@NYC1920
Πρασινίλα (verdigris) παρατηρείται σε ό,τι κράμα περιέχει χαλκό (Cu). Είναι ουσιαστικά η οξείδωση του χαλκού.
Σε ρολόγια με μπρούτζινα bezels κάποιοι επιδιώκουν το "verdigris" και το επιταχύνουν, δες εδώ: https://www.fratellowatches.com/bronze- ... a-project/
Εάν επίσης δεις προπέλες από παλιά καΐκια, όπου έχει χρησιμοποιηθεί κοινός φωσφορούχος (ή μολυβδούχος) μπρούτζος, 99% θα δεις πρασινίλα. Και είναι σίγουρα μπρούτζος, όχι ορείχαλκος.
Μπορεί να αποφευχθεί μόνο με ειδικά κράματα μπρούτζου που είναι σχεδιασμένα για αυτό το σκοπό.
Το κράμα που χρησιμοποίησα δεν περιέχει ίχνος ψευδαργύρου (άρα δεν υπάρχει θέμα dezincification) ή μολύβδου.
Όσον αφορά τον ανοξείδωτο χάλυβα, ναι είναι κατώτερος για χρήση σε θαλασσινό νερό, αλλά τα "παλιά", γνωστά και κλασικά κράματα. Π.χ. το AISI304 είναι ακατάλληλο, ενώ το AISI316 είναι το minimum που απαιτείται σε τέτοιες εφαρμογές. Αντίθετα, υπάρχουν κράματα super duplex (με διπλή κρυσταλλική δομή, φερριτική και ωστενιτική) τα οποία έχουν άριστη συμπεριφορά σε περιβάλλον θαλασσινού νερού και χρησιμοποιούνται τα τελευταία χρόνια σε εξέδρες άντλησης πετρελαίου στη θάλασσα.
Lambda razors
-
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: 27 Μάι 2019, 15:30
- 4
- Has thanked: 287 times
- Been thanked: 411 times
- Ηλικία: 42
- NYC1920
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1401
- Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 19:42
- 5
- Τοποθεσία: Βόλος
- Has thanked: 11522 times
- Been thanked: 9172 times
- Ηλικία: 47
Θεόδωρε ,παλιότερα στα "κρατερώματα" ήταν κάπως δύσκολο να γίνει
επιτυχής διάκριση μεταξύ μπρούτζου και ορείχαλκου ,καθώς δεν μπορούσε να επιτευχθεί υψηλή καθαρότητα .
Ο μπρούτζος περιείχε ψευδάργυρο ,καθώς και ο ορείχαλκος περιείχε κασσίτερο .
Για αυτό το λόγο τα μουσεία αποφεύγουν τους όρους "brass" & "bronze" και αναγράφουν "copper alloy" στα εκθέματα .
Το βρίσκω λογικό παλιές μπρούτζινες προπέλες να έχουν πρασινίλα καθώς υπάρχει dezincification και ο εναπομείναν χαλκός τότε οξειδώνεται και πρασινίζει .
Στα σημερινά κράματα υψηλής καθαρότητας δεν συμβαίνει εύκολα κάτι ανάλογο ,εκτός αν χρησιμοποιηθεί κάποιος χημικός παράγων ειδικά για το σκοπό ,όπως είναι λ.χ. η αμμωνία -η οποία προσβάλλει (διαβρώνει) τον μπρούτζο ,
όπως στο παράδειγμα με τις κάσες των ρολογιών .
Η άλλη περίπτωση είναι αυτή της γαλβανικής οξείδωσης ,όπου ο μπρούτζος είναι σε επαφή με πιο ευγενές μέταλλο ,
παρουσία ηλεκτρολύτη (λ.χ. θαλασσινό νερό )
Τον μόλυβδο τον αναφέρω για την τοξική επίδραση που έχει και όχι σε σχέση με την αντοχή του κράματος στη διάβρωση .
Υπάρχουν σχετικά λίγα κράματα Lead-free bronze στη παγκόσμια αγορά ,όπως τα :
-C90300-C95500-C87850-C95800-C95400.
Άρα ,υποθέτω πως χρησιμοποιήθηκε κάποιο από αυτά .
επιτυχής διάκριση μεταξύ μπρούτζου και ορείχαλκου ,καθώς δεν μπορούσε να επιτευχθεί υψηλή καθαρότητα .
Ο μπρούτζος περιείχε ψευδάργυρο ,καθώς και ο ορείχαλκος περιείχε κασσίτερο .
Για αυτό το λόγο τα μουσεία αποφεύγουν τους όρους "brass" & "bronze" και αναγράφουν "copper alloy" στα εκθέματα .
Το βρίσκω λογικό παλιές μπρούτζινες προπέλες να έχουν πρασινίλα καθώς υπάρχει dezincification και ο εναπομείναν χαλκός τότε οξειδώνεται και πρασινίζει .
Στα σημερινά κράματα υψηλής καθαρότητας δεν συμβαίνει εύκολα κάτι ανάλογο ,εκτός αν χρησιμοποιηθεί κάποιος χημικός παράγων ειδικά για το σκοπό ,όπως είναι λ.χ. η αμμωνία -η οποία προσβάλλει (διαβρώνει) τον μπρούτζο ,
όπως στο παράδειγμα με τις κάσες των ρολογιών .
Η άλλη περίπτωση είναι αυτή της γαλβανικής οξείδωσης ,όπου ο μπρούτζος είναι σε επαφή με πιο ευγενές μέταλλο ,
παρουσία ηλεκτρολύτη (λ.χ. θαλασσινό νερό )
Τον μόλυβδο τον αναφέρω για την τοξική επίδραση που έχει και όχι σε σχέση με την αντοχή του κράματος στη διάβρωση .
Υπάρχουν σχετικά λίγα κράματα Lead-free bronze στη παγκόσμια αγορά ,όπως τα :
-C90300-C95500-C87850-C95800-C95400.
Άρα ,υποθέτω πως χρησιμοποιήθηκε κάποιο από αυτά .
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 10
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12133 times
- Ηλικία: 53
-
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: 27 Μάι 2019, 15:30
- 4
- Has thanked: 287 times
- Been thanked: 411 times
- Ηλικία: 42
Γενικά με R41, με έχει βολέψει πάρα πολύ. Έχω και κάποιες άλλες, Fatip, Razorock, Timor, EJ, αλλά έχω καταλήξει στη R41.
Τη Fatip την έχω σχεδόν καταργήσει καθώς με γδέρνει χωρίς να κόψει, η Timor κάνει ωραίο και γλυκό ξύρισμα, ενώ η EJ θέλει πολλά περάσματα και μου δημιουργεί ερεθισμούς.
Προστέθηκε μετά από 1 λεπτό 55 δευτερόλεπτα:
Λογικά από Φεβρουάριο αν όλα πάνε καλά.
- __Nikolas
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: 23 Νοέμ 2015, 17:55
- 8
- Has thanked: 7318 times
- Been thanked: 9860 times
- Ηλικία: 54
Τo crowdfunding μεσω kickstarter indiegogo κλπ το εχεις σκεφτεί να υποθέσω. Εξαιρετική προσπάθεια, εύχομαι να πετύχει!!
any shave you can walk away from, is a good shave!
- tasos72
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1663
- Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
- 6
- Τοποθεσία: SALONICA CITY
- Has thanked: 13923 times
- Been thanked: 17007 times
- Ηλικία: 51
Όταν ξεκινάμε τον σχεδιασμό οποιουδήποτε προϊόντος, θέτουμε και το "γκρουπ" των καταναλωτών που προορίζεται τούτο.
Το πρωτότυπο λοιπόν , θεωρώ ότι απευθύνεται σε λάτρεις των επιθετικών μηχανών και των λίγων περασμάτων.(προς μεγάλη μου τέρψη )
Πρέπει λοιπόν να βρεις την "χρυσή τομή" στην σχέση "αποτελεσματικότητας - ασφάλειας", το οποίο είναι κατά την γνώμη μου και το ζητούμενο για την πλειονότητα των ανά τον κόσμο "ζηλωτών" του Π.Ξ.
Θα συμφωνήσω με τον Στέφανο, για την αξεπέραστη (ως τώρα) αισθητική και χρηστικότητα, της "υβριδικής" κατασκευής ανοικτής χτένας των R41.
Θα μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ ως στοιχείο στην πανέμορφη μηχανή σου.(ξέρω ότι έχω κόλλημα με την Γερμανίδα, τι να κάνω γιατρέ μου? )
Δεν περίμενα ειλικρινά, όταν πριν λίγο καιρό έκανα ευχές για μια μπρούτζινη R41, πως η πραγμάτωση θα ερχόταν τόσο γρήγορα και μάλιστα από άξια Ελληνικά χέρια συμφορουμίτη !!!
Το πρωτότυπο λοιπόν , θεωρώ ότι απευθύνεται σε λάτρεις των επιθετικών μηχανών και των λίγων περασμάτων.(προς μεγάλη μου τέρψη )
Πρέπει λοιπόν να βρεις την "χρυσή τομή" στην σχέση "αποτελεσματικότητας - ασφάλειας", το οποίο είναι κατά την γνώμη μου και το ζητούμενο για την πλειονότητα των ανά τον κόσμο "ζηλωτών" του Π.Ξ.
Θα συμφωνήσω με τον Στέφανο, για την αξεπέραστη (ως τώρα) αισθητική και χρηστικότητα, της "υβριδικής" κατασκευής ανοικτής χτένας των R41.
Θα μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ ως στοιχείο στην πανέμορφη μηχανή σου.(ξέρω ότι έχω κόλλημα με την Γερμανίδα, τι να κάνω γιατρέ μου? )
Δεν περίμενα ειλικρινά, όταν πριν λίγο καιρό έκανα ευχές για μια μπρούτζινη R41, πως η πραγμάτωση θα ερχόταν τόσο γρήγορα και μάλιστα από άξια Ελληνικά χέρια συμφορουμίτη !!!
- Tzimisce
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2729
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2017, 13:42
- 6
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 8223 times
- Been thanked: 10088 times
- Ηλικία: 52
- Επικοινωνία:
- Tasos123
- Δημοτικό
- Δημοσιεύσεις: 543
- Εγγραφή: 21 Αύγ 2016, 17:43
- 7
- Has thanked: 2421 times
- Been thanked: 2409 times
@Tzimisce
Μιχάλη θέλω τουλάχιστον για εμέ να με κάνεις μια σύγκριση με την roedter.
Μιχάλη θέλω τουλάχιστον για εμέ να με κάνεις μια σύγκριση με την roedter.
"Certainty ? Nothing is certain except death and taxes."
~Benjamin Franklin
~Benjamin Franklin
- Tzimisce
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2729
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2017, 13:42
- 6
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 8223 times
- Been thanked: 10088 times
- Ηλικία: 52
- Επικοινωνία:
Τάσο, η λάμδα είναι πιο ασφαλής από την roedter, και πολύ κοντά σε αποτελεσματικότητα.
Έχει μεν blade feel αλλά όχι τόσο πολύ!
Έχει μεν blade feel αλλά όχι τόσο πολύ!
Μιχάλης