Αυτοκίνητα – Γενική συζήτηση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Αλέξουρος
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 10:42
13
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

zamc έγραψε:Οπως επίσης ο νόμος λέει πως στην Εθνική απαγορεύεται να πηγαίνεις στην αριστερή λωρίδα με όσα κι αν πάς. Ακόμη και με 200 (που είναι παράνομο κι αυτο) πάλι απαγορεύεται! Η αριστερή λωρίδα είναι ΜΟΝΟ για προσπέραση και όχι για να πηγαίνεις με όσα κι αν πηγαίνεις! (Κι αυτό ο νόμος το λέει)
ΚΟΚ έγραψε:Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.
http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Αλέξουρος έγραψε:
ΚΟΚ έγραψε:Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Καταρχήν στην κουβέντα μας δε μας είπες πως είχε συμφόρηση (γι αυτό τελικά πέρασες απο δεξιά? δεν είχε συμφόρηση εκεί?). Και φυσικά όταν εχει συμφόρηση γίνεται και η αριστερή κυκλοφορίας αλλα όχι για να πηγαίνεις με 60. Αλλωστε αν εχει συμφόρηση το υποθετικό μας παράδειγμα δεν υφίσταται γιατί δε νομίζω κανείς να είναι ο δρόμος μπλοκαρισμένος με συμφόρηση και να θέλει να περάσει κιόλας!!!

Απο ΚΟΚ που έδωσες

2. To πρoσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Kατ’
εξαίρεση, τo πρoσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν o πρoπoρευόμενoς
oδηγός έχει δώσει σήμα ότι πρoτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακι-
νήσει τo όχημα ή τα ζώα τoυ πρoς την πλευρά αυτήν. (Εδώ συμπλήρωσες "ή αν εχει μπαστακωθεί με 60 στην αριστερή και δεν λέει να κουνήσει!)

9. Aν η πυκνότητα της κυκλoφoρίας είναι τέτoια ώστε τα oχήματα να
καταλαμβάνoυν oλόκληρo τo πλάτoς τoυ oδoστρώματoς πρoς την κατεύθυν-
ση της κυκλoφoρίας και κινoύνται με την ταχύτητα τoυ πρoπoρευόμενoυ αυ-
τών oχήματoς, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνo πρoκειμένoυ τo όχημα να
στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει

Και όχι για να προσπεράσει

4. O oδηγός oχήματoς υπoχρεoύται να μην παρεμπoδίζει την oμαλή πoρεία
άλλων oχημάτων κινoύμενoς με ασυνήθη βραδύτητα, χωρίς απoχρώντα λόγo

Δέν εχω πρόθεση να πείσω κανέναν να τρέχει ή να μην τρέχει! Αλλωστε κι εγώ δεν τρέχω (πάντα τουλάχιστον). Απλά θέλω να πώ πως όσο επικύνδινος ειναι αυτός που τρέχει με 140 άλλο τόσο είναι και αυτός που τρέχει με 80 αριστερα. Εγώ ποτέ δεν κάθομαι στην αριστερή λωρίδα είτε πάω με 80 είτε με 180.
Δηλαδή αν κάτσεις στην αριστερή και πας με 100 επειδή είσαι στο όριο είσαι και σωστός? Αν τύχει να περνάει κανενα ασθενοφόρο πχ και πάει παραπάνω απο σένα τί πρεπει να γίνει να πέσει πάνω σου σε καμια στροφή ή να σου κορνάρει απο πίσω αν εχεις κάτσει εκει σαν βούδας!

Βασικότερο για μένα ειναι να εχεις αυτογνωσία και να ξέρεις που σε παίρνει να τρέξεις και πού όχι. Και που να στεκεσαι στο δρόμο. Δεν είπα οτι τα ξέρω όλα! Απλά επειδή οδηγάω χρόνια εχω μάθει που με παίρνει να κάνω τι και που να στεκομαι. Το οτι πηγαίνει κάποιος αργά και στα όρια δεν μου λέει πως είναι και σωστός και καλός οδηγός. Η γιαγια που είχε μπεί ανάποδα στον περιφερειακο στη Θεσσαλονίκη με 50 πήγαινε αλλα τον άλλον που στούκαρε τον έστειλε για τσαι.
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
Αλέξουρος
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 10:42
13
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Δεν έθιξα στην προηγούμενη απάντησή μου το ζήτημα του προσπεράσματος. Απλώς αντέκρουσα, με παράθεση από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) αυτό που ανέφερες για την αριστερή λωρίδα. Ο ΚΟΚ είναι γραμμένος στο PDF που παρέθεσα, δεν είναι αυτός που ελπίζουμε, ούτε εκείνος που θα θέλαμε.

Από εκεί και πέρα, όποιος δεν τηρεί τα όρια ταχύτητας (δεν αναφέρομαι σε εσένα, σε παρακαλώ μην το πάρεις προσωπικά), δεν μπορεί να μιλάει για δυνητικές διελεύσεις οχημάτων έκτακτης ανάγκης ή οτιδήποτε άλλο, προκειμένου να βρίσκει ελεύθερη την αριστερή λωρίδα ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Δε φαντάζεσαι πόσες φορές έχω ακούσει και έχω διαβάσει, διάφορους να ωρύονται για όσους καταλαμβάνουν την αριστερή λωρίδα, επειδή δεν τους αφήνουν να τρέξουν με 150 km/h. Να επικαλούνται δηλαδή το νόμο, ώστε να μην αποκόπτεται η δυνατότητά τους για παρανομία.

Τα όρια ταχύτητας δεν είναι υπό την κρίση του οδηγού. Είναι απόλυτα. Υπό την κρίση του οδηγού είναι να μετριάζει ακόμη περισσότερο την ταχύτητά του (σε σχέση με τα όρια ταχύτητας) αν οι συνθήκες το επιβάλλουν (βροχή, ολισθηρό οδόστρωμα, κακή ορατότητα και άλλες).

Δυστυχώς τα σοβαρότερα ατυχήματα προκαλούνται από οδηγούς που νομίζουν ότι είναι έμπειροι. Διότι οι περισσότεροι άπειροι οδηγοί, οδηγούν προσεκτικά και με το νόμο, όχι με την πεποίθηση ότι "ξέρουν πού να τρέξουν".
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Γιατί μιλάς συνέχεια για παράνομες και μεγάλες ταχύτητες? Εσύ πατάς στο οτι κάποιος τρέχει οπότε αφου τρέχει όλοι οι άλλοι έχουν δίκιο ότι και να κάνουν οπου και να βρίσκονται!
Να χαμηλώσουμε τις ταχύτητες και να το δούμε με 2 νόμιμους? Αντε και πας εσύ στην Εθνική οδό στην αριστερή λωρίδα με 100 και εχεις κάτσει εκει και δεν κουνάς. Και εγώ θέλω να πάω με 130 μπορώ? μπορώ και είμαι και νόμιμος. Για πες μου τώρα ποιος είναι ο άσχετος εγώ ή αυτος που είναι βιδωμένος αριστερά και ή πρεπει να κάτσω απο πίσω του ή να αλλάξω λωρίδα (όπως είπες!) και να τον προσπεράσω απο δεξιά. Εχεις σκεφτεί τί μπορεί να συμβεί αν περάσεις κάποιον απο δεξιά? Σκέψου το λίγο. Οπότε σ αυτήν την περίπτωση μάλλον αυτός που τρέχει με 100 είναι ο άσχετος. Είπαμε το οτι είσαι στο όριο ταχύτητας δε δικαιολογεί και την κάθε παπ@#$ρια σου ούτε σε κάνει καλύτερο σε κάτι.Ούτε είναι άλλοθι σε ότι κάνεις.

Τον κώδικα τον ξέρω και δεν είπα αν μου αρεσει ή όχι αλλα με τον κώδικα παει και η λογική. Οταν μου αναφέρεις δρόμο πηγμένο απο κίνηση που γίνεται η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας και αυτό μου το απαντάς όταν συζητάμε για προσπέραση με 80 ο ένας και 100 φευγα ο άλλος δε στέκει. Γιατι σε πηγμένο δρόμο ούτε ο ενας πάει με 80 ουτε ο αλλος προσπερναει με παραπάνω!

Οπότε σε έναν ανοιχτό δρομο που δεν είναι πηγμένος και που η αριστερή είναι προσπέρασης αυτός που κάθεται εκει και πάει με 60 και 80 είναι δολοφόνος. Τόσο όσο κι αυτος που τρέχει σε οποιοδήποτε σημείο με 180. Το ίδιο δολοφόνοι είναι και οι δύο.

Και σου είπα και πρίν, δεν σου είπε κανεις πως ωρύεται κάποιος για να πάει αναγκάστικα με 150, αν πας με 80 κι εγώ θελω 100 γιατί μπαστακώνεσαι στο αριστερό. Κι αυτός εχει το ίδιο κόμπλεξ με αυτόν που εσύ λες πως θέλει να πάει με 150. Ελα παραδέξου το! Πόσες φορές δεν είπες, όχι ρε εδώ θα κάτσω δεν κάνω άκρη να περάσεις, θες να πάς και με 150 και να με περάσεις. Είμαι νόμιμος και θα κάτσω εδώ!! Γίνονται κι αυτά και το ίδιο κόμπλεξ είναι.

Και μήν είσαι βέβαιος πως ειδικά στην Ελλάδα που δεν κάνουν καμία προσπάθεια να ψάξουν πώς έγινε ενα ατύχημα φταίει πάντα αυτός που λές πως εχει σιγουριά στον εαυτό του. Γιατί αν ο άσχετος έχει κάτσει με 60 στην αριστερή και ο αλλος τον βρεί μπροστά του απότομα με 130 (νόμιμος ετσι?) και κάνει αναγκαστικά δεξιά ή απότομη τιμονιά και φύγει και πέσει πάνω στις μπαριέρες πχ, ο τυπάκος με τα 60 κατα πάσα πιθανότητα θα συνεχίσει το δρόμο του κανονικά σα μα μην συνέβει τίποτα. Και να είσαι σίγουρος πως μπορεί και να μονολογεί και να λέει "Κοιτα τον Πα@#ρα πήγε κι έπεσε στις μπαριέρες μόνος του, εμ καλά να πάθουνε αφού τρέχουν έτσι!!"

Ολα καλα λοιπον :iirre
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
Αλέξουρος
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 10:42
13
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Παρατηρώ ότι απαντάς με πολύ πάθος και προσπαθείς να βάλεις λόγια στο στόμα μου. Με αυτό τον τρόπο, λυπάμαι, αλλά δεν μπορεί να στηθεί ώριμος διάλογος.
Άβαταρ μέλους
zamc
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
13
Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
Has thanked: 17 times
Been thanked: 37 times
Ηλικία: 47

Μπορείς πολύ εύκολα να μου επισημάνεις που το έκανα (γιατί μπορεί να έγινε και άθελα μου) και να σου ζητήσω συγνώμη :cool4
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Άβαταρ μέλους
BABIS
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
13
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 211 times

Ο ΚΟΚ που ισχύει στα χαρτιά στην Ελλάδα , ελάχιστη σχέση έχει με το πως δικάζονται οι υποθέσεις τροχαίων στα ελληνικά δικαστήρια.
Για παράδειγμα , σας λέω ένα δόγμα (και όχι κανόνα, αφού δεν έχει καμία εξαίρεση),
το οποίο αφορά τον τρόπο που εκδικάζονται υποθέσεις τροχαίων στα ελληνικά δικαστήρια.

ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ 2-ΤΡΟΧΟ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙ ΟΔΗΓΟΣ Ή ΕΠΙΒΑΤΗΣ 2-ΤΡΟΧΟΥ ,
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑΤΑ
Ο ΟΔΗΓΟΣ/ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΤΟΥ 2-ΤΡΟΧΟΥ ,
ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ/ΕΠΙΒΑΤΗ ΤΟΥ 2-ΤΡΟΧΟΥ.
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΥΤΟ , ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΟΠΟΥ Ο ΚΟΚ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 10000% ΑΘΩΟΙ



Το παραπάνω είναι δόγμα όπως είπα , όχι κανόνας ,
συνεπώς δεν υπάρχουν εξαιρέσεις και
ας γράφει ο Κ.Ο.Κ ό,τι τρίχες θέλει ...
Άβαταρ μέλους
Αλέξουρος
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 10:42
13
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Έχω δύο γνωστούς που σκοτώθηκαν, ενώ βρίσκονταν σε μηχανάκι. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο ΚΟΚ εφαρμόστηκε επακριβώς και δεν αποδόθηκαν ευθύνες στους οδηγούς ΙΧ που οδηγούσαν σύννομα. Και στις δύο περιπτώσεις το πόρισμα ήταν ότι τα μηχανάκια κινούνταν παράνομα. Τη μία φορά υπερβολική ταχύτητα και την άλλη οδήγηση επί των διακεκομμένων γραμμών μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας.

Φυσικά δεν εννοώ ότι "καλώς σκοτώθηκαν", αλλά ότι έφεραν ευθύνη για τον τρόπο οδήγησης, αφού έθεταν εαυτόν και τρίτους σε κίνδυνο.

Όταν οδηγώ, προσέχω όσο μπορώ τις μηχανές, αλλά με ενοχλεί το γεγονός ότι εκμεταλλεύονται την ευγένειά μου και το σεβασμό που δείχνω στην ανθρώπινη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα τρίτων, προκειμένου να κινηθούν κατά παράβαση του ΚΟΚ και να θέσουν άλλους σε κίνδυνο.

Για παράδειγμα, θέλεις να αλλάξεις λωρίδα και πρέπει όχι μόνο να κοιτάξεις αν υπάρχει αυτοκίνητο στη ή μηχανή διπλανή, αλλά κι αν υπάρχει δίκυκλο επί των διακεκομμένων γραμμών, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα κινείται με ταχύτητα πολύ μεγαλύτερη από τη ροή των αυτοκινήτων μέσα στην κίνηση. Βεβαίως, ένας άνθρωπος που σέβεται τους άλλους, δεν κοιτάει να διεκδικήσει το απόλυτο δικαίωμά του, αλλά προστατεύει και τη ζωή των παράνομων. Καλύτερα να μη φτάσεις ποτέ στον προορισμό σου, παρά να σκοτώσεις ή να τραυματίσεις άνθρωπο. Αλλά κάτι πρέπει να γίνει με μερικούς δικυκλιστές, διότι πραγματικά επεκτείνουν τις ελευθερίες τους εις βάρος των συνοδηγών τους και αποτελούν σημαντικό κίνδυνο για τρίτους.
Άβαταρ μέλους
BABIS
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
13
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 211 times

Αλέξουρος έγραψε:Έχω δύο γνωστούς που σκοτώθηκαν, ενώ βρίσκονταν σε μηχανάκι. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο ΚΟΚ εφαρμόστηκε επακριβώς και δεν αποδόθηκαν ευθύνες στους οδηγούς ΙΧ που οδηγούσαν σύννομα.
BABIS έγραψε:ΕΧΕΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙ ΟΔΗΓΟΣ Ή ΕΠΙΒΑΤΗΣ 2-ΤΡΟΧΟΥ
Αναφερόμουν ξεκάθαρα σε περίπτωση τραυματισμού οδηγού ή επιβάτη 2-τροχου.
Ο θάνατος είναι διαφορετική περίπτωση.

Για την περίπτωση τραυματισμού οδηγού ή επιβάτη 2-τροχου ,
το πιστεύω ακράδαντα αυτό που γράφω.
Το συμπέρασμά μου έχει βγεί από εκατοντάδες περιστατικά που συνηγορούν υπερ αυτής της άποψης
και έχουν πέσει στην αντίληψή μου.

Είναι πολιτισμικό σοκ όταν παρατηρεί κανείς τους οδηγούς 2-τροχων σε ευρωπαικές χώρες.
Αντίθετα οι 2κυκλιστές σε ασιατικές χώρες , π.χ. Ινδονησία , δεν ξενίζουν καθόλου (τον έλληνα).
Θυμίζουν Αθήνα ...
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
9
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17333 times

Ετσι για την κουβεντα.τα ορια ταχυτητας στην πολιτεια της νεας υορκης=
highway or expressway -55m/h 88km/h
new york city -30m/h 48km/h
νομιζω οτι τα ορια ταχυτητας στην ελλαδα για την οδηγικη παιδεια που υπαρχει ειναι πολυ ψηλα.προσωπικη μου αποψη και απο αυτα που εχουν δει τα ματια μου τα ορια ταχυτητας θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον 30χιλιομετρα πιο κατω απο οτι ειναι σημερα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”