Μπορει να μη σου τυχε Ηρακλή. Η μπορει στις παλιες να μην υπηρχε αυτο. Να το δει καποιος που εχει μια πιο παλια Futur και ας μας πει στο καταλληλο νημα? Για να μην υπαρχει αυτη η κλιση θα πρεπει η να ναι το ελατηριο πολυ δυνατο, η αναμεσα στο base plate με τη μπαρα και το μηχανισμο που καθεται η λεπιδα να μην υπαρχουν ανοχες, σχεδον καθολου.
Θα πρεπει ελατηριο, μηχανισμος & top plate, το ενα να μπαινει just μεσα στ αλλο. Παλι ομως οταν ανεβαινει η κεφαλη λογω υψηλης ρυθμισης, πχ τα 2 δεκατα του χιλιοστου, κατω χαμηλα εκει που βιδωνει, ψηλα στην κεφαλη γινονται 4 δεκατα.
Προσθεσε οτι βρισκεται και ενα ελατηριο αναμεσα σε μηχανισμο συγκρατησης και base plate... Δεν ειναι σωληνας το ελατηριο! Ειναι ευκαμπτο ενα ελατηριο στις πλαγιες δυναμεις.
Αν πιάσεις δηλαδη το κεφαλι του ελατηριου με σταθερη τη βαση του και γειρεις το κεφαλι προς τα πλαγια και κατω, δε θα γειρει? Αν δηλαδη το ελατηριο δεν συσπειρωθει πουθενα, κλιση στην κεφαλη δεν θα εχουμε, αφου δεν θα εχει κενα. Η συσπειρωση δημιουργει κενα. Δεν γνωριζω αν γινομαι κατανοητος...
Προστέθηκε μετά από 36 λεπτά 56 δευτερόλεπτα:
Αυτο θα λυνοταν: αν ηταν μακρυτερος ο αξονας που φωλιαζει στο base plate κ αντιστοιχα βαθυτερη η οπη-υποδοχη του base plate.
Η αν το ελατηριο στην εξωτερικη και εσωτερικη διαμετρο του ηταν πιο εφαρμοστο με το καθε εξαρτημα.
Αν το ελατηριο ηταν πιο ισχυρο ωστε να μη γερνει ευκολα, αλλα θα παρουσιαζε δυσκολια στη ρυθμιση κ θα γλιστρουσε.
Αν η βιδα-αξονας στο σημειο που χει το σπειρωμα και η τρυπα στο base plate απ οπου διερχεται η βιδα ειχαν λιγοτερη ανοχη, τοτε μολις εγερνε θα σταματουσε στο σπειρωμα. Πραγμα που δε βρισκω κ πολυ σωστο, αφου με τον καιρο θα σκουριαζε εκει κατω λογω στενοτητας μαλλον κ θα μαζευε πιο πολλες βρωμιες κ απο το όποιο ζορι, θα χαλουσε τα πασα αφου δα δουλευε ως stoper.
Γενικα θα μπορουσε να χει καλυτερη ποιοτητα η Futur. Ο κλωνος οχι. Απλα δεν πιστευω οτι τους κοστιζε κατι λιγοτερο τους Γερμανους η τους Κινεζους που αντεγραψαν να την κατασκευαζανε στις παλιες πρωτότυπες διαστάσεις της Futur και τον κλωνο κ τη γνησια. Αν υποθεσουμε οτι οι παλιες δεν ειχαν αυτο το προβλημα. Η τελος παντων οι Κινεζοι μπορει να τη φτιαξαν ετσι, γιατι ετσι τους βολευε... Πχ δεν ειχαν τα εργαλεια αυτων των διαμετρων.
10€ εχει! Πολλα θελουμε, απ τη στιγμη που ξυριζει μια χαρα.
Ισως να χε πιο ταιριαστο ελατηριο στην ολη κατασκευη η παλια Futur. Η δεν ξερω τι αλλο.
Σε καθε περιπτωση εχω γραψει αρκετες μετρήσεις διαστασεων κ απ τις δυο μηχανες, η σ αυτο το νημα η στο νημα της Merkur... Δε θυμαμαι αν εχω μετρηση βεβαια που να βοηθαει να βγει συμπερασμα γι αυτο που ψαχνουμε.
Να με συγχωρειτε για τον παπυρο Λαρούς, ελπιζω να βοηθησα τουλαχιστον, γιατι ζοριστηκα λιγακι.