theo's έγραψε: ↑25 Ιουν 2019, 22:29
Ενδιαφέρον...
Πάντως μου κάνει εντύπωση, η πληθώρα των συνθετικών θυσάνων που υπάρχουν αυτή τη στιγμή και η συνεχής εξέλιξη(?) τους από πολλούς.
Βλέπω όμως τόσο η Plisson όσο και η συγκεκριμένη εταιρεία ίσως και άλλες να προχωρούν, με λιγότερο ή μεγαλύτερο βαθμό μιμητισμού, σε αντιγραφή του θυσάνου της Mühle Silvertip Fibre®.
Τον θύσανο (συνθετικό) αυτό εγώ προσωπικά τον θεωρώ αξεπέραστο μέχρι στιγμής, και μαζί με το ταξιδιωτικό Omega S-10018 ( herco έφα ) μου προσφέρουν πολλές ξυριστικές συγκινήσεις.
Θεόδωρε το μεταφέρω και θα απαντήσω εδώ για κάθε περίπτωση.
Καταρχάς συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις, και όντως η τεράστια πληθώρα συνθετικών θυσάνων αυξάνεται και πληθύνεται, και ακόμα δεν έχουμε δει παρά ελάχιστα, συμφωνώ επίσης και για τον μιμητισμό που υπάρχει, και λόγω ότι ασχολούμαι αρκετά χρόνια με τους συνθετικούς, έχω μία τελική γνώμη των πραγμάτων, (στις πολύ σωστές παρατηρήσεις που γράφεις) που φυσικά μπορεί να πουν κάποιοι πως δεν είναι η πιό ορθή, ώστε να εκφράσει το σύνολο των μελών μας, δεν με πειράζει ούτε με ενοχλεί προσωπικά, απλά καταθέτω την γνώμη μου που είναι εμπειρική, και την μοιράζομαι με όλους.
Η πληθώρα λοιπόν αυτή, οφείλεται αρχικά στην ζήτησή του προϊόντος, και εφόσον μπορούν να το κάνουν και το αγοράζουν, θα συνεχίζεται αυξανόμενο συμφωνά πάντα με την αρχική του ζήτηση, και όσο το τελικό προϊόν φθάνει στον αγοραστή σε τιμές πολύ χαμηλές, δηλαδή με αυτές τις χαμηλές τελικές τιμές στοχεύουν σε όλους γενικώς, καθώς και σε αγοραστές χαμηλότερου budget, όπου σε ψηλότερες τιμές δεν θα δοκίμαζαν/αγόραζαν το προϊόν, υπάρχουν δεκάδες μελέτες και πολύ marketing πίσω από όλο αυτό, και ένας πολύ διαφορετικός τρόπος προσέγγισης του project, εν σχέση πάντα με τις προσεγγίσεις των άλλων χωρών.
Οι Κινέζοι έχουν εξαπλωθεί παντού, και θέλουν πελάτες, σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους, και ας μην ξεχνάμε και το Plisson του Ιταλού μπαρμπέρη, ένας χαμός είχε γίνει, το πινέλο αυτό και στην τιμή που το λάνσαραν πούλαγε μέχρι και στο γυναικείο φύλο, όταν λέμε Κινέζοι εννοούμε τρείς ανθρώπους, με τις γνωστές πολύ-εταιρίες τους.
Και όταν λέμε θέλουν πελάτες εννοούμε, κάποιον που δεν θα αγοράσει μόνο μία φορά, αλλά θα συνεχίζει να αγοράζει εφόσον οι τιμές είναι χαμηλές, πόσες φορές πχ θα αγοράσει κάποιος από εταιρίες σαν την shavemac ή από Morris & Forndran; εκεί ποντάρουν και τα καταφέρνουν πολύ καλά μάλιστα, έτσι όλοι "βρίζουν τους Κινέζους" και όλοι κινέζικα αγοράζουν, θέλοντας και μη.
Μετά εκ των πραγμάτων, η συνθετική ίνα υπερέχει απέναντι στην φυσική σε πολλά θέματα, η πρώτη και τεράστια υπεροχή της είναι ότι, την κατασκευάζει ο άνθρωπος οπότε δεν υπάρχει τέλος σε όλο αυτό, παρά μόνο βελτίωση, η διαδικασία ονομάζεται
Taklon fibers, μπορούν να φτιάξουν την ίνα από 0.08 mm - .15 mm ακόμα .20 mm που είναι πιό κοντά στην τρίχα αγριόχοιρου, μπορούν να δώσουν όποια κωνικότητα θέλουν στην ίνα και όποια διάσταση αυτοί θέλουν, με το λευκό Taklon να θεωρείται η πιο καθαρή μορφή και συνήθως να εμφανίζει ποιότητες ανώτερες από τις βαμμένες.
Όπως λοιπόν καταλαβαίνουμε και βλέπουμε η συνθετική ίνα βελτιώνεται συνέχεια, ενώ η φυσική τρίχα και παρόλα τα πειράματα που κάνουν στα άμοιρα αυτά ζώα δεν αλλάζει, και καθώς η φυσική τρίχα έχει και ημερομηνία λήξης, η Mühle με την Silvertip Fibre αλλά και άλλες εταιρίες πληρώνουν για την αυτήν την βελτίωση, οι βελτιώσεις αυτές ονομάζονται 'Γενιές' πχ: το Kent/Simpson - Infinity Silvertex που ήταν η σοβαρότερη ίνα την εποχή εκείνη (κατ' εμέ) ήταν Generation 3.5 και μόνο αυτή η διαφορά είναι αρκετή για να παραγκωνίσει την φυσική τρίχα, πλέον όλοι μιλάνε και επενδύουν στην συνθετική ίνα που βελτιώνεται, για αυτό βλέπουμε τόσους νέους συνθετικούς θυσάνους.
Τώρα για τον μιμητισμό, είδαμε πολλούς θυσάνους με πολύ άσχημη εμφάνιση, όμως ο εχθρός των Κινέζων είναι η αποτυχία, έτσι πολύ γρήγορα κατάλαβαν ότι πρέπει να ακολουθήσουν τον δρόμο των μεγάλων εταιριών, (Omega-Kent/Simpson-Mühle) και οι θύσανοι να μιμούνται την εμφάνιση των φυσικών ασβών ή χοίρων, το όλο μπέρδεμα γίνεται με τα ονόματα, ένας θύσανος μπορεί να έχει πάνω από πέντε ονόματα ενώ πρόκειται για τον ίδιο θύσανο, και αυτό γιατί κάθε πωλητής του αρέσει να ονομάζει αυτούς τους θυσάνους με τον δικό του τρόπο, και ενώ τα ονόματα διαφέρουν, είναι πάντοτε οι ίδιοι και από τον ίδιο κατασκευαστή. Απλά δεν θέλουν να ξέρουμε από πού ήρθαν...
Ένα παράδειγμα είναι και ο Leo Frilot από την Λουιζιάνα των Ηνωμένων Πολιτειών,
PerFectWoodworks που ήταν από τους πρωτοπόρους που παρουσίαζε 3d resin-brushes με βαμμένους θυσάνους, που σε κάποιους άρεσαν και σε κάποιους πάλι όχι, οι Αμερικάνοι τους δέχτηκαν απλόχερα πάντως και καμάρωναν, το θέμα όμως είναι ότι, οι βαμμένοι θύσανοι που είναι τύπου tuxedo (και λίγο πιό σκληροί αφού βάφτηκαν) είναι ο ίδιος ακριβώς θύσανος, βάζω και δύο φωτογραφίες του Leo από την τότε δουλειά του.
Και άλλη μία φωτογραφία που μου είχαν στείλει πιό παλιά, και που γέλασα πάρα πολύ.
Την βάζω κυρίως για κάποιους που επιμένουν ότι το ξύρισμα δεν είναι μόδα, και εάν δεν είναι αυτό μόδα τότε τι είναι; ... ναι ok να δεχτώ ότι ένας βλάχος στο αμέρικα ήθελε έναν θύσανο εξάσφαιρο στο ρεβόλβερ του, και ένας άλλος έκανε λαβή τον λεβιέ ταχυτήτων... Randy did you? Ε και κοινώς όποιος έχει πολύ πιπέρι βάζει και στα λάχανα...