Αυτοκίνητα – Γενική συζήτηση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
15
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 652 times
Επικοινωνία:

Αυτοκίνητα – Γενική συζήτηση

Με αφορμή άλλο Topic...

Και πυροδοτώ την συζήτηση λέγοντας ότι όσοι γνωρίζουν έστω και τα βασικά της αυτοκινητοβιομηχανίας ξέρουν ότι στο πόσα και τι προβλήματα θα βγάλει ένα αμάξι εξαρτάται από δύο κυρίως πράγματα.

1.Αστοχία στην γραμμή παραγωγής (που μπορεί και έχει συμβεί κατα καιρούς σε όλες τις μάρκες)
2.Στο πώς το οδηγάς, και τι χρήση του κάνεις.

Άρα λογικές του τύπου τα Fiat είναι καλά και τα opel στραβά δεν υπάρχουν.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4000
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
13
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 181 times

Λοιπόν, απλά να αναφέρω τα αυτοκίνητα για τα οποία έχω άποψη μιας και πέρασαν από την οικογένειά μου είτε συγγενών τα οποία όμως ξέρω καλύτερα από αυτούς, γιατι δεν πολυασχολούνται!

1.Honda Civic 1200 του 1981 με 600.000 χιλιόμετρα!
Εικόνα
Ο πρώτος κινητήρας άντεξε 550.000, προβλήματα τα βασικά, μπαλάκια, καμιά φούσκα αλλά τίποτα το ιδιαίτερο για την ηλικία του

2.Opel Vectra 1.6 Sport (Irmscher)
Εικόνα
Δυο χρόνια το έχουμε, μόνο φούσκες έχω αλλάξει εκτός προγράμματος, αλλά έχει σκάσει το βερνίκι του χρώματος κάνοντας ασπρίλες και θαμπώματα σε καπό και ουρανό...

3. Mercedes C200 Kompressor
Εικόνα
Το είχε θείος μου για τρία χρόνια, αλλαγή κρεμαγιέρας με κόστος 2200, προβλήματα στα ηλεκτρικά.

4. Saab 9-3 Aero 2.0Turbo.
Εικόνα
Αυτό το έχει τώρα, εσωτερικό και πλαστικά χάλια, έσκασε ο ένας προεντατήρας, με κόστος 410 ευρώ, ντουλαπάκι χαλασμένο (200 κάτι ζητάνε γι αυτό), τσιμούχες πίσω παρμπρίζ κομμάτια (280 ευρω) και του μπροστά σιγά σιγά. Κλειδαριά πίσω δεξιά πόρτας off δεν τα λες καλά για αμάξι 50.000

5. Peugeot 307 1.4 Η ευχάριστη έκπληξη, το έχει μια θεία μου από το 2002, άλογα λίγα μεν, αλλά έχει 205.000 χιλιόμετρα, άλλαξε δίσκο στις 180.000 περίπου και αμορτισέρ, καθώς και πολλαπλασιαστή. Ζημιές άλλες δεν έχει βγάλει.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
15
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 652 times
Επικοινωνία:

Αναφερόμενος στο τελευταίο,μήπως η Θεία το πρόσεχε και δεν έκανε υπερβολές;
Γιατί κατα σύμπτωση το ίδιο το έχει ένας φίλος και το έχει κουρέψει δύο φορες. Βέβαια το είχε σκίσει...

Αυτό που λέω εξαρχής δηλαδή..
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4000
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
13
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 181 times

Καλά οι γυναίκες τα σκίζουν με άλλο τρόπο, χτυπάνε πιράκια κλπ! Αλλά είναι το 8βάλβιδο κ είναι σκυλί!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Εμένα πάντως το astraki μου είναι μοντέλο 1991 εχει 280.000 χιλιόμετρα ως τώρα και πέραν των κλασικών αναλωσίμων δεν μου έχει βγάλει κάτι σοβαρό. Και το σκίζω όχι αστεία!

Αλλα συμφωνώ πως είναι πολλά που κάνουν ενα αμάξι να βγεί προβληματικό ή όχι . Και τύχη και λάθος στην παραγωγή (που αυτά διορθώνονται σιγα σιγά απο τις εταιρίες οταν ενοπίζονται) αλλά και η χρήση!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
Aris
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2071
Εγγραφή: 04 Ιαν 2010, 12:46
14
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
Has thanked: 34 times
Been thanked: 48 times
Ηλικία: 46

Αυτοκινητα της οικογενειας μου απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου.

Πριν συνεχισω ομως να πω οτι τα προ 20ετιας και βαλε αυτοκινητα, ειναι κοινως παραδεκτο οτι ηταν σαφως πιο καλα και γερα, διοτι ο ανταγωνισμος ηταν μικροτερος και συνεπως τα υλικα καλυτερα λογω του οχι τοσο εντονου cost cutting.

AUDI 80
Εικόνα

Στα 1600 κυβικα και με καπου 70 αλογα αν θυμαμαι καλα, ηταν ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα που ειχαμε. Προβληματα ΜΗΔΕΝ. Το κρατησαμε απο το 81 μεχρι το 89 χωρις να εχουμε κανενα απολυτως θεμα.

OPEL ASTRA STATION WAGON
Εικόνα

Ηρθε το 1990 και τα 2 πρωτα χρονια ηταν αστερι......μεχρι που μια μερα στην Κατεχακη αναβει ενα λαμπακι της μηχανης, σκληραινει το τιμονι, και σβηνει η μηχανη!!!! Η μανα μου βγαζει αλαρμ και ευτυχως ηταν σε ευθεια και εκανε στην ακρη. Σβηνει αναβει το αμαξι μια χαρα. Μετα απο μερικες μερες τα ιδια... Παει στην OPEL της λενε προβλημα με εγκεφαλο. Αφου υποτιθεται οτι το εφτιαξαν το ξαναπαθαινει!!!! Μετα απο λιγο το πουλησαμε και δυστυχως πηραμε το παρακατω

OPEL CORSA
Εικόνα

Η ιδια ιστορια με το αστρα με την διαφορα οτι η βλαβη βγηκε μετα απο 3 χρονια......

Αφοι τα πηραμε με τα Γερμανικα η μανα μου αγορασε αργοτερα αυτο

NISSAN MICRA
Εικόνα

Το εχει μεχρι σημερα με 120.000 χιλιομετρα και με ΜΗΔΕΝ προβληματα περα απο τα καθιερομενα σερβισ.

Οταν πρωτοξεκινησα να οδηγω πηρα το 1000ρακι το 106 της PEUGEOT

Εικόνα

To κρατησα 7 χρονια, εκανα 80000 χιλιομετρα και ειχα ενα μοναδικο σπαστικο προβλημα. Τα φρενα τριζαν και καθε φορα που τα παταγα ακουγοντουσαν σαν χαλασμενη σουστα. Τι το ειχα παει σε 2 συνεργεια της εταιριας τπτ!!! (καλα εννοειται οτι στα εξουσιοδοτημενα ειναι γενικοτερα ΑΣΧΕΤΟΙ) ωσπου ενας δικος μου σε ασχετο συνεργειο μου γρασαρισε ενα σημειο στα φρενα και ο θορυβος εφυγε, παροδικα ομως καθως μετα καταλαβαμε οτι ηταν αναγκαια η επισκεψη καθε 3μηνο για να τα ξαναγρασαρει και να μην ακουγεται ο θορυβος.

Ωσπου τελος αγορασα το γνωστο Grande Punto της ΦΙΑΤ

Εικόνα

Το εχω 4,5 χρονια ειναι στα 50.800 και το προβλημα που μου εβγαλε ηταν το γνωστο παραθυρο :bigsmilie .

Επισης στα 45.000 ηθελε αλλαγη δισκοπλακες αρκετα νωρις σε σχεση με το κανονικο. Περα απο αυτα τα 2 ολα τα αλλα σε νορμαλ πλαισια.

Η πλακα ειναι οτι ρωταω τις προαλλες το συνεργειο μου που μου εφτιαξε το παραθυρο, τελικα ποια μαρκα βγαζει τα λιγοτερα προβληματα? η απαντηση? ....τα Hundai :shocking
My Ammo
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Άρη το Audi αυτό...αθάνατο εργαλείο! Εχω οδηγήσει ένα τέτοιο. Πραγματικά πολύ καλό (στα χρόνια του!)
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
13
Has thanked: 231 times
Been thanked: 348 times

Λοιπόν κύριοι,
σχετικά με τα αυτοκίνητα:
όπως έχετε πιθανόν παρατηρήσει, την τελευταία τουλάχιστον δεκαετία οι τιμές των αυτοκινήτων τουλάχιστον δεν έχουν αυξηθεί, αν δεν μειώθηκαν κιόλας (το 2000 ένα 1400 έκανε 4-4,5 εκατομμ.δρχ. και σήμερα ένα αντίστοιχο νεότερο και καλύτερα εξοπλισμένο μοντέλο περίπου 15.000 ευρώ). Αυτό επιτεύχθηκε με τους εξής δύο τρόπους:
-Συνεργασίες μεταξύ των εταιρειών στα πιο κοστοβόρα στην εξέλιξή τους τμήματα: στο πλαίσιο και στον κινητήρα. Γιαυτό θα δείτε πχ.τρία μοντέλα διαφορετικών εταιρειών να χρησιμοποιούν το ίδιο πλαίσιο (και να μοιάζουν μεταξύ τους) πχ Mitsubishi Outlander, Citroen C-crosser, Peugeot 4007 ή να χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα (Πχ. Daihatsu Cuore, Toyota Yaris, Toyota Aygo, Citroen C1-Peugeot 107)
-Μεταφορά του ποιοτικού ελέγχου στον καταναλωτή-χρήστη. Τέρμα πια οι εξουθενωτικές δοκιμές στην Αλάσκα και στην Σαχάρα. Γίνονται μεν αλλά όχι σε τέτοια έκταση όπως παλιά. Γιαυτό και οι συνεχείς καμπάνιες και ανακλήσεις από όλες τις εταιρείες. Όταν λοιπόν πάθει μια βλάβη εντός εγγύησης το αυτοκίνητό σας, πάτε στο συνεργείο και το αναφέρετε. Αν παρατηρηθεί αυξημένη συχνότητα βλαβών στο συγκεκριμένο τμήμα, τότε το βελτιώνουν ή αν προκύπτει θέμα ασφάλειας ανακαλείται όλη η σειρά.
Με αυτές τις παραδοχές δεν υπάρχουν πια κακά αυτοκίνητα όπως παλιότερα. Γιατί; Γιατί απλούστατα δεν θα μπορούσαν να πουληθούν. Και γιαυτό βλεπετε ότι έχουν βελτιωθεί τα ιταλικά αυτοκίνητα αλλά και ότι χαλάν και τα γερμανικά.
Αυτά τα λίγα.

Α! όσον αφορά στο γρύλο του Punto: όλοι οι ηλεκτρικοί γρύλοι έχουν μέσα ένα τύμπανο πάνω στο οποίο τυλίγεται και ξετυλίγεται ένα συρματόσχοινο. Αυτό αν για οποιονδήποτε λόγο τσακίσει, ο γρύλος kaput. Ένας άπό τους συνήθεις λόγους: ξεραμένα λάστιχα του τζαμιού-δυσκολία κίνησης του τζαμιού-ζόρισμα του γρύλου-τσάκισμα ή πήδημα του συρματόσχοινου-γρύλος kaput. Έχει κανείς σας συντηρήσει ποτέ τα λάστιχα των τζαμιών;
Βαγγέλης
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Εγώ τα έχω συντηρήσει! Με υγρή σιλικόνη βέβαια, δεν ξέρω αν είναι και ότι καλλίτερο! Πάντως δείχνουν να μαλακώνουν!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
Aris
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2071
Εγγραφή: 04 Ιαν 2010, 12:46
14
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
Has thanked: 34 times
Been thanked: 48 times
Ηλικία: 46

To ειπα στο συνεργειο....μου ειπαν δεν πετυχαινουμε κ πολλα με το να βαζουμε σπρει σιλικονης στα λαστιχα και μεσα στο παραθυρο. Αν ειναι να τα παιξει ο γρυλλος θα τα παιξει :cry
My Ammo
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”