BABIS έγραψε:natnat έγραψε:Θα προτεινα παντως να μην ξελογιαστεις απο το vw group. Χωρις να θελω να γενικευσω, εχουν μια ταση να παθαινουν σε διαφορα ηλεκτρικα, αισθητηρες και αλλα.
Εγώ ξελογιάστηκα με ένα Οκτάβια τουρμπο . Και το έχω ευχαριστηθεί. 200 άλογα σεντάν , με τεράστιο χώρο αποσκευών.
Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα , οπότε είμαι απόλυτα ευχαριστημένος .
Ειδικά μάλιστα αν σκεφθείς ότι έχω και καμιά ... 70άρα άλογα παραπάνω (για πλάκα) από ανταγωνιστικά
αυτοκίνητα , τα οποία έχουν επιδόσεις που προκαλούν νύστα.
Πολύ καλές εντυπώσεις έχω και από ένα Μάζντα 6 , 1.8 του 2004 που υπάρχει στην οικογένεια.
Σκυλί αυτοκίνητο , αλλά αν και σε ίδιο κυβισμό με το σκόντα, οι επιδόσεις απέχουν έτη φωτός!
Υ.Γ. Κρίνοντας από αυτοκίνητα γνωστών και δικά μου, τρομερή σημασία για την εμφάνιση βλαβών , έχει η ύπαρξη ή όχι χώρου στάθμευσης. Και το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο , όταν παρκάρει σε γκαράζ και δεν το τρώει ο ήλιος και η υγρασία , αργεί πολύ να εμφανίσει προβλήματα που άλλα ίδια , αλλά παρατημένα στους δρόμους και τον ελληνικό ήλιο , εμφανίζουν γρήγορα.
Οπως εγραψα μερικες σελιδες πισω, λιγο πιο κατω απο το αποκομα που παρεθεσες, η skoda εχει καλυτερη ποιοτητα συναρμολογησης και δεικτες αξιοπιστιας απο τα υπολοιπα του γκρουπ...
Γνωστος παντως με ιδια octavia gt, ειχε προβλημα με το κιβωτιο, το οποιο και αλλαχτηκε ευτυχως στην εγγυηση.
Για τους χωρους, ηχομονωση, συναρμογη, η octavia γενικα ειναι κορυφαια. Τα 1.2 τουρμπο βενζινη του γκρουπ εχει παρατηρηθει προβλημα στις
ηλεκτρικες αντλιες νερου
Το να συγκρινεις την κορυφαια εκδοση ενος μοντελου με την απλη (σε κινητηρες) του αλλου, μαλλον δεν ειναι και πολυ δικαιο. Ουτε τα πληρωνεις καινουρια τουλαχιστον το ιδιο. ουτε η συντηρηση τους ειναι ιδια
Για το γκαραζ +25000
NavalArchitect έγραψε:Είμαι ανύπαντρος αλλά ο τρόπος που το προσεγγίζω είναι εντελώς διαφορετικός. Ο καθένας από εμάς έχει τον τρόπο και τα γούστα του. Δεν θα αγόραζα κάτι επειδή αρέσει στις γυναίκες. Δεν το έκανα με τα ρολόγια, δεν το έκανα με τα ξυριστικά, δεν το έκανα με το κρεβάτι που αγόρασα πριν 10 μέρες, και το ίδιο θα ισχύσει για το αυτοκίνητο που θα δοκιμάσω την προσεχή Δευτέρα το απόγευμα (και το οποίο μάλλον θα αγοράσω αν δεν έχει σοβαρό θέμα).
τσάρλι λίμα σιέρα...
Ευχομαι να κατσει καλα Κωνσταντινε.
Πραγματικα ειναι η μοναδικη merc που μου αρεσει...
desperado έγραψε:Σχετικό/άσχετο: Πάρτε αυτοκίνητο με LPG παιδιά. Ή βάλτε στο παλιό.
Επειδη εχω σε Ιαπωνικο εδω και τρια χρονια.
Αν κανεις κατω απο 25.000 χλμ το χρονο, απλα δεν αξιζει.
Αν εισαι γκαζοφονιας ΜΗΝ το βαλεις.
Αν εισαι στο Βορρα, με Ελληνικο χαλια υγραεριο, το ξεχνας. Κρυο κλιμα και φτωχο σε προπανιο μιγμα, κακο για τον κινητηρα.
Με την τιμη Ελλαδας και με την μεγαλυτερη καταναλωση που πρεπει να εχεις για να αποφευχθει το φτωχο μειγμα και τα προβληματα στον κινητηρα, η οικονομια ειναι στο 25-30%.
Αν προσθεσεις στο κοστος και την φθορα του κινητηρα αγριευει το πραγμα.
Αν εχεις ιαπωνικο η καποιο ευαισθητο απο τις σχετικες λιστες μοντελο, πρεπει να το ξανασκεφτεις.
Λαδιερες- ξυδιερες μαλλον δεν κανουν τιποτα.
Αν εχεις παλαιοτερο οκταβαλβιδο και κανεις χλμ, το βαζεις. Οι βαλβιδες ειναι πιο χοντρες και αντεχουν περισσοτερο.
Αν εχεις ιταλικο ακομα και συγχρονο και κανεις χλμ, μαλλον αξιζει με επωνυμο ιταλικο κιτ, γιατι εχουν δοκιμαστει αρκετα και η ιδια η fiat τα τεσταρει και προωθει την χρηση lpg.
Τον χειμωνα παντως και σε ταξιδι σπανιως χρησιμοποιω υγραεριο, λογω ποιοτητας Ελληνικου αεριου.
Αυτα...