Βοήθεια για επιλογή πινέλου

John B
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 12 Φεβ 2017, 11:24
7
Has thanked: 13 times
Been thanked: 21 times

Γεια χαρά σε όλους!

Είμαι στην αναζήτηση για πρώτο πινέλο. Η αλήθεια είναι ότι έχω ήδη κάποια στο μυαλό μου και θα ήθελα την βοήθειά σας ως προς την καταλληλότητα πρώτα και έπειτα ως προς την επιλογή.

Να εκφράσω κατ' αρχάς την προτίμηση μου σε Ασβό – Silvertip για την τρίχα, επίσης θα χρησιμοποιώ κρέμα και όχι σαπούνι. Ωστόσο δεν γνωρίζω - καθώς όπως έχω πει, είμαι εντελώς αρχάριος - αν αυτή η επιλογή τρίχας είναι κατάλληλη, θα ήθελα κάτι μαλακό, το ρόλο του μεγέθους του πινέλου, του θυσάνου κτλ. Δεν γνωρίζω δηλαδή πως να επιλέξω κάποιο.

Έχω όμως κάποια στο μυαλό μου και θα ήθελα την γνώμη και τη συμβουλή σας.

Shavemac WC1 Silvertip

Edwin Jagger 1EJ466

Muhle 93 K 256

Το πρώτο μου αρέσει περισσότερο...

Παρακαλώ για την γνώμη σας ή κάποια άλλη πρότασή σας.
Άβαταρ μέλους
Sitalkas
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2016, 00:28
7
Has thanked: 677 times
Been thanked: 790 times

Το two band της Semogue το δες; Αν δε σε ενοχλεί η ξύλινη λαβή έχε το υπ όψιν σου. Θα δουλέψει καλά και με σαπούνια αν το αποφασίσεις.
μια ξούρα την ημέρα, τη γενειάδα κάνει πέρα
Άβαταρ μέλους
donP
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: 07 Αύγ 2011, 12:05
12
Τοποθεσία: South of -No- North
Has thanked: 630 times
Been thanked: 807 times

Οι βασικές παράμετροι που θα πρέπει κατ'αρχήν να καθοριστούν για μια τέτοια επιλογή, είναι (μεταξύ άλλων) οι εξής:
  • - Σαπούνια ή κρέμες;
    - Θα παίξει το ρόλο του ενός και μοναδικού πινέλου ή θα χρησιμοποιείται για συγκεκριμένο είδος software;
    - Αφρός στο μπώλ, στο πρόσωπο ή στην παλάμη;
    - Προτιμώνται μεγάλες ή μικρότερες λαβές (μικρή ή μεγάλη παλάμη);
    - Υπάρχουν και άλλα πινέλα για εναλλαγή;
    - Μας ενδιαφέρει το backbone (ακαμψία της τρίχας σε λυγισμό);
    - Μας ενδιαφέρει το splay (ευκολία ανοίγματος του θυσσάνου);
    - Απαλή κορυφή τρίχας ή θέλουμε και απολέπιση;