Γραφή με πένα

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
15
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 652 times
Επικοινωνία:

Παρατηρώ με ενδιαφέρον ότι πολλά μέλη γράφουν με πένα. Μια και είμαι άσχετος, αλλά η αισθητική της μου ταιριάζει, και αν έχω καλά καταλάβει από αναφορές σε άλλα θέματα το κόστος δεν είναι απαγορευτικό θα ήθελα να ρωτήσω σε τι βολεύει η χρήση της.
Για παράδειγμα στο γραφείο και στα ραντεβού μου καταγράφω μιλώντας με τους πελάτες πολλά πράγματα συνέχεια. Σε ένα ραντεβού μπορεί να γράψω από μισή έως και 2 σελίδες. Βολεύει η πένα για τόση γραφή, γιατί εγώ στο μυαλό μου την έχω για υπογραφές, σημειώσεις κ.λπ.

Επίσης το τετράδιο πρέπει να είναι ειδικό;

Θα έλεγα να μας κάνουν κάποια μέλη μια πρώτη ξενάγηση στον κόσμο της πένας για αρχάριους, γιατι έχουν γίνει αναφορές αλλά δεν το έχουμε πιάσει από το μηδέν, και είμαι σίγουρος ότι ενδιαφέρει πολλούς.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4142
Εγγραφή: 08 Μάι 2012, 09:04
11
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1807 times
Ηλικία: 47

Απόστολε γενικά, προτιμώ να παρομοιάζω τα στυλό και μολύβια με τις συστημικές μηχανές και τις πένες με το π.ξ.
Το ξέρω ότι είναι μια πολύ γενική παρομοίωση αλλά έχω βρεί πολλά κοινά, κυρίως ότι κάτι που κάνω καθημερινά γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον και πια με ευχαριστεί.

Τώρα για τις ερωτήσεις σου, και βέβαια μπορείς να γράφεις με πένα και μάλιστα θα χρειάζεται και λιγότερη πίεση στο χαρτί.
Αλλά θα πρέπει να βρείς καλό χαρτί (ή σημειωματάριο) ή τουλάχιστον ένα συνδυασμό πένας/χαρτιού/μελανιού που να είναι λειτουργικό.

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ ρώτα. Έχουμε αρκετούς εξπέρ στη πένα εδώ (εγώ δεν είμαι ένας από αυτούς!).
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Άβαταρ μέλους
Fotakas
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση