Αυτοκίνητα – Γενική συζήτηση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Δορυφέρων έγραψε:http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php?f=94&t=310

Απλα πολλοι νεαροι οδηγοι χωρις πειρα απο παπακι πανε σε ενα turbo που εστω και με 122 αλογα τους φαινεται "λιγο".
Κι αρχιζουν μετα να συζητανε για ΚΟ4 μεγαλυτερο intercooler αυξημενη πιεση αλλη σκαστρα αλλο σετ ζαντολαστιχα χωρις να ξερουν την διαφορα psi με bar και ποσο πιεση πρεπει να εχουν τα ελαστικα τους.

:bigeek
Μεταφέρω κι εγώ λοιπον και συμφωνώ ..

Εντάξει σιγουρο αυτό αλλα μην τρελαινόμαστε κιόλας, εννοώ πως 122 αλογα και τετοιες ροπές πρίν 10 χρόνια είχαν τα διλητρα ατμοσφαιρικα. Δεν θεωρώ πως τα 122 άλογα είναι λίγα είδικα για ενα αυτοκίνητο οικογενειακού προσανατολισμού! Τωρα βέβαια επειδή δοκίμασα και το 1.8 με 160 αλογα ...αυτο ειναι άλλη περίπτωση αλλα πάς αλλού και σε κατανάλωση και γενικά σε συντήρηση. Οι καιροι που ζουμε άλλωστε είναι δύσκολοι!
BABIS έγραψε:Το Opel Astra F , επειδή το είχα κι εγώ ,
τονίζω ότι βγήκε στην Ελλάδα το 1991 και όχι το 1990.
Θυμάμαι το είχε test ένα από τα πρώτα τεύχη του ελληνικου auto motor & sport που πρωτοβγήκε τότε,
το Σεπτέμβριο του 1991.
Έτσι ειναι Μπάμπη, το 91 πρωτοβγήκε το astra. Κι εγώ του 91 μοντέλο έχω!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
BABIS
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
13
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 211 times

Για το μοτέρ των 1400cc και 122 ίππων του γκρούπ ,
επειδή το έχω δει σε αυτοκίνητα φίλων όπως είπα,
τραβάει και πάει πολύ καλύτερα από το mazda 6 του 1995 του πατέρα μου ,
που είναι 1800 κυβικά ατμοσφαιρικά.
Η ροπή χαμηλά είναι απίστευτη σαφώς υψηλότερη από ένα ατμοσφαιρικό 2λιτρο όχι μόνο του παρελθόντος αλλά και σημερινά όπως μια 2λιτρη bmw.
Για τα προβλήματα , πολύ σημαντικό για αυτούς τους κινητήρες ,
είναι να έχουν καύσιμο 98 οκτανίων όπως απαιτεί ο κατασκευαστής.
Βενζίνη των 98 στην Ελλάδα δεν υπάρχει , οπότε αναγκαστικά πρέπει να μπαίνει βενζίνη των 100.
Τσουχτερή , αλλά αναγκαία.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BABIS την 27 Φεβ 2011, 19:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Αλέξουρος
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 10:42
13
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Δορυφέρων έγραψε:Απλα πολλοι νεαροι οδηγοι χωρις πειρα απο παπακι πανε σε ενα turbo που εστω και με 122 αλογα τους φαινεται "λιγο".
Αν είσαι νέος και βράζει το αίμα σου (σε μερικούς βράζει ακόμα και στα 60 τους), τότε συνηθίζεις σε κάθε ροπή και ιπποδύναμη με τον καιρό και θέλεις περισσότερη. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει αρκετό, ειδικά αν θέλεις να φεύγεις πρώτος στο φανάρι ή να έχεις καλύτερες ρεπρίζ στην Εθνική Οδό.
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Apostolos έγραψε:Αυτό λές Δόρυ. Εδώ ρε συ δεν υπάρχει παιδία σε βασικά, όπως σε όλα τα πράγματα στην Ελλάδα. Παίρνεις το δίπλωμα και δεν ξέρεις ούτε πώς πάει το αμάξι, ούτε το κέντρο βάρους του, ούτε τι να κάνεις αν σε κλείσουν, ούτε πώς να φρενάρεις όταν βρέχει, ούτε, ούτε….. Μαθαίνεις μόνο να κάνεις οπισθογωνία και παρκάρισμα. Λες και χάθηκε ποτέ καμιά ζωή επειδή δεν ήξερε να παρκάρει.

Οπότε έχει που έχει άγνοια ο μέσος οδηγός θέλει και Turbo…
Δυστυχώς έτσι είναι Απόστολε. Και ούτε κι αυτά τα χαζά δεν κάνουν βέβαια γιατί το 90% πληρώνουν και το παίρνουν και μετά βγαίνουν στο δρόμο και .....
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Αλέξουρος έγραψε:
Δορυφέρων έγραψε:Απλα πολλοι νεαροι οδηγοι χωρις πειρα απο παπακι πανε σε ενα turbo που εστω και με 122 αλογα τους φαινεται "λιγο".
Αν είσαι νέος και βράζει το αίμα σου (σε μερικούς βράζει ακόμα και στα 60 τους), τότε συνηθίζεις σε κάθε ροπή και ιπποδύναμη με τον καιρό και θέλεις περισσότερη. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει αρκετό, ειδικά αν θέλεις να φεύγεις πρώτος στο φανάρι ή να έχεις καλύτερες ρεπρίζ στην Εθνική Οδό.
Το θέμα είναι και τί μπορείς να συντιρήσεις όμως. Άλογα και ροπές όλοι θέλουμε παραπάνω! Αντε και σου έδωσα εγώ μια πορσε με φευγα άλογα ...μπορείς να την συντηρήσεις!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
Αλέξουρος
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 10:42
13
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

zamc έγραψε:Δυστυχώς έτσι είναι Απόστολε. Και ούτε κι αυτά τα χαζά δεν κάνουν βέβαια γιατί το 90% πληρώνουν και το παίρνουν και μετά βγαίνουν στο δρόμο και .....
Τα περισσότερα ατυχήματα προκαλούνται από ικανότατους οδηγούς που έχουν υπερβολική αυτοπεποίθηση στην οδήγηση ή πίνουν. Ξέρουν πολύ καλά πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητό τους, τον ΚΟΚ και πώς πρέπει να οδηγήσουν με ασφάλεια. Αλλά παίρνουν ρίσκα ή κάνουν κάποια στιγμή επιπολαιότητες. Πολύ λιγότερα γίνονται από άσχετους.
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Δε θα συμφωνήσω απόλυτα! Γιατί αν εγώ που είμαι άσχετος κάθομαι πάνω στη στροφή στην εθνική αριστερή λωρίδα και παω με 60 και ερθει ενας απο πίσω μου με 100 και για να με αποφύγει πέσει πάνω σε μπαριέρες, εγώ ο άσχετος θα συνεχίσω κανονικα και θα φύγω κύριος και ο έμπειρος θα είναι στις μπαριέρες!!!
Τυχαίο παράδειγμα για να καταλάβεις τί θέλω να πώ!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
Αλέξουρος
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 10:42
13
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Αν κινείσαι στη αριστερή λωρίδα με το όριο ταχύτητας, δεν κινδυνεύεις να τον χτυπήσεις, ειδικά αν μετριάζεις την ταχύτητα σε στροφές που δεν έχεις ορατότητα. Αν όμως θεωρείς δεδομένο ότι όποιος κινείται εκεί, θα πηγαίνει με 130km/h, έχεις μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης από εκείνον που κινείται αργά.

Διότι αν στην δεξιά λωρίδα κινείται ένας με 50km/h (ελάχιστο επιτρεπτό όριο), τότε είναι λογικό να τον προσπεράσει κάποιος με 60km/h από τη μεσαία λωρίδα και ένας τρίτος να περάσει με 80km/h ώρα εκείνη τη στιγμή στην αριστερή. Όλοι κινούνται νόμιμα στο παράδειγμα. Αν έρθεις εσύ από πίσω με 150km/h φέρεις αποκλειστική ευθύνη.

Πράγματι υπάρχουν άσχετοι που προκαλούν ατυχήματα. Τα περισσότερα όμως σοβαρά ατυχήματα και τα θανατηφόρα δυστυχήματα, γίνονται από πολύ έμπειρους και ταυτόχρονα επιπόλαιους (έστω κι αν υπήρξαν επιπόλαιοι μόνο για 1 λεπτό στη ζωή τους).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αλέξουρος την 27 Φεβ 2011, 19:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
BABIS
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
13
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 211 times

Σωστά. Ο γέρος/γριά που οδηγεί στις ευθείες των ελληνικών εθνικών οδών στην αριστερότερη λωρίδα με ... 20 χλμ/ώρα (1η ταχύτητα , 1600σαλ) δεν έχει καμία ευθύνη και δεν παρενοχλείται ποτέ από την ελληνική τροχαία.
Φταίνε πάντα οι ... αλήτες που τρέχουν !!!!!
Και μοναδική αιτία ατυχημάτων η ... υπερβολική ταχύτης ...
(ακόμη κι αν το ατύχημα είναι στη Μιχαλακοπούλου , ώρα 2 το μεσημέρι)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BABIS την 27 Φεβ 2011, 19:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Αλέξουρος έγραψε:Αν κινείσαι στη αριστερή λωρίδα με το όριο ταχύτητας, δεν κινδυνεύεις να τον χτυπήσεις, ειδικά αν μετριάζεις την ταχύτητα σε στροφές που δεν έχεις ορατότητα. Αν όμως θεωρείς δεδομένο ότι όποιος κινείται εκεί, θα πηγαίνει με 130km/h, έχεις μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης από εκείνον που κινείται αργά.

Διότι αν στην δεξιά λωρίδα κινείται ένας με 50km/h (ελάχιστο επιτρεπτό όριο), τότε είναι λογικό να τον προσπεράσει κάποιος με 60km/h από τη μεσαία λωρίδα και ένας τρίτος να περάσει με 80km/h ώρα εκείνη τη στιγμή στην αριστερή. Όλοι κινούνται νόμιμα στο παράδειγμα. Αν έρθεις εσύ από πίσω με 150km/h φέρεις αποκλειστική ευθύνη.

Πράγματι υπάρχουν άσχετοι που προκαλούν ατυχήματα. Τα περισσότερα όμως σοβαρά ατυχήματα και τα θανατηφόρα δυστυχήματα, γίνονται από πολύ έμπειρους και ταυτόχρονα επιπόλαιους (έστω κι αν υπήρξαν επιπόλαιοι μόνο για 1 λεπτό στη ζωή τους).
δεν με κατάλαβες τι ήθελα να πώ! Δε σου έχει τύχει να είναι κάποιος αριστερή λωρίδα με 60 αντε και σε ευθεία σου λέω εγώ και να εχει πίσω του ουρά και να μην κουνάει σαν βούδας?

50 χιλιόμετρα σε εθνική οδό απαγορευονται γενικώς!
BABIS έγραψε:Σωστά. Ο γέρος/γριά που οδηγεί στις ευθείες των ελληνικών εθνικών οδών στην αριστερότερη λωρίδα με ... 20 χλμ/ώρα (1η ταχύτητα , 1600σαλ) δεν έχει καμία ευθύνη και δεν παρενοχλείται ποτέ από την ελληνική τροχαία.
Φταίνε πάντα οι ... αλήτες που τρέχουν !!!!!
Και μοναδική αιτία ατυχημάτων η ... υπερβολική ταχύτης ...
(ακόμη κι αν το ατύχημα είναι στη Μιχαλακοπούλου , ώρα 2 το μεσημέρι)
Αυτό ήθελα να πώ!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”