Ενα omega seamaster coaxial
http://www.omegawatches.com/gents/seama ... r/22208000" onclick="window.open(this.href);return false;
H omega ανηκει εδω και πολυ καιρο στον ομιλο swatch εξελισει ομως της μηχανες τηs μητρικης εταιριας
και ετσι εχει καταφερει να ξεχωρισει απο τον ανταγωνισμο . Σχεδον ολες οι εταιρειες με ρολογια μεσαιου κοστους χρησΙμοποιουν ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ μηχανες ΕΤΑ που καποιες περανανε τις προδιαγραφες COSC
δηλαδη να εχει αποκληση -4 εως +6 δευτερολεφτα ημερησιως .Το ρολοι φυσικα μπορει να ρυθμηστει ετσι ωστε να χανει 1 δευτ την ημερα , ομως αυτο θα πρεπει να γινει μετα απο 6 μηνες περιπου αφου εχει στρωσει
το ρολοι και τα λαδια του.
Πολλοι θα αναρωτηθουν και θα πουν καλα ρολογια 2000-5000 ευρω και χανει τοσο τουτε γιατι να παρω κατι τετοιο και οχι καποιο ηλεκτρονικο η με μπαταρια που δεν χανει τοσο σε μια δεκαετια .
Η γνωμη μου ειναι οτι το ρολοι ειναι κοσμημα και σε πολλες ακραιες περιπτωσεις εχει χρηστικη αξια ακομα
και για επιβιωση , σε δυσκολες και ακραιες συνθηκες με ψηλες οι χαμηλες θερμοκρασιες τα μηχανικα ρολογια λειτουργουν ενω τα ηλεκτρονικα οχι .Επισης στο διαστημα περνουν μαζι τους μηχανικα ρολογια .
Για να κλεισω την παραγραφο να πω οτι ενω μια ETA κοστιζει για το φτηνα με δεικτες και μπατρια περιπου
3-5 ευρω τετοια μηχανη φορανε ολα ακομα και τα επωνυμα με μπαταρια .Η τροποποιημενη ΕΤΑ για μηχανικα ρολογια το ιδιο μοντελο π.χ για BREITLING και ΟΜΕGA μπορει να κοστιζουν 100-500 ευρω .
Για μενα απο τις παλιες μηχανες η LEMANIA που φορουσε η omega στο πρωτο ρολοι που πηγε στο διαστημα
ηταν εργο τεχνης κατασκευασμενη για αυτη την δουλεια.
Τελος η ROLEX ειναι απο της λιγες εταιρειες που καταφεραν να επιβιωσουν απο την επανασταση των ηλεκτρονικων και μεχρι σημερα βγαζουν δικες τους μηχανες . Το 90% των υπολοιπων χρησιμοποιει μηχανεs
SWTCH GROUP . στο παρακατω link μπορειτε να διαβασεται λιγα για τις μηχανες .
http://www.mywatch.gr/index.php/topic,4556.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;