Καταρχάς συμφωνώ με το Άκη, και να πω ότι, όχι μόνο high-speed είναι, αλλά high-lander δεν καταλαβαίνει τίποτα, και εγώ δεν το έχω ξαναδεί αυτό, όμως...Akist έγραψε: ↑19 Ιαν 2019, 16:41Μην το θεωρείτε υπερβολικό το νούμερο , αν το κράμα Βολφραμίου που έχει φτιαχτεί η λεπίδα είναι καλής ποιότητας (high-speed steel alloy) θα κρατήσει την κόψη της καιρό ακόμα... (αν αυτές τις λεπίδες τις έβγαζαν ακόμα , θα είχαν κλείσει τα εργοστάσια)captain_hx έγραψε: ↑19 Ιαν 2019, 15:24Φίλε @Tony, κάνεις κάτι στην λεπίδα για να διατηρεί την αιχμηρότητα της; Είχα διαβάσει ότι οι συγκεκριμένες λεπίδες βγάζουν πολλά ξυρίσματα αλλά 45 παραείναι πολλά!
Που τις βρίσκω; Σε μέρη όπως το Facebook - ebay και μέρη δημοπρασιών και άλλες τοποθεσίες, εφόσον δεν κυκλοφορούν από το 1970.
Πόσα ξυρίσματα βγάζει πραγματικά; Κάποιες που πουλήθηκαν στο Facebook πάνω από 20 ξυρίσματα (από όσα λένε), οι αυθεντικές φθάνουν σε τριψήφια νούμερα, μιλάνε ακόμα και για 150, για αυτό τον λόγο τις δοκιμάζω και εγώ, δεν ξέρω πραγματικά, και ναι έχω τις αυθεντικές*.
Αξίζουν το κόστος απόκτησής τους; Όχι, διότι κατά 98% δεν θα είναι οι γνήσιες, όχι διότι θα μας ξεγελάσουν και θα τις πληρώσουμε και χρυσές, δεν θα μπορούμε να ξεχωρίσουμε τις αυθεντικές από τα αντίγραφά τους, (εκτός και αν έχουμε και τις δύο), και τέλος όχι για τον κυριότερο λόγο, δεν ξέρουμε αν θα μας ταιριάξουν**.
* Ήταν μέσα στα ξυριστικά του μακαρίτη του πατέρα μου.
**Κόβουν τρομαχτικά, πιό πολύ από οποιαδήποτε DE λεπίδα, με αίσθηση tactical knife, άρα είναι για μηχανές ήπιας και μεσαίας κοπής, επί του συνόλου.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι, είναι δώρον άδωρον, γιατί; και αν ακόμα τις βρεις αυθεντικές, και δεν σου κάνουν θα στεναχωρηθείς, αν σου κάνουν πάλι θα στεναχωρηθείς γιατί δεν θα τις ξανά-βρεις, οπότε σε εποχές σαν την σημερινή, όντως χρυσώνουμε το χάπι, όπως γίνεται με όλα τα σπάνια και πολύτιμα vintage.