Μηχανες adjustable

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
natnat
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2142
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 00:26
11
Has thanked: 2456 times
Been thanked: 4520 times
Ηλικία: 47

Και εγώ θα ήθελα μια ρυθμιζόμενη αλλά στις τιμές που ζητάνε τις ρυθμιζόμενες gilette πάω για την ατσάλινη futur...

Τα αμερικανάκια την έχουν δει Έλληνες έμποροι με τα vintage DE...
Παναγιώτης

Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 4992
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
13
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 22268 times
Been thanked: 7781 times
Ηλικία: 67

Δεν υπάρχει ατσάλινη Futur... Φαντάζομαι εννοείς την επιχρωμιομένη ματ ή γυαλιστερή.
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9900
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
13
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1189 times
Ηλικία: 49
Επικοινωνία:

Γιατι να την παρεις απο ΗΠΑ, οταν εδω στην Ευρωπη μπορεις να την βρεις πολυ πιο φτηνα? :confused
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
natnat
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2142
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 00:26
11
Has thanked: 2456 times
Been thanked: 4520 times
Ηλικία: 47

iogi έγραψε:Δεν υπάρχει ατσάλινη Futur... Φαντάζομαι εννοείς την επιχρωμιομένη ματ ή γυαλιστερή.

Sorry λάθος εντύπωση. Τώρα που το ξανακοίταξα έχεις δίκιο.
Με εκνευρίζει που όλες εκτός από τις πολύ ακριβές είναι επιχρωμιομένες ή επινικελωμένες...
Σε μαζική παραγωγή με ένα καλό CNC θα έπρεπε να είναι σχετικά φτηνές...

Stefanos έγραψε:Γιατι να την παρεις απο ΗΠΑ, οταν εδω στην Ευρωπη μπορεις να την βρεις πολυ πιο φτηνα? :confused
Πού δηλαδή? Αν εννοείς κάποιο παλαιοπωλείο δεν μένουμε όλοι Αθήνα...
Παναγιώτης

Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
Άβαταρ μέλους
Antonis
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 10546
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 26269 times
Been thanked: 25719 times

Αν δεις σε όλα τα γνωστά Ευρωπαϊκά sites υπάρχει διαθέσιμη. Σε παλαιοπωλεία μόνο vintage μηχανές μπορείς να βρεις, δεν νομίζω ότι θα βρεις καινούργια.
Άβαταρ μέλους
Αλέξης
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1101
Εγγραφή: 12 Ιαν 2013, 18:54
11
Has thanked: 59 times
Been thanked: 190 times

Ξαναζωντανεύω αυτό το θέμα μιας και καθώς σήμερα κοιτούσα τις οδηγίες χρήσης μίας aristocrat παρατήρησα κάτι που πιθανόν είναι προφανές και το γνωρίζουν και αρκετοί συνφορουμίτες, σε εμένα όμως ήταν παντελώς άγνωστο και δεν μου είχε περάσει καν σαν ιδέα : πώς να προσαρμόσεις το διάκενο ακόμα και σε απλές TTO. Απλώς έχοντας σφίξει τέρμα το μηχανισμό αρχίζεις να τον ξελασκάρεις σιγά σιγά και όχι τόσο ώστε να παίζει η λεπίδα. Και αμέσως έχει μεγαλώσει η απόσταση και έχεις ένα adjustable πλεονέκτημα στο ταπεινό TTO σου.
Άβαταρ μέλους
yiannischris
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5371
Εγγραφή: 22 Μαρ 2013, 09:22
11
Τοποθεσία: Patras
Has thanked: 8965 times
Been thanked: 17780 times
Ηλικία: 58

Ευχαριστώ Αλέξη
Την ίδια έχω κ εγώ.Ακόμη δεν έχω ξυριστεί ,τώρα θα την δοκιμάσω ρυθμίζοντας τη.
Αυτό είναι να είσαι μέλος μιας κοινότητας ,ανταλλάσεις γνώσεις !! :thnx
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
marinos79
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 12:57
11
Τοποθεσία: Βύρωνας - Αττικής.
Has thanked: 190 times
Been thanked: 762 times
Ηλικία: 62

Σήμερα δοκίμασα την Merkur progress, που απέκτησα χθές. Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει, αλλά είμαι οπαδός των Gillette, πλην όμως είμαι υποχρεωμένος να υποβάλω τα σέβη μου και στην Merkur.
Με ρύθμιση στο 3,5 και με μιά rapira (που την είχα ήδη χρησιμοποιήσει μία φορά), έκανα δύο περάσματα σε γένια 1 1/2 ημέρας (όχι κόντρα).
Το ξύρισμα ήταν απροβλημάτιστο, χωρίς κανέναν ερεθισμό, βαθύ και άνετο. Η μηχανή έχει ιδανικό βάρος στην κεφαλή, με αποτέλεσμα να θερίζη στο πέρασμά της τα πάντα, χωρίς να είσαι αναγκασμένος να γυρίσης πίσω γιά να διορθώσης μικρολεπτομέρειες.
Σε σύγκριση με την γιαγιά της, την Apollo mikron, έχει ακριβώς τον ίδιο σχεδιασμό κεφαλής, αλλά και μηχανισμού οπλίσεως και ρυθμίσεως της λάμας. Αλλά η μεγάλη τους διαφορά είναι το βάρος η Apollo είναι αλουμινένια, ενώ η Merkur ατσάλινη. Αυτό λέει πολλά, στην μία ασκείς πίεση ενώ την άλλη απλώς την καθοδηγείς.
Τι γίνεται όμως με τις Gillette fatboy - slim & black beauty; Δυστυχώς την toggle δεν την έχω πιάσει στα χέρια μου.
Παρόμοιο ξύρισμα με αυτό της Merkur κάνω με την fatboy σε ρύθμιση 6. Πιστεύω ότι αυτές οι δύο είναι ισοάξιες, ως προς το ξύρισμα που κάνουν αλλά και την ομορφιά τους, στολίδια μέσα στο μπάνιο.
Οι slim και black beauty ναι μεν είναι εξ ίσου όμορφες, αλλά βρίσκονται μισό σκαλί κάτω, στην ξυριστική απόδοσή τους.
Στην ευκολία όμως τοποθετήσεως λάμας και στην ρύθμιση, η Gillette υπερτερεί της Merkur κατά πολύ. Στην Gillette βάζεις και ρυθμίζεις την λάμα πανεύκολα, ενώ στην Merkur είναι μεγαλύτερη διαδικασία.
stergios

Να κανω την αρχη λοιπον φιλε Αντωνη(tony) για συζητηση! Τραβα με να σε τραβω λεει! ;-) Προς αποφυγη παρεξηγησεων να ξεκαθαρισω πως αυτη η κινηση μου δε σημαινει οτι "σου παω κοντρα" η δε σεβομαι την εμπειρια σου και τις γνωσεις σου... Απλα υπαρχει ασυμφωνια! :-) Καλως υπαρχουν κατα την αποψη μου οι ασυμφωνιες μεταξυ ανθρωπων, γιατι σιγουρα μαθαινουμε πολλα οταν ειναι αυτοσκοπος. Στην τελικη ολοι εχουμε πλακωθει με τον καλυτερο μας φιλο η πλακωθηκαμε με καποιον και επειτα εγινε ο καλυτερος μας φιλος! Καλυτερα να διαφωνουν μαζι μου, παρα να μου χαιδευουν τ αυτια! :-)

Και επειδη οπως ειπες "ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως... " :D Εγω δεν αυτοπροσδιοριζομαι ωραιος αλλα ουτε και παλιος! :P

Παμε λοιπον να εκθεσουμε τη διαφωνια. παρακατω παραθετω καποιες φωτο μηπως σε βγαλω και απ τη δυσκολη θεση, καθως εισαι και παλιος και δε θελω να σε κουραζω! }:D :dance:

Οι φωτο που ακολουθουν ειναι απο την Qshave και δειχνουν το top plate, τη λεπιδα και το μηχανισμο συγκρατησης του top plate και συνεπως και της λεπιδας.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Added in 18 minutes 4 seconds:
Συνεχιζω εδω με το μηχανισμο για να δουμε πως ειναι οι 2 πλευρες που πιεζουν, συγκρατουν τη λεπιδα.

Εικόνα

Added in 11 minutes 59 seconds:
Και εδω βλεπουμε τη σειρα συναρμολογησης της ιδιας μηχανης (Qshave), η οποια ειναι κλωνος της merkur futur. Κατασκευαστικα ειναι ομοιες. Επειδη δεν εχω τη γνησια futur, αν κανω λαθος διορθωστε με παρακαλω.

Εικόνα


Παρακατω η επισης ρυθμιζομενη merkur progress με βγαλμενο knob και φορεμενη λεπιδα.
Εικόνα

Added in 34 minutes 54 seconds:
Εδω η progress στη ρυθμιση 10. (5+5)

Εικόνα

Εδω στη ρυθμιση 1.
Εικόνα

Εκανα οτι μπορουσα υπο της παρουσης συνθηκης φωτισμου... Οταν μπορεσω θα τραβηξω καλυτερες.

Added in 33 minutes 12 seconds:
Επισης να θιξω και ενα αλλο θεμα διαβαζοντας πως η σωστη τοποθετηση της λεπιδας ειναι τοποθετωντας τη λεπιδα στο αναπαδογυρισμενο top plate και επειτα επισης αναποδα, κουμπωνουμε τη μηχανη.

Η προβλεπομενη φορτωση της λεπιδας στην futur ειναι να τοποθετουμε τη λεπιδα στο μηχανισμο συγκρατησης και οχι στο top plate. Αυτος ειναι και ο λογος που οι οδηγοι της λεπιδας βρισκονται εκει και οχι στο top plate. Επισης στον μηχανισμο εφαπτεται ολο το εμβαδον της λεπιδας, ενω στο καπακι οχι.

Ειδαλλως μπορει να μην κατσει σωστα η λεπιδα και υπαρχει κινδυνος να στραβωσει αφου μπορει να "μαγκωσει" στους οδηγους του μηχανισμου η στις εγκοπες των καρφιων του top plate την ωρα που την κουμπωνουμε.

Added in 22 hours 7 minutes 14 seconds:
Re: Μηχανες adjustable
Ευχαριστω τους ιθυνοντες για τη μεταφορα της δημοσιευσης.
Άβαταρ μέλους
Tony
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2496
Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
9
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 23190 times
Been thanked: 13865 times

Καλησπέρα σας,
Στέργιο θα πάρω την 'πάσα' σου γιατί μου αρέσει η "δίψα" σου για μάθηση,αλλά και η όλη προσπάθεια που έκανες... :)

Εδώ για (έμενα πάντα) δεν υπάρχουν παρεξηγήσεις,και ούτε το βλέπω σαν κόντρα,η κάθε διαφορετική γνώμη είναι ευπρόσδεκτη,και η όποια ασυμφωνία δεκτή και συζητήσιμη,φτάνει να γίνεται μέσα σε μιά υγιεί συζήτηση για όλους μας,αλλά και με τους κανόνες του forum μας. Έτσι συμφωνώ μαζί σου και με το σκεπτικό σου,αλλά και σε αρκετά άλλα που γράφεις,εκεί που δεν συμφωνώ είναι σε ένα σημείο ποιό βαθιά,που θα δούμε παρακάτω.
Η προβλεπομενη φορτωση της λεπιδας στην futur ειναι να τοποθετουμε τη λεπιδα στο μηχανισμο συγκρατησης και οχι στο top plate. Αυτος ειναι και ο λογος που οι οδηγοι της λεπιδας βρισκονται εκει και οχι στο top plate. Επισης στον μηχανισμο εφαπτεται ολη το εμβαδον της λεπιδας, ενω στο καπακι οχι.
Συμφωνώ απολύτως :handgestures-thumbupleft:

Σου έγραψα: Αχ τι μου κάνεις τώρα...,απλά γιατί φιλοξενώ κάποιους φίλους και δουλεύω ταυτόχρονα,έτσι δεν είχα το χρόνο για φωτογραφίες και αναλύσεις,έψαξα όμως στο αρχείο μου και βρήκα κάποιες,έχουν κακή ανάλυση γιατί είναι πριν από 3 χρόνια,αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει θα το δούμε νομίζω.

Πρίν μπώ σε λεπτομέρειες θα πρέπει να πω πως,την Futur μου την έχω δανείσει (επ'αόριστον) και δεν βρήκα φωτογραφίες,όσον αφορά την Progress όπως θα δούμε παρακάτω υπάρχει ένα θέμα,ποιό;

Ενώ πολλοί από εμάς έχουμε μια Progress την 500 ή την 510 δέν είναι ίδιες υπάρχουν αρκετές διαφορές,σε πολλά σημεία,και στην επιμετάλλωση αλλά και στις ρυθμίσεις τους,αυτό οφείλεται στις πολλές και διάφορες versions που κυκλοφόρησαν όλα αυτά τα χρόνια...

Εικόνα Εικόνα
Στις άνωθεν φωτογραφίες είναι η Progress 510 σε μια από τις καλύτερες παρτίδες που κυκλοφόρησε η Merkur μέχρι και σήμερα,η λεπίδα είναι Personna Platinum,μια από τις ποιό στενές λεπίδες που κυκλοφορούν στην αγορά(άλλο τεράστιο θέμα)που μένει ανέγγιχτο στο forum μας,αλλά δεν είναι του παρόντος.

Στην φωτογραφία 1.η Progress είναι στην ρύθμιση [+] = [0] και ο κόκκινος κύκλος που έχει μεγεθυνθεί μας δείχνει την καμπυλότητα της λεπίδας στην μικρότερη ρύθμιση της(τέρμα σφιγμένη)

Στην φωτογραφία 2.η Progress είναι στην ρύθμιση [13] και ξεβιδώνει στην ρύθμιση [15] αφήνω δηλαδή και [2] κλίκ για ασφάλεια,στην μεγέθυνση βλέπουμε άλλη καμπυλότητα από ότι έχει στην φωτογραφία 1.

Ανακεφαλαιώνοντας,Κάτι λοιπόν μας διαφεύγει; ποιό/τι;

Στην μικρότερη ρύθμιση της(τέρμα σφιγμένη) η λεπίδα είναι υπό συμπίεση στον μεγαλύτερο βαθμό,και εκεί παίρνουμε την μεγαλύτερη καμπυλότητα της εκάστοτε λεπίδας. Όσο ανεβάζουμε την ρύθμιση προς μεγαλύτερα νούμερα,στην ουσία ξεβιδώνουμε αφαιρώντας από το ελατήριο την τάση,και αναλογικά πλέον όσο ξεβιδώνουμε τόσο αφαιρούμε την τάση του ελατηρίου,με συνέπεια να υπάρχει διαφορά στην καμπύλωση-διάκενο-έκθεση λεπίδας,που δεν είναι ορατή με το μάτι σε μικρές ρυθμίσεις,σε μεγαλύτερες όμως ή με ακριβείς μετρήσεις είναι εμφανές,όλα αυτά προέρχονται από τα 'βασικά' και από τον κλάδος της εφαρμοσμένης μηχανικής της αντοχής υλικών,μπορεί οι διαφορές να κυμαίνονται σε λίγα μόλις μικρο-χιλιοστά,αλλά παίζουν τεράστιο ρόλο στο αποτέλεσμα. Και είναι και ένας μεγάλος παράγοντας στα περί "YMMV" που λέμε πολλές φορές για τις λεπίδες...
Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Double edge razors”