After shave φυτικό & λιπαρό δέρμα

dimitr
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Ιουν 2016, 21:02
7

Χαιρετώ το φόρουμ!
Δεν έδινα πολλή σημασία στο after shave μέχρι πρόσφατα, όταν και αποφάσισα να πειραματιστώ με κανένα καινούριο. Χρησιμοποιούσα το nivea balsam. Γενικά είμαι ευχαριστημένος, ωστόσο έχω λιγάκι λιπαρό δέρμα και θα ήθελα να δω πώς θα με επηρεάσει κάποιο άλλο aftershave. Με μία αναζήτηση που έκανα στο ίντερνετ είδα ότι για λιπαρό δέρμα ενδείκνυνται τα balm ή τα gels (είδα καί τις δύο απόψεις). Πιστεύετε ότι θα είχε διαφορά αν πήγαινα σε κάποιο άλλο balm;
Επίσης, απ΄ότι διάβασα καλό θα ήταν το AF να είναι όσο πιο φυτικό γίνεται. Αξίζει να ψάξω κάποιο 100% φυτικό ή είναι υπερβολή;
Ερώτηση bonus: έπεσε στα χέρια μου ένα "γαλάκτωμα για μετά το ξύρισμα" της KORRES. Επειδή είμαι ψιλοάσχετος, δεν ξέρω αν το γαλάκτωμα κάνει την ίδια δουλειά με το AF. Το έψαξα και αυτό αλλά δεν βρήκα κάτι. Είναι το ίδιο;
Μεγάλο το κείμενο αλλά πολλές και οι ερωτήσεις :d
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4142
Εγγραφή: 08 Μάι 2012, 09:04
11
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1807 times
Ηλικία: 47

Καλώς ήλθες Δημήτρη. Γενικά για λιπαρά δέρματα δεν κάνουν τα balsam ή τα gel αλλά οι λοσιόν, που δεν αφήνουν λιπαρότητα.

Αν επιμένεις να χρησιμοποιείς balsam, θα σου έλεγα να χρησιμοποιήσεις το πιο υδαρό, δηλαδή όχι πηχτό.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
stergios

Γεια χαρα Δημητρο. Με επισης λιπαρο δερμα κ γω, Θα λεγα κορυφαιο balsam μεχρι στιγμης, ειναι της myrsol το emulsion και lotion της ιδιας εταιρίας το aqua balsamica. Οικονομικα κ τα δυο θα ελεγα κ vfm. Οσο αφορα το γαλακτωμα. Τωρα στο θεμα αποροφησης απ το δερμα εξαρταται απο τη συστααη του, τη ρευστότητα, κ τη λιπαροτητα του. Πες μας αν θες ποιο προϊόν είναι ακριβώς.
dimitr
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Ιουν 2016, 21:02
7

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά!