Re: Μηχανες adjustable
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάι 2017, 23:31
Αρχικα να πω πως καταλαβα τι εννουσες με το αχ τι μου κανεις! Ολα καλα Αντωνη!
Αλλα...! Μενω στην αρχικη τοποθετηση μου και εξηγω το γιατι!
Ασυμφωνω παλι... με οποιαδηποτε ρυθμιση πανω απο το δεκα σε μια μηχανη που πιστευω κανεις δε θα χρησιμοποιησει πανω απο το 8 και δε βρισκω το λογο να το κανει. Αν το κανει μαλλον δεν χρειαζοταν ρυθμιζομενη μηχανη ασφαλειας αλλα σαβετα. Επισης πιστευω πως η γεωμετρια της μηχανης μετα απο καποιο νουμερο, παει περιπατο.
Να δωσω λοιπον τα επιχειρηματα μου: δεν θα σταθω στις διαφοροποιησεις των παρτιδων. Η δικη μου 500αρα ειναι με το μικρο βελος, πιο προσφατη, αλλα δεν εχει σημασια. Η αρχη λειτουργιας ειναι πανομοιοτυπη!
Να πω πως στη δικη μου, μετα το 13.5 και μεχρι το 15 που λυνει το top plate, η λεπιδα αρχιζει να ισιαζει και να μειωνεται η καμπυλοτητα της. Αυτο συμβαινει παρ ολο που ειναι ακομη βιδωμενο το top plate. Διοτι πλεον η ταση που ειχε δημιουργηθει στη λεπιδα λογω καμψης της, ειναι μεγαλυτερη απο την ταση του ελατηριου που εχει αποσυμπιεστει τοσο, λογω υψηλης ρυθμισης, ωστε να ειναι αδυναμο να καμπυλωσει τη λεπιδα.
Ομως αν η κεφαλη κατεβει απο το 13 και κατω και μεχρι το 1, η καμπυλοτητα ειναι μια! Και ας μη παιζουμε με τα δεκατα και τα micro. Μπερδευουμε τους αναγνωστες.
Στη φαση λοιπον κατω απο το 13, το ελατηριο της μηχανης αφου αρχιζει να συμπιεζεται εχει υπερνικησει την ταση της λεπιδας. Και οσο πεφτει η ρυθμιση απο το 13 δεν αλλαζει απολυτως τιποτα. Τερματισαν ολα! Εχουν "φιλησει" πλεον μεταξυ τους και εχουν γινει ενα σωμα! Δηλ τα εξης: top plate-λεπιδα-μηχανισμος κατω απο τη λεπιδα. Δεν υπαρχει μεταξυ τους διακενο πουθενα στα σημεια που ακουμπαει το ενα με το αλλο. Το ελατηριο που βρισκεται απο κατω τους, πλεον δεν τα επηρεαζει. Αναμεσα μονο η λεπιδα. Για να υπαρξει μεταβολη καμπυλοτητας θα πρεπει να αρχισουν να στραβωνουν αυτες οι δυο πλακες στα σημεια που εφαπτονται η να αποκτησουν καποια ελαστικοτητα τα μεταλλα ωστε να αλλαξει η καμπυλη του top plate και συνεπως και της λεπιδας.
Αυτη τη στρεβλωση, ακομη και αν υποθεσουμε οτι θα "λαστιχαρουν" τα μεταλλα, δεν ειναι ικανη να την προκαλεσει ενα τετοιο ελατηριο σε τετοιου παχους μεταλλα, αλλα ακομη και αν μπορουσε, δε θα μπορουσε το χερι μας με λαβη 3 δακτυλων σε αυτο το knob. :-)
Για να το καταλαβουμε καλυτερα ας υποθεσουμε οτι ξηλωνουμε και πεταμε τα παντα εκτος απο καπακι, λεπιδα, και την πλακα που ξαπλωνει η λεπιδα. Τονιζω πως πλεον...ελατηριο γιοκ, να μην μπερδευομαστε! :-) Τα συνδεουμε προβλεπομενα και μολις φιλησουν μεταξυ τους, εχουμε ενα φιξ πραγμα! Απο τη στιγμη που ειναι φιξ και δεν υπαρχουν περιθωρια, πως θα επελθει η οποιαδηποτε αλλαγη στη λεπιδα?! Ας απαντηθει απο τον καθενα σιωπηλα η ηχηρα. :-)
Προσωπικα εξαντλησα τα επιχειρηματα μου, δεν επιθυμω να αναλυσω κατι αλλο προς το παρον. Προκαταβολικα να πω πως σεβομαι την καθε γνωμη, του καθε ανθρωπου και θα σεβαστω την οποια διαφωνια με χαρα οπως θα ακουγα με χαρα κατι που θα με βρισκε συμφωνο!
Υγ: Ασε τα ξυραφια προς το παρον και κοιτα να σε φιλοξενος με τους φιλους, μη μας βγει τ ονομα! Καλα να περασετε και ριχτους και μια ξουρα να σε θυμουνται! Χα! Χα!
Αλλα...! Μενω στην αρχικη τοποθετηση μου και εξηγω το γιατι!
Ασυμφωνω παλι... με οποιαδηποτε ρυθμιση πανω απο το δεκα σε μια μηχανη που πιστευω κανεις δε θα χρησιμοποιησει πανω απο το 8 και δε βρισκω το λογο να το κανει. Αν το κανει μαλλον δεν χρειαζοταν ρυθμιζομενη μηχανη ασφαλειας αλλα σαβετα. Επισης πιστευω πως η γεωμετρια της μηχανης μετα απο καποιο νουμερο, παει περιπατο.
Να δωσω λοιπον τα επιχειρηματα μου: δεν θα σταθω στις διαφοροποιησεις των παρτιδων. Η δικη μου 500αρα ειναι με το μικρο βελος, πιο προσφατη, αλλα δεν εχει σημασια. Η αρχη λειτουργιας ειναι πανομοιοτυπη!
Να πω πως στη δικη μου, μετα το 13.5 και μεχρι το 15 που λυνει το top plate, η λεπιδα αρχιζει να ισιαζει και να μειωνεται η καμπυλοτητα της. Αυτο συμβαινει παρ ολο που ειναι ακομη βιδωμενο το top plate. Διοτι πλεον η ταση που ειχε δημιουργηθει στη λεπιδα λογω καμψης της, ειναι μεγαλυτερη απο την ταση του ελατηριου που εχει αποσυμπιεστει τοσο, λογω υψηλης ρυθμισης, ωστε να ειναι αδυναμο να καμπυλωσει τη λεπιδα.
Ομως αν η κεφαλη κατεβει απο το 13 και κατω και μεχρι το 1, η καμπυλοτητα ειναι μια! Και ας μη παιζουμε με τα δεκατα και τα micro. Μπερδευουμε τους αναγνωστες.
Στη φαση λοιπον κατω απο το 13, το ελατηριο της μηχανης αφου αρχιζει να συμπιεζεται εχει υπερνικησει την ταση της λεπιδας. Και οσο πεφτει η ρυθμιση απο το 13 δεν αλλαζει απολυτως τιποτα. Τερματισαν ολα! Εχουν "φιλησει" πλεον μεταξυ τους και εχουν γινει ενα σωμα! Δηλ τα εξης: top plate-λεπιδα-μηχανισμος κατω απο τη λεπιδα. Δεν υπαρχει μεταξυ τους διακενο πουθενα στα σημεια που ακουμπαει το ενα με το αλλο. Το ελατηριο που βρισκεται απο κατω τους, πλεον δεν τα επηρεαζει. Αναμεσα μονο η λεπιδα. Για να υπαρξει μεταβολη καμπυλοτητας θα πρεπει να αρχισουν να στραβωνουν αυτες οι δυο πλακες στα σημεια που εφαπτονται η να αποκτησουν καποια ελαστικοτητα τα μεταλλα ωστε να αλλαξει η καμπυλη του top plate και συνεπως και της λεπιδας.
Αυτη τη στρεβλωση, ακομη και αν υποθεσουμε οτι θα "λαστιχαρουν" τα μεταλλα, δεν ειναι ικανη να την προκαλεσει ενα τετοιο ελατηριο σε τετοιου παχους μεταλλα, αλλα ακομη και αν μπορουσε, δε θα μπορουσε το χερι μας με λαβη 3 δακτυλων σε αυτο το knob. :-)
Για να το καταλαβουμε καλυτερα ας υποθεσουμε οτι ξηλωνουμε και πεταμε τα παντα εκτος απο καπακι, λεπιδα, και την πλακα που ξαπλωνει η λεπιδα. Τονιζω πως πλεον...ελατηριο γιοκ, να μην μπερδευομαστε! :-) Τα συνδεουμε προβλεπομενα και μολις φιλησουν μεταξυ τους, εχουμε ενα φιξ πραγμα! Απο τη στιγμη που ειναι φιξ και δεν υπαρχουν περιθωρια, πως θα επελθει η οποιαδηποτε αλλαγη στη λεπιδα?! Ας απαντηθει απο τον καθενα σιωπηλα η ηχηρα. :-)
Προσωπικα εξαντλησα τα επιχειρηματα μου, δεν επιθυμω να αναλυσω κατι αλλο προς το παρον. Προκαταβολικα να πω πως σεβομαι την καθε γνωμη, του καθε ανθρωπου και θα σεβαστω την οποια διαφωνια με χαρα οπως θα ακουγα με χαρα κατι που θα με βρισκε συμφωνο!
Υγ: Ασε τα ξυραφια προς το παρον και κοιτα να σε φιλοξενος με τους φιλους, μη μας βγει τ ονομα! Καλα να περασετε και ριχτους και μια ξουρα να σε θυμουνται! Χα! Χα!