L'Οccitane Cade κρέμα / σαπουνι ξυρισματος
- Δημήτρης
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4001
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
- 15
- Τοποθεσία: Αγρίνιο
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 197 times
Την είχα ξαναδοκιμάσει το Σεπτέμβριο που ήμουνα στην Αθήνα, με παταγώδη αποτυχία, και είπα να ξαναπροσπαθήσω να τη δαμάσω σαν πιο έμπειρος. Τα ίδια πάλι. Δεν κατάφερα να κάνω αξιοπρεπή αφρό. Θα ζητήσω από το θείο μου να μου τη δώσει, δεν την χρησιμοποιεί εξάλλου για να τη δοκιμάσω και με τον ασβό μιας και δεν τον έχω μαζί μου. Απογοήτευση πάντως από ένα προϊόν αυτής της τιμής.

- Slur
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3535
- Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
- 15
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 149 times
Πολύ σημαντικό το ποστ σου διότι σκεφτόμουν να αγοράσω αυτή την κρέμα.
Θυμάμαι ότι παλιά το σαπούνι L'Occitane μου είχε αρέσει και τώρα ήθελα να δοκιμάσω την κρέμα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μία ποιοτική και ακριβή εταιρία έκανε τόσο χάλι προϊόν όσο λες.
Θυμάμαι ότι παλιά το σαπούνι L'Occitane μου είχε αρέσει και τώρα ήθελα να δοκιμάσω την κρέμα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μία ποιοτική και ακριβή εταιρία έκανε τόσο χάλι προϊόν όσο λες.
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
- Slur
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3535
- Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
- 15
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 149 times
Την δοκίμασα σήμερα. Έχω ήδη το βάλσαμο Juniper και το άρωμά του μου αρέσει. Η κρέμα μυρίζει ακριβώς το ίδιο, άρα μου αρέσει.
Έβαλα καλή (μεγαλούτσικη) ποσότητα στο μπολ και πήρα τον βασιλιά των πινέλων (Ω-48) χτυπάω και μου κάνει γρήγορα αποδεχτό αφρό. Όχι τέλειο, αλλά επαρκέστατο. Τον απλώνω στη μούρη και βλέπω ότι το άρωμα πλέον είναι διαφορετικό, περίεργο αυτό.
Κάνω το πρώτο πέρασμα και όλα μια χαρά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την κακολογούνε κάποιοι την κρέμα αυτή. Πάω να κάνω το δεύτερο πέρασμα, κοιτάω το μπολ, τίποτα αφρός! Βρε που είναι ο αφρός; Τον κατάπιε όλο το θηρίο (Ω-48); Τα κάνει αυτά το κτήνος. Ξαναχτυπάω πάλι στο μπολ βάζοντας και λίγο νερό. Με δυσκολία ξαναχτίζεται αφρός και κάνω δεύτερο πέρασμα.
Πάω να πάρω αφρό για το τελευταίο πέρασμα και πάλι τα ίδια.
Που είναι ο αφρός ΟΕΟ ;;;;
Ξαναχτυπάω στο μπολ. Τίποτα. Βάζω πάλι λίγο νερό. Τίποτα. Ψόφησε!
Με τα χίλια ζόρια και με παρακάλια ξαναφτιάχνεται κάτι σαν αφρός και τον απλώνω για το τελευταίο πέρασμα.
Αυτή ήταν η πρώτη εντύπωση. Θα την ξαναδοκιμάσω και ίσως αλλάξω γνώμη. Μη μ’ αρχίσετε τα Γαλλικά για πόσα ml νερό έβαλα, και πόση ώρα το χτύπησα, και με πόσες στροφές το λεπτό, και τι ροπές έπιασα και τέτοια. It ain't rocket science …
Έβαλα καλή (μεγαλούτσικη) ποσότητα στο μπολ και πήρα τον βασιλιά των πινέλων (Ω-48) χτυπάω και μου κάνει γρήγορα αποδεχτό αφρό. Όχι τέλειο, αλλά επαρκέστατο. Τον απλώνω στη μούρη και βλέπω ότι το άρωμα πλέον είναι διαφορετικό, περίεργο αυτό.
Κάνω το πρώτο πέρασμα και όλα μια χαρά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την κακολογούνε κάποιοι την κρέμα αυτή. Πάω να κάνω το δεύτερο πέρασμα, κοιτάω το μπολ, τίποτα αφρός! Βρε που είναι ο αφρός; Τον κατάπιε όλο το θηρίο (Ω-48); Τα κάνει αυτά το κτήνος. Ξαναχτυπάω πάλι στο μπολ βάζοντας και λίγο νερό. Με δυσκολία ξαναχτίζεται αφρός και κάνω δεύτερο πέρασμα.
Πάω να πάρω αφρό για το τελευταίο πέρασμα και πάλι τα ίδια.
Που είναι ο αφρός ΟΕΟ ;;;;
Ξαναχτυπάω στο μπολ. Τίποτα. Βάζω πάλι λίγο νερό. Τίποτα. Ψόφησε!
Με τα χίλια ζόρια και με παρακάλια ξαναφτιάχνεται κάτι σαν αφρός και τον απλώνω για το τελευταίο πέρασμα.
Αυτή ήταν η πρώτη εντύπωση. Θα την ξαναδοκιμάσω και ίσως αλλάξω γνώμη. Μη μ’ αρχίσετε τα Γαλλικά για πόσα ml νερό έβαλα, και πόση ώρα το χτύπησα, και με πόσες στροφές το λεπτό, και τι ροπές έπιασα και τέτοια. It ain't rocket science …
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
- Slur
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3535
- Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
- 15
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 149 times
Γνωρίζοντας τις δυσκολίες αυτής της κρέμας σήμερα της φέρθηκα διαφορετικά.
Έβαλα κανονική ποσότητα στο μπολ και άρχισα να στριφογυρνάω. Δεν περίμενα να κάνει πλούσιο αφρό γιατί δεν μπορεί. Μετά από λίγο άρχισα το face leathering και έτσι έφτιαξα μία αξιοπρεπή στρώση πηχτού αφρού στο πρόσωπο.
Σε κάθε πέρασμα πρόσθετα ίδια ποσότητα με την αρχική στο μπολ, ξανά λίγο χτύπημα στο μπολ, μετά face leathering και έτσι έβγαλα τα τυπικά μου 2,5 περάσματα.
Με αυτό τον τρόπο δούλεψε η κρέμα.
Έβαλα κανονική ποσότητα στο μπολ και άρχισα να στριφογυρνάω. Δεν περίμενα να κάνει πλούσιο αφρό γιατί δεν μπορεί. Μετά από λίγο άρχισα το face leathering και έτσι έφτιαξα μία αξιοπρεπή στρώση πηχτού αφρού στο πρόσωπο.
Σε κάθε πέρασμα πρόσθετα ίδια ποσότητα με την αρχική στο μπολ, ξανά λίγο χτύπημα στο μπολ, μετά face leathering και έτσι έβγαλα τα τυπικά μου 2,5 περάσματα.
Με αυτό τον τρόπο δούλεψε η κρέμα.
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
- Δορυφέρων
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2519
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
- 15
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 148 times
- Ηλικία: 59
Σωληναριο ας το πουμε "μεταλλικης υφης" και με το που ανοιγω το πωμα αρωμα !
Ισχυρο,ωραιο,χαρακτηριστικο που σου φτιαχνει την διαθεση για την συνεχεια
Προετοιμασια,ποσοτητα στο προσωπο,πινελο μαλακο ζεσταμενο και γυρισματα
Αφρος τιποτα,ενα κλικ νερο γυρισμα,σαν κατι να φαινεται
Ξανα ενα κλικ νερο και γυρισμα,βρε "χα" βρε "χου" και να σου ο αφρος.

Δεν ειχε φυσαλιδες,δεν ηταν πολυ πηχτος μα ουτε και νερουλος
Ειχε μια ταση ευθραυστη αλλα σε προειδοποιουσε κατα καποιο τροπο
Φαινοταν πως δεν ηταν στιβαρος ομως απλωνοταν γλυκα και με ωραιο αρωμα
Η αντοχη του αυτη που επρεπε,ουτε εκπληξη ουτε ξεθυμανε,ηταν καπου στην μεση
Το παχος του φαινοταν καλο ομως σημασια εχει μετα απο ενυδατωση να δουμε αν θα εχει.
Open Comb,καλη λεπιδα και ξεκιναμε
Η κρεμα δεν αφηνει λιπαντικο φιλμ αρκετο ομως
Δεν μπορω να πω οτι σκαλωνει απλα δεν γλυστραει οπως πρεπει
Κοψιμο δεν ειχα απλα θελει λιγο προσοχη αν χρησιμοποιεις επιθετικη κεφαλη
Παω να δοκιμασω οπως ηταν για 2ο χερι αλλα τα βλεπω ζορικα
Η κρεμα δεν εφτανε αν και την 1η φορα ειχα βαλει αρκετη
Συνοφρυωμενος προσθετω λιγη ποσοτητα και αρχιζω το γυρισμα στο προσωπο
Πανω-κατω τα ιδια με την 1η φορα,η κρεμα δυσκολευεται να παραξει αφρο.

Ασχετα τι φαινεται στις φωτο στην πραξη απο θεμα δημιουργιας αφρου μου θυμισε υποδεεστερα προϊοντα
Να πω την αληθεια ειχα πολυ καλη διαθεση λογω αρωματος στην αρχη αλλα ο αφρος δεν ηταν δυνατος
Ολοκληρωσα το 3 περασμα με προσοχη σκοπιμως χωρις Κοντρα και για να δοκιμασω την αντοχη της εκανα κι ενα 4ο απο κατω καθετα στην τριχα
Ημουν στο τσακ να ερεθιστω κι ετσι το πηγα πολυ απαλα,ουτε σκεψη φυσικα για Κοντρα
Αφησε ενα ωραιο αρωμα στο προσωπο κι ενα λεπτο οχι δυνατο στο πινελο
Για Κοντρα με αυτην την κρεμα το ξεχναω,τα 3 περασματα με αλλη πιο ηπια κεφαλη θα τα εβγαζε περα ανετα
Με Open Comb δυσκολευεται καπως αλλα δεν μπορω να πω οτι το σκαλωμα ειναι μεγαλο,σε προειδοποιει.
Η δυσκολια δημιουργιας αφρου στην αρχη μου εφερε λιγο γελιο
Δυσαρεστο πως επρεπε να φορτωσω αρκετη ποσοτητα για τα επομενα χερια
Λες και το πινελο τον εξαφανιζε δια μαγειας,πολυς χρονος χαμενος στα γυρισματα

Εκει ο ανταγωνισμος υπερτερει,δεν το λεω απο θεμα οικονομιας αυτο δεν με νοιαζει
Oμως ειναι σπαστικο να σε αφηνει στην μεση,ουτε η Derby δεν τα εκανε αυτα
Ειναι μια "ντελικατη" κρεμα με ωραιο αρωμα,οτι πρεπει για το σαββατιανο μου ξυρισμα ή για καθημερινο αλλα ηπιο
Φυσικα και χανει κατα κρατος σε σχεση με αλλες αλλα ας την δουμε σαν καποιο ενα διαλειμμα
Δεν βλεπω να την ξαναπαιρνω παντως.

Ισχυρο,ωραιο,χαρακτηριστικο που σου φτιαχνει την διαθεση για την συνεχεια
Προετοιμασια,ποσοτητα στο προσωπο,πινελο μαλακο ζεσταμενο και γυρισματα
Αφρος τιποτα,ενα κλικ νερο γυρισμα,σαν κατι να φαινεται
Ξανα ενα κλικ νερο και γυρισμα,βρε "χα" βρε "χου" και να σου ο αφρος.

Δεν ειχε φυσαλιδες,δεν ηταν πολυ πηχτος μα ουτε και νερουλος
Ειχε μια ταση ευθραυστη αλλα σε προειδοποιουσε κατα καποιο τροπο
Φαινοταν πως δεν ηταν στιβαρος ομως απλωνοταν γλυκα και με ωραιο αρωμα
Η αντοχη του αυτη που επρεπε,ουτε εκπληξη ουτε ξεθυμανε,ηταν καπου στην μεση
Το παχος του φαινοταν καλο ομως σημασια εχει μετα απο ενυδατωση να δουμε αν θα εχει.
Open Comb,καλη λεπιδα και ξεκιναμε
Η κρεμα δεν αφηνει λιπαντικο φιλμ αρκετο ομως
Δεν μπορω να πω οτι σκαλωνει απλα δεν γλυστραει οπως πρεπει
Κοψιμο δεν ειχα απλα θελει λιγο προσοχη αν χρησιμοποιεις επιθετικη κεφαλη
Παω να δοκιμασω οπως ηταν για 2ο χερι αλλα τα βλεπω ζορικα
Η κρεμα δεν εφτανε αν και την 1η φορα ειχα βαλει αρκετη
Συνοφρυωμενος προσθετω λιγη ποσοτητα και αρχιζω το γυρισμα στο προσωπο
Πανω-κατω τα ιδια με την 1η φορα,η κρεμα δυσκολευεται να παραξει αφρο.

Ασχετα τι φαινεται στις φωτο στην πραξη απο θεμα δημιουργιας αφρου μου θυμισε υποδεεστερα προϊοντα
Να πω την αληθεια ειχα πολυ καλη διαθεση λογω αρωματος στην αρχη αλλα ο αφρος δεν ηταν δυνατος
Ολοκληρωσα το 3 περασμα με προσοχη σκοπιμως χωρις Κοντρα και για να δοκιμασω την αντοχη της εκανα κι ενα 4ο απο κατω καθετα στην τριχα
Ημουν στο τσακ να ερεθιστω κι ετσι το πηγα πολυ απαλα,ουτε σκεψη φυσικα για Κοντρα
Αφησε ενα ωραιο αρωμα στο προσωπο κι ενα λεπτο οχι δυνατο στο πινελο
Για Κοντρα με αυτην την κρεμα το ξεχναω,τα 3 περασματα με αλλη πιο ηπια κεφαλη θα τα εβγαζε περα ανετα
Με Open Comb δυσκολευεται καπως αλλα δεν μπορω να πω οτι το σκαλωμα ειναι μεγαλο,σε προειδοποιει.
Η δυσκολια δημιουργιας αφρου στην αρχη μου εφερε λιγο γελιο
Δυσαρεστο πως επρεπε να φορτωσω αρκετη ποσοτητα για τα επομενα χερια
Λες και το πινελο τον εξαφανιζε δια μαγειας,πολυς χρονος χαμενος στα γυρισματα

Εκει ο ανταγωνισμος υπερτερει,δεν το λεω απο θεμα οικονομιας αυτο δεν με νοιαζει
Oμως ειναι σπαστικο να σε αφηνει στην μεση,ουτε η Derby δεν τα εκανε αυτα
Ειναι μια "ντελικατη" κρεμα με ωραιο αρωμα,οτι πρεπει για το σαββατιανο μου ξυρισμα ή για καθημερινο αλλα ηπιο
Φυσικα και χανει κατα κρατος σε σχεση με αλλες αλλα ας την δουμε σαν καποιο ενα διαλειμμα
Δεν βλεπω να την ξαναπαιρνω παντως.

«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Έτσι κι αλλιώς η εν λόγω εταιρεία έχει φάει κόκκινη απο εμένα...
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Έχω δοκιμάσει πριν δύο χρόνια το σαπούνι (έχει καταργηθεί) το ASL (έχει καταργηθεί) και την κρέμα.
Το σαπούνι καλό αλλά υπερτιμημένο,ήταν πανάκριβο τότε, απο τα πιο ακριβά σαπούνια.
Η κρέμα για πέταμα imo
To ΑSL (cade) Μου άρεσε πάρα πολύ αλλά το σταμάτησαν.
έλεος :megagrin
Το σαπούνι καλό αλλά υπερτιμημένο,ήταν πανάκριβο τότε, απο τα πιο ακριβά σαπούνια.
Η κρέμα για πέταμα imo
To ΑSL (cade) Μου άρεσε πάρα πολύ αλλά το σταμάτησαν.
έλεος :megagrin
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Slur
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3535
- Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
- 15
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 149 times
Για την κρέμα έχεις δίκιο. Το σαπούνι ήταν καλό όμως, μύριζε πολύ ωραία. Το είχα χρησιμοποιήσει πριν χρόνια, όταν ξυριζόμουν ακόμα με ζιλέτ ή μαχ3 δεν θυμάμαι. Είναι πολύ ακριβό με το μπολάκι, έπαιρνες το ρεφίλ ήταν προσιτή η τιμή του.
Τα βάλσμαμά του είναι καλούτσικα όμως. Είναι αρκετά λιπαρά. Τα χρησιμοποιώ όταν το ξύρισμα γίνεται αρκετά επιθετικά και θέλω καλή επούλωση, ή και όταν έχω επιθυμήσει το άρωμά του.
Επίσης έχω χρησιμοποιήσει και σαπούνια για χέρια που βγάζει πριν καιρό αλλά δεν θυμάμαι αν πως ήταν. Αν υπήρχε το φόρουμ τότε και είχα κάνει ένα ριβιού τώρα θα ανέτρεχα να θυμηθώ αν μου άρεσαν.
Τα βάλσμαμά του είναι καλούτσικα όμως. Είναι αρκετά λιπαρά. Τα χρησιμοποιώ όταν το ξύρισμα γίνεται αρκετά επιθετικά και θέλω καλή επούλωση, ή και όταν έχω επιθυμήσει το άρωμά του.
Επίσης έχω χρησιμοποιήσει και σαπούνια για χέρια που βγάζει πριν καιρό αλλά δεν θυμάμαι αν πως ήταν. Αν υπήρχε το φόρουμ τότε και είχα κάνει ένα ριβιού τώρα θα ανέτρεχα να θυμηθώ αν μου άρεσαν.
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι