Gillette Heated Razor

Άβαταρ μέλους
tolis.k
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 15:14
8
Has thanked: 521 times
Been thanked: 428 times
Ηλικία: 53

Η νέα καινοτομία της Gillette με θερμαινόμενη ταινία στην ξυριστική μηχανή.
Ρυθμιζόμενη θέρμανση, αδιάβροχη και επαγωγική φόρτιση. 200 $ στις ΗΠΑ.
Βασικά δεν με ενδιαφέρει από τη στιγμή που το ΠΞ με καλύπτει πλήρως, απλά πληροφοριακά αναφέρω το νέο καινοτόμο προϊόν ξυρίσματος από την μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία ξυρίσματος και που είχα την τύχη να δουλέψω κάποια στιγμή στο εργοστάσιό τους στο Newhaven, East Sussex UK.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ http://ondemand.gillette.com/en-us/shop ... =affiliate
He who pays the piper, generally calls the tune. :violin:
ουκ εν τω πολλώ το ευ
Άβαταρ μέλους
Tony
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2496
Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
9
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 23190 times
Been thanked: 13865 times

Τόλη υπάρχει και εδώ αυτό το μεγαλοφυές δημιούργημα της εκσυγχρονισμένης Gillette, με τα σχόλια των μελών μας, και εδώ είναι οι ομάδες των "ειδικών" με τους 35 "επιστήμονες" παρακαλώ, όπου καινοτόμησαν πάλι και τελικά τα κατάφεραν, τώρα μένει να μας πείσουν πως, Ναί και φυσικά και υπάρχουν ιπτάμενοι δράκοι. :happy-bouncyredfire:

Δυστυχώς είναι κωμικοτραγικά αυτά που μας πλασάρουν πλέον, ως αναγκαία gadget-ακια, αν και δεν κατάλαβα ποτέ σε ποιούς τελικά απευθύνονται με αυτό το προϊόν, θέλω να πιστεύω στα παιδιά, διότι μόνο αυτά ακούν τα παραμύθια, οι πιό παλιοί θα θυμάστε το, '35 ειδικοί πλυντηρίων συνιστούν' ___

~ Μα τι τραβάνε και αυτά τα παραμύθια εε; ... :P
Άλλοι κοιμούνται με αυτά, άλλοι τα ψάχνουν, άλλοι τα ζούν, άλλοι τα γράφουν, άλλοι τα πουλάνε, και άλλοι τα τρώνε·
Άντε και περαστικά μας.! :D
Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
Άβαταρ μέλους
tasos72
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
6
Τοποθεσία: SALONICA CITY
Has thanked: 13923 times
Been thanked: 17007 times
Ηλικία: 51

nefelim...
Άβαταρ μέλους
tolis.k
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 15:14
8
Has thanked: 521 times
Been thanked: 428 times
Ηλικία: 53

Tony ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Βασικά δεν είχα δει τα σχόλια, τα οποία είναι και 8 μήνες πριν, για την Gillette Heated. Μόλις εχθές έπεσα τυχαία πάνω της και νόμισα ότι είναι πολύ φρέσκο.

Πράγματι δε ξέρω αν είναι αποτελεσματική, αλλά όταν βλέπω πάνελ με 4 ή 5 λεπίδες προβληματίζομαι. Ο λόγος είναι ότι νομίζω ότι αυτά τα πάνελ προορίζονται για επίπεδες φάτσες χωρίς γωνίες, πράγμα που δεν υπάρχει.
Θεωρώ πολύ δύσκολο να διαχειριστεί κάποιος αυτή τη κουμούτσα στη περιοχή μύτη - μουστάκι.

Το μόνο που αναγνωρίζω είναι ότι πάντα κάτι προσφέρουν (R & D) έτσι ώστε μαρκετίστικα να προσελκύουν πελάτες. Όπως εμείς θέλουμε να δοκιμάζουμε σαπούνια, λεπίδες ή after shaves, υπάρχουν κάποιοι που θέλουν να δοκιμάζουν τις υπερτιμημένες πατέντες της Gillette.
He who pays the piper, generally calls the tune. :violin:
ουκ εν τω πολλώ το ευ
Άβαταρ μέλους
__Nikolas
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2015, 17:55
8
Has thanked: 7310 times
Been thanked: 9858 times
Ηλικία: 54

H Gillette αυτο εκανε παντα: ειχε π.χ. ταυτοχρονα την Tech την Superspeed την Fatboy την Slimboy την Aristocrat και τοσες αλλες, ανταγωνιζομενη - ως προς τις μηχανες και οχι τις λεπιδες- στην ουσια τον εαυτο της και ταυτοχρονα ολους τους ανταγωνιστες της, Tο ιδιο κανει και τωρα. Το τμημα μαρκετιγκ λανσαρει αλλη μια πλατφορμα που θα παιρνει το ιδιο ανταλλακτικο.

Λογω Π.Ξ. μας αρεσουν τα παλια εργαλεια της, στην εποχη τους ομως, κι αυτα αποτελεσματα στρατηγικης πωλησης ανταλλακτικων και μαρκετιγκ ηταν.
any shave you can walk away from, is a good shave!
Άβαταρ μέλους
sakis64
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 23 Αύγ 2011, 15:30
12
Has thanked: 94 times
Been thanked: 274 times

..Πολύ σωστά, σχετικά με το marketing που από τότε εφάρμοζαν! Και όχι μόνο και στις μέρες μας όλες μα όλες οι εταιρίες παραδοσιακού το ίδιο κάνουν ποιός ο λόγος για τέτοια τεράστια ποικιλία,παρά τα video από το youtube που ενώ δοκιμάζουν τα πάντα οπότε μπορεί και άθελα να συμβάλλουν κι αυτοί σε αυτό αλλά από την άλλη παροτρύνουν όλους να το χρησιμποιήσουν καθώς τα άλλα ξυραφάκια είναι "για πέταμα" όπως επικαλούνται οι περισσότεροι και κατά βάθος λίγο εώς πολύ όλοι τα χρησιμοποιούν...Κανείς δεν μιλά για το marketing που κάνουν στο παραδοσιακό ξύρισμα που έγινε και λίγo έως πολύ trend...τελευταίο παράδειγμα η νέα razorine..
Άβαταρ μέλους
tolis.k
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 15:14
8
Has thanked: 521 times
Been thanked: 428 times
Ηλικία: 53

Ας προσωποποιήσουμε αυτό που κάνουν οι εταιρείες.
Φαντάσου να πηγαίνεις στη δουλειά σου και να φωνάζεις κάθε μέρα: Είμαι φοβερός, χωρίς εμένα δε θα μπορούσατε, σας έχω σώσει πολλές φορές, σας προσφέρω το καλύτερο, λύνω όλα τα θέματα....είμαι ο καλύτερος σας λέωωω!!!
Δε ξέρω πόσο καιρό θα σε κρατούσανε.

Πως όμως ανεχόμαστε να περιαυτολογούν οι εταιρείες με τις διαφημίσεις τους και δεν μας κουράζουν να τους ξαποστείλουμε? Πολλοί βέβαια το κάνουν αλλά είναι η μειοψηφία.
Υπάρχει εξήγηση και ονομάζεται ψυχολογία της μάζας. Ο πυρήνας όλου αυτού είναι το εξής:

Λόγω ότι η προβολή της διαφήμισης έχει χιλιάδες αποδέκτες καταναλωτές, ο καθένας μεμονωμένα αντιλαμβανόμενος ακριβώς ότι η προβολή περιαυτολόγησης της εταιρείας απευθύνεται σε όλους και όχι μόνο σε αυτόν, θεωρεί ότι την ευθύνη αντίδρασης την έχουν όλοι εξίσου και όχι μόνο ο ίδιος. Θεωρεί λοιπόν ότι η ευθύνη μοιράζεται, ενώ αγνοεί ότι η καταναλωτική του συμπεριφορά είναι ατομική και όχι συλλογική, μιάς και μιλάμε για συμπεριφορά καταναλωτή.
Βέβαια σπάνια κάποιος θα σχολιάσει διαφημίσεις - εκτός τις πολύ ποταπές σεξουαλικού υπονοούμενου ντυμένο με δήθεν χιούμορ - και έτσι η εταιρεία θα έχει εισχωρήσει εκεί που θέλει χωρίς εσύ να μπορείς να το εξηγήσεις, αλλά και να κάνεις κάτι για την πλύση που έχεις υποστεί. Αυτό όμως συμβαίνει ταυτόχρονα σε χιλιάδες.

Για αυτό η καλύτερη διαφήμιση είναι η φήμη από στόμα σε στόμα από τους καταναλωτές χωρίς την ύπαρξη τηλεόρασης , περιοδικού ή ραδιοφώνου, γιατί είναι η αγνότερη μορφή ενημέρωσης πλέον και όχι διαφήμισης.
He who pays the piper, generally calls the tune. :violin:
ουκ εν τω πολλώ το ευ
Άβαταρ μέλους
Dr.Takero
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1436
Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
7
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 6882 times
Been thanked: 7511 times
Ηλικία: 51

Όταν είμαι στο ταμείο του Super Market και χαζεύω τις τιμές των ανταλλακτικών της Gillette απλά γελάω...
Let the music play
Άβαταρ μέλους
Tony
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2496
Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
9
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 23190 times
Been thanked: 13865 times

Κάπως έτσι είναι, αλλά πολύ πιό πολυσύνθετο, όπου διδάσκονται πολλές επιστήμες σε μία = μάρκετινγκ.
tolis.k έγραψε: 23 Φεβ 2020, 22:03 αλλά και να κάνεις κάτι για την πλύση που έχεις υποστεί. Αυτό όμως συμβαίνει ταυτόχρονα σε χιλιάδες.
Αυτό είναι αρκετά απλό για αυτούς, και το έχουν ξεπεράσει εδώ και κάμποσα χρόνια.

Γιατί πλύση εγκεφάλου λέγεται όταν υπάρχει εγκέφαλος, αλλιώς είναι απλή λάντζα... :D
Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
Άβαταρ μέλους
__Nikolas
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2015, 17:55
8
Has thanked: 7310 times
Been thanked: 9858 times
Ηλικία: 54

και advertorial πλεον
any shave you can walk away from, is a good shave!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ξυραφάκια συστήματος - μιας χρήσης”