Και εγώ θα ήθελα μια ρυθμιζόμενη αλλά στις τιμές που ζητάνε τις ρυθμιζόμενες gilette πάω για την ατσάλινη futur...
Τα αμερικανάκια την έχουν δει Έλληνες έμποροι με τα vintage DE...
Μηχανες adjustable
- natnat
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 2145
- Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 00:26
- 11
- Has thanked: 2479 times
- Been thanked: 4529 times
- Ηλικία: 47
Παναγιώτης
Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
- iogi
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 4993
- Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
- Has thanked: 22446 times
- Been thanked: 7782 times
- Ηλικία: 67
Δεν υπάρχει ατσάλινη Futur... Φαντάζομαι εννοείς την επιχρωμιομένη ματ ή γυαλιστερή.
Γιάννης
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 9900
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 13
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1189 times
- Ηλικία: 49
- Επικοινωνία:
Γιατι να την παρεις απο ΗΠΑ, οταν εδω στην Ευρωπη μπορεις να την βρεις πολυ πιο φτηνα? :confused
- natnat
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 2145
- Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 00:26
- 11
- Has thanked: 2479 times
- Been thanked: 4529 times
- Ηλικία: 47
iogi έγραψε:Δεν υπάρχει ατσάλινη Futur... Φαντάζομαι εννοείς την επιχρωμιομένη ματ ή γυαλιστερή.
Sorry λάθος εντύπωση. Τώρα που το ξανακοίταξα έχεις δίκιο.
Με εκνευρίζει που όλες εκτός από τις πολύ ακριβές είναι επιχρωμιομένες ή επινικελωμένες...
Σε μαζική παραγωγή με ένα καλό CNC θα έπρεπε να είναι σχετικά φτηνές...
Πού δηλαδή? Αν εννοείς κάποιο παλαιοπωλείο δεν μένουμε όλοι Αθήνα...Stefanos έγραψε:Γιατι να την παρεις απο ΗΠΑ, οταν εδω στην Ευρωπη μπορεις να την βρεις πολυ πιο φτηνα? :confused
Παναγιώτης
Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
- Antonis
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 10566
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
- 12
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 26480 times
- Been thanked: 25944 times
Αν δεις σε όλα τα γνωστά Ευρωπαϊκά sites υπάρχει διαθέσιμη. Σε παλαιοπωλεία μόνο vintage μηχανές μπορείς να βρεις, δεν νομίζω ότι θα βρεις καινούργια.
- Αλέξης
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 1101
- Εγγραφή: 12 Ιαν 2013, 18:54
- 11
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 190 times
Ξαναζωντανεύω αυτό το θέμα μιας και καθώς σήμερα κοιτούσα τις οδηγίες χρήσης μίας aristocrat παρατήρησα κάτι που πιθανόν είναι προφανές και το γνωρίζουν και αρκετοί συνφορουμίτες, σε εμένα όμως ήταν παντελώς άγνωστο και δεν μου είχε περάσει καν σαν ιδέα : πώς να προσαρμόσεις το διάκενο ακόμα και σε απλές TTO. Απλώς έχοντας σφίξει τέρμα το μηχανισμό αρχίζεις να τον ξελασκάρεις σιγά σιγά και όχι τόσο ώστε να παίζει η λεπίδα. Και αμέσως έχει μεγαλώσει η απόσταση και έχεις ένα adjustable πλεονέκτημα στο ταπεινό TTO σου.
- yiannischris
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 5371
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2013, 09:22
- 11
- Τοποθεσία: Patras
- Has thanked: 8965 times
- Been thanked: 17780 times
- Ηλικία: 58
Ευχαριστώ Αλέξη
Την ίδια έχω κ εγώ.Ακόμη δεν έχω ξυριστεί ,τώρα θα την δοκιμάσω ρυθμίζοντας τη.
Αυτό είναι να είσαι μέλος μιας κοινότητας ,ανταλλάσεις γνώσεις !! :thnx
Την ίδια έχω κ εγώ.Ακόμη δεν έχω ξυριστεί ,τώρα θα την δοκιμάσω ρυθμίζοντας τη.
Αυτό είναι να είσαι μέλος μιας κοινότητας ,ανταλλάσεις γνώσεις !! :thnx
Γιάννης
- marinos79
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 886
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 12:57
- 11
- Τοποθεσία: Βύρωνας - Αττικής.
- Has thanked: 190 times
- Been thanked: 762 times
- Ηλικία: 62
Σήμερα δοκίμασα την Merkur progress, που απέκτησα χθές. Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει, αλλά είμαι οπαδός των Gillette, πλην όμως είμαι υποχρεωμένος να υποβάλω τα σέβη μου και στην Merkur.
Με ρύθμιση στο 3,5 και με μιά rapira (που την είχα ήδη χρησιμοποιήσει μία φορά), έκανα δύο περάσματα σε γένια 1 1/2 ημέρας (όχι κόντρα).
Το ξύρισμα ήταν απροβλημάτιστο, χωρίς κανέναν ερεθισμό, βαθύ και άνετο. Η μηχανή έχει ιδανικό βάρος στην κεφαλή, με αποτέλεσμα να θερίζη στο πέρασμά της τα πάντα, χωρίς να είσαι αναγκασμένος να γυρίσης πίσω γιά να διορθώσης μικρολεπτομέρειες.
Σε σύγκριση με την γιαγιά της, την Apollo mikron, έχει ακριβώς τον ίδιο σχεδιασμό κεφαλής, αλλά και μηχανισμού οπλίσεως και ρυθμίσεως της λάμας. Αλλά η μεγάλη τους διαφορά είναι το βάρος η Apollo είναι αλουμινένια, ενώ η Merkur ατσάλινη. Αυτό λέει πολλά, στην μία ασκείς πίεση ενώ την άλλη απλώς την καθοδηγείς.
Τι γίνεται όμως με τις Gillette fatboy - slim & black beauty; Δυστυχώς την toggle δεν την έχω πιάσει στα χέρια μου.
Παρόμοιο ξύρισμα με αυτό της Merkur κάνω με την fatboy σε ρύθμιση 6. Πιστεύω ότι αυτές οι δύο είναι ισοάξιες, ως προς το ξύρισμα που κάνουν αλλά και την ομορφιά τους, στολίδια μέσα στο μπάνιο.
Οι slim και black beauty ναι μεν είναι εξ ίσου όμορφες, αλλά βρίσκονται μισό σκαλί κάτω, στην ξυριστική απόδοσή τους.
Στην ευκολία όμως τοποθετήσεως λάμας και στην ρύθμιση, η Gillette υπερτερεί της Merkur κατά πολύ. Στην Gillette βάζεις και ρυθμίζεις την λάμα πανεύκολα, ενώ στην Merkur είναι μεγαλύτερη διαδικασία.
Με ρύθμιση στο 3,5 και με μιά rapira (που την είχα ήδη χρησιμοποιήσει μία φορά), έκανα δύο περάσματα σε γένια 1 1/2 ημέρας (όχι κόντρα).
Το ξύρισμα ήταν απροβλημάτιστο, χωρίς κανέναν ερεθισμό, βαθύ και άνετο. Η μηχανή έχει ιδανικό βάρος στην κεφαλή, με αποτέλεσμα να θερίζη στο πέρασμά της τα πάντα, χωρίς να είσαι αναγκασμένος να γυρίσης πίσω γιά να διορθώσης μικρολεπτομέρειες.
Σε σύγκριση με την γιαγιά της, την Apollo mikron, έχει ακριβώς τον ίδιο σχεδιασμό κεφαλής, αλλά και μηχανισμού οπλίσεως και ρυθμίσεως της λάμας. Αλλά η μεγάλη τους διαφορά είναι το βάρος η Apollo είναι αλουμινένια, ενώ η Merkur ατσάλινη. Αυτό λέει πολλά, στην μία ασκείς πίεση ενώ την άλλη απλώς την καθοδηγείς.
Τι γίνεται όμως με τις Gillette fatboy - slim & black beauty; Δυστυχώς την toggle δεν την έχω πιάσει στα χέρια μου.
Παρόμοιο ξύρισμα με αυτό της Merkur κάνω με την fatboy σε ρύθμιση 6. Πιστεύω ότι αυτές οι δύο είναι ισοάξιες, ως προς το ξύρισμα που κάνουν αλλά και την ομορφιά τους, στολίδια μέσα στο μπάνιο.
Οι slim και black beauty ναι μεν είναι εξ ίσου όμορφες, αλλά βρίσκονται μισό σκαλί κάτω, στην ξυριστική απόδοσή τους.
Στην ευκολία όμως τοποθετήσεως λάμας και στην ρύθμιση, η Gillette υπερτερεί της Merkur κατά πολύ. Στην Gillette βάζεις και ρυθμίζεις την λάμα πανεύκολα, ενώ στην Merkur είναι μεγαλύτερη διαδικασία.
Να κανω την αρχη λοιπον φιλε Αντωνη(tony) για συζητηση! Τραβα με να σε τραβω λεει! ;-) Προς αποφυγη παρεξηγησεων να ξεκαθαρισω πως αυτη η κινηση μου δε σημαινει οτι "σου παω κοντρα" η δε σεβομαι την εμπειρια σου και τις γνωσεις σου... Απλα υπαρχει ασυμφωνια! :-) Καλως υπαρχουν κατα την αποψη μου οι ασυμφωνιες μεταξυ ανθρωπων, γιατι σιγουρα μαθαινουμε πολλα οταν ειναι αυτοσκοπος. Στην τελικη ολοι εχουμε πλακωθει με τον καλυτερο μας φιλο η πλακωθηκαμε με καποιον και επειτα εγινε ο καλυτερος μας φιλος! Καλυτερα να διαφωνουν μαζι μου, παρα να μου χαιδευουν τ αυτια! :-)
Και επειδη οπως ειπες "ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως... " Εγω δεν αυτοπροσδιοριζομαι ωραιος αλλα ουτε και παλιος!
Παμε λοιπον να εκθεσουμε τη διαφωνια. παρακατω παραθετω καποιες φωτο μηπως σε βγαλω και απ τη δυσκολη θεση, καθως εισαι και παλιος και δε θελω να σε κουραζω!
Οι φωτο που ακολουθουν ειναι απο την Qshave και δειχνουν το top plate, τη λεπιδα και το μηχανισμο συγκρατησης του top plate και συνεπως και της λεπιδας.
Added in 18 minutes 4 seconds:
Συνεχιζω εδω με το μηχανισμο για να δουμε πως ειναι οι 2 πλευρες που πιεζουν, συγκρατουν τη λεπιδα.
Added in 11 minutes 59 seconds:
Και εδω βλεπουμε τη σειρα συναρμολογησης της ιδιας μηχανης (Qshave), η οποια ειναι κλωνος της merkur futur. Κατασκευαστικα ειναι ομοιες. Επειδη δεν εχω τη γνησια futur, αν κανω λαθος διορθωστε με παρακαλω.
Παρακατω η επισης ρυθμιζομενη merkur progress με βγαλμενο knob και φορεμενη λεπιδα.
Added in 34 minutes 54 seconds:
Εδω η progress στη ρυθμιση 10. (5+5)
Εδω στη ρυθμιση 1.
Εκανα οτι μπορουσα υπο της παρουσης συνθηκης φωτισμου... Οταν μπορεσω θα τραβηξω καλυτερες.
Added in 33 minutes 12 seconds:
Επισης να θιξω και ενα αλλο θεμα διαβαζοντας πως η σωστη τοποθετηση της λεπιδας ειναι τοποθετωντας τη λεπιδα στο αναπαδογυρισμενο top plate και επειτα επισης αναποδα, κουμπωνουμε τη μηχανη.
Η προβλεπομενη φορτωση της λεπιδας στην futur ειναι να τοποθετουμε τη λεπιδα στο μηχανισμο συγκρατησης και οχι στο top plate. Αυτος ειναι και ο λογος που οι οδηγοι της λεπιδας βρισκονται εκει και οχι στο top plate. Επισης στον μηχανισμο εφαπτεται ολο το εμβαδον της λεπιδας, ενω στο καπακι οχι.
Ειδαλλως μπορει να μην κατσει σωστα η λεπιδα και υπαρχει κινδυνος να στραβωσει αφου μπορει να "μαγκωσει" στους οδηγους του μηχανισμου η στις εγκοπες των καρφιων του top plate την ωρα που την κουμπωνουμε.
Added in 22 hours 7 minutes 14 seconds:
Re: Μηχανες adjustable
Ευχαριστω τους ιθυνοντες για τη μεταφορα της δημοσιευσης.
Και επειδη οπως ειπες "ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως... " Εγω δεν αυτοπροσδιοριζομαι ωραιος αλλα ουτε και παλιος!
Παμε λοιπον να εκθεσουμε τη διαφωνια. παρακατω παραθετω καποιες φωτο μηπως σε βγαλω και απ τη δυσκολη θεση, καθως εισαι και παλιος και δε θελω να σε κουραζω!
Οι φωτο που ακολουθουν ειναι απο την Qshave και δειχνουν το top plate, τη λεπιδα και το μηχανισμο συγκρατησης του top plate και συνεπως και της λεπιδας.
Added in 18 minutes 4 seconds:
Συνεχιζω εδω με το μηχανισμο για να δουμε πως ειναι οι 2 πλευρες που πιεζουν, συγκρατουν τη λεπιδα.
Added in 11 minutes 59 seconds:
Και εδω βλεπουμε τη σειρα συναρμολογησης της ιδιας μηχανης (Qshave), η οποια ειναι κλωνος της merkur futur. Κατασκευαστικα ειναι ομοιες. Επειδη δεν εχω τη γνησια futur, αν κανω λαθος διορθωστε με παρακαλω.
Παρακατω η επισης ρυθμιζομενη merkur progress με βγαλμενο knob και φορεμενη λεπιδα.
Added in 34 minutes 54 seconds:
Εδω η progress στη ρυθμιση 10. (5+5)
Εδω στη ρυθμιση 1.
Εκανα οτι μπορουσα υπο της παρουσης συνθηκης φωτισμου... Οταν μπορεσω θα τραβηξω καλυτερες.
Added in 33 minutes 12 seconds:
Επισης να θιξω και ενα αλλο θεμα διαβαζοντας πως η σωστη τοποθετηση της λεπιδας ειναι τοποθετωντας τη λεπιδα στο αναπαδογυρισμενο top plate και επειτα επισης αναποδα, κουμπωνουμε τη μηχανη.
Η προβλεπομενη φορτωση της λεπιδας στην futur ειναι να τοποθετουμε τη λεπιδα στο μηχανισμο συγκρατησης και οχι στο top plate. Αυτος ειναι και ο λογος που οι οδηγοι της λεπιδας βρισκονται εκει και οχι στο top plate. Επισης στον μηχανισμο εφαπτεται ολο το εμβαδον της λεπιδας, ενω στο καπακι οχι.
Ειδαλλως μπορει να μην κατσει σωστα η λεπιδα και υπαρχει κινδυνος να στραβωσει αφου μπορει να "μαγκωσει" στους οδηγους του μηχανισμου η στις εγκοπες των καρφιων του top plate την ωρα που την κουμπωνουμε.
Added in 22 hours 7 minutes 14 seconds:
Re: Μηχανες adjustable
Ευχαριστω τους ιθυνοντες για τη μεταφορα της δημοσιευσης.
- Tony
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2496
- Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
- 9
- Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
- Has thanked: 23190 times
- Been thanked: 13865 times
Καλησπέρα σας,
Στέργιο θα πάρω την 'πάσα' σου γιατί μου αρέσει η "δίψα" σου για μάθηση,αλλά και η όλη προσπάθεια που έκανες...
Εδώ για (έμενα πάντα) δεν υπάρχουν παρεξηγήσεις,και ούτε το βλέπω σαν κόντρα,η κάθε διαφορετική γνώμη είναι ευπρόσδεκτη,και η όποια ασυμφωνία δεκτή και συζητήσιμη,φτάνει να γίνεται μέσα σε μιά υγιεί συζήτηση για όλους μας,αλλά και με τους κανόνες του forum μας. Έτσι συμφωνώ μαζί σου και με το σκεπτικό σου,αλλά και σε αρκετά άλλα που γράφεις,εκεί που δεν συμφωνώ είναι σε ένα σημείο ποιό βαθιά,που θα δούμε παρακάτω.
Σου έγραψα: Αχ τι μου κάνεις τώρα...,απλά γιατί φιλοξενώ κάποιους φίλους και δουλεύω ταυτόχρονα,έτσι δεν είχα το χρόνο για φωτογραφίες και αναλύσεις,έψαξα όμως στο αρχείο μου και βρήκα κάποιες,έχουν κακή ανάλυση γιατί είναι πριν από 3 χρόνια,αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει θα το δούμε νομίζω.
Πρίν μπώ σε λεπτομέρειες θα πρέπει να πω πως,την Futur μου την έχω δανείσει (επ'αόριστον) και δεν βρήκα φωτογραφίες,όσον αφορά την Progress όπως θα δούμε παρακάτω υπάρχει ένα θέμα,ποιό;
Ενώ πολλοί από εμάς έχουμε μια Progress την 500 ή την 510 δέν είναι ίδιες υπάρχουν αρκετές διαφορές,σε πολλά σημεία,και στην επιμετάλλωση αλλά και στις ρυθμίσεις τους,αυτό οφείλεται στις πολλές και διάφορες versions που κυκλοφόρησαν όλα αυτά τα χρόνια...
Στις άνωθεν φωτογραφίες είναι η Progress 510 σε μια από τις καλύτερες παρτίδες που κυκλοφόρησε η Merkur μέχρι και σήμερα,η λεπίδα είναι Personna Platinum,μια από τις ποιό στενές λεπίδες που κυκλοφορούν στην αγορά(άλλο τεράστιο θέμα)που μένει ανέγγιχτο στο forum μας,αλλά δεν είναι του παρόντος.
Στην φωτογραφία 1.η Progress είναι στην ρύθμιση [+] = [0] και ο κόκκινος κύκλος που έχει μεγεθυνθεί μας δείχνει την καμπυλότητα της λεπίδας στην μικρότερη ρύθμιση της(τέρμα σφιγμένη)
Στην φωτογραφία 2.η Progress είναι στην ρύθμιση [13] και ξεβιδώνει στην ρύθμιση [15] αφήνω δηλαδή και [2] κλίκ για ασφάλεια,στην μεγέθυνση βλέπουμε άλλη καμπυλότητα από ότι έχει στην φωτογραφία 1.
Ανακεφαλαιώνοντας,Κάτι λοιπόν μας διαφεύγει; ποιό/τι;
Στην μικρότερη ρύθμιση της(τέρμα σφιγμένη) η λεπίδα είναι υπό συμπίεση στον μεγαλύτερο βαθμό,και εκεί παίρνουμε την μεγαλύτερη καμπυλότητα της εκάστοτε λεπίδας. Όσο ανεβάζουμε την ρύθμιση προς μεγαλύτερα νούμερα,στην ουσία ξεβιδώνουμε αφαιρώντας από το ελατήριο την τάση,και αναλογικά πλέον όσο ξεβιδώνουμε τόσο αφαιρούμε την τάση του ελατηρίου,με συνέπεια να υπάρχει διαφορά στην καμπύλωση-διάκενο-έκθεση λεπίδας,που δεν είναι ορατή με το μάτι σε μικρές ρυθμίσεις,σε μεγαλύτερες όμως ή με ακριβείς μετρήσεις είναι εμφανές,όλα αυτά προέρχονται από τα 'βασικά' και από τον κλάδος της εφαρμοσμένης μηχανικής της αντοχής υλικών,μπορεί οι διαφορές να κυμαίνονται σε λίγα μόλις μικρο-χιλιοστά,αλλά παίζουν τεράστιο ρόλο στο αποτέλεσμα. Και είναι και ένας μεγάλος παράγοντας στα περί "YMMV" που λέμε πολλές φορές για τις λεπίδες...
Στέργιο θα πάρω την 'πάσα' σου γιατί μου αρέσει η "δίψα" σου για μάθηση,αλλά και η όλη προσπάθεια που έκανες...
Εδώ για (έμενα πάντα) δεν υπάρχουν παρεξηγήσεις,και ούτε το βλέπω σαν κόντρα,η κάθε διαφορετική γνώμη είναι ευπρόσδεκτη,και η όποια ασυμφωνία δεκτή και συζητήσιμη,φτάνει να γίνεται μέσα σε μιά υγιεί συζήτηση για όλους μας,αλλά και με τους κανόνες του forum μας. Έτσι συμφωνώ μαζί σου και με το σκεπτικό σου,αλλά και σε αρκετά άλλα που γράφεις,εκεί που δεν συμφωνώ είναι σε ένα σημείο ποιό βαθιά,που θα δούμε παρακάτω.
Η προβλεπομενη φορτωση της λεπιδας στην futur ειναι να τοποθετουμε τη λεπιδα στο μηχανισμο συγκρατησης και οχι στο top plate. Αυτος ειναι και ο λογος που οι οδηγοι της λεπιδας βρισκονται εκει και οχι στο top plate. Επισης στον μηχανισμο εφαπτεται ολη το εμβαδον της λεπιδας, ενω στο καπακι οχι.
Συμφωνώ απολύτως
Σου έγραψα: Αχ τι μου κάνεις τώρα...,απλά γιατί φιλοξενώ κάποιους φίλους και δουλεύω ταυτόχρονα,έτσι δεν είχα το χρόνο για φωτογραφίες και αναλύσεις,έψαξα όμως στο αρχείο μου και βρήκα κάποιες,έχουν κακή ανάλυση γιατί είναι πριν από 3 χρόνια,αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει θα το δούμε νομίζω.
Πρίν μπώ σε λεπτομέρειες θα πρέπει να πω πως,την Futur μου την έχω δανείσει (επ'αόριστον) και δεν βρήκα φωτογραφίες,όσον αφορά την Progress όπως θα δούμε παρακάτω υπάρχει ένα θέμα,ποιό;
Ενώ πολλοί από εμάς έχουμε μια Progress την 500 ή την 510 δέν είναι ίδιες υπάρχουν αρκετές διαφορές,σε πολλά σημεία,και στην επιμετάλλωση αλλά και στις ρυθμίσεις τους,αυτό οφείλεται στις πολλές και διάφορες versions που κυκλοφόρησαν όλα αυτά τα χρόνια...
Στις άνωθεν φωτογραφίες είναι η Progress 510 σε μια από τις καλύτερες παρτίδες που κυκλοφόρησε η Merkur μέχρι και σήμερα,η λεπίδα είναι Personna Platinum,μια από τις ποιό στενές λεπίδες που κυκλοφορούν στην αγορά(άλλο τεράστιο θέμα)που μένει ανέγγιχτο στο forum μας,αλλά δεν είναι του παρόντος.
Στην φωτογραφία 1.η Progress είναι στην ρύθμιση [+] = [0] και ο κόκκινος κύκλος που έχει μεγεθυνθεί μας δείχνει την καμπυλότητα της λεπίδας στην μικρότερη ρύθμιση της(τέρμα σφιγμένη)
Στην φωτογραφία 2.η Progress είναι στην ρύθμιση [13] και ξεβιδώνει στην ρύθμιση [15] αφήνω δηλαδή και [2] κλίκ για ασφάλεια,στην μεγέθυνση βλέπουμε άλλη καμπυλότητα από ότι έχει στην φωτογραφία 1.
Ανακεφαλαιώνοντας,Κάτι λοιπόν μας διαφεύγει; ποιό/τι;
Στην μικρότερη ρύθμιση της(τέρμα σφιγμένη) η λεπίδα είναι υπό συμπίεση στον μεγαλύτερο βαθμό,και εκεί παίρνουμε την μεγαλύτερη καμπυλότητα της εκάστοτε λεπίδας. Όσο ανεβάζουμε την ρύθμιση προς μεγαλύτερα νούμερα,στην ουσία ξεβιδώνουμε αφαιρώντας από το ελατήριο την τάση,και αναλογικά πλέον όσο ξεβιδώνουμε τόσο αφαιρούμε την τάση του ελατηρίου,με συνέπεια να υπάρχει διαφορά στην καμπύλωση-διάκενο-έκθεση λεπίδας,που δεν είναι ορατή με το μάτι σε μικρές ρυθμίσεις,σε μεγαλύτερες όμως ή με ακριβείς μετρήσεις είναι εμφανές,όλα αυτά προέρχονται από τα 'βασικά' και από τον κλάδος της εφαρμοσμένης μηχανικής της αντοχής υλικών,μπορεί οι διαφορές να κυμαίνονται σε λίγα μόλις μικρο-χιλιοστά,αλλά παίζουν τεράστιο ρόλο στο αποτέλεσμα. Και είναι και ένας μεγάλος παράγοντας στα περί "YMMV" που λέμε πολλές φορές για τις λεπίδες...
Αντώνης
Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.