Gillette fatboy adjustable

Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3809
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
8
Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
Has thanked: 18547 times
Been thanked: 15729 times
Ηλικία: 54

Τη fatboy όσοι την έχετε πόσο επιθετική θα την χαρακτηρίζατε στις υψηλές ρυθμίσεις?
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
desperado
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1437
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2014, 23:22
9
Has thanked: 3820 times
Been thanked: 4323 times

Ανδρέα, αν το καλοσκεφτείς, δεν είναι άκυρη και για τη Σούπα η κουβέντα που έγινε. Το αντίθετο, αφορά μια vintage μηχανή, όπως η συγκεκριμένη του τίτλου του νήματος, και γράφτηκαν πολύ σημαντικά, ενδιαφέροντα και ενδεικτικά της αντιμετώπισης που έχει ο κάθε συνξυριστής στο "κολεκτοριλίκι", αλλά και σαν μέλος του φόρουμ. Ο Κωνσταντίνος έδωσε πολύ ωραίο στίγμα, και λόγω της εμπειρίας του, άνοιξε ωραίο δρόμο στη συζήτηση. Επίσης, ήταν ένα από τα θέματα που οι απόψεις του Στέργιου είχαν πραγματικό ενδιαφέρον και ακολούθησαν μια λογική επεξεργασία. Να συμπληρώσω οτι δεν διέκρινα ίχνος αιχμής στα γραπτά του, αν είναι αυτός ένας από τους λόγους που σε βάζουν σε σκέψεις ως mod.

Η σύντομη άποψή μου γενικώς για τα vintage αντικείμενα: Δεν υπάρχει, και καλώς, λογική στο συλλέκτη (αρκεί να μην κλείνουν σπίτια...).
Θοδωρής

"Keep your friends close, but your enemies closer" - The Godfather
Άβαταρ μέλους
Vavous
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5899
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
8
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
Has thanked: 27359 times
Been thanked: 38898 times
Ηλικία: 54

Ακριβώς Θοδωρή. Γι' αυτό και δεν τα μετέφερα εξαρχής στην σούπα. Αρκεί να μην ξεφύγουμε εντελώς από το θέμα.
Ανδρέας, Μ.Δ.
Εικόνα
stergios

akis_peiraias έγραψε: 22 Ιούλ 2018, 00:12 Τη fatboy όσοι την έχετε πόσο επιθετική θα την χαρακτηρίζατε στις υψηλές ρυθμίσεις?
Εγω πανω απ το 5 δεν τη φχαριστιεμαι. Βεβαια μετα απο τοσα χρονια, παιζεται αν τα νουμερα λεν την αληθεια Ακη!
Άβαταρ μέλους
ElGreco
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 688
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 14:24
5
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Has thanked: 4443 times
Been thanked: 4705 times
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

Στο 6 WTG και έπειτα στο 5 για τα υπόλοιπα δυο περάσματα προσωπικά με κάνει χαρούμενο. Έχει βαρος σα μηχανή όποτε με ξυρίζει εύκολα, γλυκα και σε βαθος.
Τάσος
looʞ ɐʇ ʇɥıuƃs pıɟɟǝɹǝuʇlʎ
-----------------------------
https://metamatiakleista.wordpress.com
Άβαταρ μέλους
YMMV
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 825
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 22:49
11
Has thanked: 998 times
Been thanked: 1110 times

Θεωρώ ότι το βασικό ζήτημα που προκύπτει με τις vintage είναι η κακή λειτουργική κατάσταση πολλών από αυτές. Δεν αναφέρομαι σε επιμεταλλώσεις που φαίνονται σχετικά εύκολα εύκολα, αλλά σε σημαντικά προβλήματα όπως στραβές μπάρες, ξεχειλωμένα σπειρώματα σε λαβές και καπάκια (top caps), προβληματικούς μηχανισμούς ρύθμισης, στραβές πόρτες και Σια. Δεδομένου ότι οι περισσότερες αγορές γίνονται διαδικτυακά, αυτά είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να ελεχθούν πριν την αγορά. Οι πωλητές είναι άλλες (λίγες) φορές ειλικρινείς, άλλες φορές θέλουν μόνο να διώξουν το προϊόν και άλλες φορές απλά δεν ξέρουν. Κοινώς, υπάρχει αυξημένη πιθανότητα η πραγματική λυπητερή να έλθει μαζί με τη μηχανή και τον ταχυδρόμο και όχι πριν από αυτή :|
Οπότε ο κίνδυνος ελλοχεύει. Εάν προσθέσουμε και το γεγονός ότι οι περισσότερες σύγχρονες μηχανές μάλλον ξυρίζουν καλύτερα από όλες αυτές τις αρχαιολογίες (φαντάζομαι πρέπει να υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις αν και δεν μπορώ να σκεφτώ καμία αυτή τη στιγμή) τότε μάλλον οι vintage αποτελούν κυρίως αντικείμενου πόθου συλλεκτών.

Εκτός αν ξέρει κανείς τον πωλητή ή/και έχει τη δυνατότητα να εξετάσει από κοντά τη μηχανή πριν την αγοράσει :) :DD Ή να είναι καλή η τιμή τελοσπάντων.
Η ταπεινή μου άποψη και μόνο, μια και έχει γίνει εδώ ενδιαφέρουσα συζήτηση :violin:
Όπως πάντα, YMMV
:dp
:)
Γιώργος
stergios

Για τα παραπάνω φυσικα θα συμφωνήσω κ γι αυτο πιστευω αν δε γνωρίζεις το αντικείμενο η δεν γνωριζεις απο που αγοραζεις ειναι μια λυση να πας σε κατι πιο ακριβο, ολοκληρωμενο κ εγγυημένο. Αν φυσικα πληροι τις προδιαγραφές αυτο ωστε να ναι σαν καινουριο κ σε τιμη που να αιτιολογειται καπως.

Θα διαφωνησω με τα περι αρχαιολογιων κ σύγχρονων. Υπαρχουν μηχανες vintage διαμαντια με αξιολογα χαρακτηριστικα. Υποψιν οτι υπάρχουν ισως και εκατοντάδες μαρκες εκτος της Gillette η οποια εχει πολλα αξιολογα μοντελα, μα οχι τοσο διασημα κ προσιτα οπως η fatboy κ οι λοιπες γνωστες.
Άβαταρ μέλους
mitsos
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1719
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
7
Has thanked: 4002 times
Been thanked: 6263 times

Την εχω καμια σαρανταρια χρονια μαλλον λιγο παραπανω. Οταν την αγορασα ηταν επανασταση. Hì tech πραμα. Τωρα ειναι παροπλισμενη και χρησιμοποιειται αργα και που. Την κραταω για συναισθηματικους λογους. Σαυτο συνετελεσε και το οτι πολλες συγχρονες μηχανες και δθηνες ξυριζουν αιγουρα καλυτερα.
Η gillette ας ασχοληθει σοβαρα με de και ας αφησει τις πλαστικουρες που μας ειχε ζαλισει με τα 5λεπιδα και τωρα το ξαναγυρισε στις mach3.
"Aut viam inveniam aut faciam "
Άβαταρ μέλους
Petros.Mp
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1704
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 16:22
12
Τοποθεσία: Νίκαια - Πειραιάς - Αθήνα - Κέντρο
Has thanked: 1131 times
Been thanked: 2138 times
Ηλικία: 41

Αναμφίβολα η Fatboy έχει ένα μύθο. Την κοιτάς και παθαίνεις το σοκ. Στιβαρή και φυσικά πολύ όμορφη μηχανή.

Την θεωρώ υπερεκτιμημένη, τα διάφορα φόρουμ αλλά και πωλητές ανέβασαν την αξία της.

Την είχα και την πούλησα γιατί στο ξύρισμα δεν ταιριάξαμε. Ο μηχανισμός όσο καλός και να είναι τα χρόνια έχουν περάσει από πάνω της και σίγουρα φαίνονται στο ξύρισμα, δεν είναι όπως πρώτα.

Για συλλεκτικούς λόγους σίγουρα αξίζει να την έχετε, μιλάμε για μηχανή κόσμημα, για ξύρισμα προτείνω να κρατήσετε τα χρήματα και να τα "φάτε" σε σαπούνια και asls ή ακόμα καλύτερα σε stainless που θα μείνει και στα εγγόνια σας.
Πέτρος

Ὁ κόσμος μᾶς ἔλεγε τρελλούς. Ἡμεῖς, ἂν δὲν εἴμεθα τρελλοί, δὲν ἐκάναμεν τὴν ἐπανάστασιν.
FSword
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 596
Εγγραφή: 24 Μαρ 2017, 11:46
7
Has thanked: 301 times
Been thanked: 808 times

Διαβάζοντας την κουβέντα μου θυμίζει λίγο αντίστοιχες συζητήσεις petrolheads για αυτοκίνητα που άφησαν εποχή. Όλοι έχουμε μια τάση νοσταλγίας και εκθειασμού του κλασικού (τότε τα έφτιαχναν αλλιώς κτλ.) αλλά στην πράξη τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πολύ καλύτερα απ' τα παλιότερα σε πολλούς τομείς (με κάποιες εξαιρέσεις φυσικά που επιβεβαιώνουν τον κανόνα).

Κάτι τέτοιο μου φαίνεται να ισχύει και με τη Fatboy: κορυφαία μηχανή την εποχή της που άφησε ιστορία, με συνέπεια να είναι περιζήτητη και σήμερα. Παρόλαυτά αρκετές καινούριες μηχανές είναι πιθανότατα καλύτερες στην πράξη. Βέβαια να διευκρινίσω ότι δεν έχω καμία εμπειρία με τη Fatboy - δεν την έχω πιάσει καν στα χέρια μου. Απλά αυτή είναι η αίσθηση που αποκομίζω απ' αυτά που διαβάζω.

Καταλαβαίνω φυσικά ότι η αναλογία με τα αυτοκίνητα χωλαίνει στο γεγονός ότι στα ξυριστικά δεν έχουμε τόσο αλματώδη εξέλιξη σε σχέση με το παρελθόν, οπότε μια παλιότερη μηχανή μπορεί πιο εύκολα να σταθεί επάξια δίπλα σε κάποια καινούρια. Απλά έκανα αυτόν τον παραλληλισμό γιατί μου θύμισε αντίστοιχες συζητήσεις με αυτοκίνητα, όχι σαν επιχείρημα για την υπεροχή ή μη κάποιας μηχανής.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Double edge razors”