Apple:Με αναβάθμιση του iOS «σκοτώνει» τις συσκευές με ανεπίσημα ανταλλακτικά.
Είναι γνωστό ότι η Apple δεν «εκτιμά» τους χρήστες που χρησιμοποιούν ανεπίσημα ανταλλακτικά για να επισκευάσουν τις συσκευές της εταιρείας. Τα περισσότερα από τα εξαρτήματα των συσκευών άλλωστε είναι συγκολλημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να καθιστούν πολύ δύσκολη τη μεμονωμένη αλλαγή τους. Από τη στιγμή όμως που είναι αρκετά ακριβό να επισκευάσεις ένα iPhone ή iPad, ολοένα και περισσότεροι χρήστες καταφεύγουν στη λύση της επισκευής χρησιμοποιώντας «ανεπίσημα» ανταλλακτικά από άλλους κατασκευαστές. Με την τελευταία αναβάθμιση του iOS 9 όμως πολλοί χρήστες που χρησιμοποίησαν αυτή τη μέθοδο επισκευής, είδαν στην οθόνη τους το μήνυμα «Error 53», με τη συσκευή να «μπρικάρει» (παγώνει) και να διαγράφονται τα δεδομένα που περιέχει...
Σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει η δυνατότητα ανάκτησης των δεδομένων που χάνονται με αυτόν τον τρόπο.
Επιπλέον, οι χρήστες δεν προειδοποιούνται πως μετά την αναβάθμιση θα παγώσει η συσκευή τους σε περίπτωση που χρησιμοποιούν ανεπίσημα ανταλλακτικά. Αυτό μπορεί να γίνει με την αλλαγή για παράδειγμα του Home Button,
που περιέχει το Τouch ID και δίνει την δυνατότητα στην Apple να «σκοτώνει» τις συσκευές με την δικαιολογία της πρόληψης από τυχόν απάτες.
Όπως αναφέρει η The Guardian πολλοί χρήστες είχαν επισκευάσει τις συσκευές τους σε ανεπίσημα καταστήματα,
με αυτές να λειτουργούν κανονικά μέχρι την αναβάθμιση του iOS 9 και το Error 53, που καθιστά τις συσκευές άχρηστες. Μάλιστα, με την Apple να χρεώνει περισσότερα από 300 δολάρια την επισκευή εκτός εγγύησης,δεν προκαλεί έκπληξη ότι οι περισσότεροι χρήστες ψάχνουν άλλες λύσεις για την επισκευή των συσκευών τους. Αλλά όταν η αναβάθμιση του λογισμικού σαρώσει την συσκευή και βρει ένα κομμάτι του hardware που δεν είναι το επίσημο της Apple, πιθανότατα θα εμφανίσει το μήνυμα λάθους και θα παγώσει τη συσκευή σας μια για πάντα.
Από την μία είναι πλήρως κατανοητό πως υπάρχει κίνδυνος να παραποιηθεί το Touch ID,από την στιγμή που αφορά μια μέθοδο επαλήθευσης για είσοδο στην συσκευή μέχρι και πληρωμές από τον χρήστη. Από την άλλη όμως είναι το λιγότερο σκληρό,να παγώνεις ολόκληρη τη συσκευή - καθιστώντας την άχρηστη - χωρίς καμία προειδοποίηση από την εταιρεία, με πολλούς χρήστες να έχουν μείνει με ένα πολύ ακριβό «εκθεσιακό» μοντέλο.
Ποια είναι η γνώμη σας λοιπόν παιδιά για τη νέα πολιτική της Apple;
[via] - [via]