Αλέξουρος έγραψε:ΚΟΚ έγραψε:Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Καταρχήν στην κουβέντα μας δε μας είπες πως είχε συμφόρηση (γι αυτό τελικά πέρασες απο δεξιά? δεν είχε συμφόρηση εκεί?). Και φυσικά όταν εχει συμφόρηση γίνεται και η αριστερή κυκλοφορίας αλλα όχι για να πηγαίνεις με 60. Αλλωστε αν εχει συμφόρηση το υποθετικό μας παράδειγμα δεν υφίσταται γιατί δε νομίζω κανείς να είναι ο δρόμος μπλοκαρισμένος με συμφόρηση και να θέλει να περάσει κιόλας!!!
Απο ΚΟΚ που έδωσες
2. To πρoσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Kατ’
εξαίρεση, τo πρoσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν o πρoπoρευόμενoς
oδηγός έχει δώσει σήμα ότι πρoτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακι-
νήσει τo όχημα ή τα ζώα τoυ πρoς την πλευρά αυτήν. (Εδώ συμπλήρωσες "ή αν εχει μπαστακωθεί με 60 στην αριστερή και δεν λέει να κουνήσει!)
9. Aν η πυκνότητα της κυκλoφoρίας είναι τέτoια ώστε τα oχήματα να
καταλαμβάνoυν oλόκληρo τo πλάτoς τoυ oδoστρώματoς πρoς την κατεύθυν-
ση της κυκλoφoρίας και κινoύνται με την ταχύτητα τoυ πρoπoρευόμενoυ αυ-
τών oχήματoς, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνo πρoκειμένoυ τo όχημα να
στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει
Και όχι για να προσπεράσει
4. O oδηγός oχήματoς υπoχρεoύται να μην παρεμπoδίζει την oμαλή πoρεία
άλλων oχημάτων κινoύμενoς με ασυνήθη βραδύτητα, χωρίς απoχρώντα λόγo
Δέν εχω πρόθεση να πείσω κανέναν να τρέχει ή να μην τρέχει! Αλλωστε κι εγώ δεν τρέχω (πάντα τουλάχιστον). Απλά θέλω να πώ πως όσο επικύνδινος ειναι αυτός που τρέχει με 140 άλλο τόσο είναι και αυτός που τρέχει με 80 αριστερα. Εγώ ποτέ δεν κάθομαι στην αριστερή λωρίδα είτε πάω με 80 είτε με 180.
Δηλαδή αν κάτσεις στην αριστερή και πας με 100 επειδή είσαι στο όριο είσαι και σωστός? Αν τύχει να περνάει κανενα ασθενοφόρο πχ και πάει παραπάνω απο σένα τί πρεπει να γίνει να πέσει πάνω σου σε καμια στροφή ή να σου κορνάρει απο πίσω αν εχεις κάτσει εκει σαν βούδας!
Βασικότερο για μένα ειναι να εχεις αυτογνωσία και να ξέρεις που σε παίρνει να τρέξεις και πού όχι. Και που να στεκεσαι στο δρόμο. Δεν είπα οτι τα ξέρω όλα! Απλά επειδή οδηγάω χρόνια εχω μάθει που με παίρνει να κάνω τι και που να στεκομαι. Το οτι πηγαίνει κάποιος αργά και στα όρια δεν μου λέει πως είναι και σωστός και καλός οδηγός. Η γιαγια που είχε μπεί ανάποδα στον περιφερειακο στη Θεσσαλονίκη με 50 πήγαινε αλλα τον άλλον που στούκαρε τον έστειλε για τσαι.