Με ένα και μόνο ξύρισμα θα κάνω την κριτική.
Πραγματικά κορυφαία κρέμα.
Άρωμα φανταστικό, δροσερό, στυλάτο, φρέσκο. Είμαι σίγουρος ότι στους περισσότερους θα αρέσει πολύ.
Αφρό κάνει αμέσως και ποιοτικότατο. Διατηρείται στο χρόνο, δεν σπάει και δεν στεγνώνει.
Με έχει ενθουσιάσει! :iirre
The words "O Melhor" mean "The Best" in Portuguese. And that is a name that simply suits this cream heavenly
Από εδώ.