O Melhor - Creme de Barbear

Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Γνωρίζει κάποιος κάτι για αυτήν την κρέμα ;

Εικόνα

Και μία ωραία φώτο από το SRP:

Εικόνα
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25954 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

Για την κρέμα δεν γνωρίζω... Ομως πόσο ωραία είναι αυτά τα παληά λογότυπα... Το συγκεκριμμένο είναι από την δεκαετία του 20 σύμφωνα με τις δικές τους πληροφορίες. Κάτι τέτοια τα κάνουν και οι Ιταλοί, βλέπε Floid, Cella...
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

Για όποιον ξέρει αγγλικά, μερικές πληροφορίες εδώ. Επίσης βγάζουν και ASΒ σε μιά καταπληκτική συσκευασία, αλλα και σετάκι.
Αυτά
Βαγγέλης
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Ειναι κλασικη πορτογαλικη κρεμα οπως το Musgo real αλλα πανακριβη για το στυλακι. Μια φορα την σνιφαρα και με αρεσε.. Μη ζητατε περιγραφη αρωματος, εχει περασει ενας χρονος.. Απλα την εχω στα υπ'οψιν..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BABIS
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
15
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 211 times

Φαντάζομαι μαντεύετε (όσο με μαθαίνετε) ότι τη γουστάρω με τρέλα (λόγω συσκευασίας) !!!!!!!
:dance :dance3 :dance5
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Γνωρίζει κάποιος ένα καλό webshop που να πουλάει την κρέμα και να την στέλνει στην Ελλάδα εκτός από αυτό που παραθέτει ο Βαγγέλης;

Ευχαριστώ.
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
ElNavajero
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 853
Εγγραφή: 23 Σεπ 2010, 23:24
15
Has thanked: 614 times
Been thanked: 991 times
Ηλικία: 38

http://www.vintagescent.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Αλλά αυτή τη στιγμή την έχει out of stock.
Μάκης
www.takeabook.gr
Βιβλία - Σχολικά είδη - Επιτραπέζια παιχνίδια
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Με ένα και μόνο ξύρισμα θα κάνω την κριτική.
Πραγματικά κορυφαία κρέμα.

Άρωμα φανταστικό, δροσερό, στυλάτο, φρέσκο. Είμαι σίγουρος ότι στους περισσότερους θα αρέσει πολύ.

Αφρό κάνει αμέσως και ποιοτικότατο. Διατηρείται στο χρόνο, δεν σπάει και δεν στεγνώνει.
Με έχει ενθουσιάσει! :iirre


The words "O Melhor" mean "The Best" in Portuguese. And that is a name that simply suits this cream heavenly
Από εδώ.
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
milancountera
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 15 Φεβ 2011, 23:41
15
Been thanked: 2 times

Παντως απο οτι βλεπω υπαρχει και σε σαπουνι.Ωραια φαινεται αλλα λιγο ακριβη


Προσθηκη:Σωστος σορρυ για την παραπληροφορηση η αληθεια ειναι οτι το διαβασα λιγο βιαστικα :megagrin
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος milancountera την 09 Μαρ 2011, 21:18, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Ελευθεροι Ανθρωποι και ΟΧΙ Κομματα
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

δεν είναι σαπούνι ξυρίσματος αλλά για απολέπιση ("exfoliating soap")...
Βαγγέλης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”