Συζητηση για Ιταλικα προιοντα ξυρισματος

Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3809
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
8
Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
Has thanked: 18547 times
Been thanked: 15729 times
Ηλικία: 54

Στο θέμα της λευκής Omegaman όπως είπα δεν την ξέρω απλώς θυμάμαι ότι όταν είχα και τα τρία σαπούνια το καλύτερο ήταν το λευκό και με το πιο ωραίο άρωμα . Τώρα από post shave εγώ δεν βρήκα ούτε στις κρέμες ούτε στα σαπούνια της εταιρίας. Τη λευκή όμως κάποια στιγμή θα την δοκιμάσω να δω και μόνος μου γιατί ο Mantic59 τη θεωρεί την καλύτερη της σειράς .
Πάντως επιμένω ότι η Arko είναι καλύτερη σε όλα της . Ειδικά σε γλύστριμα και προστασία έχει μεγάλη διαφορά . Δεν θα χρησιμοποιούσα Proraso με επιθετική μηχανή και λεπίδα (εδώ με ήπιες και όταν έπαιρνε το ξυράφι τον αφρό δεν ξαναπέρναγα από το ίδιο σημείο) αλλά Arko ναι !
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
Άβαταρ μέλους
Randyman
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: 21 Ιαν 2017, 15:10
7
Has thanked: 2026 times
Been thanked: 1908 times
Ηλικία: 38

Το σαπούνι το Prasino ομως είναι αξιολογότατο.Είχα ξυριστεί με R41, δε μάσησε. Νέα έκδοση όμως. Μη σου πω και το κόκκινο ότι είναι καλό.. H μπλε κρέμα πάντως δε λέει κάτι. Μόνο το άρωμα μου αρέσει.

Το residual slickness της Arko όμως εντυπωσιάζει.
Εικόνα
Omegaman
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 23 Δεκ 2017, 18:47
6
Τοποθεσία: ΙΤ
Has thanked: 245 times
Been thanked: 256 times

@[mention]Randyman[/mention] Ναι, η συνήθεια βλέπεις. Εδώ η πιο κοινή "αργκώ" είναι να λες Proraso σε μπώλ (in ciotola) ή Proraso in tubo (σε σωληνάρι). Επειδή έτσι τα αποκαλεί η ίδια η Proraso:

http://proraso.com/category/rasatura/linea-rossa/

Δηλαδή τα λέει και τα 2 "σαπούνι ξυρίσματος". Και επειδή αυτό έχει επικρατήσει και στους φαν του ξυρίσματος, το κόλλησα κι εγώ...

@[mention]akis_peiraias[/mention]

Το άρωμα του λευκού εμένα μου αρέσει πιο πολύ από όλα, λόγω λεμονοειδούς οσμής. Όλα τα λεμόνια μου αρέσουν. Εγώ δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις από τα σαπούνια. Έχω εύκολο μούτρο, εύκολο δέρμα, όλα γλιστράνε, κλπ. Απλά με το λευκό, βρίσκω ότι δε νιώθω καν ότι αξίζει καν τον κόπο να βάλω aftershave. Για προστασία, πάλι, εγώ ποτέ δεν κατάλαβα τι είναι, γιατί με το DE89, είναι σπάνιο το να κοπώ κι ας ασκήσω πίεση, με τις περισσότερες λεπίδες. Υπάρχουν λίγες συγκεκριμένες λεπίδες που μπορεί να μου κάνουν weeper, αν βάλω πίεση και τώρα πια τις έχω μάθει και τις προσέχω.

Εγώ γενικά τα σαπούνια της Proraso, τα βρίσκω πιο μπελαλίδικα από τις κρέμες. Και αυτό ισχύει και για την άσπρη, ειδικά στο bowl lathering. Αλλά, επειδή κυρίως κάνω facelathering, αρχίζω με ένα τιναγμένο πινέλο και μετά το βουτάω λίγο στο νερό, αν χρειαστεί και όλα τα σαπούνια δουλεύουν έτσι. Σε bowl lathering, όμως, οι Proraso σε μπωλ και ειδικά η άσπρη, είναι μπελαλίδικη ως προς το νερό. Η Αρκο είναι πολύ πιο εύχρηστη, αλλά γενικά όλες οι κρέμες είναι, οπότε γι αυτό περιμένω να δω και την κόκκινη σε κρέμα πριν βγάλω τελεσίδικη απόφαση. Πάντως σίγουρα η Αρκο σε μένα γλιστράει περισσότερο από την Προράσο.

Για να πω τη μαύρη αλήθεια και τη Nivea κρέμα που έχω, τη βρίσκω καλύτερη από τις Proraso... Αλλά άρχισα με Proraso και πρέπει να τις δοκιμάσω όλες, γιατί εδώ είναι "must". Είναι κάτι σαν προιόν-σημαία, που αν πας να μιλήσεις σε Ιταλό για παραδοσιακό ξύρισμα και δεν έχεις δοκιμάσει όλες τις Proraso, θεωρείται ιεροσυλία... Το καλό με τις Proraso είναι πως τις βρίσκεις και σε σουπερμάρκετ , ενώ την Arko μόνο σε 2 online μαγαζιά...

Οπότε προς Θεού, εγώ δεν επιμένω ως προς την ανωτερότητα της Proraso και κάθε δέρμα και ξυράφι, έχουν και διαφορετικές απαιτήσεις. Εμένα δόξα τω Θεώ, ό,τι σαπούνι και να μου δώσεις, μια χαρά θα ξυριστώ. Περνάω και το ξυράφι και πολλές φορές και κάνω buffing στο ίδιο σημείο χωρίς σαπούνι και δεν τρέχει τίποτα. Είναι κι ένας λόγος που δεν πάω σε επιθετικά ξυράφια. Είμαι της σχολής "πάω αργά γιατί βιάζομαι". Ακόμα και με μια παλιοσαπουνάδα που μπορεις να διακρίνεις το δέρμα, εγώ μπορώ να ξυριστώ μια χαρά με ήπιο ξυράφι.

Η χειρότερη Proraso για μένα, παρεμπιπτόντως,είναι η μπλε. Αυτή πραγματικά, δεν ξέρω γιατί υπάρχει. Εγώ λέω ότι μυρίζει σα "συνταξιοδότητση". Ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Μηχανική απόδοση, ίσως χειρότερη από όλες τις Proraso. Post shave? Εμένα δε μου αφήνει καμιά εντύπωση. Σα νερό.
Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3809
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2015, 15:54
8
Τοποθεσία: Πειραιάς !!!
Has thanked: 18547 times
Been thanked: 15729 times
Ηλικία: 54

Καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς, και προς Θεού ... η γνώμη σου είναι σεβαστή από όλους μας εδώ και οι "διαφωνίες" μας είναι πάντα επικοδομητικές! Μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο ! Κρατά μας ενήμερους για τις τάσεις στην ξυριστομάνα Italia !
:btt :ty
Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !
Omegaman
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 23 Δεκ 2017, 18:47
6
Τοποθεσία: ΙΤ
Has thanked: 245 times
Been thanked: 256 times

@ akis_peiraias

Ναι, προς Θεού, δε θα τσακωθούμε και για τα σαπούνια. Εγώ πιστεύω πως η Proraso η κόκκινη έχει το καλύτερο γλίστρημα λόγω του βουτύρου και δεν έχω χρησιμοποιήσει την κρέμα την κόκκινη. Μόνο γι αυτό κρατάω μια πισινή.

Στην Ιταλία, η εντύπωση που έχω σχηματίσει είναι ότι υπάρχουν 2 κυρίων ειδών χρήστες, με μερικές υποκατηγορίες. Καλά, περιττό να πω πως το παραδοσιακό ξύρισμα είναι η εξαίρεση. Από κει και πέρα, υπάρχουν αυτοί που είναι hardcore και αυτοί που είναι πιο "λάιτ". Οι λάιτ, κάνουν ψώνια από το σούπερμάρκετ, χρησιμοποιούν γουρουνοπίνελα Ομέγα και άντε βαριά κάνα κινέζικο pure badger Qshave των 7-10 ευρώ που χει το Amazon και γενικά κινούνται στα "καθημερινά προιόντα". Στα σαπούνια πάνε σε εναλλαγές Proraso, Nivea, Palmolilve, άντε και καμιά άλλη κρέμα κάτω από 5 ευρώ που μπορεί να βάλει προσφορά το Άμαζον.

Οι hardcore είναι αυτοί που κατά κόρον κυκλοφορούν σε φόρουμ (υπάρχουν 2 ιταλικά φόρουμ, αλλά μη φαντάζεσαι πως γίνεται ο πολύς συνωστισμός. Οι περισσότεροι γράφονται, παίρνουν κάτι κωδικούς για εκπτώσεις από μαγαζιά και εξαφανίζονται) και χτυπάνε και ακριβά κομμάτια. Μετά υπάρχει μια μικρή υποκατηγορία που είναι "συλλέκτες" και χτυπάνε συνέχεια ακριβά κομμάτια και μια μεγαλύτερη υποκατηγορία που γενικά κινείται σε μια ποικιλία μικρομεσαίων κομματιών ή σε ένα σχέδιο high-low. Δηλαδή, του στυλ, θα κάνω εναλλαγή Varesino (που ένα φόρουμ το δίνει με έκπτωση στα μέλη) και 4 φθηνές κρέμες κι όσο με πάει. Οι Ιταλοί γενικά έχουν πολύ σφιχτό χέρι. Για παράδειγμα, το TOBS κάνει γύρω στα 15 ευρώ. E, δε θα δεις την πλειοψηφία των Ιταλών σε φόρουμ να χρησιμοποιεί ταυτόχρονα σαπούνια των 15 ευρώ. Έβαλε μια φορά το Αμαζον το TOBS προσφορά 6 ευρώ και ξαφνικά γέμισε το φόρουμ με χρήστες TOBS. :D Ή ας πούμε, θα πάρει ο άλλος ένα σαπούνι των 20 ευρώ, αλλά θα το βάλει σε εναλλαγή με 1 κιλό Cella ή Vitos (ειδικά το Vitos κάνει κάπου 8 ευρώ το κιλό), οπότε στην ουσία είναι σα να "διυλίζεις" το κόστος του Varesino. Παρεμπιπτόντως, στα ιταλικά δεν υπάρχει η λέξη "φθηνό". Υπάρχει μόνο "οικονομικό". Αυτό λέει πολλά για τη νοοτροπία ενός λαού.

Στα δε πινέλα, ισχύει το ίδιο. Δηλαδή, λίγοι είναι αυτοί που θα παίρνουν συνεχώς ακριβά ασβοπίνελα. Οι περισσότεροι θα έχουν πχ ένα ακριβό και μετά φθηνά ή θα πάνε σε διάφορα φθηνά κινέζικα, τύπου maseto, yaqi, Vigshaving και παλιότερα Frank Shaving (πριν γίνει γνωστός και ανεβάσει τις τιμές). Kαι υπάρχουν και αρκετοί φανατικοί του χοίρου, λόγω ιταλικής παράδοσης (Omega, Zenith, Mondial, κλπ), που δε θέλουν ούτε να ακούνε για ασβό, γιατί ακριβώς τον ασβό δεν τον θεωρούν "ιταλικό". Θεωρείται αγγλοσαξωνικό εργαλείο ξυρίσματος.

Εγώ είμαι κάπου στο ενδιάμεσο. Δηλαδή, ύστερα από 1μιση χρόνο, έχω καταλαγιάσει ως προς τον αρχικό ενθουσιασμό και τη "βρίσκω" περισσότερο με τις λεπίδες. Έχω μια εναλλαγη με 5 πινέλα, 2 χοίρου, 2 ασβού, 1 Yaqi και έχω κάμποσα άλλα "στον πάγκο" να κάθονται, αλλά δεν έχω τον αρχικό ενθουσιασμό και δε με βλέπω να αγοράζω νέα πράγματα για χρόνια...Ήδη έχω λεπίδες μέχρι τον τάφο, σαπούνια/κρέμες για 10 χρόνια και διάφορα γουρουνοπίνελα και σύντομα και συνθετικά yaqi για αναπληρωματικά.
Omegaman
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 23 Δεκ 2017, 18:47
6
Τοποθεσία: ΙΤ
Has thanked: 245 times
Been thanked: 256 times

Ωωωω, κιόλας καινούριο νήμα! Ταχύτης, αποτελεσματικότης! :D

Ας βάλω τότε ένα ίσως από τα λιγότερο γνωστά ιταλικά σαπούνια (με περίπου 1 χρόνο ζωής).

https://www.bottegaverde.it/index.jsp?a ... &par=37060

Πωλείται και σε χώρες εξωτερικού, όχι όμως στην Ελλάδα:

https://www.bottegaverde.eu/index.jsp?a ... out=NO_BAR

Λέγεται Barberia Toscana , της Bottega Verde. Δηλαδή Κουρείο της Τοσκάνης της εταιρείας το "πράσινο μαγαζάκι". Είναι ελαιολάδου, πράγμα ασυνήθιστο για ιταλικά σαπούνια. Εγώ ούτε το έχω και ούτε σκοπεύω να το πάρω, απλά το βάζω ως εγκυκλοπαιδική πληροφορία για τους λάτρεις των σαπουνιών. Οι γνώμες Ιταλών για το σαπούνι, διίστανται. Γενικά λένε ότι μηχανικά είναι καλό, με ευχάριστο άρωμα, που όμως είναι πάρα πολύ απαλό, στα όρια του να μη μυρίζει κατά κάποιους. H εταιρεία περιγράφει το άρωμα ως φρέσκο και μοντέρνο με νότες από πολύτιμα ξύλα. Ένας Ιταλός το αναφέρει ότι φέρνει προς Omega Via Barberia Acquae. Eγώ το έχω αυτό το σαπούνι και ειλικρινά, σχέση με ξύλο δε βλέπω καμία, οπότε ο καθένας λέει ό,τι νομίζει. Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι λένε "Για 14 ευρώ δεν αξίζει, για 9 παίζεται αν αξίζει, για 4 είναι πολύ καλό".
Omegaman
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 23 Δεκ 2017, 18:47
6
Τοποθεσία: ΙΤ
Has thanked: 245 times
Been thanked: 256 times

Ας βάλω κι αυτό το "περίεργο" σαπούνι, με βουτυρο καριτέ, ελαιόλαδο και... σάλιο σαλιγκαριού! :shock: :D

Halidermina sapone da barba

Είναι σκληρό, με συστατικά:

Potassium Palmate,
Sodium Palmate,
Potassium Stearate,
Potassium Palm Kernelate,
Sodium Stearate,
Sodium Palm Kernelate,
Glycerin,
Aqua (Water),
Palm Kernel Acid,
Butyrospermum Parkii Butter,
Parfum (Fragrance),
Snail Secretion Filtrate,
Olea Europaea,
Titanium Dioxide,
Pentasodium Pentatate,
Tetrasodium Etidronate.

Λίγοι θαρραλέοι που το δοκίμασαν το βρήκαν καλό, χωρίς προβλήματα μηχανικά. Ένας παραπονέθηκε ότι κάπως ένιωσε το δέρμα λίγο πιο ξερό μετά. Φαίνεται πως έχει όμως σοβαρό πρόβλημα μάρκετινγκ και γραμμής διάθεσης, γιατί αρχικά είχε διατεθεί μέσω κυρίως φαρμακείων (και ονλαιν), από τα οποία μετά εξαφανίστηκε και από 5 ευρώ που το είχαν βρει κάποιοι, σήμερα το βρίσκει κανείς μόνο σε ένα μαγαζί, στο Ebay και στο Αμαζον, με την τιμή να έχει πάει από 9 ως 13 ευρώ... Από τότε, χάθηκαν και οι θαρραλέοι... :D

Προστέθηκε μετά από 35 λεπτά 49 δευτερόλεπτα:
Αυτό το βάζω εδώ ως απάντηση στον [mention]herco[/mention] για τα σαπούνια TFS, γιατί τον βλέπω να είναι πολύ της τάξης και δεν του αρέσουν τα οφ τόπικ.

Απαντώ το εξής. Πρώτον, συγχαρητήρια για την ενημέρωση και από ό,τι κατάλαβα η ΤFS παρήγαγε σαπούνι προς τιμήν σου; Ωωωωω! Δυστυχώς δε μου αρέσει το γλυκάνισο καθόλου!

Η δική μου γνώμη, με βάση τα όσα έχω διαβάσει σε ιταλικά φόρουμ για την TFS, είναι η εξής. H TFS, είναι κάτι σαν τους Έλληνες ελαιοπαραγωγούς. Βγάζουν λάδι, αλλά δεν ξέρουν να το λανσάρουν οι ίδιοι, γι αυτό το πουλάνε κοψοχρονιάς χύμα στους Ιταλούς, που μετά το εμφιαλώνουν και το μοσχοπουλάνε. Δηλαδή, η TFS, έχει πρόβλημα στο μάνατζμεντ και στο μάρκετινγκ. Αρκεί να πω, πως σε ένα ιταλικό φόρουμ, ήταν τόσο άγνωστη σα μάρκα, παρόλο που υπάρχει από το 1945 περίπου, που την έψαχναν στο ευρετήριο ιταλικών επιχειρήσεων, για να βεβαιωθούν πως είναι ιταλική εταιρεία και όχι κινέζικη απάτη. Ένας άλλος έλεγε "ποιος διάολος είναι ο ΤFS?". Το ότι έστειλαν τον Κοράντο να πουλάει με τρολλικές μεθόδους, είναι κι αυτό δείγμα του προβλήματος μάρκετινγκ. Ως προς την πραγματική διαθεσιμότητα των προιόντων τους, θα μπορούσα να βάλω πολλά από τα απελπισμένα ποστ των Ιταλών που δε βρίσκουν τα σαπούνια, αλλά θα περιοριστώ σε ένα που συμπυκνώνει το πρόβλημα μάρκετινγκ:

Εικόνα

Μεταφράζω: "Ενώνω τη φωνή μου στη χορωδία. Ικανά προιόντα, που δυστυχώς παραμένουν σφιγμένα στη δαγκάνα της σχεδόν ανύπαρκτης αλυσίδας διανομής στο εθνικό έδαφος (εννοεί στην Ιταλία). Η δυνατότητα να αγοράσεις ονλαιν, παρά την αξία που έχει, υποφέρει από το αταβιστικό πρόβλημα των υψηλών ταχυδρομικών. Σε αυτό προσθέτω ένα πολύ προσωπικό θέμα: η μόνη δυνατή μέθοδος πληρωμής είναι τραπεζική επιταγή, υπηρεσία που η τράπεζά μου παρέχει με κόστη για μήνυση. Μα όπως συχνά συμβαίνει, είναι πιο απλό το να μην αγοράσεις, από το να αλλάξεις τράπεζα". Αυτό είναι του 2014, όταν στην Ιταλία οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα και Paypal είναι "αρχαία ιστορία" στα μαγαζιά από το 2000κάτι (το Paypal ήρθε στην Ιταλία το 2005 και έπιασε αμέσως).

Σήμερα, η tfssoap στην ιστοσελίδα της, λέει "dove trovarci" (πού θα μας βρείτε) :


Και έχει 7 σημεία πώλησης, εκ των οποίων τα 2 είναι μαχαιροπωλεία (το ένα μετά έβαλε και αρώματα και σχετικά) και το τελευταίο είναι καπνοπωλείο (tabaccheria), που όμως στην Ιταλία μπορεί να είναι ταυτόχρονα και προποτζίδικα ή κατάστημα ψιλικών. Το αξιοπερίεργο είναι πως δεν έχουν κανέναν στο Μιλάνο και στη Νάπολη, πρωτεύουσες του Βορρά και του Νότου αντίστοιχα. Αυτό λέει πολλά.

Μερικοί Ιταλοί βρίσκουν τα φθηνά σαπούνια (τα μονόχρωμα) σε πάγκους σε λαικές. Κάποιοι Ιταλοί, την αντιπαθούν ως μάρκα επίσης λόγου της πολιτικής κοστολόγησης. Δηλαδή ισχυρίζονται πως ένα σαπούνι είναι το ίδιο και το έχουν χ10 τιμή με άλλη συσκευασία και άλλο έχουν με μια ελάχιστη αλλαγή στα συστατικά και το πουλάνε Χ20. Δεν τα έχω δοκιμάσει και άρα δεν έχω προσωπική γνώμη. Αν πάλι κάποιος πατήσει το "acquista", τον πηγαίνει απευθείας στο Viano Coltelleria (coltelleria = μαχαιροπωλείο). Δηλαδή, εκ των πραγμάτων, online σε στέλνουν εκεί, όπου δυστυχώς, γενικά το μαγαζί έχει φουσκωμένες τιμές σε σχέση με άλλα ιταλικά μαγαζιά, οπότε είτε πρέπει να πάρεις πολλά σαπούνια για να δικαιολογήσεις τα 6,5 ευρώ ταχυδρομικά είτε να πάρεις και τίποτα άλλο, που σχεδόν όλα είναι 20-25% ακριβότερα σε σχέση με άλλα μαγαζιά. Αν σε αυτό προσθέσει κανείς τις τιμές των σαπουνιών TFS, που με εξαίρεση τα φθηνά μονόχρωμα, είναι γύρω στα 10 ευρώ, η κατάσταση ανταγωνισμού περιπλέκεται ακόμα περισσότερο, όχι μόνο σε σχέση με άλλα ιταλικά προιόντα που είναι φθηνότερα (Cella, σκληρά σαπούνια Via Barberia κλπ), αλλά και σε σχέση με το διεθνή ανταγωνισμό μέσω Άμαζον (σαπούνια Lea, ΤΑΒΑC, διάφορα αγγλικά), που όλα παίζουν στην ίδια τιμή, με τη διαφορά πως το Αμαζον στα στέλνει χωρίς ταχυδρομικά με Amazon Prime.

Πάντως, η επικρατούσα γνώμη στα φόρουμ, είναι ότι η TFS, είναι ακριβώς θύμα της ίδιας της της πολιτικής και ως εκ τούτου, αναγκάζεται να επιχειρεί ως OEM παρασκευαστής για άλλες μάρκες, που στο τέλος της κλέβουν και τη δόξα και την υπεραξία, γιατί πολύ απλά με τις αλλοπρόσαλλες πολιτικές της, στην ιταλική αγορά δεν αντέχει να κοντράρει τις άλλες ιταλικές μάρκες σε τιμές και δίκτυο διανομής. Με άλλα λόγια, αν και είναι παλιά μάρκα, έχει χάσει τον πόλεμο του Brand name, του μάρκετινγκ και της τιμολόγησης σε σχέση με άλλα ιταλικά σαπούνια. Και πολλοί ακριβώς αναφέρουν το πόσο διαφορετικό είναι το μάρκετινγκ της Razorock, που στην ουσία ξεκινώντας πρόσφατα και με μια ιδεά, έχει κάνει γνωστό το brand name και τα σαπούνια της (που δε φτιάχνει)...

Μερικοί έχουν και προβλήματα με κάποια σαπούνια της TFS, αλλά είναι μειοψηφία. Εγώ, έχω ζήσει πάνω από τη μισή μου ζωή στην Ιταλία, TFS δεν είχα ποτέ ακούσει ως μάρκα (σε αντίθεση με άλλα ιταλικά προιόντα) και στον 1 1/2 χρόνο που ξυρίζομαι, δεν έχω δει ποτέ σαπούνια της μάρκας σε φυσικό μέρος πώλησης. Και δεν είμαι ο μόνος. Άλλοι Ιταλοί, να λένε "έχει δει ποτέ κανείς κάπου στο Μιλάνο;" ή "τα έχει δει κανείς στο Friuli?" (σε επίπεδο νομού και μάλιστα κοντινού στο εργοστάσιο της TFS). Οπότε μετά, όπως και οι Έλληνες ελαιοπαραγωγοί, είσαι χαρούμενος με το να δίνεις δόξα στους ξένους, ως ΟΕΜ παραγωγός...

[mention]herco[/mention]
Δυστυχώς, δε μπορώ να καταλάβω πώς μπαίνει το λινκ να δείχνει με λέξη. Σε άλλα φόρουμ κάνεις highlight το κείμενο, πατάς το κουμπί hyperlink, σου βγάζει παράθυρο, βάζεις το λινκ και μετά βγαίνει η λέξη, την πατάς και πας στο λινκ. Εδώ δε μου βγαίνει έτσι...

Προστέθηκε μετά από 38 λεπτά 19 δευτερόλεπτα:
Να συμπληρώσω, πως από τα παράπονα του 2014, η TFS πλέον σε παραπέμπει στην Viano Coltelleria όταν πατήσεις το "Acquista" (αγόρασε), που είναι σίγουρα μια βελτίωση, γιατί δέχεται επιταγή τραπέζης ΚΑΙ Paypal, αλλά πάλι είναι λίγο "πόντιο", γιατί δε δέχεται πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Το σύνηθες στην Ιταλία είναι το ανάποδο. Δηλαδή όλοι δέχονται πιστωτική/χρεωστική και πολλοί αλλά όχι όλοι Paypal. Το ότι δε δέχονται αντικαταβολή είναι ας πούμε μικρό το κακό, γιατί είναι κοινό στην Ιταλία. Αλλά ακόμα και το γεγονός, πως σε παραπέμπουν σε ένα μαγαζι με λίγο "πόντιο" τρόπο πληρωμής, δείχνει πως ακόμα θέλουν δουλειά στο μάρκετινγκ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antonis την 02 Ιαν 2018, 16:30, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Λόγος: Σε παρακαλώ να ενσωματώνεις τα links σε κάποια λέξη. Το πως μπορείς να το κάνεις αυτό, μπορείς να το δεις στις συχνές ερωτήσεις στην υπογραφή μου. Φιλικά, Αντώνης.
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
10
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12133 times
Ηλικία: 53

Καταρχην σε ευχαριστω που συνεχιζεις την κουβεντα μας εδω - δεν ειμαι αυστηρος ουτε εντονα τυπολατρης - αλλα εχω φαει τη ζωη μου στα φορα και εχω δει απο πρωτο χερι πως καταστρεφονται. Οταν ο νεος (αλλα και ο παλιος που προσπαθει να θυμηθει) διαβαζει οτιδηποτε αλλο εκτος απο αυτο που περιγραφει ο τιτλος του thread εχουμε προβλημα. Τα fora δεν ειναι chatrooms και εννοειται οτι οταν υπαρχουν ακομα και ευγενικες παρακλησεις, αυτο ενοχλει. Δεν απευθυνομαι σε εσενα, εξαλλου ειμαι απο τους ενοχους του offtopic, αλλα προσπαθω να συμμαζευομαι :)

Στο θεμα μας τωρα, δεν διαφωνω κατουσια με αυτα που εγραψες - με την διαφορα οτι αυτη η πολιτικη της Tcheon Fung Sing ειναι επιλογη της και οχι καποια αποτυχια που προεκυψε στην πορεια. Ετσι δημιουργηθηκε, ετσι δουλευει, ετσι πουλαει - και αυτα κερδιζει και αυτα χανει. BTW Σιγουρα δεν εχει τα καλυτερα σαπουνια του κοσμου αλλα ειναι η αγαπημενη μου εταιρεια, γουσταρω τα προιοντα της και για αυτο ασχολουμαι :)

** μη μου βαζεις στη συγκριση με τη σειρα intenso την ... Cella. Συγκρινεται μονο με το φτηνο κοκκινο μπωλακι και ειναι σημαντικα ακριβοτερη απο αυτο. ;)

** οντως το κουμπι του hyperlink δεν ανοιγει καποιο παραθυρο - αλλα τοποθετει τα url και /url στη λεξη που θες να λινκαρεις οποτε συμπληρωνεις ενα =link στο πρωτο url και εισαι οκ. Το δειχνει σε popup αν πας τον δεικτη του ποντικιου πανω στο κουμπι Προσθηκη Συνδεσμου στο πανελ του editor. πχ μια συνταξη θα ηταν η εξης

Κώδικας: Επιλογή όλων

[url=https://forum.mens-only.gr/index.php]Το αγαπημενο μας forum[/url]
** To Hercules εχει αρωμα Γλυκοριζας και οχι Γλυκανισου ;)
Εικόνα
Omegaman
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 23 Δεκ 2017, 18:47
6
Τοποθεσία: ΙΤ
Has thanked: 245 times
Been thanked: 256 times

[mention]herco[/mention]

Αγαπητέ Ηρακλή, κατ αρχήν να πω ότι δεν το εννοούσα ως μομφή και τη λειτουργία ενός φόρουμ την κανονίζουν οι ιδιοκτήτες και όχι τα μέλη. Μάλιστα εγώ συνήθως πριν γραφτώ σε ένα φόρουμ, διαβάζω το Terms of Service, μην τυχόν και δω τίποτα περίεργο, για να καταλάβω την αντίληψη των ιδιοκτητών. Πχ, θα είχα γραφτεί στο Badger and blade, αλλά διάβασα το Terms of Service και τρόμαξα. Γιατί είμαι παλιό μέλος σε διάφορα αγγλόφωνα φόρουμ εντελώς διαφορετικού περιεχομένου και πρώτη φορά διάβασα Terms of Service που έξυνα το κεφάλι μου. Οπότε, πιστός στην ιταλική παροιμία "όταν είσαι στη Ρώμη, κάνε όπως οι Ρωμαίοι", θεώρησα καλύτερο, να μην πάω στη Ρώμη που λέγεται Badger and Blade, γιατί εγώ είχα άλλη "κοσμοθεωρία" για το τι φόρουμ θα έβλεπα ως "χαλαρωτικό". Γιατί έχω άλλα σοβαρότερα φόρουμ και τη δουλειά μου που είναι αγχωτική, αν ήταν να κάνω και το ξυριστικό φόρουμ αγχωτικό, τετέλεσται. :D Το μέλος προσαρμόζεται στο φόρουμ και όχι το αντίθετο και αν δε μπορεί, καλύτερα να αποχωρεί ή να μη γράφεται καθόλου. Αυτό πίστευα πάντα και αυτό πράττω πάντα.

Όσον αφορά την TFS: Προφανώς ξέρεις τα μέσα και τα έξω της TFS. Περισσότερα κι απ όσα ξέρουν σε ιταλικά φόρουμ, μη έχοντας εσωτερικές πληροφορίες. Και αυτό είναι το θέμα, πως, οι περισσότεροι κρίνουν με βάση αυτό που φαίνεται προς τα έξω. Και στην Ιταλία ως φιλοσοφία γενικά στο εμπόριο, το να είσαι ΟΕΜ αντί να κυνηγάς την προβολή της ίδιας σου της μάρκας, θεωρείται η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Δηλαδή ο Ιταλός, έχει μανία με τη φίρμα του, με το Made in Italy. Τον ΟΕΜ δεν τον σέβεται ακόμα κι αν το αξίζει.

Για να φέρω το αντίστοιχο παράδειγμα με το λάδι, στην Ιταλία υπάρχουν ένα σωρό μικρές, οικογενειακές μάρκες ελαιολάδου, που έχουν ένα μικρό, δικό τους λιοτρίβι και εμφιαλώνουν το λάδι με το όνομά τους. Είναι στην ιταλική κουλτούρα το να μην είσαι ΟΕΜ. Δηλαδή, ενώ ο Έλληνας είναι ευχαριστημένος με το να πουλάει χύμα το λάδι στον Ιταλό, ο Ιταλός, ακόμα κι ο μικρομεσαίος, θέλει το λάδι του με το όνομά του. Ο Ιταλός που ξυρίζεται, δεν ξέρει ότι το να είναι ΟΕΜ είναι επιλογή της εταιρείας. Το βλέπει ανάποδα. Ο Ιταλός πάντα θαυμάζει και σέβεται τον "επιχειρηματία που αγωνίζεται για το brand name του" και ευρύτερα για το "made in Italy". H ιταλική οικονομία στηρίζεται στη μικρομεσαία επιχείρηση με αυτήν τη νοοτροπία. Και δεν έχω καμία αμφιβολία, πως η TFS αυτή την επιλογή της, στην ιταλική αγορά, την πληρώνει. Ο Ιταλός πχ, θα πει για την Fatip "θέλω να πάρω Fatip, για να στηρίξω έναν από τους τελευταίους Ιταλούς artisans, που αγωνίζεται να φτιάχνει ιταλικό, χειροποίητο ξυράφι". Του προκαλεί σεβασμό. Ή η Proraso, δεν είναι τυχαίο ότι έβγαλε σαπούνια σε κόκκινο, πράσινο, άσπρο και γαλάζιο. Τα τρία πρώτα, είναι τα χρώματα της Ιταλικής σημαίας, το γαλάζιο είναι το παρατσούκλι που έχουν οι Ιταλοί για τον εαυτό τους, οι "azzurri" (γαλάζιοι). Είναι υποβολιμιαίο μήνυμα στον Ιταλό αγοραστή, ότι "είμαστε ιταλικό προιόν, στηρίξτε το made in Italy". Αυτό οι Ιταλοί το "βλέπουν", όπως έμαθα να το βλέπω κι εγώ.

Όσο για το Cella vs TFS, σηκώνω τα χέρια ψηλά, αλλα εμπιστεύομαι την κρίση σου. Δεν έχω ακόμα πάρει Cella, γιατί όταν πρωτάρχισα έπαιρνα σαπούνια σαν τρελός και το Cella 1) οι περισσότεροι λένε να το καταναλώνεις γρήγορα πριν ταγγίσει , 2) είναι μαλακό σε βαζάκι και με ενοχλεί η ιδέα του να παίρνω με το κουταλάκι κρέμα και να βάζω στο πινέλο. Το έκανα με TOBS και δε μου αρέσει. Κάποια στιγμή, στο μακρυνό μέλλον, όταν ξαλαφρώσω από σαπούνια μπορεί να το κάνω ή να πάρω Cella σε σωληνάρι, για να μην το παιδεύω. Το θέμα με την Cella, είναι όπως και με την Proraso, ότι έχει επενδύσει στην προβολή της και έχει φτιάξει "όνομα". Και όπως λέει η παροιμία, "καλύτερα να χάσεις το μάτι σου παρά το όνομά σου". Και υπάρχουν πάρα πολλοί Ιταλοί, που πίνουν νερό στο όνομα της Cella και πολλοί που θεωρούν την Proraso ισάξια της TOBS. Και αυτό που ο άλλος έχει πιστέψει, δε μπορείς εύκολα να το αλλάξεις. Και εδώ είναι η μεγάλη διαφορά της TFS. Μπορεί να κάνει καλύτερα προιόντα, αλλά δεν έχει φτιάξει το "μύθο" γύρω από το όνομά της, που έχει φτιάξει η Cella και η Proraso. Και ο μύθος μετράει στο μυαλό του άλλου. Και όπως προείπα, ο Ιταλός, σκέφτεται πάντα "value for money". Δε σκέφτεται μόνο "αν το TFS είναι καλύτερο". Σκέφτεται "το Cella το βρίσκω 5-6 ευρώ. Αξίζει το TFS άλλα 10;" ή το Cella είναι υπεραρκετό; Και η καταφατική απάντηση μεγαλώνει το μύθο ακόμα περισσότερο και την ψυχική ευχαρίστηση. Είναι μέρος της κουλτούρας. Εϊναι σαν τα ταξί. Για έναν Έλληνα είναι αξιοπερίεργο το πόσα FIAT ταξί υπάρχουν στην Ιταλία και πόσες λίγες Μερσεντές. Γιατί ο Έλληνας βλέπει τη Μερσεντές ως πρεστίζ του ιδίου. Ο Ιταλός βλέπει το όχημα ως εργαλείο της δουλειάς και αν είναι ικανοποιητικό, θα το προτιμήσει λόγω κόστους.

Χαχαχαχαχα! Γλυκόριζα! Μπράβο! :doh: :clap: Πού το θυμήθηκα το γλυκάνισο! :D Δε βαριέσαι! Με τα χρόνια ξεχνιούνται! Ναι, έχεις δίκιο, το βρήκα στα ιταλικά να είναι liquirizia και το έσφαξα στη μετάφραση. :( Ναι, ναι, λέει γλυκάνισο και λιλά. Μάλιστα βρήκα πλήρη περιγραφή του προιόντος, όπου μιλάει άκρως κολακευτικά για σένα. Δηλαδή, συγκαταλέγεσαι ανάμεσα σε μια μικρή ομάδα ιταλών celebrities του ξυρίσματος! :clap: Όπως και να χει, η γλυκόριζα δε μου αρέσει και γενικά είμαι ιδιότροπος με τα αρώματα στα σαπούνια. Μου αρέσουν τα εσπεριδοειδή και αυτά που είναι απλά και ελαφρά. Τα υπόλοιπα, τα φοβάμαι. Τα σανδαλόξυλα, επίσης δεν τα πολυσυμπαθώ. Αν πάρω ποτέ TFS , θα είναι το Bergamotto e Neroli. Αφού βέβαια θα πρέπει να κάνω και την καρδιά μου πέτρα για να χρησιμοποιήσω κρέμα σε βαζάκι. :laughing-rolling: Θυμάμαι το TOBS, που το έπαιρνα με το κουταλάκι και πάλι όταν το ξανάνοιγα, ήταν σα να είχε κόψει νερό. Κι έλεγα "μνήστητί μου, Κύριε", γιατί είναι υγρό; Χίλιες φορές σκληρό σαπούνι ή croap ή κρέμα σε σωληνάρι.

Αυτά τα "ολίγα" :D και καλά Θεοφάνεια.

Προστέθηκε μετά από 13 λεπτά 35 δευτερόλεπτα:
Συνεχίζοντας στα λιγότερο γνωστά σαπούνια:

1) Saponificio Bignoli:
Bignoli

Κύριο σημείο πώλησης

(αυτά που γράφουν da barba είναι ξυρίσματος).

2) ΤΕΑ Natura
Tea Natura

Αυτή είναι μια άγνωστη, ξυριστικά, εταιρεία με "φυσικά προιόντα", από βιολογικές καλλιέργιες κλπ, που για την ώρα αποφάσισε να βγάλει μόνο μια κρέμα ευκαλύπτου, αλλά δείχνει να έχει μάτι για μάρκετινγκ. Δηλαδή τη βρίσκεις σε αρκετά ονλάιν μαγαζιά, συμπεριλαμβανομένου του Άμαζον και σε χαμηλή τιμή (5-6 ευρώ). Αυτοί που τη δοκίμασαν είναι λίγοι, αλλά έχει πάρει θετικά σχόλια, με μόνο έναν να έχει αρνητικό. Πολλοί από αυτούς που την πήραν το έκαναν και για το μεταλλικό δοχείο, που όντως για τα λεφτά που ζητάει, στο τέλος είναι πολύ καλή η τιμή. Το κακό είναι πως δε μου αρέσει πολύ ο ευκάλυπτος, αλλιώς μπορεί να την έπαιρνα.
Άβαταρ μέλους
Randyman
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: 21 Ιαν 2017, 15:10
7
Has thanked: 2026 times
Been thanked: 1908 times
Ηλικία: 38

Να πω μόνο κάτι για την cella, το σωληνάριο είναι brushless, οπότε και δε γίνεται σύγκριση με το μπολ η το τούβλο cella. Ασε που δεν έχει και tallow.

Cella Rapid Shaving Cream
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”