχει και να έχει και άλλα τέτοια περιστατικά, μπορεί να του την έκανε ο παραγωγός..... Σε κάθε περίπτωση είναι λάθος να κρυφτεί κάτω από το χαλί το πρόβλημα.
Είμαστε όλοι μας τόσο τέλειοι στη δουλειά μας που ποτέ δεν κάναμε εμείς λάθος, ποτέ;
Θα γράψω και ένα σενάριο φαντασίας, στην εκεί μακρινή αποθήκη ο Χ υπάλληλος πήρε το σαπούνι, το δοκίμασε, δεν του άρεσε και το έβαλε πίσω στον σωρό και έφυγε η παραγγελία για εδώ. Εδώ αν σου ήρθαν συσκευασμένα σαπούνια λες ΟΚ, νέα παραγγελία, όλα καινούργια. Στείλ' το.
Γνώμη μου είναι επικοινωνία με το μαγαζί σίγουρα για να λάβει γνώση του τί συνέβη. Μπορεί να έγινε λάθος, μπορεί να του την έκανε κάποιος υπάλληλος που έχει και να έχει και άλλα τέτοια περιστατικά, μπορεί να του την έκανε ο παραγωγός..... Σε κάθε περίπτωση είναι λάθος να κρυφτεί κάτω από το χαλί το πρόβλημα.
- Tzimisce
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2729
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2017, 13:42
- 6
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 8223 times
- Been thanked: 10088 times
- Ηλικία: 52
- Επικοινωνία:
Αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ.stergios έγραψε: ↑05 Φεβ 2018, 07:46 Θα καθεται ο ανθρωπος να εξεταζει ολα τα προιοντα, ολες τις παραγγελιες που στελνει? Ειδικα οταν ξερει οτι ειναι καινουρια...η τουλ ετσι πιστευει... Και αν θέλετε να το δουμε αφοριστικα κ απολυτα...γιατι να μην το χει παρει πισω σαν επιστροφη η σαν αλλαγη με σκοπο να εξυπηρετησει καποιον πελατη, ε συγνωμη, καποιο βλημα, που αυτος εξυπηρετησε κ ο αχαριστοςβτελικα τον εκαψε? Που γιατι να μην ειναι και καποιος απο μας?! Ολα μπορουν να συμβαινουν!
Κάποιος πελάτης-βλήμα πήρε ένα σαπούνι, το δοκίμασε, το επέστρεψε με DOA και κατέληξε πάλι στα καινούργια.
Εκεί βέβαια τίθεται το θέμα ότι δεν ελέγχθηκε το σαπούνι όταν επέστρεψε, αλλά, άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε.
Μιχάλης
- zach
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 136
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2018, 21:47
- 6
- Has thanked: 1943 times
- Been thanked: 1202 times
- Ηλικία: 54
Παιδιά, είπαμε, ηρεμία.
Θα τα βρούμε με τον άνθρωπο, καλή θέληση υπάρχει. Δεν κάνω παραγγελίες για να δημιουργηθεί πρόβλημα, αλλά για να απολαύσω τα προϊόντα.
Όταν επικοινωνήσω με τον άνθρωπο, θα σας ενημερώσω.
Θα τα βρούμε με τον άνθρωπο, καλή θέληση υπάρχει. Δεν κάνω παραγγελίες για να δημιουργηθεί πρόβλημα, αλλά για να απολαύσω τα προϊόντα.
Όταν επικοινωνήσω με τον άνθρωπο, θα σας ενημερώσω.
Όλα πρέπει να γίνονται όσο πιο απλά είναι δυνατόν, αλλά όχι απλούστερα.
Albert Einstein
Albert Einstein