Dslr vs Mirrorless

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Πάνος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
12
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Has thanked: 157 times
Been thanked: 425 times

Λοιπόν, ένα πολύ ωραίο θέμα για συζήτηση !

Ήμουν έτοιμος να χτυπήσω μια νέα dslr, μέχρι που άρχισα να βλέπω τις νέες Mirrorless με τις απίστευτες δυνατότητες τους.
Το δυνατότερο όπλο τους το μικρό μέγεθος !

Διάφορα ερωτήματα τώρα για να βάλουμε φωτιά στη συζήτηση..

Αξίζει το μεγαλύτερο βάρος και κόστος για τον μέσο άνθρωπο που θα αποθανατίζει οικογενειακές στιγμές και κάποια ταξίδια?

Γιατί να κουβαλάω ενδεχομένως τσάντα με 2-3 φακούς και ίσως και τρίποδο αντί να έχω στην τσέπη μου ίσως ,μια πιο μαζεμένη μηχανή ?
(Ταξίδεψα πρόσφατα και 5 μέρες ξεποδαριάστηκα στο περπάτημα, όσο σκέφτομαι τι θα γινόταν αν κουβαλούσα και ένα θηρίο μηχανή μαζί μου, απελπίζομαι )

Μήπως το μεγαλύτερο μέγεθος της dslr έχει και ως αποτέλεσμα να αγοράσει κάποιος και μια compact για ευκολότερη φορητότητα?

Και μήπως αυτό το τελευταίο αποτελέσει την αφορμή να μένει η dslr συνήθως στο σπίτι ?

Οι δυνατότητες σαφώς δεν είναι ίδιες αλλά μήπως στο όνομα της ευκολίας καταλήξουμε να κλαίμε τα λεφτά που χαλάσαμε για μια hi end dslr ?

Και τέλος...έχουν μέλλον οι dslr (για το μέσο χρήστη πάντα, όχι τον επαγγελματία) μπροστά στον ανερχόμενο αντίπαλο και στην πρόοδο της τεχνολογίας?

Και εσείς που έχετε ήδη μια dslr , πως ταξιδεύετε και πότε την χρησιμοποιείτε ?

Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας πάνω στο θέμα που πιστεύω πως απασχολεί ένα μεγάλο κοινό.
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
Άβαταρ μέλους
Petros.Mp
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1704
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 16:22
12
Τοποθεσία: Νίκαια - Πειραιάς - Αθήνα - Κέντρο
Has thanked: 1131 times
Been thanked: 2138 times
Ηλικία: 41

Όλα κυμαίνονται στο τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με την φωτογραφική μηχανή...
Εάν δεν σε ενδιαφέρει να μάθεις τεχνικές-κόλπα, να διαβάσεις για φως-διάφραγμα-ταχύτητα κλείστρου και άλλα καλούδια αλλά θέλεις να κουβαλάς μια μηχανή με μικρό βάρος και να βγάζεις φωτογραφίες εύκολα άνετα και γρήγορα στο αυτόματο και χωρίς να ζαλίζεις το κεφάλι σου τότε ναι, σίγουρα πας στη mirrorless. Θα καλυφθείς 100%.

Εάν θέλεις να μάθεις να βγάζεις φωτογραφίες στο Manual ή με προτεραιότητα κλείστρου ή διαφράγματος, να μάθεις τεχνικές πχ θολούρα(bokeh) και πολλά άλλα τότε σίγουρα η dslr μαζί με ένα πακέτο φακών θα σε καλύψει.

Προσωπικά η dslr και ως κόστος αλλά και ως βάρος έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ και για μένα είναι η μόνη επιλογή. Να αναλύσω τι εννοώ:
Οι dslr μηχανές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες full frame ή FX και crop μηχανές ή DX για NIKON. Οι full frame μηχανές καλύπτουν φωτογραφικά όπως ακριβώς και οι παλιές φιλμάτες μηχανές εννοώ το κάδρο που βλέπεις ενώ αντίθετα οι crop μηχανές φέρνουν μέσω ενός αισθητήρα το αντικείμενο κατά χ1.5 περίπου πιο κοντά(Ένας φακός 35mm dx ουσιαστικά είναι 35*1.5=52 ενώ ο 35άρης στην full frame είναι 35).Η κατηγορία full frame θεωρείται επαγγελματική ενώ οι crop μηχανές ξεκινούν από εισαγωγικές και φτάνουν μέχρι ημιεπαγγελματικές ένα σκαλί κάτω από τις full frame. Μπορείς να ξεκινήσεις με μια απλή crop μηχανή με 300€ όπως η Nikon d3100 ή να σκάσεις κοντά στο χιλιάρικο και να πάρεις μια ημιεπαγγελματική όπως η Nikon d7100 ή να πεις ότι θέλω να τα σκάσω για fx και με 1500 να πας στην d610. Γενικά έχεις πολλές επιλογές για όλα τα πορτοφόλια και γούστα. Για το βάρος να πω ότι από 500-700 gr κυμαίνονται στην πλειοψηφία τους.
Το επόμενο μεγάλο βήμα είναι ο φακός. Οι φακοί χωρίζονται σε σταθερού διαφράγματος(50mm 1.4, 35mm 1.8 κτλ) σε ζοομάτους με μεταβλητό διάφραγμα(18-55 3.5-5.6) καθώς και σε zooμάτους αλλά με σταθερό διάφραγμα που είναι πιο φωτεινοί αλλά και πιο ακριβοί (17-50 2.8 κτλ) ανάλογα το εύρος του ζουμ χωρίζονται σε ευρυγώνιους που είναι κατάλληλοι για τοπία (8-14 διάφραγμα δεν θυμάμαι) νορμάλ δηλαδή βγάζει ότι βλέπει περίπου το ανθρώπινο μάτι και τηλεφακούς/zoom που ξεκινούν από 50mm και φτάνουν 500mm και πολλούς άλλους όπως μακρο, fisheye κτλ. Γενικά πάρα πολλές επιλογές για το τι θες να βγάζεις που ξεκινούν από 100-200€ οι απλοί κιτ φακοί και φτάνουν χιλιάδες ευρώ οι τηλεφακοί, ανάλογα με το πορτοφόλι σου αγοράζεις και το φακό σου (να ξεκαθαρίσω ότι οι φακοί και αυτοί είναι συγκεκριμένοι ανάλογα fx ή dx σώμα μηχανής).
Οι απλοί κιτ φακοί που πάνε μαζί με το σώμα 18-55, 55-200 και μελλοντικά η αγορά ενός σταθερού 35 ή 50 καλύπτει το 95+ % των φωτογραφιών που θα θες να βγάλεις ως ερασιτέχνης-χομπίστας.

Μια βόλτα στα φωτομάγαζα της Αθήνας με καλό παζάρι μπορείς να πάρεις σώμα+μηχανή+τρίποδο+κάρτα+τσάντα σε πάρα πολύ καλή τιμή ισάξιας μιας mirorless οπότε προσωπικά για μένα το κόστος δεν είναι παράγοντας αποτρεπτικός, το βάρος δεν το θεωρώ πρόβλημα μιας και στην τσάντα είσαι άνετος από εκεί και πέρα είναι κατά πόσο θέλεις να ασχοληθείς με την τέχνη της φωτογραφίας...

Είμαι ερασιτέχνης φωτογράφος περίπου 3 χρόνια, ότι έχω γράψει είναι μετά από δική μου μελέτη και μπορεί να μου έχει ξεφύγει κάτι :ninja_hide ο εξοπλισμός μου είναι η Nikon d3100 , ο 18-55 και ο σταθερός 35mm μαζί με ένα απλό τρίποδo hama. :megagrin
Πέτρος

Ὁ κόσμος μᾶς ἔλεγε τρελλούς. Ἡμεῖς, ἂν δὲν εἴμεθα τρελλοί, δὲν ἐκάναμεν τὴν ἐπανάστασιν.
NavalArchitect

Πάνος έγραψε: Αξίζει το μεγαλύτερο βάρος και κόστος για τον μέσο άνθρωπο που θα αποθανατίζει οικογενειακές στιγμές και κάποια ταξίδια?

Γιατί να κουβαλάω ενδεχομένως τσάντα με 2-3 φακούς και ίσως και τρίποδο αντί να έχω στην τσέπη μου ίσως ,μια πιο μαζεμένη μηχανή ?
(Ταξίδεψα πρόσφατα και 5 μέρες ξεποδαριάστηκα στο περπάτημα, όσο σκέφτομαι τι θα γινόταν αν κουβαλούσα και ένα θηρίο μηχανή μαζί μου, απελπίζομαι )

Μήπως το μεγαλύτερο μέγεθος της dslr έχει και ως αποτέλεσμα να αγοράσει κάποιος και μια compact για ευκολότερη φορητότητα?

Και μήπως αυτό το τελευταίο αποτελέσει την αφορμή να μένει η dslr συνήθως στο σπίτι ?

Οι δυνατότητες σαφώς δεν είναι ίδιες αλλά μήπως στο όνομα της ευκολίας καταλήξουμε να κλαίμε τα λεφτά που χαλάσαμε για μια hi end dslr ?

Και τέλος...έχουν μέλλον οι dslr (για το μέσο χρήστη πάντα, όχι τον επαγγελματία) μπροστά στον ανερχόμενο αντίπαλο και στην πρόοδο της τεχνολογίας?

Και εσείς που έχετε ήδη μια dslr , πως ταξιδεύετε και πότε την χρησιμοποιείτε ?
Πάνο,

Στο εν λόγω χόμπυ υπάρχουν, όπως σε όλα στη ζωή, μερικοί λογικοί αλλά και ταυτόχρονα άγραφοι κανόνες.

- Η καλύτερη μηχανή είναι αυτή που έχεις πάντα μαζί σου, η οποία είναι αυτή που θα σου επιτρέψει να αποθανατίσεις την 'κρίσιμη στιγμή'. Αν έχεις μία μηχανή την οποία δυσκολεύεσαι να συμπεριλάβεις π.χ. σε μία τσάντα ώμου ή σε έναν χαρτοφύλακα, τότε η χρησιμότητα της μηχανής αυτομάτως μειώνεται κατακόρυφα.

- Οι επαγγελματίες φωτογράφοι (κυρίως οι φωτορεπόρτερ) έχουν πάντοτε μαζί τους και μία compact, πάντοτε - απαράβατος κανόνας.

- Προγραμματίζοντας για επιλογή μηχανής, συστήματος και φακών/παρελκόμενων εν γένει, πολύ σωστά κανείς θέτει εξ'αρχής τα ερωτήματα που ανέφερες. Προσωπικά έχω χαλάσει χιλιάδες Ευρώ μόνο για τσάντες, αξεσουάρ, ακόμη και για πιό 'μαζεμένες' μηχανές που πίστευα πως θα με βοηθούσαν να έχω πάντα μία μηχανή (τη σωστή μηχανή) μαζί μου.

- Προσωπική μου άποψη είναι πως όλα ξεκινούν από το τί θες από τη φωτογραφία, από την ενασχόληση με αυτό το πολύ όμορφο χόμπυ.

Θες να πηγαίνεις κάπου και να τραβάς προσωπικές στιγμές με φίλους, οικογένεια? Σε αυτήν την περίπτωση συνήθως δεν θες 3-4 φακούς μαζί σου, ακόμη και μία μηχανή (σώμα) με ένα ωραίο φακό φτάνει και με το παραπάνω. Θες όμως και μία υποτυπώδη δυνατότητα φλας.

Θες να πηγαίνεις κάπου και να παίρνεις τα βουνά, να τραβάς πουλιά, ζώα, πλοία από μακριά, αεροπλάνα, κλπ? Τότε οι 2-3 φακοί μαζί σου είναι μονόδρομος.

Θες να έχεις τη δυνατότητα να μπορείς να αποθανατίζεις την οποιαδήποτε σημαντική στιγμή, όπου κι αν είσαι? Τότε μία καλή μηχανή, dSLR, mirrorless, rangefinder με ένα φακό πάνω ή έστω και μία καλή compact πρέπει να είναι μέσα στην τσάντα σου. Η τσάντα σου, στο δρόμο προς το γραφείο (ή τη δουλειά) κάθε μέρα, αλλά και στο όποιο επαγγελματικό ή προσωπικό ταξίδι, πρέπει να είναι διαλεγμένη ανάλογα ώστε να χωρά άνετα κάτι τέτοιο. Τρίποδα, φλας κλπ. σε τέτοιες περιπτώσεις δεν χρειάζονται.

- Οι μηχανές βελτιώνονται όπως βλέπεις, και σε προδιαγραφές αλλά και σε μέγεθος. Ανάμεσα σε dSLR και mirrorless οι διαφορές μεγέθους είναι σημαντικές, όμως αντίστροφα είναι και οι διαφορές ταχύτητας απόκρισης, ταχύτητας ISO, δοκιμασμένης στο χρόνο τεχνολογίας, κλπ. Αυτό είναι δευτερεύον κομμάτι, το αν θα πάρεις dSLR ή mirrorless. Αν έχει κανείς ασχοληθεί λίγο με φωτογραφία και ξέρει ποιό είναι το στυλ του, αν δηλαδή ξέρει τί ζητά, τι κυνηγά εκεί έξω, η απόφαση είναι πιό γρήγορη.

Αν θέλει γρήγορη εστίαση, αρκετές από τις καινούργιες mirrorless είναι αργές, αν και πάρα πολύ ποιοτικές σε χρώματα και ανάλυση (π.χ. Sony a7/a7R). Υπάρχουν όμως και λύσεις (π.χ. Sony a6000, Panasonic GX7) οι οποίες είναι πάρα μα πάρα πολύ γρήγορες σε απόκριση. Μετά έρχεται το θέμα να τις παντρέψεις με το σωστό φακό. Αν ξέρεις τι ζητάς, ένας ή δύο φακοί το πολύ είναι ο μεγαλύτερος κόπος στον οποίο θα χρειαστεί να μπεις. Αυτά τα συστήματα (E-mount, M4/3) ακόμη χτίζονται, καλοί φακοί υπάρχουν αλλά θα πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη.

Από την άλλη υπάρχουν οι dSLR, δοκιμασμένες, με πληθώρα φακών και οικονομικών λύσεων σε αυτό το θέμα. Είναι όμως πιό μεγάλες, και χρειάζεται προσοχή στο τί σώμα θα διαλέξει κανείς και με τί φακό θα το συνδυάσει. Αν κανείς ξέρει τί θέλει, η μηχανή κι ο φακός δεν είναι θέμα, το μέγεθός τους δεν είναι εμπόδιο, είναι πλεονέκτημα για δημιουργία.

Το μέλλον των dSLR είναι συζητήσιμο. Θα υπάρχουν, αλλά σίγουρα τα πράγματα πάνε για πιό μαζεμένες καταστάσεις. Οι φωτορεπόρτερς που πάνε σε περιοχές όπως Αφγανιστάν, Ιράκ, κλπ. δεν πρόκειται να αλλάξουν - αυτοί για πολλά χρόνια ακόμη θα κουβαλάνε τα θηρία Nikon & Canon (μόνο αυτές τις δύο μάρκες) τύπου D4s + 1DX αντίστοιχα, με τους ανάλογους φακούς-θηρία. Ο λόγος είναι απλός - η φωτογραφία πρέπει να βγει πάση θυσία, η μηχανή δεν έχει το δικαίωμα να σταματήσει ή να κολλήσει.

Ο φωτογράφος μπορεί να μη βλέπει από τη σκόνη, την βροχή ή την υγρασία, η μηχανή όμως θα είναι εκεί, να δουλέψει το κλείστρο και να καταγράψει τη στιγμή. Αυτές είναι μηχανές οι οποίες στις γεμάτες σκόνη επαρχίες του Αφγανιστάν, στη βροχερή Ταυλάνδη ή στην Ανταρκτική παραμένουν εν δυνάμει ανεπηρέαστες από χαμηλές/ψηλές θερμοκρασίες, βροχή, 100% υγρασία, κλπ. Είναι αυτές που συνεχίζουν να καταγράφουν τη στιγμή, την ώρα που όλες οι άλλες μηχανές έχουν σταματήσει.

- Προσωπικά έχω και dSLR, και mirrorless, και compact. H Sony ανεβαίνει, κάνει πολύ καλή δουλειά και έχει επενδύσει αρκετά. Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές dSLR όμως έχουν μεγάλη εμπειρία και προς το παρόν ακόμη προσφέρουν πιό πολλές εναλλακτικές λύσεις. Η Fuji έχει πολύ καλές τιμές (όπως και η Sony) και πάρα πολύ καλούς φακούς, θέλει προσοχή όμως γιατί το στυλ της είναι λίγο διαφορετικό (κράτημα, viewefinder, ταχύτητες απόκρισης). Οι Panasonic/Olympus (M4/3) έχουν μερικά πολύ ωραία και μικρά σε μέγεθος μοντέλα (OM-D E-M1). H Leica είναι το ψηλό σκαλί που μετά από αυτό είναι ο παράδεισος (ή οι φυλακές Κορυδαλλού αν δεν έχεις να πληρώσεις την πιστωτική κάρτα μετά την αγορά της μηχανής).

- Η άποψή μου είναι μακριά από ζουμ αχρείαστους φακούς, προσεκτική επίλογή 1-2 σταθερών και όχι απαραίτητα ακριβών φακών, και μία ωραία τσάντα για ταξίδι (αλλά και προσεκτική επιλογή χαρτοφύλακα-τσάντας για κάθε μέρα). Οι επιλογές μπορεί να είναι πολλές, από 700D + EF 35/2, 70D + 35/2, ως a7 + Zeiss 35/2.8 ή Zeiss 55/1.8 αλλά και a6000 + Zeiss 4/16-50 πάντα με 2 μπαταρίες για μακρινά ταξίδια. Πιάσε την a6000 με τον Zeiss 4/16-50 πάνω και θα καταλάβεις τι εννοώ για γρήγορη απόκριση, ποιότητα οπτικών και μικρό μέγεθος... Φυσικά και μία Fuji X100S κάνει πολύ ωραία, μία OM-D E-M1 + 25/1.4 επίσης, κ.ο.κ. Επόμενο βήμα ίσως ένας φακός σταθερός για πορτραίτα, κάπου στα 80-90 χιλιοστά, αν χρειάζεται.
Άβαταρ μέλους
BABIS
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
13
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 211 times

Οι mirrorless νομίζω ότι είναι πολύ ακριβότερες από dslr αντίστοιχων δυνατοτήτων.
Και η κατάσταση είναι χειρότερη όταν μιλάμε για φακούς .
Με δημοφιλή dslr έχεις τεράστια γκάμα φακών , εκτός από καινούργιους και σε μεταχειρισμένους.
Στις mirrorless , έχεις κορυφαίους φακούς σε κάθε κατηγορία, αλλά πανάκριβους.
Ένα παράδειγμα τηλεφακού Ο Sigma 70-300 F/4-5.6 κάπου 250€.
Αντίστοιχος φακός για mirrorless κοστίζει διπλάσια και βάλε.
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9900
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
13
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1189 times
Ηλικία: 49
Επικοινωνία:

Γιαυτο υπαρχει η δυνατοτητα με ενα ειδικο δαχτυλιδι να διορθωθει η εστιακη αποσταση και να μπουν "νορμαλ" φακοι... :megagrin
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BABIS
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
13
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 211 times

Σαφέστατα υπάρχουν αντάπτορες, για να μπαίνουν όλοι ... σε όλες.
Σου φαίνεται αποδεκτό αυτό το ζευγαράκι Στέφανε ;
Εικόνα
Εμένα ... Όχι !
Δεν νομίζω ότι διατηρεί και τα πλεονεκτήματα όγκου/βάρους των mirrorless.
Αν ο ίδιος φακός έμπαινε στην dslr για την οποία σχεδιάστηκε, λειτουργικά θα ήταν το ίδιο.
Και από όγκο/βάρος, ασήμαντη διαφορά.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9900
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
13
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1189 times
Ηλικία: 49
Επικοινωνία:

Εβαλα την φωτο ως συννημενη, γιατι η σελιδα που την πηρες μαλλον δεν επιτρεπει hotlinking και δεν φαινοταν οπως την ανερτησες.

Προσωπικα θα ελεγα οτι δεν εχει σχεση με την αναλογια που ξερουμε οταν ειναι σε DSLR. Απο την αλλη πιστευω οτι ειναι θεμα του πως το εχουμε συνηθησει το ολο. Οκ, η εξωτερικη καλαισθησια παιζει εναν ρολο. Σε τελικη αναλυση μετραει ομως το αποτελεσμα (η φωτογραφια). Με δεδομενο οτι εγω για παραδειγμα εχω μεγαλα χερια, δυσκολα θα καταληξω ποτε σε μια micro four thirds μηχανη. Ο,τι φακο και αν παιρνει. Οι ανταπτορες επευθυνονται σε οσους εχουν ηδη φακους απο την παλια DSLR τους και πηραν μια νεα micro four thirds, ωστε να μην εχουν να αγοραζουν νεους φακους. Που οπως ειπες, ειναι πιο ακριβοι. Επειδη ειναι "νεο" προϊον και ακομη υπο εξαπλωση, αρα μια δυνητικα καλη πηγη εσοδων για τους κατασκευαστες. Σαν ιδεα δεν ειναι ασχημη, προσωπικα θα προτιμουσα και αλλοι κατασκευαστες να χρησιμοποιουσαν την ιδεα και τεχνολογια της Sony με σταθερο ημιδιαφανες κατοπτρο. Που για μενα εχει πολλα πλεονεκτηματα (λιγοτερα μηχανικα μεερη, αρα λιγοτερες φθορες σε αυτα και χαμηλοτερος κινδυνος να συμβει βλαβη, πιο απλη συντηρηση - καθαρισμος κλπ κλπ. Αν και δεν εχω ουτε DSLR ουτε micro four thirds, η μηχανη που εχω ειναι στα κυβικα μιας DSLR και ξερω οτι δεν το αλλαζω το σχεδιαστικο στυλ. Οποτε οταν καταληξω να παρω νεα μηχανη, ξερω οτι θα ειναι DSLR και οχι micro four thirds.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BABIS
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
13
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 211 times

Κι εγώ επειδή δεν είμαι και πολύ μινιόν τύπος και μάλλον έχω μεγάλα χέρια, είμαι σαφέστατα υπέρ της DSLR.
Είχα και SLR φιλμάτες παλιότερα, οπότε η φιγούρα είναι οικεία.
Και οι επιλογές όχι μόνο φακών αλλά και άλλων αξεσουάρ, είναι τεράστια.
Και η μακροζωϊα επίσης. Οι DSLR αποδεδειγμένα αντέχουν 150Κ κλικ , μέχρι να αλλάξουν διάφραγμα.Για τις mirrorless,
δεν έχω πεισθεί ακόμη ότι έχουν τόση ζωή.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφία”