Απόψεις για διάφορα αυτοκινήτα

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2803
Εγγραφή: πριν από 3 χρόνια
Τοποθεσία: Πειραιάς !!! που αλλου???
Has thanked: 11854 times
Been thanked: 9358 times
Ηλικία: 49

Re: Απόψεις για διάφορα αυτοκινήτα

Δημοσίευση από akis_peiraias » πριν από 2 χρόνια

Τελευταία δημοσίευση της προηγούμενης σελίδας:

Μάχο επειδή όσα αμάξια είχα ήταν turbo αυτό που λες δεν ισχύει γιατί έχει γίνει πρόβλεψη από τον κατασκευαστή για όλα αυτά . Ειδικά σήμερα η τεχνολογία τους είναι πολύ φιλική στο μέσο χρήστη που αν δεν ξέρει ότι έχει turbo ο κινητήρας δεν θα το καταλάβει , ίσως ψιλιαστει κάτι από τις ροπές. Οι κινητήρες turbo είναι φτιαγμένες με πολύ πιο ανθεκτικά υλικά από τους συμβατικούς . Τώρα έχω ένα Leon TSI, έχει σφυρηλατα από την μάνα του. Οι turbo παλιά υπέφεραν περισσότερο από θερμικά φορτία και όχι πιέσεις . Τώρα πια όχι . Ο δικός μου ο κινητήρας ας πούμε έχει υδροψυκτο intercooler (που είναι τεχνολογία που έδωσαν οι αγώνες ) και ακόμα και το καλοκαίρι δεν ανεβάζει θερμοκρασία πάνω από τη μέση. Γενικά εγώ λέω : turbo και ξερό ψωμί. ..:D


Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !


Άβαταρ μέλους
macho
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3907
Εγγραφή: πριν από 4 χρόνια
Has thanked: 12909 times
Been thanked: 9276 times
Ηλικία: 45

Δημοσίευση από macho » πριν από 2 χρόνια

Ακη επιτρεξε μου να διαφωνησω .ενας 1000-1200αρης(ακομα και 1400αρης) κινητηρας δεχεται τρομερες πιεσεις απο την υπερτροφοδοτηση.αυτο φαινεται σε βαθος χρονου και οχι τα πρωτα 2-3-4χρονια.θεωρω οτι το turbo ταιριαζει σε μεγαλους κινητηρες που εχουν τελειως διαφορετικες ανοχες και συμπεριφορα(και οχι απαραιτητα λογω υλικων κατασκευης/θεωρω οτι ειναι marketing trick για να πουλανε/ειδικα ο ''ευυποληπτος''ομιλος VW).ατμοσφαιρα και παλι ατμοσφαιρα.σιγουρα πραγματα.


AΠΟΛΑΨΗ ΑΣΟΥΜΕ! :D

Άβαταρ μέλους
Tony
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: πριν από 4 χρόνια
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 12450 times
Been thanked: 5852 times

Δημοσίευση από Tony » πριν από 2 χρόνια

aris22 έγραψε:Επίσης το ότι η Corolla κατασκευάζεται στην Τουρκία αυτό δεν αναιρεί την αξιοπιστία της Toyota ούτε διαφοροποιεί την 6ετη (+2ετη προαιρετικά) εγγύηση της εταιρείας......
Μα δεν διαφωνώ Άρη φίλε μου,για την αξιοπιστία της Corolla,ούτε και του yaris,όπου και να κατασκευάζονται,το ανάφερα γιατί όλοι έλεγαν ααα Toyota japan,το γράφω άλλωστε στα θετικά της Toyota,και για την ιστορία,η Corolla του 1999 δεν έχει καμία σχέση με τα σημερινά Toyota,(-18 χρόνια πίσω),με ταξίδεψες πάλι,είχα φτιάξει δε,δύο 99ερες τούμπανο,3ο στάδιο βελτίωσης,με Τ3 και ναι ήταν σκυλιά,φυσικά τις πούλαγα μετά,τότε λέγαμε το,αν δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο,δεν χαλάει,μια από αυτές την έχει ακόμα φίλος μου... :)

*Όμως εδώ να πω πως,κάθε ένας έχει και τα δικά του"θέλω"από το αυτοκίνητο,που για εμένα είναι πάντα δεκτά,το θέμα όμως εδώ δεν είμαι εγώ,που θέλω 400 hp από το αυτοκίνητο,ούτε ο .χ. που το θέλει για ομπρέλα,αλλά ο Χρήστος...
* Ένα πράγμα σαν τα σαπούνια μας φίλε,ο κάθε ένας τα επιλέγει με διαφορετικό σκεπτικό :D να είσαι πάντα καλά Άρη.


Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.

stergios

Δημοσίευση από stergios » πριν από 2 χρόνια

Ενα αυτοκινητο πρωτα απ ολα κατα τη γνωμη μου το παιρνεις συμφωνα με τις αναγκες που πρεπει να καλυψει. Δευτερον κοιτας ποσο μακρυ ειναι το παπλωμα κ απλωνεσαι αναλογως οσο αφορα την τιμη κτησης κ συντηρης-επισκευης. Τριτον κοιτας την οικονομια καυσίμου, συντηρησης κ πιστευω θα ταν καλο να υπολογισουμε ενα μικροτρακαρισμα που συμβαινει στον καθενα ανα πασα στιγμη, δηλ ποσο θα μας κοστίσει, ποσο σωστα θα εξυπηρετηθουμε, ποσο γρηγορα, με ποσα χρηματα κ με τον πρεπον επαγγελματισμο. Δεν αγοραζουμε κατι με την προοπτική αν το τρακαρουμε τι θα συμβει κτλ, αλλα καλο θα ναι να το λαβουμε υποψιν. Υστερα κοιτας τη διαθεσιμότητα, την ποσοτητα κ τις τιμες των aftermarket, γνησιων κ μεταχειρισμενων ανταλλακτικων. Θα πρεπει να ξερεις ποιο σασι-κινητηρας-ηλεκτρικο συνολο ειναι δοκιμασμένο στο χρονο. Το πρωτοπορο εχει πλεονεκτημα κ μειον οπως συμβαίνει σε ολα..Παιδικες ασθενειες δηλ. με τον καταναλωτη πειραματοζωο. :-) Επιπλεον καλη η νεα τεχνολογια αλλα εδω δεν υπάρχουν γνωσεις, εργαλεια κ επισκευαστες για τα "συμβατικα" πολλες φορες. Τα φορτωμενα με καλούδια ηλεκτρονικα "βοηθηματα", περιττά πολλες φορες κοστιζουν τα τριπλα αργοτερα κ δεν ειναι παρα μονο εφε συχνα...Υστερα μην κολλαμε σε μαρκες.. Λιγα οχήματα πλεον εχουν χωρα κατασκευης εκει που "γεννηθηκαν" αλλα αυτο δεν ειναι ουτε κακο απαραιτητα, ουτε καλο ντε κ καλα. Επισης το οτι ειχα toyota η opel κ θα ξαναπαρω το ιδιο επειδη "μου βγηκε καλο" ειναι λαθος κατ εμε. Ναι βεβαια θα ναι το πρωτο που θα δω, αλλα οχι τυφλα! Ολοι εχουν βγαλει διαμαντια κ σαβουρα κατα καιρους κ εκδοσεις. Επισης μπορω να βγαλω "ψευτη" αυτον που θα διαλεξει την οποια εταιρια ειτε ως καλη, ειτε ως κακη. Δεν ειναι μαυρο η ασπρο. Επισης μην δινετε βαση στα χλμ κ στις εγγυησεις των μεταχειρισμενων αλλα στην ουσια. Τ καθε αυτοκινητο φαίνεται αν κρυβει κ τι σ ενα μεγαλο ποσοστο. Εαν ξερει καποιος γνωστης σε ποια σημεια να κοιταξει κ συμβαινει πολλες φορες αυτο να διαφερει αναλογα το οχημα, αυτο ελαχιστοποιείται.. Παρε εναν καλο τεχνιτη που κοιταει το συμφερον σου κ οχι το δικο του η του πωλητη σε περιπτ. μεταχειρ. οδηγησε το υπο οσες περισσοτερες συνθηκες σου επιτραπει. Δε θα παρεις σαπουνι.. Τελος αν γενικευσω, που ναι λαθος, θα πω honda ok, η mercedes των ιαπωνικων της σειρας, πανακριβο ανταλλακτικό, μειωμενο stock, τερας αξιοπιστιας, κομφούζιο ο σαρακακης. Toyota κορυφαιο after sales εργοστασιακο, δεν τα λες φθηνα τ ανταλλακτικά αν συγκρινεις με ευρωπαικα, ουτε ακριβα, πολυ καλη μεταπωλητικη αξια, αξιοπιστια, κορυφαια ποιοτητα κατασκευης, σχετικα φθηνα υλικα οπως τα περισσότερα japan. Skoda τιμια, μετρια αξιοπιστια, καλο value for money, μεγαλη διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων παντου κ σχετικα οικονομικα, μαμα vw, αριστη τεχνολογια διαγνωσης μεσω obd, πολλοι κωδικοι ανταλλακτικων για το ιδιο αυτοκινητο. Πχ τα group vag χρησιμοποιουν κινητηρες στο ιδιο golf στα ιδια κυβικα αλλα εχει μικροδιαφορες ο κινητήρας απ το ενα στ αλλο..συνεπώς οταν θα ψάχνεις εκτος αντιπροσωπειας... Ford αρκετα κλειστο "κυκλωμα", "αγγλικα" με τις ιδιοτροπίες τους στην επισκευη, δεν ασχολουνται πολλοι επισκευαστες μ αυτα, δεν εχει τρελες πωλησεις με οτι αυτο συνεπάγεται, αξιοπιστα κατα κανονα αρκετα, ακριβα ανταλλακτικά αρκετα, οχι μεγαλη διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων κ επίσης πολλοι κωδικοι ανταλλακτικων για ενα εξαρτημα & οχι κ ιδιαιτερα καλοστημενο δικτυο-Σφακιανακης. Μεγαλη κουβεντα θα λεγα γενικα με πολλες παραμετρους η αγορα αυτοκινητου. Φιλτραρε κ κρατα οτι νομιζεις. Καλοταξιδο κ να αρεσει σ εσενα! Θα προτεινα για να κλεισω επιτελους.. μην επιλεξεις πετρελαιο η υβριδικο αν κανεις κατω απο 12000 χλμ ανα χρονο. Δε θα σε συμφερει, οπως επισης παλι κατα τη γνωμη μου θα προτεινα κατηγορια κυβικων στην Ελλαδα απο 1250 περ μεχρι 1349 κ αν βρεις εναν καλο ατμοσφαιρικο κινητηρα με καλη ροπη θα σαι οκ, υποθετω. Βελτιωθηκαν τα turbo αλλα τα κυβικα ειναι κυβικα, η ροπη ειναι ροπη κ οχι μονο αλογα, εκτος κ αν θα πας στα λιμανακια..κ τα περισσοτερα κινουμενα μερη σ ενα turbo ειναι κ αυτα γεγονος. Ελπιζω να μη σ επρηξα..μονο! :-)



Άβαταρ μέλους
akis_peiraias
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2803
Εγγραφή: πριν από 3 χρόνια
Τοποθεσία: Πειραιάς !!! που αλλου???
Has thanked: 11854 times
Been thanked: 9358 times
Ηλικία: 49

Δημοσίευση από akis_peiraias » πριν από 2 χρόνια

macho έγραψε:Ακη επιτρεξε μου να διαφωνησω .ενας 1000-1200αρης(ακομα και 1400αρης) κινητηρας δεχεται τρομερες πιεσεις απο την υπερτροφοδοτηση.αυτο φαινεται σε βαθος χρονου και οχι τα πρωτα 2-3-4χρονια.θεωρω οτι το turbo ταιριαζει σε μεγαλους κινητηρες που εχουν τελειως διαφορετικες ανοχες και συμπεριφορα(και οχι απαραιτητα λογω υλικων κατασκευης/θεωρω οτι ειναι marketing trick για να πουλανε/ειδικα ο ''ευυποληπτος''ομιλος VW).ατμοσφαιρα και παλι ατμοσφαιρα.σιγουρα πραγματα.
Μάχο οι turbo κινητήρες σχεδιαστικά δημιουργηθηκαν για χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα . Και ξανατονίζω ότι οι κινητήρες turbo έχουν πολύ καλύτερα υλικά από τους ατμοσφαιρικούς. Και πλέον έχουν γίνει πολύ φιλικοί . Έχουν εξαφανίσει το turbo lag , έχουν σωληνάκια επιστροφής στη τουρμπίνα από τη μάνα τους , κετσέδες, μαντέμια κλπ για τον απλό λόγο ότι δεν απευθύνεται ένα τέτοιο αμάξι μόνο σε νέους αλλά και σε ανθρώπους που αν τους ρωτήσεις τι είναι το turbo θα σου πουν οτιδήποτε άλλο από αυτό που είναι και αυτό αν πάλι γνωρίζουν . Οπότε οι κατασκευαστές βελτίωσαν τις αδυναμίες του παρελθόντος για να μην έχουν θέματα αξιοπιστίας . Όσο για τι πιεσεις που λες , αν εννοείς τις πιέσεις που δέχονται στο καπάκι γιαυτό το λόγο έχουν χαμηλότερη συμπίεση από τα ατμοσφαιρικά. Μην ξεχνάμε την εποχή που στη φόρμουλα 1 είχαν τούρμπο κινητήρες θηρία με μόνο 1500 cc . Φυσικά η τεχνολογία ήταν πολύ διαφορετική και καθόλου φιλική . Η τεχνολογία σήμερα έχει λύσει και εξαφανίσει τις αδυναμίες του παρελθόντος.
Οι προτιμήσεις του καθενός φυσικά είναι εντελώς διαφορετικές . Για μένα φυσικά αυτό το αίσθημα της δυνατής ροπής δεν αναπληρώνεται με τίποτα . Ναι ξέρω ότι υπάρχουν και δυνατό ατμοσφαιρικοί αλλά αυτοί δυστυχώς για τη χώρα μας και με το φορολογικό σύστημα που υπάρχει είναι απλησιαστοι. Τέλος οι turbo κινητήρες όταν συνδυάζονται με υψηλό κυβισμό τότε έχουμε φονείς γιγάντων!


Δύο πράγματα αξίζουν στη ζωή, η λεβεντιά και το χαμόγελο !


Άβαταρ μέλους
christostz03
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1755
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: Merkur 23c
Muhle R41 Rosegold
Parker 26c
Merkur Slant 37c
Qshave Adjustable
Razorine
Edwin Jagger 89GBL #32 / Men's only GR

Σαπούνια & Κρέμες ... αρκετά ... :)
Τοποθεσία: Αρτέμιδα - Αττική
Has thanked: 4802 times
Been thanked: 6068 times
Ηλικία: 38

Δημοσίευση από christostz03 » πριν από 2 χρόνια

Kαταρχάς να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.

Εν τέλει κατέληξα εδώ και στο χρώμα που δείχνει η φωτογραφία ...

Εικόνα

Κάνω μια οικονομική υπέρβαση της τάξεως των 800ε (αφού 2η επιλογή είχε μείνει το auris στα 17400), αλλά θέλω να πιστεύω ότι λόγω μικρότερου επιτοκίου 6,5% σε σχέση με το 9,2 ή 9,5 της toyota θα καλύψω ουσιαστικά την απόκλιση αυτή.

Σαν αυτοκίνητα δεν το συζητώ με οποιοδήποτε από τα δύο είμαι σούπερ ικανοποιημένος.

Καλά να μαστε, θα το παραλάβω (αν δεν υπάρξει κάποια καθυστέρηση) γύρω στις 15-20 Μάρτη.

Και πάλι, σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας, να είστε καλά.


Wet Shaving Rules !!!

"Φορτώστε" σαν να μην υπάρχει αύριο ... Λεφτά για καινούρια κρέμα ή σαπούνι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν ...

-- Χρήστος --

stergios

Δημοσίευση από stergios » πριν από 2 χρόνια

Καλοταξιδο και καλοφαγωτο! ;-) με το καλο!



Άβαταρ μέλους
Tony
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: πριν από 4 χρόνια
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 12450 times
Been thanked: 5852 times

Δημοσίευση από Tony » πριν από 2 χρόνια

Καλοοδήγητο και καλοτάξιδο να είναι Χρήστο,σωστή επιλογή,δεν θα το μετανιώσεις,και αν κάποτε το βαρεθείς...
θα το πάρουν τα παιδιά σου.!


Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.

paratairosexthros
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1635
Εγγραφή: πριν από 6 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: Synthetics,Grooming Dept,Standard razor,Myrsol
Has thanked: 3376 times
Been thanked: 5238 times

Δημοσίευση από paratairosexthros » πριν από 2 χρόνια

Με το καλό να το παραλάβεις Χρήστο και καλοτάξιδο !

Μπήκα τυχαία στο νήμα,μιας και αυτά που διάβασα για κινητήρες,σωληνάκια,συμπιέσεις,
υπερτροφοδοτήσεις,σφυρήλατα,θερμικά φορτία κτλ,μου φαίνονται σαν να διαβάζω ιερογλυφικά
γραμμικής Β' :P


Τα πάντα θα μπορούσαν να είναι εντελώς διαφορετικά.Αλλά,και πάλι,θα είχαν απολύτως την ίδια σημασία.

Άβαταρ μέλους
blade2668
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: πριν από 2 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: Proraso SS (sandalwood) / Haslinger SS Honey / MWF
Proraso SC Eucalyptus
Omega s 10018 / Omega 10018
Muhle R41 / Merkur 34
Vitos Tobacco / Denim Black
Τοποθεσία: Γιαννιτσά / Έδεσσα
Has thanked: 6043 times
Been thanked: 1602 times
Ηλικία: 50

Δημοσίευση από blade2668 » πριν από 2 χρόνια

Με το καλό να έρθει


Κώστας

Άβαταρ μέλους
aris22
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: πριν από 6 χρόνια
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Has thanked: 4383 times
Been thanked: 5336 times
Ηλικία: 49

Δημοσίευση από aris22 » πριν από 2 χρόνια

Καλοτάξιδο να είναι, με το καλο να το παραλάβεις! Αυτο που παίρνεις εμφανισιακά μου αρέσει αρκετά περισσότερο από τον νεο που θα παρουσιαστεί τον Απρίλιο.....


Άρης

« Πάντα οὖν ὅσα ἂν θέλητε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, οὕτω καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς »
( Όλα δε, όσα θα θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι σε σας, ομοίως και σεις να κάνετε σ’ αυτούς )


Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο”