Κλώνος Merkur Futur

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Akist
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: πριν από 1 χρόνο
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 2382 times
Been thanked: 1708 times
Ηλικία: 44

Re: Κλώνος Merkur Futur

Δημοσίευση από Akist » πριν από 2 μήνες

Τελευταία δημοσίευση της προηγούμενης σελίδας:

Κάποιες ανοχές είναι αποδεκτές , αλλά στη φωτογραφία που παρέθεσε 2 posts παραπάνω ο χρήστης είναι λες και η μηχανή έχει "πάρει σασί" και θέλει καλίμπρα , εγώ προσωπικά δεν νομίζω πως θα εμπιστευόμουν αυτή τη μηχανή για ξύρισμα - λες και θέλει να γίνει slant από μόνη της είναι ... =o

@stergios
Στέργιο δεν νομίζω να διορθώσει την κατάσταση με ελατήριο , πρέπει να έχει πολλά 'θου του χιλιοστού διαφορά έκκεντρα ... μάλλον με ένα "φιλέτο" (η και δύο) αλουμινίου να την φτιάξει , αν δεν μπορεί να τη στείλει πίσω. :hellas3


Θα πάρω πενταλέπιδο αν το φτιάξουν σαν του avatar μου ...


Άβαταρ μέλους
spyroslufc
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: πριν από 1 χρόνο
Τοποθεσία: Thessaloniki
Has thanked: 3525 times
Been thanked: 684 times
Ηλικία: 37

Δημοσίευση από spyroslufc » πριν από 2 μήνες

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τη δική μου Q -και είναι και στο ίδιο χρώμα- αλλά δεν επηρρεάζει καθόλου το ξύρισμά μου. Μόλις ευθυγραμμίσω την κεφαλή αφού βάλω λεπίδα δεν χρειάζεται να "διορθώσω" κατά τη διάρκεια καθώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πιεστεί η μηχανή τόσο ώστε να ασκηθεί δύναμη αρκετή για να αλλάξει θέση η κεφαλή.



stergios

Δημοσίευση από stergios » πριν από 2 μήνες

Άκη δεν καταλαβα τι εννοείς με το 'θου του χιλιοστου εκκεντρα. Επισης τι ειναι τα φιλετα? Μηπως λες τις παφιλες φιλετα? Κ που να τοποθετηθούν εννοεις αυτα τα φιλετα? Εγω προσωπικα δε θ ασχοληθω με το ζητημα στις δικες μου. Το θεωρω νορμαλ οπως εξηγησα κ παραπανω. Στην αρχη μου κανε λιγο εντυπωση μα το συνηθισα. Δεν μπορει να αποφευχθει αυτο σε μια Futur η Qshave, με τετοιο τροπο που κατασκευαστηκε και δενεται η μηχανη.

Δεν στραβωνει στο ξυρισμα αν την ισιαξεις πριν ξυριστεις. Κ στραβωνεις μονο αν πατησεις απο πανω με δυναμη, στο καπακι της και μονοπλευρα. Επισης ειναι αρκετο ενα "τσακ" για να την ισιαξεις. Χτυπας πανω στο top cap κ την συνεφερει το ελατηριο στο κεντρο.

Επισης ειμαι σχεδον σιγουρος οτι συμβαινει σε ολες τις Futur, παλιες και καινουριες. Και οποιος λεει οτι δε συμβαινει, δε το προσεξε πολυ απλα. :)



Άβαταρ μέλους
herco
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 4941
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Τοποθεσία: 17124
Has thanked: 7853 times
Been thanked: 8455 times
Ηλικία: 47

Δημοσίευση από herco » πριν από 2 μήνες

Περιεργα ακουγονται αυτα. Ειχα 3 Futur για χρονια και δεν μου ετυχε ποτε. Τοσο απροσεχτος πια ? ....

Γνωμη μου ειναι οτι τελειοι κλωνοι δεν υπαρχουν και αυτα ειναι τα αρνητικα μιας μηχανης του 2φραγκου.


Εικόνα

stergios

Δημοσίευση από stergios » πριν από 2 μήνες

Μπορει να μη σου τυχε Ηρακλή. Η μπορει στις παλιες να μην υπηρχε αυτο. Να το δει καποιος που εχει μια πιο παλια Futur και ας μας πει στο καταλληλο νημα? Για να μην υπαρχει αυτη η κλιση θα πρεπει η να ναι το ελατηριο πολυ δυνατο, η αναμεσα στο base plate με τη μπαρα και το μηχανισμο που καθεται η λεπιδα να μην υπαρχουν ανοχες, σχεδον καθολου.

Θα πρεπει ελατηριο, μηχανισμος & top plate, το ενα να μπαινει just μεσα στ αλλο. Παλι ομως οταν ανεβαινει η κεφαλη λογω υψηλης ρυθμισης, πχ τα 2 δεκατα του χιλιοστου, κατω χαμηλα εκει που βιδωνει, ψηλα στην κεφαλη γινονται 4 δεκατα.

Προσθεσε οτι βρισκεται και ενα ελατηριο αναμεσα σε μηχανισμο συγκρατησης και base plate... Δεν ειναι σωληνας το ελατηριο! Ειναι ευκαμπτο ενα ελατηριο στις πλαγιες δυναμεις.
Αν πιάσεις δηλαδη το κεφαλι του ελατηριου με σταθερη τη βαση του και γειρεις το κεφαλι προς τα πλαγια και κατω, δε θα γειρει? Αν δηλαδη το ελατηριο δεν συσπειρωθει πουθενα, κλιση στην κεφαλη δεν θα εχουμε, αφου δεν θα εχει κενα. Η συσπειρωση δημιουργει κενα. Δεν γνωριζω αν γινομαι κατανοητος...

Προστέθηκε μετά από 36 λεπτά 56 δευτερόλεπτα:
Αυτο θα λυνοταν: αν ηταν μακρυτερος ο αξονας που φωλιαζει στο base plate κ αντιστοιχα βαθυτερη η οπη-υποδοχη του base plate.

Η αν το ελατηριο στην εξωτερικη και εσωτερικη διαμετρο του ηταν πιο εφαρμοστο με το καθε εξαρτημα.

Αν το ελατηριο ηταν πιο ισχυρο ωστε να μη γερνει ευκολα, αλλα θα παρουσιαζε δυσκολια στη ρυθμιση κ θα γλιστρουσε.

Αν η βιδα-αξονας στο σημειο που χει το σπειρωμα και η τρυπα στο base plate απ οπου διερχεται η βιδα ειχαν λιγοτερη ανοχη, τοτε μολις εγερνε θα σταματουσε στο σπειρωμα. Πραγμα που δε βρισκω κ πολυ σωστο, αφου με τον καιρο θα σκουριαζε εκει κατω λογω στενοτητας μαλλον κ θα μαζευε πιο πολλες βρωμιες κ απο το όποιο ζορι, θα χαλουσε τα πασα αφου δα δουλευε ως stoper.

Γενικα θα μπορουσε να χει καλυτερη ποιοτητα η Futur. Ο κλωνος οχι. Απλα δεν πιστευω οτι τους κοστιζε κατι λιγοτερο τους Γερμανους η τους Κινεζους που αντεγραψαν να την κατασκευαζανε στις παλιες πρωτότυπες διαστάσεις της Futur και τον κλωνο κ τη γνησια. Αν υποθεσουμε οτι οι παλιες δεν ειχαν αυτο το προβλημα. Η τελος παντων οι Κινεζοι μπορει να τη φτιαξαν ετσι, γιατι ετσι τους βολευε... Πχ δεν ειχαν τα εργαλεια αυτων των διαμετρων. :) 10€ εχει! Πολλα θελουμε, απ τη στιγμη που ξυριζει μια χαρα.

Ισως να χε πιο ταιριαστο ελατηριο στην ολη κατασκευη η παλια Futur. Η δεν ξερω τι αλλο. :D

Σε καθε περιπτωση εχω γραψει αρκετες μετρήσεις διαστασεων κ απ τις δυο μηχανες, η σ αυτο το νημα η στο νημα της Merkur... Δε θυμαμαι αν εχω μετρηση βεβαια που να βοηθαει να βγει συμπερασμα γι αυτο που ψαχνουμε. :)

Να με συγχωρειτε για τον παπυρο Λαρούς, ελπιζω να βοηθησα τουλαχιστον, γιατι ζοριστηκα λιγακι. ;)




Άβαταρ μέλους
Akist
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: πριν από 1 χρόνο
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 2382 times
Been thanked: 1708 times
Ηλικία: 44

Δημοσίευση από Akist » πριν από 2 μήνες

Έχεις δίκιο Στέργιο , το έγραψα πρόχειρα.

Θα ψάξω στο ντουλάπι να βρω τη δικιά μου (κλώνος) να τη λύσω και θα το εξηγήσω καλύτερα με φωτό. :hellas3


Θα πάρω πενταλέπιδο αν το φτιάξουν σαν του avatar μου ...

stergios

Δημοσίευση από stergios » πριν από 2 μήνες

Οπως νομιζεις Sir! Πρωτα με τρωγαν τα περι ορολογιας κ μετα τα πως κ τι παντως. :)



Άβαταρ μέλους
christostz03
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1688
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: Merkur 23c
Muhle R41 Rosegold
Parker 26c
Merkur Slant 37c
Qshave Adjustable

Σαπούνια & Κρέμες ... αρκετά ... :)
Τοποθεσία: Αρτέμιδα - Αττική
Has thanked: 4444 times
Been thanked: 5382 times
Ηλικία: 38

Δημοσίευση από christostz03 » πριν από 1 εβδομάδα

Εγώ, προσωπικά, την πήρα για να δοκιμάσω και μία adjustable μηχανή.

Έχοντας κάνει σχεδόν 15 ξυρίσματα, μπορώ να πω ότι για 7ε κάνει super την δουλειά της.

Έχοντας καταλήξει, επίσης, ότι το 6>5>4>4 για 4 περάσματα είναι το ιδανικό για εμένα (αναλογικά βέβαια και με τις
τρέχουσες κάθε φορά συνθήκες (πχ πόσων ημερών γένια, λεπίδα)), το ξύρισμα δεν είναι τόσο βαθύ και αποτελεσματικό
όσο θα ήθελα, συγκρίνοντας με άλλες μηχανές όπως merkur23c ή parker26c (αφού δεν τολμώ να κάνω σύγκριση πχ με R41),
ενώ ένα μεγάλο ελάττωμα που βρίσκω είναι ότι "μπουκώνει" αρκετά εύκολα, ειδικά αν έχεις βάλει αρκετή αφρόκρεμα στο πρόσωπο.

Aρκετά καλή για entry level δεδομένου ότι μπορεί κανείς να παίξει με τις ρυθμίσεις χωρίς να χρειάζεται να πάει οικονομικά στα επίπεδα της Futur.

Βέβαια, "άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας" !
Άλλο το ένα ξύρισμα και άλλο το άλλο.


Wet Shaving Rules !!!

"Φορτώστε" σαν να μην υπάρχει αύριο ... Λεφτά για καινούρια κρέμα ή σαπούνι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν ...

-- Χρήστος --


Απάντηση

Επιστροφή στο “Double edge razors”