Απόψεις για διάφορα αυτοκινήτα

Άβαταρ μέλους
aris22
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: πριν από 6 χρόνια
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Has thanked: 4383 times
Been thanked: 5336 times
Ηλικία: 49

Re: Απόψεις για διάφορα αυτοκινήτα

Δημοσίευση από aris22 » πριν από 1 χρόνο

Τελευταία δημοσίευση της προηγούμενης σελίδας:

Το νέο Civic θα κατασκευάζεται 100% στην Αγγλία . Το ίδιο πιστεύω ισχύει αν οχι σε ποσοστό 100% σε μεγάλο ποσοστό και για αυτό που κυκλοφορεί τώρα.


Άρης

« Πάντα οὖν ὅσα ἂν θέλητε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, οὕτω καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς »
( Όλα δε, όσα θα θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι σε σας, ομοίως και σεις να κάνετε σ’ αυτούς )


Άβαταρ μέλους
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3859
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Has thanked: 4329 times
Been thanked: 4428 times
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Ηλίας » πριν από 1 χρόνο

Kαλοτάξιδο Χρήστο ! Εύχομαι να σας πάει παντού !


Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.

Άβαταρ μέλους
bono
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: πριν από 2 χρόνια
Τοποθεσία: Κρήτη
Has thanked: 671 times
Been thanked: 201 times
Ηλικία: 50

Δημοσίευση από bono » πριν από 1 χρόνο

Wise choice! που θα έλεγαν κι οι Άγγλοι... καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς Χρήστο :) :auto-layrubber:


Γιάννης :auto-sportbike:

Άβαταρ μέλους
herco
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 4941
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Τοποθεσία: 17124
Has thanked: 7853 times
Been thanked: 8455 times
Ηλικία: 47

Δημοσίευση από herco » πριν από 1 χρόνο

Για μενα υπαρχει τεραστια διαφορα στο που συναρμολογειται ενα προιον. Δυστυχως η εμπειρια εχει δειξει το ποσο καταλυτικες ειναι για την συνολικη πορεια του προιοντος οι "κατασκευαστικες" (κατα κυριο λογο στη συναρμολογηση) βλαβες.

Μπορει το προιον να αναφερει πχ οτι συναρμολογειται στην Γερμανια - αλλα αν οι εγκαταστασεις εκει ειναι χαμηλης τεχνογνωσιας και οι εργατες ειναι ειδικευομενοι και οχι αρτια εκπαιδευμενοι βιομηχανικοι τοτε τα πραγματα αλλαζουν - καποτε η SONY κοντεψε να φαληρισει (δεν ηταν και η μονη φορα βεβαια) με την ιστορια των Πακιστανων εργατων σε κατι παρατημενα σιλο στην προαναφερθεισα χωρα. Τα ιδια ισχυσαν και για τη Suzuki στην Πολωνια - αλλα και για τις γραμμες παραγωγης του Polo εδω και δεκαετιες στην Ισπανια...

Οι εταιρειες ψαχνουν και προγραμματιζουν το χαμηλο κοστος παραγωγης - και οι χωρες που το προσφερουν, τελικα δεν παραγουν σε πολλες περιπτωσεις το ιδιο προιον με αλλες. Βεβαια το "λαθος" παραμενει στην πολιτικη των εταιρειων και μονο.


Εικόνα

Άβαταρ μέλους
aris22
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: πριν από 6 χρόνια
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Has thanked: 4383 times
Been thanked: 5336 times
Ηλικία: 49

Δημοσίευση από aris22 » πριν από 1 χρόνο

herco έγραψε:αλλα και για τις γραμμες παραγωγης του Polo εδω και δεκαετιες στην Ισπανια...
Τώρα βρε Ηρακλή τι ήθελες και μου το θύμισες αυτό? Ο εφιάλτης στον δρόμο με τις λεύκες........19 χρόνια πέρασαν απο τότε που κακήν κακώς ξεφορτώθηκα μέσα σε 16 μήνες απο την αγορά του το Polo16V που είχα αγοράσει για να μην πάθω εγκεφαλικό . Ακόμα το θυμάμαι και με πιάνει κατιτίς , άσχετο αν πέρασαν κοντά 20 χρόνια.......


Άρης

« Πάντα οὖν ὅσα ἂν θέλητε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, οὕτω καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς »
( Όλα δε, όσα θα θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι σε σας, ομοίως και σεις να κάνετε σ’ αυτούς )


Άβαταρ μέλους
herco
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 4941
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Τοποθεσία: 17124
Has thanked: 7853 times
Been thanked: 8455 times
Ηλικία: 47

Δημοσίευση από herco » πριν από 1 χρόνο

Λυπαμαι Αρη μου, δεν ηθελα να σε στεναχωρησω - εχω και εγω παραδειγματα δικων μου ανθρωπων με "εμπειρια ζωης" απο τα Ισπανικα Polo. Κριμα, για ενα αμαξι που θα μπορουσε για τη πλακα του να ειναι στην κορυφη και χαντακωθηκε καθαρα απο την ποιοτητα συναρμολογησης του.


Εικόνα

Άβαταρ μέλους
aris22
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: πριν από 6 χρόνια
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Has thanked: 4383 times
Been thanked: 5336 times
Ηλικία: 49

Δημοσίευση από aris22 » πριν από 1 χρόνο

Φίλε Ηρακλή αλίμονο το " τι ήθελες και μου το θύμισες αυτό " δεν το είπα για σένα άλλωστε που να ήξερες τι τράβηξα εγω.... :) Εδω να φανταστείς ακόμη και 20 χρόνια μετά περνάω απο αντιπροσωπεία Vw και κάτι παθαίνω.....Προς Θεού να μην παρεξηγηθώ , άλλος μπορεί να έχει αυτοκίνητο Vw και να του βγήκε τέλειο σε εμένα (και σε αρκετούς άλλους όπως έμαθα) απλά έπεσε το "λαχείο" . Και δεν είναι μόνο το τι έβγαλε (ή να πω καλύτερα τι δεν έβγαλε ...) είναι και το γεγονός οτι οταν το πήρα είχε γίνει η υποτίμηση με αποτέλεσμα να το πάρω κοντά στο 1 εκατομμύριο δραχμές πιο ακριβά και οταν το πούλησα είχε γίνει η μείωση πάλι κοντά στο εκατομμύριο στις τιμές των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα σε 16 μήνες να χάσω πάνω απο 2 εκατομμύρια δραχμές στην πώληση του....


Άρης

« Πάντα οὖν ὅσα ἂν θέλητε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, οὕτω καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς »
( Όλα δε, όσα θα θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι σε σας, ομοίως και σεις να κάνετε σ’ αυτούς )

Άβαταρ μέλους
Tony
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1397
Εγγραφή: πριν από 4 χρόνια
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 11309 times
Been thanked: 5057 times

Δημοσίευση από Tony » πριν από 1 χρόνο

Λόγω ότι βλέπω μια ασυμφωνία μεταξύ απόψεων,θα προσπαθήσω,παραθέτοντας κάποιες πληροφορίες,να βοηθήσω,
και σαφώς κατά την γνώμη μου,και την εμπειρία μου,πάντα...

Εδώ λοιπόν τίθεται το θέμα: Χώρα κατασκευής,ή χώρα προέλευσης; και τι μετράει περισσότερο;
Αυτό το ερώτημα ανοίγει ένα φαύλο κύκλο,το παράδειγμα με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι μόνο ένα,καθότι η παγκοσμιοποίηση αλλά και οι κανόνες του διεθνούς εμπορίου,έχουν αλλάξει αισθητά την γεωγραφία της σύγχρονης αυτοκίνησης.

Υπάρχουν δύο περιπτώσεις αλλαγής «έδρας». Από τη μία είναι η αναζήτηση για φθηνότερα εργατικά χέρια. Σίγουρα ένας κατασκευαστής μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία του έτσι χωρίς να αυξήσει τις τιμές του. Και αυτό έχει αντίκτυπο στον καταναλωτή,αφού αγοράζει στην ίδια τιμή,ενώ με τα επιπλέον χρήματα,ο κατασκευαστής επενδύει σε νέες τεχνολογίες.

Αγοράζει όμως κανείς έτσι «χειρότερο» αυτοκίνητο; Στα τέλη του αιώνα,όταν ακόμη η παγκοσμιοποίηση ήταν νέο πράγμα,οι φόβοι ήταν αρκετοί. Σε εργοστάσια τρίτων χωρών συνήθως κατασκευάζονταν μοντέλα για τις τοπικές αγορές της περιοχής,όπου η ποιότητα κατασκευής δεν είχε τον πρώτο ρόλο.

Όταν όμως παράγεις αυτοκίνητα στο Μεξικό σήμερα,με κύριο αποδέκτη την αμερικανική αγορά,υπάρχει περίπτωση να έχεις κάνει τέτοιες «εκπτώσεις»; Γιατί η δεύτερη περίπτωση,είναι η μεταφορά της γραμμής παραγωγής σε μία χώρα που βρίσκεται πιο κοντά στην βασική σου αγορά.

Μια ασιατική μάρκα είναι πιο λογικό να παράγει τα αυτοκίνητά της στην Ευρώπη,παρά να τα εισάγει (με επιπλέον δασμούς μάλιστα) από την Ασία. Τέτοια εργοστάσια σήμερα υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη,ανατολική και δυτική,βόρεια και νότια. Υπάρχει περίπτωση το ένα εργοστάσιο να κάνει καλύτερη δουλειά από το άλλο,όταν τα αυτοκίνητα αυτά προορίζονται για τους ίδιους αγοραστές με τις ίδιες απαιτήσεις;

Η χώρα κατασκευής λοιπόν έχει πλέον σημασία μόνο στον υπολογισμό του φόρου;με ότι αυτό θα σημαίνει για την δική μας τσέπη;προσέχοντας λοιπόν οι κατασκευαστές κάθε παράγοντα που επηρεάζει την τελική τιμή,η χώρα κατασκευής μετατρέπεται σε ένα ακόμη εργαλείο στη μάχη για τη μείωση του κόστους.

Γίνεται λοιπόν να μην παίζει ρόλο η χώρα κατασκευής; η γνώμη μου είναι Όχι,είναι σαν να δώσω πέντε κίτ,σε πέντε διαφορετικούς ανθρώπους,ίδια θα το συναρμολογήσουν;

Η χώρα παραγωγής παίζει τον ρόλο της,κατά το ποσοστό που συμμετέχει ο ανθρώπινος παράγοντας στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου δηλ. στο ποσοστό που παίρνει μέρος το ανθρώπινο χέρι. Εκεί μπαίνει ο παράγοντας της εργασιακής κουλτούρας κάθε λαού,ξέχωρα απ΄όλα τα υπόλοιπα. Στην Ιαπωνική π.χ. κουλτούρα και ηθική.είναι θέμα προσωπικής τιμής να κάνει ο εργαζόμενος όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά με την οποία καταπιάνεται. Επίσης,υπάρχει σχέση ζωής και εμπιστοσύνης ανάμεσα στην εταιρεία,και τον εργαζόμενο,στην οποία συνήθως εργάζεται για όλη του τη ζωή. Αυτή η ποιότητα στην εργασία,φυσικά και αντανακλάται στα made in Japan προϊόντα,που τους χαρίζει την αξιοπιστία,και μακροβιότητα,της καλής και προσεγμένης κατασκευής. Φυσικά και στα Ιαπωνικά εργοστάσια ανά τον κόσμο υπάρχουν τα υψηλά στάνταρντς,και οι ποιοτικοί έλεγχοι των Ιαπώνων,αλλά η κουλτούρα της ποιοτικής εργασίας που ενυπάρχει στην κατασκευή ενός προϊόντος,δεν μετριέται με αριθμούς,παρά μπορείς να την γευτείς με την μακρόχρονη χρήση.Φυσικά δεν μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι και σε προϊόντα άλλων χωρών,δεν υπάρχει ποιότητα και αξιοπιστία,απλά στατιστικά δεν είναι στα ίδια επίπεδα με τα Ιαπωνικά,και αναφέρομαι σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής,όχι super cars.

Βάζω και κάποια παραδείγματα,με μόνο Honda,που διαχωρίζονται ανά μοντέλο,και όχι σαν εταιρία,
το ίδιο γίνεται και με όλες τις υπόλοιπες εταιρίες...

Honda Jazz Hybrid - Σουζούκα Ιαπωνία
Honda Jazz - Γκουανγκζού Κίνα
Honda Civic 3d & 5d - Σουίντον Μεγ. Βρετανία
Honda Civic 4d - Τουρκία (μέχρι το 2010)
Honda Accord/Accord Tourer - Σαϊτάμα Ιαπωνία
Honda Legend - Σαϊτάμα Ιαπωνία
Honda CR-V - Σουίντον Μεγ. Βρετανία
Honda CR-Z - Σουζούκα Ιαπωνία
Honda Insight - Σουζούκα Ιαπωνία
Honda Civic Hybrid - Σουζούκα Ιαπωνία

Και όλα τα made in Japan.
Daihatsu,Honda,Infiniti,Lexus,Mazda,Mitsubishi,Nissan,Subaru,Suzuki,Toyota.


Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.

Άβαταρ μέλους
macho
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3907
Εγγραφή: πριν από 4 χρόνια
Has thanked: 12909 times
Been thanked: 9272 times
Ηλικία: 45

Δημοσίευση από macho » πριν από 1 χρόνο

Η Χόντα πάντως δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα ούτε στην Κίνα ούτε στην Τουρκία.εκει απλά συναρμολογούνται.Μηχανές, αμαξώματα και λοιπά μέρη κατασκευάζονται είτε Ιαπωνία, είτε Αγγλία είτε Αμερική.συναρμολογηση γίνεται και σε άλλες χώρες όπως Βραζιλία, Πακιστάν κλπ


AΠΟΛΑΨΗ ΑΣΟΥΜΕ! :D

Άβαταρ μέλους
bill3377
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: πριν από 3 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: EJ-DE89B
Semogue 1470
κρέμα cella
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Has thanked: 10397 times
Been thanked: 2291 times
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από bill3377 » πριν από 1 χρόνο

Χρήστο καλοτάξιδο! Ευκαιρία για ταξιδάκια στα Τρίκαλα :auto-layrubber:


Βασίλης
«carpe diem». Αδραξε, άρπαξε, ζήσε, απόλαυσε τη μέρα.

Άβαταρ μέλους
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3859
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Has thanked: 4329 times
Been thanked: 4428 times
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Ηλίας » πριν από 1 χρόνο

Σημασία δεν έχει ποιό αυτοκίνητο έχεις. Σημασία έχει πού θα σε πάει.

To έχω αναρτήσει και στο παρελθόν αλλά αξίζει μια ματιά στα albums του κυρίου.


Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.


Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο”