Αυτοκίνηση
Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2016, 15:18
Με αφορμή το χθεσινό τροχαίο του Παντελίδη και επειδή πολλά ακουγονται να πω τα εξής.
Απλή φυσική είναι τα πράγματα. Εαν το Mercedes ML 65 AMG ειχε 150 χλμ στο κοντερ τοτε θα διεγραφε εφαπτομενική τροχιά στην ακτινα της στροφής δλδ θα εφευγε ευθεια στην Βουλιαγμενης καθώς το υψος του αυτοκινητου το υψος των ελαστικών κ το χαμηλο κρασπεδο θα το εκτοξευαν.
150 χλμ αποκλείεται να ειχε. 80-90 πιθανόν ναι , οχι οτι δεν ειναι κ παλι πολλα για μια τετοια στροφη.
Ενα τετοιο αυτοκίνητο 2,5 tn δεν μπορεί να πάρει γρήγορα στροφές όπως θα επαιρνε ενα μικρο ή μεσαιο αυτοκινητο. Εκτος και αν ακολουθούσε τον βασικό κανονα της φυσικής που όλοι εχουμε μάθει στα μαθηματα οδήγησης. Να πατήσει δλδ τερμα γκάζι στο μεσο της στροφής. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο στο kick down αναπτυσει τοσο μεγαλες ροπές και δύναμη που η κεντρομόλος δυναμη που θα αναπτύσονταν θα κατάφερνε να το βγάλει απο την φυγόκεντρο τροχια που ειχε.
Δυστυχώς οι περισσότεροι απο εμάς λίγο λόγω φόβου , λίγο λογω συνηθειας του δεξιού ποδιού να ειναι περιορισμένο στο ευρος κινησης (απαλό γκάζι) της ποδοκνημικής την στιγμή εκείνη προσπαθουμε με το τιμονι μονο να φερουμε το αυτοκίνητο και μάλιστα πολλές φορές με απότομη κινηση (και γιαυτο ντελαπάρει) ενω απλά με το πάτημα του γκαζιού στην κορυφή της στροφης θα ερχονταν το αυτοκίνητο.
Προσωπικά εγώ επειδή ειμαι ολη μερα σε οδηγηση εντος πόλης και περιφερειακά σε τακτά χρονικά διαστήματα (ανα 3 μηνο) πηγαίνω στα cart για να μην ξεχναει ο εγκέφαλος την συγκεκριμένη διαδικασία δλδ τερμα γκάζι στην κορυφή της στροφής. Οσοι εχετε κανει cart θα εχετε διαπιστωσει οτι αυτός ειναι ο κονος τροπος να οδηγησεις cart. (Φρένο πριν την στροφή και τέρμα γκάζι στην κορυφή).
Απλή φυσική είναι τα πράγματα. Εαν το Mercedes ML 65 AMG ειχε 150 χλμ στο κοντερ τοτε θα διεγραφε εφαπτομενική τροχιά στην ακτινα της στροφής δλδ θα εφευγε ευθεια στην Βουλιαγμενης καθώς το υψος του αυτοκινητου το υψος των ελαστικών κ το χαμηλο κρασπεδο θα το εκτοξευαν.
150 χλμ αποκλείεται να ειχε. 80-90 πιθανόν ναι , οχι οτι δεν ειναι κ παλι πολλα για μια τετοια στροφη.
Ενα τετοιο αυτοκίνητο 2,5 tn δεν μπορεί να πάρει γρήγορα στροφές όπως θα επαιρνε ενα μικρο ή μεσαιο αυτοκινητο. Εκτος και αν ακολουθούσε τον βασικό κανονα της φυσικής που όλοι εχουμε μάθει στα μαθηματα οδήγησης. Να πατήσει δλδ τερμα γκάζι στο μεσο της στροφής. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο στο kick down αναπτυσει τοσο μεγαλες ροπές και δύναμη που η κεντρομόλος δυναμη που θα αναπτύσονταν θα κατάφερνε να το βγάλει απο την φυγόκεντρο τροχια που ειχε.
Δυστυχώς οι περισσότεροι απο εμάς λίγο λόγω φόβου , λίγο λογω συνηθειας του δεξιού ποδιού να ειναι περιορισμένο στο ευρος κινησης (απαλό γκάζι) της ποδοκνημικής την στιγμή εκείνη προσπαθουμε με το τιμονι μονο να φερουμε το αυτοκίνητο και μάλιστα πολλές φορές με απότομη κινηση (και γιαυτο ντελαπάρει) ενω απλά με το πάτημα του γκαζιού στην κορυφή της στροφης θα ερχονταν το αυτοκίνητο.
Προσωπικά εγώ επειδή ειμαι ολη μερα σε οδηγηση εντος πόλης και περιφερειακά σε τακτά χρονικά διαστήματα (ανα 3 μηνο) πηγαίνω στα cart για να μην ξεχναει ο εγκέφαλος την συγκεκριμένη διαδικασία δλδ τερμα γκάζι στην κορυφή της στροφής. Οσοι εχετε κανει cart θα εχετε διαπιστωσει οτι αυτός ειναι ο κονος τροπος να οδηγησεις cart. (Φρένο πριν την στροφή και τέρμα γκάζι στην κορυφή).